Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Danes sem opazil en zanimiv pojav. Ker se bli?a tehni?ni, sem spet opral na?ega minibusa in o?istil tudi stekla od znotraj. In zdaj lu?i precej bolje svetijo.

 

Zna biti, da je voda kam pri?la, pa bolje prevaja elektriko.

 

Ali pa je kaj drugega na stvari, kar mi ni poznano, pa da vpliva na bolj?o svetilnost.

 

Kakorkoli, zdaj se pono?i veliko la?je vozi...

Napisano

Menjal motorno olje in olje v menjalniku redline mtl 75w80 gl 4. Sedaj se prestavlja brez zatikanja, kot puter. :-)

A prej se ti je kaj zatikal menjalnik? Si imel kaj te?av?

 

 

Napisano

Menjal motorno olje in olje v menjalniku redline mtl 75w80 gl 4. Sedaj se prestavlja brez zatikanja, kot puter. :-)

Kje si pa dobil redline?

 

Poslano z mojega EML-L29 z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Ja...danes je dobila novo rumeno VINJETO..zoom zoom lp

Napisano

Bila na poobla??enem servisu selmar Celje...vpoklic zaradi spro?ilcev airbegov.

So rekli, da so jih zamenjali... Upam, da so jih res...

Ja, letnik 04...

Napisano

Zasavju?

Mi je od roke...

Celje mi je mimogrede...

Kako si pa zadovoljen z njihovimi uslugami?PS. Zasledil sem da si iz Posavja...
Napisano

Bila na poobla??enem servisu selmar Celje...vpoklic zaradi spro?ilcev airbegov.

So rekli, da so jih zamenjali... Upam, da so jih res...

Ja, letnik 04...

Tudi moja vpoklic... tudi letnik 2004.Pa pravijo, da ne v pokli?ejo starih vozil. Jaz je ne vozim na uradni servis ?e deset let. Pohvalno, Mazda. :)

 

 

Napisano

Bil drugi? pri njih... Tudi prvi? vpoklic...menjava amortizerjev na zadnjih vratah na petvratni mazdi6 letnik 08...

Imam privat mehanika, ki mu zaupam...tako da ne morem dati ocene...

Napisano

Ce bi za prvo generacijo dobil tak vpoklic bi se sel tako pa sem ga dobil za drugo generacijo in ni sans da ga peljem. Pri prvi generaciji se samo sovoznikov predal odstrani in pride do sprozilca. Pri drugi generaciji ti mora pa celo armaturko z radijem vred podreti da pride do njega. Glede na to kako so (ne) sposobni sem samo rekel hvala lepa.

Napisano

Prizgala se rdeca kontrolna lucka za zavoro (rocna).

1. Rocna ni bla zategnjena

2. Zavorno olje polno

3. Novi diski/pliscice

 

In gruntam kaj je zdaj problem, preberem navodila, ce je kaj takega... Nc

Ko pomislim, da je kaj hudega z zavorami, vidim slucajno odsev zadnjih luci in zavorne luci ne delajo, niti ena. Pol takoj do varovalk in tista za zavorne luci je bla unicena... Tko da reseno za par centov :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

To je problem ?e preve? bremza?: Ne diski pa? pa varovalka za ?toplu?i se pregreje in potem crkne :lol: . 

 

Pri moji najdra?ji avtu sta isto?asno crknili obe ?arnici za zavorne lu?i. Nisem ?el gledat varovalk samo ?arnice sem menjal. Podobno se je zgodilo pri moji mazdi da sta to?no isto?asno crknili obe ?arnici H1 v glavnih ?arometih.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

To je problem ?e preve? bremza?: Ne diski pa? pa varovalka za ?toplu?i se pregreje in potem crkne :lol: . 

 

Pri moji najdra?ji avtu sta isto?asno crknili obe ?arnici za zavorne lu?i. Nisem ?el gledat varovalk samo ?arnice sem menjal. Podobno se je zgodilo pri moji mazdi da sta to?no isto?asno crknili obe ?arnici H1 v glavnih ?arometih.

Zanimivo,si me spomnil na primer ko sem menjal na M3 pred 10 leti prednjo ?arnico in ko sem jo menjal in poizkusiv ?e vredu sveti je crknila ?e na drugi srtrani. No takrat sem mislil,no kaka slu?ajnost in sre?a,da bom ?e menjal drugo ko imam ravno umazane roke. Sedaj pa ?itam,da je to mogo?e tudi danes pri Mazdi,sva?ta!
Napisano

Zarnice se ponavadi vedno menja v parih. Zarnica ima zivljensko dobo xy ur in ker obe zarnice gorita vedno istocasno je velika vrjetnost, da bo se druga hitro crknila. Ni pa nujno.

Napisano

Zarnice se ponavadi vedno menja v parih. Zarnica ima zivljensko dobo xy ur in ker obe zarnice gorita vedno istocasno je velika vrjetnost, da bo se druga hitro crknila. Ni pa nujno.

Se razume da je tako,ampak imam izku?nje da ponavadi po kakih 5-10k kilometrih,tu je pa bilo v isti sekundi! Sedaj imam pa takoLED.

Napisano

Se razume da je tako,ampak imam izku?nje da ponavadi po kakih 5-10k kilometrih,tu je pa bilo v isti sekundi! Sedaj imam pa takoLED.

... ki bodo crknile tudi isto?asno. Samo, da bo ?tala takrat...

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Točno to, pot načrtuješ kam greš (lokacija, hotel), potem sem pa vsedeš v avto in pelješ ter ustaviš tam kjer se želiš ali se rabiš za tistih 5min da natočiš 50 litrov in greš dalje....aja sam VW ne smeš imeti za tako pot....  izredni servisi in popravila....   sicer pa zelo dober članek ->  Tomaž Katrašnik: Razvoj baterij prihodnosti terja napredne simulacije WWW.RTVSLO.SI Električna in hibridna vozila niso več redkost na naših cestah. A niso vsi vidiki elektromobilnosti tudi trajnostni. Že če pogledamo zgolj danes najbolj razširjene, litij-ionske baterije, imajo te še kar nekaj...  
    • Ja kdo me bo pa pohvalil, če se ne bom sam. 😜
    • Pa sej to ni huda omejitev.. za naslednjih 700km rabiš sam 10min ustavljanje na bencinski.
    • Tole je res čisti smeh. Potem pa da bi olepšal stvar pa še take nebuloze kot je 7 litrov dizla na 100km pri 130km/h. Pri meni je to cca dobrih 5 litrov kar pomeni pri Slo cenah dizla tam nekje 170€ za to razdaljo. Sam je poudaril, da so Poljaki brzeli mimo s 140km/h kar je pomenilo, da je vozil tam nekje dobrih 100km/h. Če bi 130km/h bi bilo povprečje okoli 24kWh/100km to pa skupaj z naročnino pride preko 200€. OK, je 1x tankal v hotelu na navadni vtičnici tako, da je verjetno bil na nakje istem strošku kot z dizlom.   Še dobro, da je ugotovil, da kljub temu, da je baterija 87kWh in da je riskantno, da jo greš izpraznit do ničle in da na takih potovanjih je časovno smiselno polnit le do 80%. Tako da je 300km dometa če se bolj cijaziš kot voziš realen domet oziroma si lahko srečen da ga dosežeš.   13 ur od Krakova do Lj.... ufff... z vsakim ICE to naredišv 9 urah z vključenim kosilom al pa vsaj v 10 urah. v obe smeri je to od 6-8 ur razlike.         Ampak kar je pa najbolj pomembno pri vsem tem in kaj me najbolj odbija pri EV je pa to, koliko enega načrtovanja, prilagajanja, iskanja ter živčnosti in ugibanja ali bo zneslo ali ne. Tega mi ne povzroča noben ICE avto in naredi točno to za kar je predviden, da me pripelje na cilj brez, da bi se moral ukvarjati s samim avtom in njegovimi omejitvami. Vsaka tankštela je zanj dobra, nobenih naročnin ne rabim za polnjenje. Za tako pot bi me mogoče 2x zaprosil za 10minutni postanek in to je vsa omejitev.
    • namerno zmanjšujejo tank za nafto, da bodo vse bolj furali to mentaliteto o 700 km v tanku, da se bomo počasi privadili, da električarji, ki dosežejo 500km, izpadejo dobro   žal, smo na točki propada civilizacije, kot jo poznamo do danes
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.