Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Poleg tega, da sm ji prvo??u konkreten sprehod ob obali in okoli?kih cestah, je obrnila prvih 10.000km odkar je v moji lasti (cca 4 mesce) :party0035:

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

sm jo zapeljal do trzica in stevec je pokazal 240km/h se mal cez.

 

Pazi :policaj: ! :P

 

 

Napisano

teden dni je nisem premaknil.... danes pa splahnil prah in parkiral nazaj :P

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

No bila sta dele?na nege mazda in hyundai... :aaaaa: Globinsko ?i??enje vsega v notranjosti... :jupiii: Popoldne pride pa car wash verjetno na vrsto... :ne vem:

 

Pol pa vidi? ko tretjo posodo odpadne vode sprazne? iz sesalca pa ?e kr rjavo se pa zamisli? :ninja::ninja:

post-771-1338116608_thumb.jpg

If in doubt, flat out... 

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Prvo??u sm ji fensi nove podplate in s tem vozit po ovinkih je ?isti porni? :D

 

post-5512-1339122819_thumb.jpg

 

Sicer se je ?e prej zlo dobr ceste dr?al, ampak semi-slick gume so pa nora zadeva :aaaaa:

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Dolil sem ji neki olja, potem pa je sledil slabih 300km dolg sprehod. :jupiii:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Nalimu sem stroju ?e eno nalepko KLUB. :jupiii::D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

tis taprov Mazda? :P

 

Na benz tank sm jo nalimu, sej ve? dodatni konji pa to oz. v tem primeru se verjetno oktanska vrednost benza pove?a. :aaaaa::cheers:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Na benz tank sm jo nalimu, sej ve? dodatni konji pa to oz. v tem primeru se verjetno oktanska vrednost benza pove?a. :aaaaa::cheers:

 

na F-ko na tank pride pa tole :P

 

Objavljena slika

Napisano

Opral svojo sestico... pa nalepil nalepko Mazda Klub :) ...

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Jaz sem pa v Avstriji mal navigacijo preizkusu! :jupiii::hudicek:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

hotu v?eri oprat pa niso ve? ?etonov prodajal - ridin' dirty :D

 

Zihr v supernovi ane? Sm mel isti problem :hohoho:

Podpis.png

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pri teh astronomskih cenah ta znamka zvenečega imena spljoh nima krmil novega standarda 35mm vpetja. Zato, da ti pri belanci za 287€ zraven prodajo še adapter za 20€      @ Alex   Tubless ni samo med in mleko (v gumi). S tublessom imaš bistveno več dela kot s sistemom z zračnico. Na tubless greš, če se misliš ukvarjat s tem sam, ker to ni tako kot pri avtu, ko enkrat letno vulkanizer zamenja, pa potem na gume pozabiš   Pri tublesu moraš redno kontrolirat in na vsake par mesecev dolivat tekočino. Najbolje skozi ventilček ( ko imaš gumo v zraku odviješ jedro, vtakneš skozi ventilček nekaj not da vidiš, a je še mokro. Ker zadeva se suši in če se posuši, še vedno lahko tesni. Ne bo pa zaflikalo luknjice, niti zatesnila roba feltne, če se ti guma preveč izprazni. Potem skozi telo ventilčka (odvito jedro) doliješ. Drug problem pri mleku. Ne glede a je kravje, kozje, ali kobilje, enako dobro kot maši luknje, zna zamašit tudi jedro ventilčka. In potem ti je đabe pumpa, CO2 ali kompresor, če s seboj nimaš rezervnega jedra ventilčka in pa seveda ključka za šraufanje le tega. Pri volumnu 29 colske 2,6 široke gume, s pumpico tudi bolj malo opraviš.    Tubeless je bil razvit predvsem za težave s snakebiti pri bolj gravitacjskem MTB, zdaj ga ima že vsak za v štacuno.   Še vedno imaš možnost da najprej znučaš gume ki so prišle z biciklom, potem pa na tubeless. 
    • Prav kupu. Nimaš bolšga😁
    • Dosegel pomemben mejnik null
    • Nisem pa še probal tiste penaste spužve, ki se zatlači pod gumo. Če svinjsko preluknjaš gumo, da mleko ne zatesni, se lahko pripelješ na cilj. Baje da je zadevica lahka.
    • To si jih prov kupu, ali ti jih je kdo podaril?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.