Alex Napisano 21. marec, 2017 Prijavi Napisano 21. marec, 2017 Aja? A to je kak?na nova metoda? Kolikor jaz vem, se najprej s sirkovo krta?o pomete kamen?ke, zemljo, drobtine,... Potem se s sesalcem na hitro posesa od znotraj po tleh in po sede?ih. ?e je ?e kaj ?asa, se pomije ?ipe od znotraj (predvsem prstne odtise drobnih ro?ic). In enkrat, ko je ravno pet minut ?asa, se odpelje ?e nekam na krta?e, da na tehni?nem ne re?ejo, da se ne vidi barve... ...In si fertik. Ja,ja,tako se pere pri vas na vasi.Na?e mestne ljubljen?ke bolj crtamo. 1 Citiraj
Boss Napisano 21. marec, 2017 Prijavi Napisano 21. marec, 2017 In v tem ?asu , ko nese? vso kramo ?vi?gajo? v klet, prikrili mimo po zraku poredni ti? in se lepo in bogato podela na sredo havbe. a teb tud? sem mislil, da se samo men dogaja. ?e je avto umazan se pti? nikoli ne poserje gor, ko pa vidi, da je avto sve?e o?i??en pa je nato gor vedno en oreng pti?ji kak - in to takih dimenzij, da bi lahko za?eli govoriti vsaj o lete?ih slonih oziroma se za?nem spra?evati a je s pti?em vse v redu. Citiraj
Scr3am Napisano 22. marec, 2017 Prijavi Napisano 22. marec, 2017 Moj ima 280k pa se nikoli ni videl krtac. Vedno je bil rocno pran. Je pa DEJSTVO da krtace sfukajo lak sploh na dolgi rok. Da ne govorim kako se to pozna na crnemu avtu. Pucanje avta ni neki lari fari na hitro, ker potem je cist vseeno ce ga pustis taksnega kot je. Tudi WCja in kuhinje se ne lotis nekaj na hitro spucati, ampak konkretno in ucinkovito . Je pa res, da ima vsak posameznik drugacen pogled na te stvari Citiraj
Scr3am Napisano 22. marec, 2017 Prijavi Napisano 22. marec, 2017 Edino pravo pranje avta je - ro?no pranje. Zakaj? Poglejte pod son?no svetlobo barvo avta, ki se je ve?inoma pral v avtomatskih avtopralnicah; eni sami reliefi. Saj umetni?ki vtis je neverjeten a s strani "puristov" pravega avto-pranja -nedopustno. Kako poteka "pravo li?panje"?Najprej ga spere? pod pritiskom ( paziti mora?, da ti ne pobere dol barve z odbija?ev), pa ga namili?, pa zopet spere?, pa o?isti? mu?ice, pa ga dobro prebri?e? in posu?i?, pa vzame? klay, pa v drugo roko ?prico, pa ga poplastelini?, pa ga spolira?, pa ga povoska?... Pa fajn obri?e? ?ipe, pa ?rn kokpit z vinylexom nama?e?, pa usnjene sede?e najprej o?isti?, nato naolji?, pa ga noter posesa?, pa prtlja?nik posesa?, pa feltne dobro o?isti?, pa gume nama?e?, pa ?rno plastiko zunaj in zgoraj nama?e?, pa krom spolira?, ?e ga ma?, pa tepihe da? ven, pa jih posesa?, pa jih mokro o?isti?, da so lepi, kot novi, pa plastiko od lu?i spolira?......In si fertik. In v tem ?asu , ko nese? vso kramo ?vi?gajo? v klet, prikrili mimo po zraku poredni ti? in se lepo in bogato podela na sredo havbe. 1 Citiraj
Slivka Napisano 22. marec, 2017 Prijavi Napisano 22. marec, 2017 Je pa res, da ima vsak posameznik drugacen pogled na te stvari Citiraj
Jest Napisano 23. marec, 2017 Prijavi Napisano 23. marec, 2017 Sestica je dobila nove copatke... 1 Citiraj lp Thomas mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Katjaa Napisano 23. marec, 2017 Prijavi Napisano 23. marec, 2017 Tud moja se zapelje v ro?no avtopralnico. Smo stalni gosti:) Citiraj
Axel Napisano 27. marec, 2017 Prijavi Napisano 27. marec, 2017 jaz ga mam tud, da se vozim ampak za vec let...pa s tem mazdinim lakom... sej ves kako je Glede tega laka bi neki vprasal, pa bi kr tle, ceprav mogoc ne spada v to temo ... ma, ko se lih o tem pogovarjamo. Ce je original lak tok zaendrek, (pravo) barvanje pa zamudno in komplicirano (in zato drago), ker je treba razmonitorat pol avta, da se splaca neke folije cez limat - zakaj noben ne prelakira avta ekstra? Torej, samo prozoren lak cez. Ni treba zadet odtenka, ni se treba j* z nekimi folijami, razstavit pa tut ni treba vsega, ker ni treba, da je tolk "u nulo" narjen. Gres z uno varijanto, ko pokrijes sipe, luci, itd. Nisem nikol barval, nimam pojma, samo sprasujem. Citiraj
robertos664 Napisano 27. marec, 2017 Prijavi Napisano 27. marec, 2017 ?e kupi? nov avto, ga ne gre? ravno prvo barvat. Vpra?anje kako bi bilo potem z garancijo na rjavenje.. Bolj?a varianta je po moje prozorna folija na kriti?ne dele.. pokrov motorja, pragi, obrobe blatnikov,pa zadaj pri prtlja?niku.. Citiraj
Slivka Napisano 27. marec, 2017 Prijavi Napisano 27. marec, 2017 Ali pa ga vsakih nekaj let zapelje? do Treh kron, da napolnijo prage in podobno z oljem, za ostalo se pa ne sekira? prav preve?, pa se bo ravno tako vozilo kak?nih dvanajst ali petnajst let, ve? ?asa pa itak (razen redkih izjem) nih?e nima istega avta... Citiraj
`ripper` Napisano 28. marec, 2017 Prijavi Napisano 28. marec, 2017 Danes samo nekaj 10km, v?eraj pa spet zamenjal zadnjo metlico na steklu. Moram re?t, da sm stra?no nezadovoljen s temi aftermarket brisalci, ker ?e nov ne bri?e OK Citiraj ^^ klikni me za mojo temo ^^
Gorjup13 Napisano 2. maj, 2017 Prijavi Napisano 2. maj, 2017 Zamnjal pozicijski, lu?i, lu?i za tablice in v prtlja?niku z LEDicami, odstranil stari zna?ki in ju nadomestil z lepima novima 1 Citiraj
AmpeR Napisano 4. maj, 2017 Prijavi Napisano 4. maj, 2017 Jo parkiral pred Mazda salonom in se "vsedel" oz popravici povedano padel v novo MX-5.... ?e ne pa lubezen na prvi pogled....Pa ?e testiral cx-3 G120. Mogo?e bom star?e prepri?al za tale avto... Citiraj
AmpeR Napisano 5. maj, 2017 Prijavi Napisano 5. maj, 2017 Danes ponovno sedel v novi MX-5 :-) Ugotovil sem, da imam glavo ni?je kot je visok moj 3 letni sin. Citiraj
robertos664 Napisano 5. maj, 2017 Prijavi Napisano 5. maj, 2017 jaz sem pa ugotovil, da imam glavo v novi mx5 v strehi Citiraj
Jest Napisano 6. maj, 2017 Prijavi Napisano 6. maj, 2017 Danes ponovno sedel v novi MX-5 :-) Ugotovil sem, da imam glavo ni?je kot je visok moj 3 letni sin.Tole je pa ze sumljivo.... Da ne bos na koncu svojo CX-5 prodal starsem... ti si bos pa omislil Miato Citiraj lp Thomas mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
AmpeR Napisano 6. maj, 2017 Prijavi Napisano 6. maj, 2017 Bi bila varianta ja. Ma zdaj sem se razvadu na vi?ino. Citiraj
Strela Napisano 11. maj, 2017 Prijavi Napisano 11. maj, 2017 Reden servis po 15.000kmOlje, 3je filtri, zavorno olje.Zoom zoooom 1 Citiraj
Gelipter Napisano 11. maj, 2017 Prijavi Napisano 11. maj, 2017 Reden servis po 15.000kmOlje, 3je filtri, zavorno olje.Zoom zoooomEj..enako tudi na moji mazdurini-CX5 OPRAVLJEN drugi redni servis,samo da je bilo treba menjat tudi prve zavorne plo??ice.res se hitro rabijo.so full mehke in samo 7mm debelina.novih.original .Jebemliga,,,res ?parajo na materjalu,,plo??ic.samo mi ni jasno zakaj menjajo zavor teko?ino na drugem rednem servisu??????? Pa saj se ni toliko obrablo,,,zavorno olje.mojstri na mazda servisu trdijo ,da je tako po planu,,,pa ti se je...b.tako je toooo.lp 1 Citiraj
Katjaa Napisano 11. maj, 2017 Prijavi Napisano 11. maj, 2017 Reden servis po 15.000kmOlje, 3je filtri, zavorno olje.Zoom zoooomRedni servis ampak na 230tiso? podlage;) Pa ?e filanje klime Citiraj
Scr3am Napisano 11. maj, 2017 Prijavi Napisano 11. maj, 2017 Zavorno olje je fajn menjati na 30-40k km. Toyota ima recimo tako zabelezeno in to spada pod sklop servisa. Problem je k se to olje kr fajn "przge" in posledicno lahko batek v celjusti zacne stekat itd. Skratka nic fajn 1 Citiraj
Strela Napisano 12. maj, 2017 Prijavi Napisano 12. maj, 2017 Zavorno olje je fajn menjati na 30-40k km. Toyota ima recimo tako zabelezeno in to spada pod sklop servisa. Problem je k se to olje kr fajn "przge" in posledicno lahko batek v celjusti zacne stekat itd. Skratka nic fajn Ma teh par evrov pa res zanemarljivo. Sedaj ko je novo noter pa se mi zdi da res bremza lep?e dela. Pa ok moja 5ka sedaj ima le 36tkm. Motorno olje je bilo vlito Castrol Edge fst 5w30 in motor tudi lep?e dela.lp Citiraj
jures Napisano 12. maj, 2017 Avtor Prijavi Napisano 12. maj, 2017 Ej..enako tudi na moji mazdurini-CX5 OPRAVLJEN drugi redni servis,samo da je bilo treba menjat tudi prve zavorne plo??ice.res se hitro rabijo.so full mehke in samo 7mm debelina.novih.original .Jebemliga,,,res ?parajo na materjalu,,plo??ic.samo mi ni jasno zakaj menjajo zavor teko?ino na drugem rednem servisu??????? Pa saj se ni toliko obrablo,,,zavorno olje.mojstri na mazda servisu trdijo ,da je tako po planu,,,pa ti se je...b.tako je toooo.lpKer se premalo vozis in kmji nimajo veze menja se vsako drugo leto. Cajt je problem ne kmji. Tekocina vlece vlago nase in rata redka. Res pa da je interval veliko manjsi od drugih znamk. Pri prepovedni znmki je 4 leta ali 60k. Kar zame pomeni leto in pol po kmjih ampak menjam na 3-4 leta Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.