NevLado Napisano 2. marec, 2020 Prijavi Napisano 2. marec, 2020 To je problem ?e preve? bremza?: Ne diski pa? pa varovalka za ?toplu?i se pregreje in potem crkne . Pri moji najdra?ji avtu sta isto?asno crknili obe ?arnici za zavorne lu?i. Nisem ?el gledat varovalk samo ?arnice sem menjal. Podobno se je zgodilo pri moji mazdi da sta to?no isto?asno crknili obe ?arnici H1 v glavnih ?arometih. A ni to neka stara fora, da ko ti crkne ena ?arnica, se v drugi pove?a tok (ne vem to?no, ampak napetost bolj te?ko???, kve?jemu se napetost zmanj?a, da pride do pove?anja toka) in posledi?no skuri ?e drugo? Isto ?e ima? na eni strani ?arnico enega proizvajalca, na drugi pa drugo - razli?na toleranca in posledi?no preobremenitev druge. ?e ima kdo kaj ve? pojma o temu (da to?no ve), naj me prosim podu?i, da ne bom ve? govoril bu?k. Citiraj
Bini Napisano 2. marec, 2020 Prijavi Napisano 2. marec, 2020 Ni to, ampak saj ni va?no... (po tvojem bi potem vse notranje in zunanje 5w pregorele pa ne pregorijo ker ima? releje in varovalke pa ?e kaj) Citiraj
NevLado Napisano 2. marec, 2020 Prijavi Napisano 2. marec, 2020 Ni to, ampak saj ni va?no... (po tvojem bi potem vse notranje in zunanje 5w pregorele pa ne pregorijo ker ima? releje in varovalke pa ?e kaj) Zato spra?ujem - ?e ve?, prosim povej ve?. Citiraj
LukaL Napisano 2. marec, 2020 Prijavi Napisano 2. marec, 2020 Torej,zamenjal olje (da malo podkurim Dexelia (oz. original Mazda) in filter, porihtal rjavico na "pantih" amortizerjev prtlja?nika...?aka me ?e razdiranje prednjih levih vrat, ker so notri neki ?ri?kiTM lp Luka Citiraj
samuel Napisano 2. marec, 2020 Prijavi Napisano 2. marec, 2020 Pozdrav, glede na to, da se bo po?asi obrnilo 200kkm, sem se odlo?il, da zamenjam vse filtre, olje in preventivno ponovno o?istim sito na oljni pumpi ter karter. Tokrat sem se odlo?il za olje proizvajalca Fuchs, tako za motor kot tudi za menjalnik. Prej sem vseskozi uporabljal olje Motul (tudi na prej?nji mazdi), pa je bilo tudi ok. Sito je bilo na nekaj mestih polno, ni pa ?e bilo take sile kot prvi? . Nato sem se odlo?il, da o?istim ?e sesalni kolektor, uporabil sem tudi PTFE tesnila. ?e primerjam kolektorje na nem?kem forumu in prevo?ene km, ta sploh ?e ni bil preve? zabasan, prilagam tudi nekaj slik in povezavo do nem?kega foruma. Moram pa priznati, da je ?i??enje kolektorja kar smotano (za par ur sem se spremenil v dimnikarja ). Poleg vse kemije se je ?e najbolje obneslo ?i??enje z ?i?nato krta?o. Verjetno pa bilo ?e bolj u?inkovito peskanje (priporo?ajo z orehovimi lupinami). V kratkem sledi ?e preventivna menjava podlo?k na injektorjih, potem pa bi moglo biti do 300kkm mir . Zdi se, da motor sedaj lep?e in mirneje te?e, pri pospe?evanju in zaviranju z motorjem je to najbolj opazno. Menjalnik je ?e prej deloval dobro, zdaj pa se mogo?e ?e za odtenek lep?e prestavlja. Avto pa je Mazda CX5, 2014, 110kw. https://www.cx5-forum.de/f14/fotostory-pionierarbeit-fuer-herzen-unserer-cx5-8778.html lp, Samo 2 Citiraj
Alex Napisano 2. marec, 2020 Prijavi Napisano 2. marec, 2020 Kaj tudi pri teh novih skayactiv motorjih je potrebno menjati bakrene podlo?ke ? Citiraj
Nejc1986 Napisano 2. marec, 2020 Prijavi Napisano 2. marec, 2020 A ni to neka stara fora, da ko ti crkne ena ?arnica, se v drugi pove?a tok (ne vem to?no, ampak napetost bolj te?ko???, kve?jemu se napetost zmanj?a, da pride do pove?anja toka) in posledi?no skuri ?e drugo? Isto ?e ima? na eni strani ?arnico enega proizvajalca, na drugi pa drugo - razli?na toleranca in posledi?no preobremenitev druge. ?e ima kdo kaj ve? pojma o temu (da to?no ve), naj me prosim podu?i, da ne bom ve? govoril bu?k. Tudi jaz sem to ?e ve?krat sli?al in Me tudi zanima a je to zgolj rekla-kazala.... Jaz recimo ko menjam ?arnico, ne primem z roko za bu?ko , ker naj bi (baje) zato prej pregorela, saj je roka mastna ... Citiraj
samuel Napisano 2. marec, 2020 Prijavi Napisano 2. marec, 2020 Kaj tudi pri teh novih skayactiv motorjih je potrebno menjati bakrene podlo?ke ?Zdravo, jaz sem na svojem imel izku?njo, da jih je potrebno, kako je pri novej?ih pa ne vem. Na levi strani gledano proti ma?ini je verjetno nekoliko hladneje (kanal za dovod vode) kot na desni, posledi?no je bil skrajno desni injektor najbolj zape?en, podlo?ka najbolj pre?gana in ga je bilo tudi najte?je izvle?i . Citiraj
Bini Napisano 2. marec, 2020 Prijavi Napisano 2. marec, 2020 Tudi jaz sem to ?e ve?krat sli?al in Me tudi zanima a je to zgolj rekla-kazala....Jaz recimo ko menjam ?arnico, ne primem z roko za bu?ko , ker naj bi (baje) zato prej pregorela, saj je roka mastna ...Punce se prijemajo,?arnice nikoli! Tako je tudi ozna?eno na embala?i. Jaz jo prej tudi obri?em s ?isto krpo,preventivno,ker nikoli ne ve? gdo je prijemal ?arnico pred tabo. To velja za vse halogenske ?arnice! 1 Citiraj
Nejc1986 Napisano 2. marec, 2020 Prijavi Napisano 2. marec, 2020 Punce se prijemajo,?arnice nikoli! Tako je tudi ozna?eno na embala?i. Jaz jo prej tudi obri?em s ?isto krpo,preventivno,ker nikoli ne ve? gdo je prijemal ?arnico pred tabo. To velja za vse halogenske ?arnice!No,pol pa prav delam. Tudi kar se ti?e ?arnic. 1 Citiraj
Slivka Napisano 2. marec, 2020 Prijavi Napisano 2. marec, 2020 Le kaj delam narobe? Avto vozim po hribih, vla?im po?itni?ko prikolico, vla?im tovorno prikolico, uporabljam vseh sedem sede?ev,... In kljub taki rabi nimam te?av z avtom:- zavorni diski so ?e original- podlo?ke pod injektorji sem sicer menjal pri servisu na 280.000, ker je cel forum poln teh podlo?k, pa mi je mehanik rekel, da to sploh ?e ni bilo potrebno - da pa, ?e ?e pla?am, bo zamenjal, bolj?e prej kot prepozno. So ?li pa injektorji prav lepo ven in noben ni bil zape?en - kljub vsemu priganjanju motorja, ko vle?em sedem potnikov in po?itni?ko prikolico kamorkoli si zmislimo in nazaj...- sita ?e nikoli nismo ?istili- ko pripel... torej, prigonim avto na vrh hriba, ga zapeljem v gara?o in ugasnem. ?eprav je to baje najslab?e za turbino in je potrebno avto pustiti, da dela na mestu nekaj minut, da se malo ohladi in umiri. Pa je ?e vedno originalna O?itno ne znam vozit Mazd... Citiraj
Alex Napisano 2. marec, 2020 Prijavi Napisano 2. marec, 2020 Le kaj delam narobe? Avto vozim po hribih, vla?im po?itni?ko prikolico, vla?im tovorno prikolico, uporabljam vseh sedem sede?ev,... In kljub taki rabi nimam te?av z avtom:- zavorni diski so ?e original- podlo?ke pod injektorji sem sicer menjal pri servisu na 280.000, ker je cel forum poln teh podlo?k, pa mi je mehanik rekel, da to sploh ?e ni bilo potrebno - da pa, ?e ?e pla?am, bo zamenjal, bolj?e prej kot prepozno. So ?li pa injektorji prav lepo ven in noben ni bil zape?en - kljub vsemu priganjanju motorja, ko vle?em sedem potnikov in po?itni?ko prikolico kamorkoli si zmislimo in nazaj...- sita ?e nikoli nismo ?istili- ko pripel... torej, prigonim avto na vrh hriba, ga zapeljem v gara?o in ugasnem. ?eprav je to baje najslab?e za turbino in je potrebno avto pustiti, da dela na mestu nekaj minut, da se malo ohladi in umiri. Pa je ?e vedno originalna O?itno ne znam vozit Mazd...He, He, ti vozi? mazde po starem, da je ne ?para?.Mazda to ?uti in se ne upa zafrkava ti s tabo. Kdor dela v rokavi?kah z njimi, pa vse nekaj kihajo, pa ka?ljajo, pa na dodatne sprehode jih je potrebno vozit, pa ?lepat v klance,pa menjava pogosto olje kot dojen?kom plenice. V bistvu so te nove mazde kot eni nedono?en?ki. 1 Citiraj
samuel Napisano 2. marec, 2020 Prijavi Napisano 2. marec, 2020 Le kaj delam narobe? Avto vozim po hribih, vla?im po?itni?ko prikolico, vla?im tovorno prikolico, uporabljam vseh sedem sede?ev,... In kljub taki rabi nimam te?av z avtom:- zavorni diski so ?e original- podlo?ke pod injektorji sem sicer menjal pri servisu na 280.000, ker je cel forum poln teh podlo?k, pa mi je mehanik rekel, da to sploh ?e ni bilo potrebno - da pa, ?e ?e pla?am, bo zamenjal, bolj?e prej kot prepozno. So ?li pa injektorji prav lepo ven in noben ni bil zape?en - kljub vsemu priganjanju motorja, ko vle?em sedem potnikov in po?itni?ko prikolico kamorkoli si zmislimo in nazaj...- sita ?e nikoli nismo ?istili- ko pripel... torej, prigonim avto na vrh hriba, ga zapeljem v gara?o in ugasnem. ?eprav je to baje najslab?e za turbino in je potrebno avto pustiti, da dela na mestu nekaj minut, da se malo ohladi in umiri. Pa je ?e vedno originalna O?itno ne znam vozit Mazd...Zdravo, to se tudi jaz v?asih spra?ujem Na prej?nji Mazdi 6 ni bilo nobenih te?av, avto je delal bp do 360kkm. Preventivno so bile sicer menjane podlo?ke na 120kkm, ampak so bile ?e ok, prav tako sito. Na tej je bilo sito o?itno ?e ob nakupu zabito, verjetno posledica pre?gane podlo?ke. Sestra ima Mazdo 5, seveda ?e ni menjala ni?esar od tega, razen enormnih koli?in olja pome?anega z dizlom, ki verjetno pomaga ?istiti sito . Tudi nekih groznih relacij ne dela, nikoli ne skrbi da se ta izvede do konca, kar je seveda razlog, da je toliko nafte v olju. Na drugi strani pa zaradi nedokon?anih regeneracij tudi temperature niso tako visoke in je mo?nost pre?ganih podlo?k nekoliko manj?a. Seveda si lahko vsak to razlaga druga?e, tako si pa? jaz; Sam avta ne ?param, uvozil sem ga iz Nem?ije, kjer je bil sklepam ve?ino vo?en po AC in se zagotovo ni ?paral. ?tevilo narejenih regenaracij je sedaj blizu 800, ki se izvajajo povpre?no na 250km kar je skupaj okoli 200kkm, kolikor jih bo imel sedaj. lp, Samo Citiraj
NevLado Napisano 10. marec, 2020 Prijavi Napisano 10. marec, 2020 Jaz pa sem mojo CX-3 v?eraj peljal na tehni?nega. Seveda BP - jaz tako ali tako pravim, da je avto ?e nov. Me je pa zanimalo, kako bodo izvedli test izpustov. Prej sem vedno vozil dizle in ti ga je na tehni?nem preteral do blokade, da mu je pokazalo tam ok in da avto smrdi v mejah normale. Pri tem motorju mi ob polnem gasu na mestu avto zablokira obrate na tam cca 4300 rpm in me je seveda matral firbec, kako bo testiral tega. No na koncu se je izkazalo, da imajo oni tam nek program, ki avtu sam za?ne nabijat obrate in ko on avto enkrat pove?e s sistemom cca 3 minute stoji zdraven in gleda v luft, brez da bi se avta sploh dotikal. Mogo?e je tako na vseh bencinarjih, ampak ker prej nisem imel izku?nje z njimi tega ne vem/ne poznam. Sva se pa potem na koncu za?ela pogovarjat o avtu oz. kako sem zadovoljen in to in mi je ?al, da ga nisem imel ?as vpra?at, kako ta test sploh dela. Mi zna kdo o tem postopu povedat kaj ve?? Citiraj
Bini Napisano 10. marec, 2020 Prijavi Napisano 10. marec, 2020 Jaz pa sem mojo CX-3 v?eraj peljal na tehni?nega. Seveda BP - jaz tako ali tako pravim, da je avto ?e nov. Me je pa zanimalo, kako bodo izvedli test izpustov. Prej sem vedno vozil dizle in ti ga je na tehni?nem preteral do blokade, da mu je pokazalo tam ok in da avto smrdi v mejah normale. Pri tem motorju mi ob polnem gasu na mestu avto zablokira obrate na tam cca 4300 rpm in me je seveda matral firbec, kako bo testiral tega. No na koncu se je izkazalo, da imajo oni tam nek program, ki avtu sam za?ne nabijat obrate in ko on avto enkrat pove?e s sistemom cca 3 minute stoji zdraven in gleda v luft, brez da bi se avta sploh dotikal. Mogo?e je tako na vseh bencinarjih, ampak ker prej nisem imel izku?nje z njimi tega ne vem/ne poznam. Sva se pa potem na koncu za?ela pogovarjat o avtu oz. kako sem zadovoljen in to in mi je ?al, da ga nisem imel ?as vpra?at, kako ta test sploh dela. Mi zna kdo o tem postopu povedat kaj ve??Meni je vedno dal obrate na 3200 in vedno je bilo vredu,ampak ne na Mazdi,ker ?e ni stara 4 leta. Citiraj
NevLado Napisano 10. marec, 2020 Prijavi Napisano 10. marec, 2020 (urejeno) Meni je vedno dal obrate na 3200 in vedno je bilo vredu,ampak ne na Mazdi,ker ?e ni stara 4 leta. Tle je blo podobno, okol 2900 mislm da je kazala ma?inca vmes ko sem pogledal. Ampak ni mi jasno, kako je dal gas, brez da bi pohodu stopalko. :ne vem: Edit: sedaj vse bolj razmi?ljam, ?e sem ziher, da sva bila sama, ker kasneje je imel ?e enega kolega pri pregledu podvozja, da mu ni slu?ajno ?e asistiral tudi pri pospe?evanju pa sem se jaz zatopil nekam v prazno. Popravljeno 10. marec, 2020 od NevLado Citiraj
curko Napisano 14. marec, 2020 Prijavi Napisano 14. marec, 2020 Malo jo razstavili. pobrali dol vse mozne roke saj grejo v ponedeljek na obnovitev saj so vse polomljene. most se gre jutri peskati in nanovo zascititi tako da sva nevezna Poslano z mojega SM-N950F z uporabo Tapatalk 2 Citiraj *??) ?.???.?*??) ?.?*?) (?.?? (?.?? Lep dan
Gelipter Napisano 14. marec, 2020 Prijavi Napisano 14. marec, 2020 Ej...toooo priden pol bo kot nova ..kaj dela? na prostem..zoom zoom lp 1 Citiraj
curko Napisano 14. marec, 2020 Prijavi Napisano 14. marec, 2020 hehe ja res je. saj tko ni blo guzve hehe Poslano z mojega SM-N950F z uporabo Tapatalk Citiraj *??) ?.???.?*??) ?.?*?) (?.?? (?.?? Lep dan
50keda Napisano 16. marec, 2020 Prijavi Napisano 16. marec, 2020 Evo v?eraj kon?no zamenjal komplet koles, se ?lovek kr po?teno nagara nosit te 30 kilske krogece dve nadstropji Pa ?e zanimivo je avto dvigovat brez original dvigalke...ki jo sedaj (vozilo iz 2019) ne dobi? ve?, ?e ne naro?i? zraven rezervnega kolesa o.O Drga? pa slike bodo ustrezno prilo?ene v forumu predstavitev ?lanov, te 19 ji preprosto pa?ejo ko ata na mamo Citiraj
Alex Napisano 16. marec, 2020 Prijavi Napisano 16. marec, 2020 Moje nove feltne pa ?akajo v Ljubljani v trgovini, ki je od danes naprej zaprta. Bo treba po?akat,da to mine. Citiraj
323 BA Napisano 16. marec, 2020 Prijavi Napisano 16. marec, 2020 25 kg imajo 19 col z 225/45 19, vsaj tiste 2013-2017. Znan?ev kolega dela na porsche servisu, cayenove 22 col imajo dobrih 35 kg / kos, razumljivo je, da mehaniki precej prekolnejo...?e sama guma ?irine 315/30 22 ima 18 kg. 1 Citiraj
Alex Napisano 16. marec, 2020 Prijavi Napisano 16. marec, 2020 Tudi odvisno od same gume. Niso vse gume enako te?ke, resda je razlika majhna a vendarle. Citiraj
50keda Napisano 16. marec, 2020 Prijavi Napisano 16. marec, 2020 No pol sm kr dobr ocenu Nism jih ?ou dejansko vagat, napisu sm kolk se mi je zdel da so ble te?ke, vsaka je mela eno kilo ve? kot prej?nja xD Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.