Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
Pravkar je Boss napisal:

 

 

 

Glej, tole vse si napisal predno sem se oglasil in razložil, kako je pri meni (in verjetno še pri marsikomu) računica in zakaj se mi splača dat 800€ za komplet feltn. Se ne kregam in ne prerekam s tabo, samo napisal sem, da pridem v štirih letih na nulo. :nevem:

Noben se ne krega in prereka ampak če imaš avto samo 5 let računice ni to sem zapisal že 3x le poglej svoje pobarvane inserte. Če boš imel avto 10 let se ti seveda splača ali če felne potem pašejo na novi avto , kar sem tudi napisal. Ampak v primeru ko vsega tega ni se ne splača.

Napisano (urejeno)
pred 52 minutami je robertk6 napisal:

Hja zgleda da so potem vsi vulkanizerji šalabajzli ker ti gumo montirajo večkrat .

Pa saj ne bo vulkanizer reko, da gumo uničuješ....

Ti prideš tja, prosiš za soritev in ti jo nudi.

 

Lahko ti rečem, da so na naših avtih občasno gume postaje bulaste. Odkar so se po menjavi avta kuple felne. Tega ni več.

 

Dunlop Sportmax TT 225/40R18 so imele bočnico ojačano s kevlarjem. Na roko je ni dol dobil. Moral je na runOnFlat mašino. In zdaj naj to delamo vsako leto? Če to ne uniči žičnate strukture gume, sem pa pecikl.

pred 47 minutami je Shrek napisal:

Če ti hrani gume je vesel, ker ima korist od tega.

Poznam tudi take, ki jim vulkanizer hrani gume na felnah.

Popravljeno od godlike
Napisano

Se bom mal pohecal, avte imate za 30k€+ in sedaj štejete everčke kaj se bolj splača in kaj je ceneje ali pa dražje:whatever: Vsak naredi po svoje a vendarle iz take konstruktivne debate marsikdo uvidi kaj bi mu bilo boljše,ugodneje ali celo( v mojem primeru) LEPŠE.....:vesel:

  • Všeč 1
  • Haha 1
  • Hvala 1
Napisano
pred 30 minutami je Shrek napisal:

Pri malih zneskih se varčuje. 

......za nov avto nad 30k€+.....😂😉

Napisano

Zakaj pa ne, jurčka se ne pobere kar tako na cesti. Pa enga tm, pa druzga nekje drugje pa tri, ko se malo sprobaš v trženjski logiki in pogajalskigh spretnostih, pa da ne menjaš avta na tri leta :hudicek: . Pa se hitro nabere kar dobršenj del.

  • Všeč 1
  • Haha 1

33112_1.png

Napisano (urejeno)
pred 3 urami je Boss napisal:

 

 

 

Glej, tole vse si napisal predno sem se oglasil in razložil, kako je pri meni (in verjetno še pri marsikomu) računica in zakaj se mi splača dat 800€ za komplet feltn. Se ne kregam in ne prerekam s tabo, samo napisal sem, da pridem v štirih letih na nulo. :nevem:

Nekateri pač razumejo razlago šele naslednji dan, da se usede. 😉Počakajmo do jutri. Mogoče pa bo. 😉

pred 7 minutami je Boss napisal:

Zakaj pa ne, jurčka se ne pobere kar tako na cesti. Pa enga tm, pa druzga nekje drugje pa tri, ko se malo sprobaš v trženjski logiki in pogajalskigh spretnostih, pa da ne menjaš avta na tri leta :hudicek: . Pa se hitro nabere kar dobršenj del.

Vulkanizer ti ne bo nobeden predlagal, da si kupi dodatne feltne. Vsaj sam ga nisem še slišal. Pa ja si ne bi sam pliuval v krožnik. Tako ima delo nadalje  zagotovljeno. 

Če pa si mi, spretni in pametni  še sami nabavljamo gume, kjer so najcenejše in jih premontiramo sami doma, jim ostane le montaža novih gum vsakih par let. 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano
pred 14 urami je Bini napisal:

Se bom mal pohecal, avte imate za 30k€+ in sedaj štejete everčke kaj se bolj splača in kaj je ceneje ali pa dražje:whatever: Vsak naredi po svoje a vendarle iz take konstruktivne debate marsikdo uvidi kaj bi mu bilo boljše,ugodneje ali celo( v mojem primeru) LEPŠE.....:vesel:

Čaki mal ti o varčevanju, a nis ti tist, k sabo prinese potem olje na redni servis? :lol:

Napisano
pred 1 uro je NevLado napisal:

Čaki mal ti o varčevanju, a nis ti tist, k sabo prinese potem olje na redni servis? :lol:

Točno tako,👍 zato sem pa napisal, da se bom "pohecal", ke ta fora je od enih drugih tukaj..... 😂😉

Napisano
2 hours ago, NevLado said:

Čaki mal ti o varčevanju, a nis ti tist, k sabo prinese potem olje na redni servis? :lol:

 

Tudi jaz ga, predvsem zato, ker se ne počutim dobro, če vem da je olje še enkrat ceneje..isto oz še boljše. Rajši prinesem svoje olje, kot da bi me potem vest žrla - s tisto razliko pa rajš tamalmu kupm superge..

  • Všeč 3
  • Ljubim 2
Napisano

In pol sem jaz čuden, ker vzamem 17 colske feltne za zimo, ker mi ni za dajat 400€ več za 19 colske zimake :nevem:

  • Všeč 1
  • Haha 3

33112_1.png

Napisano
pred 1 uro je Boss napisal:

In pol sem jaz čuden, ker vzamem 17 colske feltne za zimo, ker mi ni za dajat 400€ več za 19 colske zimake :nevem:

Nisi čuden, "fejst si čuden".... 🤪

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano

Nekateri pa znamo narediti zastoj. Menjava gum je mimo, zdaj bo počasi še optika. Pa sem tu že več kot eno uro. Pa še vsaj pol ure bom...

Napisano
pred 59 minutami je Slivka napisal:

Nekateri pa znamo narediti zastoj. Menjava gum je mimo, zdaj bo počasi še optika. Pa sem tu že več kot eno uro. Pa še vsaj pol ure bom...

pa ka maš to 8 kolesnika? :D 

Napisano

Danes sem pa pomislil, da bi v BTjko natočil nekaj deset litrov nafte. Pa da ne bo komentarjev, da za ta avto nikoli nič ne naredim, sem jo res že navsezgodaj zjutraj odpeljal na črpalko...

  • Všeč 3
  • Haha 2
Napisano

Danes namontiral nove GY Asy6  pa da vidimo, kako se bodo obnesle. Zaenkrat se vrtijo naprej in nazaj 😝, imajo pa kar občuten zaščitni rob za feltne.

  • Všeč 9
  • Ljubim 1

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Napisano
pred 42 minutami je jacques33 napisal:

Danes namontiral nove GY Asy6  pa da vidimo, kako se bodo obnesle. Zaenkrat se vrtijo naprej in nazaj 😝, imajo pa kar občuten zaščitni rob za feltne.

Zrak držijo.... 😁😉

Napisano
pred 2 urama je jacques33 napisal:

Danes namontiral nove GY Asy6  pa da vidimo, kako se bodo obnesle. Zaenkrat se vrtijo naprej in nazaj 😝, imajo pa kar občuten zaščitni rob za feltne.

Kaj pa glasnost po avtocesti? 🤔

 

 

Napisano

Sem se odločil da po 5letih naredim servis na klimi. Torej potegnemo star plin vemln dodamo novi plin in novo olje. Zdaj 80% jih dela tako da spusti plin za nove klime ra1234 ven in napolni s novim 'starim' plinom ra134, zadeva funcionira ampak jaz kot picajzl sem se odlocil da pac reskiram 150€ in je to to.v glavnem v klimatski sistem gre 500g plina, po 5letih še ga je bilo 280g, kar je normalno saj je ta plin nagnjen k samorazgradnji. Priporočam vsakemu da opravi ta servis in čene druga vsaj olje menja in kompresorju podaljša življenjsko dobo. Če se spomnite sem kar nekaj casa/letnazaj jamral nad mazdino kljmo, hja saj je lahko slabo hladila in se zaganjala na polno če je bilo pa manj plina. 

Napisano

Dve leti nazaj sem to naredil. Klima lažje diha:prstgor:

N7rRRL1.jpg

Napisano

Ja, jaz sem enkrat to naredil ene 2 leti nazaj na uradnem servisu. Bo pa mogoče treba spet, če ne letos pa drugo leto. Moram vprašati, če imajo na interclassu mašino za ta nov plin.

Napisano

Mogoče bo bolje, da neham spremljat ta forum. Za avto bo isto, za moje živce pa boljše, ker ne bom vedel, česa vse nisem naredil. Namreč, klima na BTjki še nikoli ni bila servisirana in je taka, kot so jo tovarniško sestavili leta 2009...

  • Všeč 4
  • Haha 1
  • Zmeden 1

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Brez da "tapneš" jedro ventilčka tudi pri navadni zračnici ne boš nič napumpal.   Vsakič ko tapneš ventil na UST, se v njem lahko drobna kapljica mlekca zasuši. Saj temu je namenjeno mleko, da se suši ko pihne skozi luknjico. In ko ene 2x 3x tako pumpaš se v jedru nabere toliko zasušenega, da nobeno tapkanje ne pomaga več. Ko odšraufaš jedro je to lepo zabito in zrak ne more iti skozi. Potem ga poizkušaš "predrkat" pod vodo, očistit strjeno mleko, pa ima še vedno polovičen pretok v primerjavi z novim. Brez rezervne zračnice se še vozim okol, rezervna jedra imam pa vedno s seboj.    Naša familija ima 3 wheelsete na šlaufih, 3wheelsete pa na mleku. Tisti s šlaufi so neproblematični. Pri enih od UST - jev se ventili bašejo stalno (na3 pumpanja), pri drugih pa ne, pa imajo vsi Mucoff ventilčke in enako mleko.   S pumpo, niti majhno niti malo večjo veliko ne boš naredil na tubeless velikega volumna. CO2, pa ne eno, ampak nekaj bombic.  Tubless je fajn ker lahko zaflikaš s črvom. Če rabiš tubeless razdirat pa tlačit zračnico noter, si ga na...l.
    • eksluzivno najdeno za forumaše 😁
    • Ravno to sem mislil napisat, da je dobro imet v nahrbtniku vedno kako rezervno zračnico in orodje za menjavo. In pumpo, majhno, seveda. 
    • Bi mu pasala tablica GO DEEYAN
    • Počakaj še kakšno leto, boš lahko po LUFTU letal z nekimi takimi zadevcami, hehe
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.