Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Sej pri meni se je vsa moč vrnila nazaj 😁 Mogoče sem pričakoval večji čudež na začetku

Napisano
pred 10 urami je godlike napisal:

Pa to je direktni vbrizg kriv?

 

pred 10 urami je godlike napisal:

Jaz bolj stavim na egr, ker drek spuščamo v sesalni vod.

Na Alfi sem imel tudi loputo črno, pa to ne more bit zaradi vbrizga.

Ta motor nima EGR,- kriv oddušek in direktni vbrizg,ki ne čisti kanala pred ventili.

Napisano
Pred eno uro je Piterna napisal:

 

Ta motor nima EGR,- kriv oddušek in direktni vbrizg,ki ne čisti kanala pred ventili.

Zna pomagat oil catcher, sam ga nimam me pa mika da bi nabavil. Zdaj vagam ali oil catcher ali naprava za peskanje kanalov, cena je tam tam 😁😁😁

CORKSPORT.COM

If performance and reliability are important to you then an oil catch can is a critical component for your...

 

Napisano
pred 38 minutami je scania napisal:

Zna pomagat oil catcher, sam ga nimam me pa mika da bi nabavil. Zdaj vagam ali oil catcher ali naprava za peskanje kanalov, cena je tam tam 😁😁😁

CORKSPORT.COM

If performance and reliability are important to you then an oil catch can is a critical component for your...

 

Nekoč sem imel nekaj takega, se je kar nabralo vlage- vode in olja, še posebej v jesenskem času.

Napisano
pred 55 minutami je Brane napisal:

Kakšno mašino imaš v planu,da se organiziramo?

Nekaj takega sem razmišljal:

WWW.EBAY.DE

Entdecken Sie Autool HTS 558 Motor Kohlenstoff Sandstrahler Reinigungsset in der großen Auswahl...

 

Pred eno uro je Piterna napisal:

Nekoč sem imel nekaj takega, se je kar nabralo vlage- vode in olja, še posebej v jesenskem času.

Torej to vredu deluje, posledično je po moje kar manj teh saj in nečistoč na kanalih in ventilih

Napisano

Kaj je pa fora tega oil catcherja, to sem že nekje videl. Se pravi, da neke hlape lovi? A to moraš potem kaj praznit?

Napisano
pred 12 minutami je SpEkTr napisal:

Kaj je pa fora tega oil catcherja, to sem že nekje videl. Se pravi, da neke hlape lovi? A to moraš potem kaj praznit?

Oljne hlape in vlago lovi. posodica se prazni cca enkrat letno 

Napisano
pred 24 minutami je SpEkTr napisal:

Dost tečno, če moraš vse to potem razdirat, da prideš do posodice. Sem pogledal njihova navodila :)

Po navadi je na eni strani za kolotekom, ko delas servis takmas plastiko dol, samo odvijes spraznis in privijes pol min dela

Napisano

Čudno, da tega ne vgradijo že standarno v tovarni.... 🤔

Verjetno je predrago in ena skrb ter delo več pri servisu zato je za njih boljše, da je tako kot je..... :nevem:

Napisano

Ja čiščenje se da zaračunat. Sicer pa bi reku, da velika večina za tak poseg sploh ne ve in samo vozi avto.

Recimo: čiščenje sesalnih komor (po komori) - 45€

 

WWW.CSS-TUNING.COM

chip tuning, povečanje moči, dynostar, dyno, chip, tuning, css performance, čip tuning, ćip tuning, chip tuning vozil, car, truck...

 

WWW.CSS-TUNING.COM

chip tuning, povečanje moči, dynostar, dyno, chip, tuning, css performance, čip tuning, ćip tuning, chip tuning vozil, car, truck...

 

Napisano

Jaz bom mojo mazdo kar v kislino pomočil,..in to celo,..pol pa naj se še kaj zabije...😡

  • Haha 3
  • Zmeden 2

 

image.jpeg

 

Napisano

To smo nekoč montirali na Land Roverje, sploh na Defenderje, pa tudi kakšna Ameriška šlamparija je to reč potrebovala. Solidno izdelani motorji pa tega ne potrebujejo.

 

Zakaj smo to montirali? Ker je na oddušnik šlo veliko olja. In se je znalo zgodit, da se je motor priganjalo kje po brezpotju in blatu, hladilnik malo bolj zamazan in se je zadeva začela pregrevat. In je zato na oddušnik pihalo še več oljnih hlapov. Se je že zgodilo, da je motor na koncu delal samo na oljne hlape in ga sploh ugasnit nisi mogel - ker je bil vroč in ker je bilo toliko oljnih hlapov, da nafte sploh ni potreboval. In se ni ugasnil, dokler ni izparelo vse olje iz karterja. Kako je končal tak motor, si lahko odgovorite sami...

Včasih je pomagalo, če si imel možnost se dokopat do sesalne cevi, pa si notri zabasal kakšno žogico ali vsaj kepo cunj in upal, da se bo zagozdilo kje in zaprlo dovod zraka v motor. Ni pa nujno, da je to delovalo - podtlak v sesalni cevi dela čudeže...

Pa včasih je pomagalo, da si dal v četrto prestavo in spustil sklopko. Če ni sklopka zdrsnila ali pa avto zbezljal, je mogoče ustavilo motor. Seveda to ni šlo pri avtomatiku...

 

Kakorkoli, sodobni motorji so tako natančno narejeni, da jim malo kompresije uhaja mimo batov, zato ni veliko oljnih hlapov, posledično ni porabe olja (ali pa je zanemarljivo majhna - pri Defenderju smo nalivali od 0,75 do enega litra olja na servisni interval 10.000 km), pa tudi tega "kondenzatorja" za oljne hlape ne potrebujejo (v tej škatli se oljni hlapi ustavijo, ohladijo, olje kondenzira in steče dol, ostalo gre naprej). 

 

To je vsa znanost okoli te škatlice - saj ni raketna tehnologija...

  • Všeč 3
  • Hvala 1
Napisano
pred 9 urami je scania napisal:

Oljne hlape in vlago lovi. posodica se prazni cca enkrat letno 

Hmmm.. moj primer dizelski motorček okoli 200k. Km.

kar ene 2krat-3krat letno praznenje- morda bi bil problem ob polni posodi in hudem mrazu, če zadeva postane gosta, ali celo zmrzne....(blokiran oddušek)

Druga stvar poceni oil catch can nima nikoli narejenega ciklona- nekakšenega uspešnega ločevanje oljnih par in vlage (tako,da se velik del vrne v "usta" motorja)

Tretje kje namestiti- prostor z lahkim dostopom in ne predolgimi cevmi.

Tako,da sem ene 2leti se igral z tem- Čistil EGR in sesalne cevi, loputo sem pa tako ali tako, da sem opazoval ali je bolj ali manj osrano.

Pri meni takrat ni bilo nekih navdušojočih rezultatov- zame od začetka zanimiv in spoštljiv odnos do mehanike...jeklenega prašička,ki pa je postala dodatna skrb.

 

 

 

 

 

 

Napisano

To je imela Giuletta serijsko.

Oljni segregator se je reklo. Membrana, ki je hlape čistla.

Napisano
pred 9 urami je godlike napisal:

To je imela Giuletta serijsko.

Oljni segregator se je reklo. Membrana, ki je hlape čistla.

Da WAG, BMW,...ga je imel,tudi skyactiv g,ima oljni separator nameščen na sprednji strani bloka.

 

Napisano
Pred eno uro je Piterna napisal:

Da WAG, BMW,...ga je imel,tudi skyactiv g,ima oljni separator nameščen na sprednji strani bloka.

 

 

IMG_20230712_082411.jpg

Napisano
Hja, tam ne dajejo dol ohišja, razen ko menjaš olje v avt. Menjalniku

Sent from my SM-G780F using Tapatalk


Če bo kdo rabil kak del okoli airboxa naj pove. Danes sem dobil celoten komplet iz Nizozemske, tako da bom menjal vse.

Sent from my SM-G780F using Tapatalk

Napisano

Klinac, slabo sem pogledal, ni počeno, je pa pač tako narejeno. A kdo rabi cel komplet airboxa? Bo poštnina na nizozemsko dražja kot sem plačal. Če ne pa bolha...

Sent from my SM-G780F using Tapatalk

Napisano
pred 9 urami je sportman333 napisal:

bojda so šle "kao" vse zavarovalne premije za 20% gor, tako da ja....zavarovanje avta je kar drag špas :)

 

Bodo zaposleni na zavarovalnicah si končno privoščil Hrvaško za dopust. Revčki morajo v Italijo hodt 😬

  • Všeč 2
  • Haha 1
  • Zmeden 1

Podpis.png

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.