Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
Vgradil sem nove visokotonce ESX horizon na zadnji polički, namesto obstoječih bose tweedlerjev. Kako so tej originalni bose nekvalitetni, mutno zveneči zvočniki. Sedaj se je s temi novimi tweeterji zvok "odprl" in je čisto druga pesem. V vsa vrata sem tudi zalepil zvočno izolacijo, 3 mm debeline. 
(Izolacija CTK Standard Pro 3 mm). Tudi to je svoje prispevalo k znatno boljšemu zvoku v avtu. Sedaj imam od originalnega bose ozvočenja v avto le še sprednja zvočnika v vratih. IMG_20220225_112211.thumb.jpg.da53968dd4158101a13438cdfdda59ab.jpgIMG_20220225_092346.thumb.jpg.bd5df1939c400171c9c634e3f69a3c5a.jpgIMG_20220225_112234.thumb.jpg.980f542cb64afe0542a8130819a15084.jpg

Alex pa ni šlo, da bi jih vgradil nevidno.

Daj potem zberi podatke kateri zvočniki pašejo noter in imajo boljši efekt


Sent from my iPhone using Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
pred 1 uro je mazdaman napisal:


Alex pa ni šlo, da bi jih vgradil nevidno.

Daj potem zberi podatke kateri zvočniki pašejo noter in imajo boljši efekt


Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Edino, če so tako vgrajeni, igrajo prav, oziroma ne pride do popačenja zvoka do potnikovih glav zadaj. Če bi jih vgradil v obstoječo luknjo, bi se zvok odbijal od strehe in deformirano (popačeno) prišel do zadnjih sedežev. Enako je spredaj. Obstoječi tweeterji in srednjetonci so vgrajeni v armaturko, a se zvok odbija od sprednje šipe  in pod pravim kotom proti vozniku in sovozniku. Zvok s tem "pridobi" neželene, moteče visoke frekvence. Zvok je s tem  tudi preveč razpršen. Tudi spredaj sem vgradil visokotonce, ki "gledajo" proti vozniku in potniku. 

A te zanima, kaj sem sam vgradil? 

 

 

Napisano

Zgleda idijotsko, sam edina da rešiš ta problem če bi predelal stebričke, da držijo notr twiterje pa jih oblekel v original blago.

 

image.jpeg

 

Napisano (urejeno)
pred 54 minutami je TiEn napisal:

Zgleda idijotsko, sam edina da rešiš ta problem če bi predelal stebričke, da držijo notr twiterje pa jih oblekel v original blago.

Ni kaj reševati. Če bi se malo spoznal na akustiko, ne bi takih idej predlagal. To lahko narediš ti v tvojem avtu. 😉Bolje, da lepiš še naprej slikice formul 1, kjer ti gre dobro od rok. 😊

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano
pred 3 urami je Alex napisal:

 

Edino, če so tako vgrajeni, igrajo prav, oziroma ne pride do popačenja zvoka do potnikovih glav zadaj. Če bi jih vgradil v obstoječo luknjo, bi se zvok odbijal od strehe in deformirano (popačeno) prišel do zadnjih sedežev. Enako je spredaj. Obstoječi tweeterji in srednjetonci so vgrajeni v armaturko, a se zvok odbija od sprednje šipe  in pod pravim kotom proti vozniku in sovozniku. Zvok s tem "pridobi" neželene, moteče visoke frekvence. Zvok je s tem  tudi preveč razpršen. Tudi spredaj sem vgradil visokotonce, ki "gledajo" proti vozniku in potniku. 

A te zanima, kaj sem sam vgradil? 

 

Kdo ti je to pravljico prodal? :D

A nisi ti nek glasbenik, kao?

Podpis.png

 

Napisano
Pred eno uro je g.Wankel napisal:

 

Kdo ti je to pravljico prodal? :D

A nisi ti nek glasbenik, kao?

Prijatu, raje se posveti platneni strehi tvojega kabrioleta. Akustiko prepusti strokovnjakom. 😉

 

 

Napisano
pred 9 minutami je Alex napisal:

Prijatu, raje se posveti platneni strehi tvojega kabrioleta. Akustiko prepusti strokovnjakom. 😉

 

Definitivno. Sam to po prebranem nisi ti :D

Podpis.png

 

Napisano
pred 9 minutami je g.Wankel napisal:

 

Definitivno. Sam to po prebranem nisi ti :D

Če ti tako rečeš, bo že držalo. 😉

 

 

Napisano

Posesal, spucou, urediu prtlažnik in pa končno potegnu kabl od dashcam-a do sredinske konzole. Razmišlam še, da bi razstavil še tisto plastiko (kot pri posegu montaže carplay modula) in popolnoma skril kabel s polnilcem.

Napisano

Popolnoma skrij kabel, da bo tako, kot se zagre. Kaj pa imas za eno kamero? Kamero lahko polnis tudi preko usbja.

Napisano
pred 17 urami je Scr3am napisal:

Popolnoma skrij kabel, da bo tako, kot se zagre. Kaj pa imas za eno kamero? Kamero lahko polnis tudi preko usbja.

najboljš bo ja

 

kamera je pa xiaomi s70 ali nekaj takega, polnem kar preko tistega vtiča ki je prišel poleg in gre v 12V, ne vem, če mazdin usb potegne zadost štroma čez za kamero

Napisano

Usb ima 5V output, tocno toliko kolikor kamera potrebuje. Jest jo imam priklopljeno preko usbja pa dela bp. Je pa xiaomi 70mai 1s.

Napisano

2021 trojka ima visokotonce že v stebričku. Slučajno omenim, ker jo ravno vozakam okoli te dni...

Napisano

Tudi CX-5 jih ima spredaj v stebricku…

 

 

CC61D959-136C-4618-B4CF-97819E78EB3B.jpeg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 23 urami je Scr3am napisal:

Usb ima 5V output, tocno toliko kolikor kamera potrebuje. Jest jo imam priklopljeno preko usbja pa dela bp. Je pa xiaomi 70mai 1s.

aha evo, jaz imam pa xiaomi 70 mai pro

 

probam 🤞

Napisano

Voltaza ni edini podatek... Drugi podatek je, s kaksnim tokom (amperaza) lahko obremenis... 

 

Po specifkacijah na Xiaomi strani, Xiaomi Mai 70 potrebuje 5V, 1.5A, Xiaomi Mai 70 Pro pa 5V, 2A ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano (urejeno)

Ze ze, vendar nic ne vpliva na delovanje. V teorijo se mal pocasnej fila to je pa to. Razlike ne vidis. Vsaj jest jo ne. Problem bi bil ce bi ti imel vecji output kot je pa predpisano. Usb 2.0 ima 0,5A output 3.0 pa 0,9A

Popravljeno od Scr3am
Napisano

Kaksna stvar tudi ne deluje, ce nima dovolj toka… Imam eno Reolink zunanjo kamero, ki se sicer napaja iz soncnih celic… Pozimi, ko je bilo bolj malo sonca, je baterija sla samo navzdol… in sem jo moral snet in dat polnit… Ima USB prikljucek… vendar navaden polnilec od telefona ni bil dovolj mocan in se sploh ni zacelo polnit. Potem sem priklopil en 20 W USB polnilec od enega drugega telefona… s tistim je pa slo…

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano (urejeno)

Seveda, logicno. Vse je odvisno od porabnika oz. koliko stroma potrebuje. Jest pri dashcamih nisem opazil problemov. Mogoce lahko pride do problemov pri kaksni 4k kameri v kolikor imajo večjo porabo. Kot problem mislim, da se pac nebo filala. Xiaomi 70mai a800s (4K) vrjetno nebi delovala glede na to, da ima dve kameri (spredi in zadi) + LCD

Popravljeno od Scr3am
Napisano

Po 2mesecih prvo resno čiščenje in testiranje novega "wapa"..na steklih hidrofobna zaščita, na laku vosek..1x ko se mi bo dalo pa še probam kakšno keramično zaščito..za davek, ker sm to vse delal pri tašči sem moral še njenega spedenat 😑😂..

IMG_20220302_201335.jpg

  • Všeč 10
Napisano

Natankal poln tank goriva.

 

Jutri zložim v avto osnovno kamp opremo, da bom "pripravljen" če gre vse v k....

Napisano
pred 46 minutami je Hixxy napisal:

Natankal poln tank goriva.

 

Jutri zložim v avto osnovno kamp opremo, da bom "pripravljen" če gre vse v k....

 

Jaz imam doma na podstrešju še vedno uniformo. Tudi gas maska je pripravljena. Če bo potrebno, jo bom spet oblekel kot leta 91. Nikoli ne veš, kaj nam prinese prihodnost. 🤔

 

 

Napisano

Jo registriral - in zraven preklinjal s tempom 90 minut na uro...

 

Pri zavarovalnem agentu sklenem zavarovanje in ga tudi plačam. In s seboj prinesem potrdilo, da je zavarovanje sklenjeno.

 

Ker smo velika družina, smo upravičeni po polovične Letne dajatve za uporabo vozila v cestnem prometu. Grem na Upravno enoto, kjer so mi dali neko vlogo, ki sem jo izpolnil in jo prinesel s seboj na tehnične preglede - tako, kot so mi rekli na Upravni enoti.

 

Pridem na tehnični, dam prometno, preglednik vzame prometno, zapelje na stezo, vse pregleda in na drugi strani odpelje avto ven. Vse brez problemov, vse v mejah normale. Konec koncev, saj ni neka stara pokveka, ampak je 12 let stara Mazda s 323.000 prevoženimi kilometri. Grem na okenček, da plačam, kar je za plačat in se začne...

 

Zavarovanje imam, to je rešeno. Tehnični je narejen, to ima ona tam od preglednika. Potem pa gleda tisto vlogo in jo obrača na vse strani in gre vprašat še ta drugo, ki je bila tam, pa šefico, pa na telefon pa klicat vse po vrsti - ma se mi zdi da so klicali vse od Dalai Lame do papeža, pa Bidena in mislim, da so še Putina iskali, pa ni imel časa... Avto je bil čez stezo v vsega petih minutah, birokracija je pa potem trajala spodobnih 20 minut, preden so ugotovili, kako in kaj potrebujejo in zakaj to potrebujejo in kdo koga kaj...

 

Avto sem pred stezo parkiral ob 14:55 in bil takoj na vrsti. Ob 15:40 sem se spet usedel v avto, pospravil dokumente in ob 15:43 speljal. In kmalu bi se še meni speljalo...

 

Napisano
pred 2 urama je Slivka napisal:

Jo registriral - in zraven preklinjal s tempom 90 minut na uro...

 

Pri zavarovalnem agentu sklenem zavarovanje in ga tudi plačam. In s seboj prinesem potrdilo, da je zavarovanje sklenjeno.

 

Ker smo velika družina, smo upravičeni po polovične Letne dajatve za uporabo vozila v cestnem prometu. Grem na Upravno enoto, kjer so mi dali neko vlogo, ki sem jo izpolnil in jo prinesel s seboj na tehnične preglede - tako, kot so mi rekli na Upravni enoti.

 

Pridem na tehnični, dam prometno, preglednik vzame prometno, zapelje na stezo, vse pregleda in na drugi strani odpelje avto ven. Vse brez problemov, vse v mejah normale. Konec koncev, saj ni neka stara pokveka, ampak je 12 let stara Mazda s 323.000 prevoženimi kilometri. Grem na okenček, da plačam, kar je za plačat in se začne...

 

Zavarovanje imam, to je rešeno. Tehnični je narejen, to ima ona tam od preglednika. Potem pa gleda tisto vlogo in jo obrača na vse strani in gre vprašat še ta drugo, ki je bila tam, pa šefico, pa na telefon pa klicat vse po vrsti - ma se mi zdi da so klicali vse od Dalai Lame do papeža, pa Bidena in mislim, da so še Putina iskali, pa ni imel časa... Avto je bil čez stezo v vsega petih minutah, birokracija je pa potem trajala spodobnih 20 minut, preden so ugotovili, kako in kaj potrebujejo in zakaj to potrebujejo in kdo koga kaj...

 

Avto sem pred stezo parkiral ob 14:55 in bil takoj na vrsti. Ob 15:40 sem se spet usedel v avto, pospravil dokumente in ob 15:43 speljal. In kmalu bi se še meni speljalo...

 

Na nekaj si pa pozabil....😁😉

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Te bučke, da se bo ljudi "sililo" k namestitvi baterij, so tudi ogromna neumnost. Hranilnike energije naj se postavi zraven trafo postaj in "mirna Bosna". Tam so/bodo tudi daleč najbolj učinkoviti. Pa akterje iz sveta elektromafije naj začno počasi loviti in zapirati, se bodo stvari pospešeno uredile.
    • Cestitam (to mislim resno, lep CV), zakaj pa nisi ostal v teh vodah potem?
    • Univerzalc, naravoslovna gimnazija, študij elektrotehnike-energetike, raziskovalec na elektroinštitutu, inšpektor na Tržni inšpekciji (vodenje upravnih in prekrškovnih postopkov ... varstvo potrošnikov, avtorske pravice, električna varnost, osebna varovalna oprema, trgovina, gostinstvo, itd. itd.), uradnik na ministrstvu (priprava in usklajevanje predpisov s področij energetike, učinkovite rabe energije, obnovljivih virov energije), množično in posamično vrednotenje nepremičnin. Dobrih 30 let izkušenj na teh področjih. Pa sam sem organiziral in vodil izgradnjo svoje hiše, kjer sem se veliko naučil ... me tehnične stvari veselijo.   To tvoje meni manjka, da bi "začutil" štrom - ko sem delal na elektroinštitutu sem šefu težil, da bi šel za nekaj mesecev delat na kakšno elektrodistribucijsko podjetje, ali šel na oddelek visoke napetosti, ker so hodili merit na teren, pa ni bilo posluha. Tako sem sedel za raćunalnikom in delal analize, računal elektroenergetske situacije na modelih. Pa sem po šestih letih šel na teren sam, ampak v druge vode, kjer sem se morda največ naučil (kako se obrnit v kolesju predpisov, ker nisem pravnik).
    • V redu. Si pac strucko na vecih podrocjih ocitno. Jaz pa samo štromar, ki dnevno ureja priklope večjih naprav. Se strinjam da nima smisla met se ene forumskendebate   Maš pa lep opis omrežja tu:   Omrežje | Elektro Ljubljana WWW.ELEKTRO-LJUBLJANA.SI  
    • To je kar nekaj ... "že danes sestavljajo RTP znazivno močjo 110 visoko/30/20/10kv" ... brez zamere, ampak kaj se čem pogovarjat, če se niti ne loči moči, energije in napetosti.   Najprej, elektroenergetsko omrežje se deli na 3 napetostne nivoje, ki vsak na svoj način opravlja svojo funkcijo: - nizkonapetostno distribucijsko omrežje (400V - medfazna napetost oziroma 230V fazna napetost) - zasnovano radialno - drevesasta struktura - srednjenapetostno distribucijsko omrežje (10, 20 in 35 kV ... 35 kV nivo naj bi se ukinil že 20 let nazaj) - zasnovano zazankano, a obratuje radialno (drugi del zanke predstavlja rezervo) - visokonapetostno prenosno omrežje (110 kV, 220 kV in 400 kV ... 220 kV nivo naj bi se dolgoročno ukinil) - zasnovano zazankano in obratuje zazankano
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.