Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Aja?

 

A to je kak?na nova metoda?

 

Kolikor jaz vem, se najprej s sirkovo krta?o pomete kamen?ke, zemljo, drobtine,... Potem se s sesalcem na hitro posesa od znotraj po tleh in po sede?ih. ?e je ?e kaj ?asa, se pomije ?ipe od znotraj (predvsem prstne odtise drobnih ro?ic). In enkrat, ko je ravno pet minut ?asa, se odpelje ?e nekam na krta?e, da na tehni?nem ne re?ejo, da se ne vidi barve...

 

...In si fertik. :P

Ja,ja,tako se pere pri vas na vasi.

Na?e mestne ljubljen?ke bolj crtamo.

 

 

Napisano

In v tem ?asu , ko nese? vso kramo ?vi?gajo? v klet, prikrili  mimo po zraku poredni ti? in se  lepo in bogato podela na sredo havbe. :wacko:

a teb tud? :blink:  sem mislil, da se samo men dogaja. ?e je avto umazan se pti? nikoli ne poserje gor, ko pa vidi, da je avto sve?e o?i??en pa je nato gor vedno en oreng pti?ji kak - in to takih dimenzij, da bi lahko za?eli govoriti vsaj o lete?ih slonih oziroma se za?nem spra?evati a je s pti?em vse v redu.

33112_1.png

Napisano

Moj ima 280k pa se nikoli ni videl krtac. Vedno je bil rocno pran. Je pa DEJSTVO da krtace sfukajo lak sploh na dolgi rok. Da ne govorim kako se to pozna na crnemu avtu. Pucanje avta ni neki lari fari na hitro, ker potem je cist vseeno ce ga pustis taksnega kot je. Tudi WCja in kuhinje se ne lotis nekaj na hitro spucati, ampak konkretno in ucinkovito :)
Je pa res, da ima vsak posameznik drugacen pogled na te stvari :)

Napisano

Edino pravo pranje avta je - ro?no pranje. Zakaj? Poglejte pod son?no svetlobo barvo avta, ki se je ve?inoma pral v avtomatskih avtopralnicah; eni sami reliefi. Saj umetni?ki vtis je neverjeten a s strani "puristov" pravega avto-pranja -nedopustno. ;)

 

Kako poteka "pravo li?panje"?

Najprej ga spere? pod pritiskom ( paziti mora?, da ti ne pobere dol barve z odbija?ev), pa ga namili?, pa zopet spere?, pa o?isti? mu?ice, pa ga dobro prebri?e? in posu?i?, pa vzame? klay, pa v drugo roko ?prico, pa ga poplastelini?, pa ga spolira?, pa ga povoska?...

 

Pa fajn obri?e? ?ipe, pa ?rn kokpit z vinylexom nama?e?, pa usnjene sede?e najprej o?isti?, nato naolji?, pa ga noter posesa?, pa prtlja?nik posesa?, pa feltne dobro o?isti?, pa gume nama?e?, pa ?rno plastiko zunaj in zgoraj nama?e?, pa krom spolira?, ?e ga ma?, pa tepihe da? ven, pa jih posesa?, pa jih mokro o?isti?, da so lepi, kot novi, pa plastiko od lu?i spolira?...

...In si fertik. :danzoman:

In v tem ?asu , ko nese? vso kramo ?vi?gajo? v klet, prikrili  mimo po zraku poredni ti? in se  lepo in bogato podela na sredo havbe. :wacko:

 

 

post-7623-0-22696400-1490142026.jpg

Napisano

Sestica je dobila nove copatke... ;)

 

post-10-0-16768700-1490286572_thumb.jpg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

jaz ga mam tud, da se vozim ampak za vec let...pa s tem mazdinim lakom... sej ves kako je

 

Glede tega laka bi neki vprasal, pa bi kr tle, ceprav mogoc ne spada v to temo ... :) ma, ko se lih o tem pogovarjamo.

 

Ce je original lak tok zaendrek, (pravo) barvanje pa zamudno in komplicirano (in zato drago), ker je treba razmonitorat pol avta, da se splaca neke folije cez limat - zakaj noben ne prelakira avta ekstra? Torej, samo prozoren lak cez. Ni treba zadet odtenka, ni se treba j* z nekimi folijami, razstavit pa tut ni treba vsega, ker ni treba, da je tolk "u nulo" narjen. Gres z uno varijanto, ko pokrijes sipe, luci, itd.

 

Nisem nikol barval, nimam pojma, samo sprasujem. ;)

Napisano

?e kupi? nov avto, ga ne gre? ravno prvo barvat. Vpra?anje kako bi bilo potem z garancijo na rjavenje.. Bolj?a varianta je po moje prozorna folija na kriti?ne dele.. pokrov motorja, pragi, obrobe blatnikov,pa zadaj pri prtlja?niku..

Napisano

Ali pa ga vsakih nekaj let zapelje? do Treh kron, da napolnijo prage in podobno z oljem, za ostalo se pa ne sekira? prav preve?, pa se bo ravno tako vozilo kak?nih dvanajst ali petnajst let, ve? ?asa pa itak (razen redkih izjem) nih?e nima istega avta...

Napisano

Danes samo nekaj 10km, v?eraj pa spet zamenjal zadnjo metlico na steklu. Moram re?t, da sm stra?no nezadovoljen s temi aftermarket brisalci, ker ?e nov ne bri?e OK :P

ab183946.gif
^^ klikni me za mojo temo :) ^^
  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Zamnjal pozicijski, lu?i, lu?i za tablice in v prtlja?niku z LEDicami, odstranil stari zna?ki in ju nadomestil z lepima novima :)

Napisano

Jo parkiral pred Mazda salonom in se "vsedel" oz popravici povedano padel v novo MX-5.... ?e ne pa lubezen na prvi pogled....

Pa ?e testiral cx-3 G120. Mogo?e bom star?e prepri?al za tale avto...

Napisano

Danes ponovno sedel v novi MX-5 :-) Ugotovil sem, da imam glavo ni?je kot je visok moj 3 letni sin.

Tole je pa ze sumljivo.... ;) Da ne bos na koncu svojo CX-5 prodal starsem... ti si bos pa omislil Miato ;)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Reden servis po 15.000km

Olje, 3je filtri, zavorno olje.

Zoom zoooom

Ej..enako tudi na moji mazdurini-CX5 OPRAVLJEN drugi redni servis,samo da je bilo treba menjat tudi prve zavorne plo??ice.res se hitro rabijo.so full mehke in samo 7mm debelina.novih.original .

Jebemliga,,,res ?parajo na materjalu,,plo??ic.samo mi ni jasno zakaj menjajo zavor teko?ino na drugem rednem servisu??????? Pa saj se ni toliko obrablo,,,zavorno olje.mojstri na mazda servisu trdijo ,da je tako po planu,,,pa ti se je...b.tako je toooo.lp

Napisano

Reden servis po 15.000km

Olje, 3je filtri, zavorno olje.

Zoom zoooom

Redni servis ampak na 230tiso? podlage;) Pa ?e filanje klime

Napisano

Zavorno olje je fajn menjati na 30-40k km. Toyota ima recimo tako zabelezeno in to spada pod sklop servisa. Problem je k se to olje kr fajn "przge" in posledicno lahko batek v celjusti zacne stekat itd. Skratka nic fajn :)

Napisano

Zavorno olje je fajn menjati na 30-40k km. Toyota ima recimo tako zabelezeno in to spada pod sklop servisa. Problem je k se to olje kr fajn "przge" in posledicno lahko batek v celjusti zacne stekat itd. Skratka nic fajn :)

Ma teh par evrov pa res zanemarljivo. Sedaj ko je novo noter pa se mi zdi da res bremza lep?e dela. Pa ok moja 5ka sedaj ima le 36tkm. Motorno olje je bilo vlito Castrol Edge fst 5w30 in motor tudi lep?e dela.

lp

Napisano

Ej..enako tudi na moji mazdurini-CX5 OPRAVLJEN drugi redni servis,samo da je bilo treba menjat tudi prve zavorne plo??ice.res se hitro rabijo.so full mehke in samo 7mm debelina.novih.original .

Jebemliga,,,res ?parajo na materjalu,,plo??ic.samo mi ni jasno zakaj menjajo zavor teko?ino na drugem rednem servisu??????? Pa saj se ni toliko obrablo,,,zavorno olje.mojstri na mazda servisu trdijo ,da je tako po planu,,,pa ti se je...b.tako je toooo.lp

Ker se premalo vozis in kmji nimajo veze menja se vsako drugo leto. Cajt je problem ne kmji. Tekocina vlece vlago nase in rata redka. Res pa da je interval veliko manjsi od drugih znamk. Pri prepovedni znmki je 4 leta ali 60k.

 

Kar zame pomeni leto in pol po kmjih :) ampak menjam na 3-4 leta

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.