scania Napisano 6. januar, 2023 Prijavi Napisano 6. januar, 2023 pred 49 minutami je SpEkTr napisal: A veš, da mi po menjavi diskov in ploščic spredaj res nekaj časa ni nič pokalo, kar sem nekako začasno povezoval s tem - sicer mi ni bilo logično ampak ok. No čez kak mesec je bilo pokanje spet nazaj. V čem je pa to govora, a to se kaj kupi , zamenja,..? Kam si šprical v prvem primeru, tle v ta predel kjer je v koloteku fedt in amortizer ? Ekola ti pleheci pridejo gor na ploscico ki je oznaceno z rdeco, mora bit na obeh straneh ploscice bilo pa je samo na eni. 2 Citiraj
SpEkTr Napisano 6. januar, 2023 Prijavi Napisano 6. januar, 2023 Aha, a pa to pride poleg ploščic ? Citiraj
scania Napisano 6. januar, 2023 Prijavi Napisano 6. januar, 2023 pred 13 minutami je SpEkTr napisal: Aha, a pa to pride poleg ploščic ? Ponavadi ja, ampak do zdaj je bilo pri brembo in ate samo za eno stran, pri Zimmermann pa oba krat za obe strani. Citiraj
SpEkTr Napisano 6. januar, 2023 Prijavi Napisano 6. januar, 2023 ja, v čem je pa fora, a to je tisti indikator obrabe, al kaj? A potem če je samo za eno stran, ne daš potem nikamor to, al še kje dobiš za drugo stran? Citiraj
scania Napisano 6. januar, 2023 Prijavi Napisano 6. januar, 2023 pred 4 minutami je SpEkTr napisal: ja, v čem je pa fora, a to je tisti indikator obrabe, al kaj? A potem če je samo za eno stran, ne daš potem nikamor to, al še kje dobiš za drugo stran? To pride na rob ploščice in potem v vodilo po katerem potuje ploščica med zaviranjem, blaži tresljaje ploščice, pozicionira ploščico in posledično drži distanco od vodila kar preprečuje zadevanje ploščice ob vodilo. Jaz sem takrat prestavil s starih ploščic na nove plus nove 4 ki so bile zraven. Od takrat ko sem menjaval so bile ploščice Zimmermanove in je bilo zmeraj v kompletu. Citiraj
SpEkTr Napisano 6. januar, 2023 Prijavi Napisano 6. januar, 2023 Aha, zanimivo...se pravi ti plehki imajo neko vlogo - niti ne tako nepomembno, ampak dobiš jih pa zraven samo za 1 stran Citiraj
scania Napisano 6. januar, 2023 Prijavi Napisano 6. januar, 2023 pred 19 minutami je SpEkTr napisal: Aha, zanimivo...se pravi ti plehki imajo neko vlogo - niti ne tako nepomembno, ampak dobiš jih pa zraven samo za 1 stran Tako je, samo pri enih firmah, lahko pa jih posebaj naročiš samo te plehke 2 Citiraj
godlike Napisano 6. januar, 2023 Prijavi Napisano 6. januar, 2023 Original tega ni mela M2 niti Ford niti Alfa. Brembo za M2 je imel za vsako čeljust 2. Pri Alfi, ker so ble zadnje ploščice, je bil še zraven plehec za zadnjo stran čeljusti, da zavorni cilinder ne cvili, ko se vrti. Če dobim zraven, dam gor, če ne pač ne. Sem pa zadnjič mel nagradnega, ko se mi je kamenček zataknil med ta plehec in čeljust pa je oralo po disku in šobalo. Verjetno bi prej 7. na lotu dobil, kot pa da kamen tu zmes najde. Jebat ga, pač ne bo sedmince. 2 Citiraj
jacques33 Napisano 7. januar, 2023 Prijavi Napisano 7. januar, 2023 Danes sem jo pa še jaz na roke opral, ker je vreme zdržalo. Konec mesca pa na redni servis, pa motorček desnega ogledala bo tudi za zamenjat. 9 Citiraj Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex Mazda6 SPC CD 150 Revolution
MazdaBoy Napisano 8. januar, 2023 Prijavi Napisano 8. januar, 2023 A tudi pr teb nagaja motorček za ogledala? Citiraj
jacques33 Napisano 8. januar, 2023 Prijavi Napisano 8. januar, 2023 Ja, desnega bo zdaj treba že v drugo zamenjat, avto pa star štiri leta pa pol. 1 3 1 Citiraj Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex Mazda6 SPC CD 150 Revolution
Janez007 Napisano 8. januar, 2023 Prijavi Napisano 8. januar, 2023 pred 4 minutami je jacques33 napisal: Ja, desnega bo zdaj treba že v drugo zamenjat, avto pa star štiri leta pa pol. Potem na Mazdin strošek, garancija? 1 Citiraj
jacques33 Napisano 8. januar, 2023 Prijavi Napisano 8. januar, 2023 Zaenkrat še pod garancijo. 3 Citiraj Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex Mazda6 SPC CD 150 Revolution
Bini Napisano 8. januar, 2023 Prijavi Napisano 8. januar, 2023 Samo opral in obrisal sem jo... 😉 4 Citiraj
vzupan3 Napisano 8. januar, 2023 Prijavi Napisano 8. januar, 2023 16 hours ago, jacques33 said: Danes sem jo pa še jaz na roke opral, ker je vreme zdržalo. Konec mesca pa na redni servis, pa motorček desnega ogledala bo tudi za zamenjat. Meni je delovala WD40 rešitev za ogledalo. 2 Citiraj
Alex Napisano 8. januar, 2023 Prijavi Napisano 8. januar, 2023 pred 9 minutami je vzupan3 napisal: Meni je delovala WD40 rešitev za ogledalo. Jaz sem pa kupil WD40 (silicon spray). Je še bjša zadeva kot navaden WD. 2 Citiraj
Aless Napisano 8. januar, 2023 Prijavi Napisano 8. januar, 2023 Na M3 naredil servis in menjal izpuh. Zadni lonec je od znotraj prerjavel, verjetno zaradi kratkih voženj, k se avto sploh ne segreje. Je pa vseeno zdržal 8let. 6 2 Citiraj 2008 Mazda 6 2004 Mazda 3
Boss Napisano 8. januar, 2023 Prijavi Napisano 8. januar, 2023 Vidiš, če bi mel dizla se to ne bi zgodilo. 😜 Ok, to je blo velik za šalo mal pa tud zares. 😋 3 Citiraj
Bini Napisano 8. januar, 2023 Prijavi Napisano 8. januar, 2023 Pred eno uro je Boss napisal: Vidiš, če bi mel dizla se to ne bi zgodilo. 😜 Ok, to je blo velik za šalo mal pa tud zares. 😋 Če bi imel pa dizla bi bil pa v 8 letih že 3x DPF zabit..... 2 Citiraj
Slivka Napisano 8. januar, 2023 Prijavi Napisano 8. januar, 2023 pred 55 minutami je Bini napisal: Če bi imel pa dizla bi bil pa v 8 letih že 3x DPF zabit..... Če bi imel potrebe po dizlu, bi delal same dolge relacije in ne bi bilo težav z DPF... 1 3 Citiraj
Alex Napisano 8. januar, 2023 Prijavi Napisano 8. januar, 2023 pred 49 minutami je Slivka napisal: Če bi imel potrebe po dizlu, bi delal same dolge relacije in ne bi bilo težav z DPF... In potem je svizec zavil čokolado. 😉 Citiraj
godlike Napisano 9. januar, 2023 Prijavi Napisano 9. januar, 2023 pred 11 urami je Aless napisal: Na M3 naredil servis in menjal izpuh. Zadni lonec je od znotraj prerjavel, verjetno zaradi kratkih voženj, k se avto sploh ne segreje. Je pa vseeno zdržal 8let. Majn kvaliteten material. Naša M2 2010 ima 95k km. Prvih 10 let sam kratke vožnje. Lonec kot nov. Poanta je v tem kako kvaliteten material uporabljajo. In kot izgleda Mazda tukaj bolj špara, kot je v časih. lahko pa ti povem, da Polo 2010 in sama avtocesta, ga je mel prej hin. Zunanji ovoj se mu je prav olupil. pred 10 urami je Bini napisal: Če bi imel pa dizla bi bil pa v 8 letih že 3x DPF zabit..... Tudi sodobni bencinci majo svojo varianto DPF-a. 1 Citiraj
Bini Napisano 9. januar, 2023 Prijavi Napisano 9. januar, 2023 pred 30 minutami je godlike napisal: Majn kvaliteten material. Naša M2 2010 ima 95k km. Prvih 10 let sam kratke vožnje. Lonec kot nov. Poanta je v tem kako kvaliteten material uporabljajo. In kot izgleda Mazda tukaj bolj špara, kot je v časih. lahko pa ti povem, da Polo 2010 in sama avtocesta, ga je mel prej hin. Zunanji ovoj se mu je prav olupil. Tudi sodobni bencinci majo svojo varianto DPF-a. Med drugim tudi moja X186 in še katera a ni nevarnosti zamašitve.... 😉 Citiraj
godlike Napisano 9. januar, 2023 Prijavi Napisano 9. januar, 2023 Boma vidla z leti. Al kak rečejo angleži: Only time will tell 😉 2 Citiraj
Alex Napisano 9. januar, 2023 Prijavi Napisano 9. januar, 2023 pred 59 minutami je Bini napisal: Med drugim tudi moja X186 in še katera a ni nevarnosti zamašitve.... 😉 V bistvu še nobeden nima tega motorja toliko kilometrov in let , da bi vedeli kaj bo. Recimo, da ni tako smotano narejeno kot pri dizlih. 1 Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.