Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Če imaš za avto z 19" felnami, pol še imaš za gume. Tako je moje mnenje.

 

Imel sem tako varianto 18" => 16" in sem vsako zimo trpel. Ko stojiš v križišču in mimo avto s 80km/h, tebe pa na 16" zaziba, bi se najraje po glavi s Slivkovo lopato.

 

Jeseni bom kupoval nove 235/40R18 in bom sprejel ceno, ker bom vedel zakaj.

Razliko razdeliš na 5 let in ni hudega.

Popravljeno od godlike
  • Všeč 2
  • Zmeden 1
  • Ljubim 1
Napisano

Kake gume pa ti gor daješ, da te ziba? In pa seveda kolk to pumpaš?

 

Ne vem no, mene kej dost ne ziba na 17 colarkah, da bi blo must have 19.

 

Mi daš pa zraven za primerjavo dimenzijo 18 colarc, ki so za zimski komplet 400€ cenejše od 225/40R19. 😂

 

Drugač pa zimaki niso za divjat v nobeni dimenziji pa če se vsi tuki na glavo postavmo. Struktura, dezen in tehnologija niso namenjeni športni vožnji ampak premagovanju zimskih razmer. Tko, da zimske 17 colarce so za M6 čist dovolj.

  • Všeč 1
  • Zmeden 1
  • Žalosten 1

33112_1.png

Napisano (urejeno)

Zimska guma mora biti čim višja... 

Zakaj? Zaradi udarnih jam...da če gumo presekaš, feltne ne ubiješ...

Popravljeno od Shrek
Napisano (urejeno)
Pred eno uro je Boss napisal:

Kake gume pa ti gor daješ, da te ziba? In pa seveda kolk to pumpaš?

 

Giulietta, Dunlop Wintersport 4D, 205/55R16 2.5-2.6 spredaj, 2.3 zadaj. In če si stal, da boš zavil k Bauhausu v MB in je kdo mimo na križišču priletel, se je pozimi zazibala. Podvozje je bilo doplačano športno.

 

Lahko ti dam samo za primerjavo dimenzije, ki jih vozim:

215/40R18 in 235/40R18.

In moje zimske 215 niso ravno dost cenejše, kot opevana 19" dimenzija. 😉 

 

Ti praviš da so čist ok 17" in da ni neke razlike, ker se pozimi počasi voziš. A v postu je bil komentar kakašna je razlika s 2" več?

 

A ni to vsaj malo protislovje?

 

Edit:

Pa predn sem popljuvan spet. Vsak naj vozi kaj če. Samo trdim, da če si "petrol head", boš dal isto dimenzijo gor. In to ni nič narobe.

Popravljeno od godlike
Napisano
Pred eno uro je Boss napisal:

Kake gume pa ti gor daješ, da te ziba? In pa seveda kolk to pumpaš?

 

Ne vem no, mene kej dost ne ziba na 17 colarkah, da bi blo must have 19.

 

Mi daš pa zraven za primerjavo dimenzijo 18 colarc, ki so za zimski komplet 400€ cenejše od 225/40R19. 😂

 

Drugač pa zimaki niso za divjat v nobeni dimenziji pa če se vsi tuki na glavo postavmo. Struktura, dezen in tehnologija niso namenjeni športni vožnji ampak premagovanju zimskih razmer. Tko, da zimske 17 colarce so za M6 čist dovolj.

Dobro no, Boss, malo pretiravaš. To, da ne moreš z zimskimi gumami tudi športno vozit, je malo smešno. 

Nekateri mamo na cx30 tudi zimske 18" in ni neke velike razlike v sami vožnji. Enako hitro vozimo lahko  poleti kot tudi pozimi z zimskimi gumami. No, po suhi in mokri cesti. Po snegu seveda z zimskimi po pameti. Ampak to, da imamo tudi zimske 18" in to  nizkopresečne, ne pomeni, da so slabše za vožnjo po snegu, kot bi bile kake 16" ali 17". So sicer dražje kot 17", ampak imamo pa celo leto zato lepe avte na 18" felnah. 😊

 

 

Napisano
pred 53 minutami je godlike napisal:

Pa predn sem popljuvan spet. Vsak naj vozi kaj če. Samo trdim, da če si "petrol head", boš dal isto dimenzijo gor. In to ni nič narobe.


Jest nisem “petrol head” pa imam isto ponavadi zimske enake dimenzije kot letne … ;)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ni to nič slabega. 🙂

 

Saj poznaš basen o lisici in kislim grozdju....

Napisano
pred 28 minutami je Alex napisal:

Dobro no, Boss, malo pretiravaš. To, da ne moreš z zimskimi gumami tudi športno vozit, je malo smešno. 

Nekateri mamo na cx30 tudi zimske 18" in ni neke velike razlike v sami vožnji. Enako hitro vozimo lahko  poleti kot tudi pozimi z zimskimi gumami. No, po suhi in mokri cesti. Po snegu seveda z zimskimi po pameti. Ampak to, da imamo tudi zimske 18" in to  nizkopresečne, ne pomeni, da so slabše za vožnjo po snegu, kot bi bile kake 16" ali 17". So sicer dražje kot 17", ampak imamo pa celo leto zato lepe avte na 18" felnah. 😊

 

 

Hja, meritve ne potrjujejo tvoje teorije. Zimaki so boljše le v zimskih razmerah in pri većjih količinah stoječe vode na cestišču, ker odvajajo vodo bolje zaradi bolj odprtega profila. Vseh ostalih 95% vožnje je slabše od letnih kar se tiče handlinga, zavorne poti, hitrosti skozi ovinek, itd itd. Ne vem no, klele gor ste sami racerji pa da ne čutite razlik med obnašanjem letnih in zimskih. Hmmm, bom počasi podvomil o dirkaških sposobnostih. 😜

 

Ampak najbolj me pa preseneča, da govoriš o nizkopresečnih 18-kah na CX-30. ?zmeden? Kakšne nizkopresečne neki, če so celo 17-ke na Mazdi 6 z nižjimi bočnicami kot 18-ka na CX-30. :nevem:

 

CX-30 215/55R18 imajo visoko bočnico 11,83cm

M6 225/50R17 ima 11,25cm

M6 225/45R19 ima 10,13cm

 

Zimske 18 ali 19 so zgolj in samo zaradi izgleda in nič boljše od 16 ali 17

33112_1.png

Napisano

Najboljš, da greste še z letnimi na 16,17tke in ne boste imel tistih šokov ob menjavi spomladi... :nevem:

  • Všeč 2
  • Haha 2
Napisano
pred 10 urami je Boss napisal:

 

Hja, meritve ne potrjujejo tvoje teorije. Zimaki so boljše le v zimskih razmerah in pri većjih količinah stoječe vode na cestišču, ker odvajajo vodo bolje zaradi bolj odprtega profila. Vseh ostalih 95% vožnje je slabše od letnih kar se tiče handlinga, zavorne poti, hitrosti skozi ovinek, itd itd. Ne vem no, klele gor ste sami racerji pa da ne čutite razlik med obnašanjem letnih in zimskih. Hmmm, bom počasi podvomil o dirkaških sposobnostih. 😜

 

Ampak najbolj me pa preseneča, da govoriš o nizkopresečnih 18-kah na CX-30. ?zmeden? Kakšne nizkopresečne neki, če so celo 17-ke na Mazdi 6 z nižjimi bočnicami kot 18-ka na CX-30. :nevem:

 

CX-30 215/55R18 imajo visoko bočnico 11,83cm

M6 225/50R17 ima 11,25cm

M6 225/45R19 ima 10,13cm

 

Zimske 18 ali 19 so zgolj in samo zaradi izgleda in nič boljše od 16 ali 17

Nisi odgovoril, kakšna je razlika pri 6-ki  med zimskimi 19" in zimskimi 17" pri športni, zimski vožnji. Če vemo, da zadnje zime snega skoraj ni.

Se pravi, razlika na suhi in mokri cesti z zimskimi  19" in 17". 

Po tvoje je vožnja popolnoma enaka. 

Potemtakem velja to tudi za letne gume? 

 

 

Napisano

Prej sem imel 4-leta na M6 zimske 19" brez dodatnih platišč, letos, ko je bil čas za zamenjavo, pa sem vzel komplet 17"+platišča za približno enako ceno kot samo gume 19". Bila je predvsem ekonomska odločitev, sem pa zimo in cca 15kkm preživel brez večjih pretresov. Je pa res, da avto z letnimi 19"-tkami zgleda boljše. 

Napisano

Ugotavljam, da so največji strokovnjaki za zimske pnevmatike tisti, ki živijo pol metra nad morsko gladino in jim močnejša plima z južnim vetrom soli ceste. Še dobro, da potem oni solijo pamet tistim, do katerih plima in južni veter ne prideta, ker živijo kakšen kilometerček nad morsko gladino...

 

Zato se pa jaz samo učim od strokovnjakov, berem in se čudim v svoji nevednosti...

  • Všeč 1
  • Haha 10
Napisano
pred 3 urami je Slivka napisal:

Ugotavljam, da so največji strokovnjaki za zimske pnevmatike tisti, ki živijo pol metra nad morsko gladino in jim močnejša plima z južnim vetrom soli ceste. Še dobro, da potem oni solijo pamet tistim, do katerih plima in južni veter ne prideta, ker živijo kakšen kilometerček nad morsko gladino...

 

Zato se pa jaz samo učim od strokovnjakov, berem in se čudim v svoji nevednosti...

Ti imaš svojega fuksvagna, ki niti ne potrebuje zimskih gum. Že brez njih se ne pelje nikamor. 😉 Ti teh skrbi nimaš glede zimskih gum. 😊

 

 

Napisano (urejeno)

Toča popravljena. Zdej ko morem jutribobut v letne pnevmatike

 

20240408_134036.jpg

20240408_134026.jpg

20240408_134022.jpg

 

So pa kot zgleda prebarvali streho in haubo ker je vse popolnoma brez pikic... Pismo zgleda boljše kot pred točo 😅

Popravljeno od Tilen5

 

image.jpeg

 

Napisano

Sam sem se zafrknil in peljal v Kromberk k Global PDR Team iz Domžal.

 

OK, bunk ni več, ampak najprej mi niso letvic menjali, na haubi so mi aftermarket vzmeti zjebali (imel sem Kitajske vzmeti, da ni potrebna palčka).

 

Včeraj sem dobil 2 šraufa in podložki v predalu za sončna očala, pojma nimam kam pašejo, mogoče jih je "mojster" samo tja odložil.

 

Naslednjič (toč bo vedno več) bom počakal na Trgo ABC, da bodo imeli prosto.

Napisano

Ja jst mam 2 pripombi an Trgo ABC, mal so mi strop umazali in pozabli ščistiti par prstov si vidi gor

In en črno letvico na vratih so mi odrsali zgleda ko so brsuli/polirali nad vrati in so jo pozabili spolirat,.. ma te dve zadevi bom sam rešil, ostalo zgleda OK

Kej dosti se za 10let star avto pa ne bom sekiral, kvaliteta storitev je pa žal povsod padla

 

image.jpeg

 

Napisano

Aja, to da sem dobil bolj svinjsko avto nazaj kot sem ga oddal nisem pokomentiral

 

Jah žal je tako, vse dražje in kvaliteta vse nižja :(

Napisano

Meni so ga celega notri spucali,..sam zgleda noben v strop ni pogledal lol :D brezveze se obremenjevat s tem,..bomo na kak lep popoladan opucali pa bo 

 

image.jpeg

 

Napisano

Če je dober mojster, ga ne polira ob hladnem rihtanju.

 

Sem imel Alfo polirano prvič, M2 a ne.

Polira se za to, ker se kontra špici pojavijo in ali se jih pobrusi ali pa se jih kontra pogliha. Ker je ouliranje hitreje, večina pulira.

Pol pa mi je že na žalost Alfo z grobo potegnil, da so bli risi na barvi, ki jih leta avtopralnice ne naredijo in sem si plačal sam fino puliranje pri pravem mojstru....

Napisano

Sicer je še mal prehladno za letne gume no, ampak upam, da se obdržijo.

 

Hankook S1 evo3, 260TWja 😬

 

 

20240409_194931.jpg

 

20240409_190124.jpg

Podpis.png

 

Napisano
dne 8. 4. 2024 ob 8:53 je Alex napisal:

Nisi odgovoril, kakšna je razlika pri 6-ki  med zimskimi 19" in zimskimi 17" pri športni, zimski vožnji. Če vemo, da zadnje zime snega skoraj ni.

Se pravi, razlika na suhi in mokri cesti z zimskimi  19" in 17". 

Po tvoje je vožnja popolnoma enaka. 

Potemtakem velja to tudi za letne gume? 

 

Ja ne vem, sem mislil, da mi boš ti povedal, kako se je vozit z 18 colskimi balonarcami v nekoliko višjem avtu. :hudicek: Po moje je cel žur in tak premium občutek v ovinkih.😜

 

Mal provociram, tako da ne se preveč jezit.

  • Haha 2
  • Zmeden 1

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Fantje ... no no no... zakaj toliko negativizma? Se je kdo vprašal, ali je Wile zbolel, ali ima gužvo v službi in ne more odgovoriti? Al kr takoj nekoga ki ne odgovori takoj damo pred zid za streljanje?   Kar se tiče rešitve, ki sem jo razrešil, pa tole. Ker ni bilo pametnega odgovora, sem se lotil branja kar dosti tem na mazda3revolution forumu in prišel do rešitve, ki deluje pri ostalih. Vmes sem dal avto tudi na uraden servis Interclass na poizvedbo kaj se da narediti. Seveda je uraden servis takoj povedal, da je CMU fuč in ga je potrebno zamenjati. Cena 1550 eur - sitnica. Aja diagnostiko so mi računali 72 eur.... dobil sem celo diagnostično poročilo, kaj vse ne deluje ... No potem pa šok na servisu, ker jim povem, da pol stvari, ki so naštete na poročilu, deluje brez problema .... in vsem je postalo jasno, da sem stranka, ki se ne pusti nategniti na suho ... me morajo vsaj podmazati . Zahteval sem kataloško številko CMU-ja in jo dobil BADE-66-    . Seveda, ko človek vtipka tole kataloško številko na netu, najde tudi razlage, da kataloška številka pomeni del, ki pa ima različne serijske številke, saj so 3 proizvodnje na svetu in vsaka uporablja svoje dobavitelje za isti del. Nadalje sem prebral, da gre za MZD Connect serije 1, kar pomeni, da so CMU-ji med sabo zamenljivi in to velja za vse iz serije mazda 2, 3, 5 in 6. Vsi CMUji se fizično enaki in delujejo na Linuxu.  Stauhal sem CMU enoto iz razbite Mazde 3, ki je imela serijsko številko višjo, kot je moja, kar pomeni novejše čipovje in možno odpravo napak, ter seveda novejši firmware. Obenem je tudi proizvajalec te enote nekaj na črko V, kar je bolje kot v mojem primeru, ko je proizvajalec JCI, kateri je priznal napako med navigacijskim modulom in CMU enoto - to povzroča črn ekran.   Na Amazonu sem kupil orodje (6 eur), s katerim odstraniš okrasno letvico. Potem se odšraufa en šrauf, ki drži MZD ekran. Potegne se ven ekran in za ekranom je CMU enota. Odstrani se kable in odšraufa CMU iz nosilca. Raztavi se kable med ekranom in CMU. Zamenja se CMU, spoji kable in zašraufa nazaj na nosilec. Vse skupaj se priklopi nazaj na kablovje, vstavi v armaturo in zašrafua nazaj, ter vrne se okrasna letvica. Za tole je dosti tutorialov na Youtube. Meni je kot čistemu neznalcu, vse skupaj vzelo 30 min dela. Imam pa kar nekaj prakse iz sestavljanja računalnikov ... zato je šel del prešraufanja CMUja hitreje. In potem zaženemo avto in voila .... zadeva deluje naprej normalno. Nastavimo vse Settinge, kot smo jih imeli prej in ... vozimo naprej.   Aja, še moja kalkulacija: - rabljen CMU - 150 eur - orodje za odstranitev okrane letvice - 6 eur   Torej ... kar nekaj prihranka glede na uraden servis.   No, sedaj ... aja ni še konec ...ko sem odstranil stari CMU, ki je zaciklal, sem našel navodila kako flashati ROM na začetno pozicijo in s tem spraviti CMU nazaj v tovarniško stanje. Namreč, če igra radio medtem, ko je ekran črn, pomeni to, da se ja CMU zaciklal in išče restore point, ki ga lahko ali najde ali pa mu ga pomagamo najti mi. Rešityev flashanja ROMa vsebuje Raspberry PI in nek čip - oboje vrednosti cca 70 eur ... kar pomeni, da lahko za ta min. strošek ponovno usposobim CMU, za katerega uradni servis pravi, da je fuč in ga ali prodam kot rabljenega ali pa imam za backup.   Upam, da komu tole pomaga.   LP Wile E. Coyote, super genius  
    • Sam sem pred kratkim nabavil RAV4 hybrid, do sedaj naredil dobrih 3000 km. Avto je zakon, pelje se drugace kot M6, nimas obcutka, da je treba gonit do daske, da se lepo kruzat po omejitvah. Motor zatuli, kadar je potrebno agresivno pospesevanje, samo se potem umiri, mene to ne moti, mislim pa da tuli manj kot pri Corolli. Pospeski so dobri, ker pomaga elektromotor. Poraba je odlicna za tako velik avto. Sam se vozim 3x tedensko po avtocesti (150 km v obe smeri - z zastoji, kjer se peljem dosti na elektriko) in popoldne po predmestju in mestu (razvazanje otrok po dejavnostih), poraba je 6.2, na M6 CD175 egr off sem imel 6.5. Ce bi se vozil po prazni avtocesti, bi bila poraba verjetno 8, po predmestju je vcasih tudi pod 5l, samo kombinacija vseh poti + zastoji potem nanese 6.2. Bo pa kmalu M6 naprodaj, ce koga zanima.
    • A sta se zapeljala kaj čez vrhniški klanec?
    • Sva sla z zeno do stolpa nad Vrhniko (ona z elektricnim). Tko zanimive razmere so zdajle. Toplo pa piha, pa mal hladi pa je spet vroce, ...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.