Tilen5 Napisano 23. april Prijavi Napisano 23. april Dobil olje za mazdo,.. pa včeraj sem kupil vse filtre, bosch, fram pa blue-print. Za te zadnje prvič slišim 5 Citiraj
NevLado Napisano 23. april Prijavi Napisano 23. april pred 2 urama je Tilen5 napisal: Dobil olje za mazdo,.. pa včeraj sem kupil vse filtre, bosch, fram pa blue-print. Za te zadnje prvič slišim danes bi bilo boljše da bi bili green-print, da te ne bo greta po riti šalo na stran, kako je z turbino Citiraj
Tilen5 Napisano 23. april Prijavi Napisano 23. april Pri mehaniku, čakam na klic al je senzor al loputa 2 Citiraj
Tilen5 Napisano 23. april Prijavi Napisano 23. april Nevem kaateri je že rekel da je. Un spredi na sesalnem kolektorju. Citiraj
Jest Napisano 26. april Prijavi Napisano 26. april Vceraj koncno nasel malo casa, da sem dal zamenjat gume ... Sedaj pa se zimske spucam, kamencke odstranim iz profila in potem gredo do jeseni na skladiscenje 7 Citiraj lp Thomas mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Jest Napisano 26. april Prijavi Napisano 26. april pred 1 minuto je Bini napisal: Kake kamenčke.... 🤔😉 Kamnite pac v profilih na gumah je cel kup kamenckov ... null 2 1 Citiraj lp Thomas mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Boss Napisano 26. april Prijavi Napisano 26. april Prepočas se voziš... to daš samo gas pa 200km/h pa vse samo ven zleti zarad centrifugalne sile. BMW-jaši tko redno čistijo in vzdržujrjo gume v top kondiciji, da pol lepš kadijo na raznih burnoutih. Citiraj
Slivka Napisano 26. april Prijavi Napisano 26. april Kamenčki morajo ostat notri. Ker "ježevke" pri nas niso dovoljene, pa se tako malo pojača oprijem... 1 Citiraj
NevLado Napisano 26. april Prijavi Napisano 26. april pred 1 minuto je Slivka napisal: Kamenčki morajo ostat notri. Ker "ježevke" pri nas niso dovoljene, pa se tako malo pojača oprijem... Ubistvu je pri zimski gumi najbolj pomembno, da imaš čim več profila, ki ga lahko zapolni sneg, ker sneg ob sneg naredi največje trenje in potem gume najmanj drsijo. Citiraj
SpEkTr Napisano 26. april Prijavi Napisano 26. april Ne bi rekel....Ko se na mestu vkoplješ in imaš gume polne snega, ne gre nikamor naprej 3 1 Citiraj
NevLado Napisano 26. april Prijavi Napisano 26. april pred 34 minutami je SpEkTr napisal: Ne bi rekel....Ko se na mestu vkoplješ in imaš gume polne snega, ne gre nikamor naprej Guma ob sneg - minimalno trenje Sneg ob sneg - maximalno trenje Nism si jst tega zmislu, to so zakoni fizike Slivkine ježevke pa pridejo prav izključno in zgolj v ledu 1 1 Citiraj
SpEkTr Napisano 26. april Prijavi Napisano 26. april Ne vem, potem je pa razkorak med teorijo in prakso, kar ne bi bilo prvič 4 Citiraj
NevLado Napisano 26. april Prijavi Napisano 26. april pred 12 minutami je SpEkTr napisal: Ne vem, potem je pa razkorak med teorijo in prakso, kar ne bi bilo prvič https://youtu.be/7F5nMmXYRvo?t=25 Citiraj
SpEkTr Napisano 26. april Prijavi Napisano 26. april Kaj pa vem, ko je bil zglajen sneg to zimo, se od žene avto ni kej dost premaknil, dokler nisem vse odmetal Citiraj
NevLado Napisano 26. april Prijavi Napisano 26. april Ok Sila lepenja more delat s silo trenja, če bi premikou sklopko za milimeter bi šlo naprej. Tako kot elastika, če jo takoj napneš na full - poči Citiraj
SpEkTr Napisano 26. april Prijavi Napisano 26. april Je blo zadaj preveč težkega snega zgleda tko da pač...je blo treba mal odlopatat Citiraj
MazdaBoy Napisano 26. april Prijavi Napisano 26. april pred 5 urami je Jest napisal: Vceraj koncno nasel malo casa, da sem dal zamenjat gume ... Sedaj pa se zimske spucam, kamencke odstranim iz profila in potem gredo do jeseni na skladiscenje Uff to pa ni zajebancije, je pol u nulo zrihtan 😉 1 Citiraj
Boss Napisano 26. april Prijavi Napisano 26. april pred 2 urama je NevLado napisal: Guma ob sneg - minimalno trenje Sneg ob sneg - maximalno trenje Nism si jst tega zmislu, to so zakoni fizike Tole bi pa res rabil razlago, ker potem je podrt kompleten smisel tako silike v zmesi kot mehkejše gume, kot lamel, ki se premikajo zato, da nastavijo rob in zarežežejo v sneg. Gume, ki se počasi vrtijo veliko bolj drsijo kot guma, ki se vrti hitro, da sneg odnese iz rež. Kolk guma boljš prime od določene hitrosti naprej, ko zmeče sneg iz zarez in kolk slabše, ko se sneg nabira na obodu in je centrifugalne sile premalo, da bi ga odneslo iz rež. Če bi tvoja razlaga veljala potem bi se lahko vozil, le do določene hitrosti, ko sneg še ne zleti iz profila, pri višjih pa ne bi bilo šanse da ostanemo na cesti. Tist model iz Tyre Review pa lahko takoj zapre YT kanal in pozabi na hitro vožnjo in driftanje. Kaj pa v primerih, ko imamo sneženo podlago, kjer je sneg že toliko zvožen, da se sploh ne nabira več v profilu - a se takrat sploh lahko še premikamo? V glavnem, za zimsko je pomembno, da je mehka tudi pri nizkih temperaturah in da lahko lamele ter tele male zareze na njih delujejo kot krempeljci, ki se zarežejo v sneg in preprečujejo, da guma zdrsne. Velike zareze v profilu same gume pa so zato, da sneg čimprej zapusti sam profil gume in da se ne nabira na njej. 1 1 Citiraj
NevLado Napisano 27. april Prijavi Napisano 27. april pred 23 urami je Boss napisal: Tole bi pa res rabil razlago, ker potem je podrt kompleten smisel tako silike v zmesi kot mehkejše gume, kot lamel, ki se premikajo zato, da nastavijo rob in zarežežejo v sneg. Gume, ki se počasi vrtijo veliko bolj drsijo kot guma, ki se vrti hitro, da sneg odnese iz rež. Kolk guma boljš prime od določene hitrosti naprej, ko zmeče sneg iz zarez in kolk slabše, ko se sneg nabira na obodu in je centrifugalne sile premalo, da bi ga odneslo iz rež. Če bi tvoja razlaga veljala potem bi se lahko vozil, le do določene hitrosti, ko sneg še ne zleti iz profila, pri višjih pa ne bi bilo šanse da ostanemo na cesti. Tist model iz Tyre Review pa lahko takoj zapre YT kanal in pozabi na hitro vožnjo in driftanje. Kaj pa v primerih, ko imamo sneženo podlago, kjer je sneg že toliko zvožen, da se sploh ne nabira več v profilu - a se takrat sploh lahko še premikamo? V glavnem, za zimsko je pomembno, da je mehka tudi pri nizkih temperaturah in da lahko lamele ter tele male zareze na njih delujejo kot krempeljci, ki se zarežejo v sneg in preprečujejo, da guma zdrsne. Velike zareze v profilu same gume pa so zato, da sneg čimprej zapusti sam profil gume in da se ne nabira na njej. Sem imel en videjo, pa ga ne najdem. Bom poiskal, brez skrbi. Fant naredi test gume s kepo snega. 1 Citiraj
Boss Napisano 27. april Prijavi Napisano 27. april A ti niti svojim občutkom ne zaupaš? Ok je res, da se zadnja leta malo vozimo po snegu, ampak najslabša je počasna vožnja po neutrjenem snegu, ko se sneg lepi na gumo. Večino je zaradi tega tako strah, da vozijo k po jajcih počasi in drseče. Ko se kolesa dovolj zavrtijo, da sneg odletava iz lamel je precej bolje, samo tam pač deluje fizika zaradi večjih gibalnih količin, ki s povečanjem hitrosti začnejo slabšati situacijo. Problem videa, ki si ga ti objavil je v tem, da model slika gumo, ko se je ustavil in zaradi nizkih hitrosti pred ustavljanjem se je sneg nabral gor in iz tega on vleče zaključke. Poglej hitro premikajoče gume in v večini snega v lamelah skoraj da ni. Se pravi sneg nikakor ne bi mogel pomagati pri boljšem oprijemu. 1 Citiraj
Boss Napisano 27. april Prijavi Napisano 27. april Pa še nekaj je zanimivo, ko izvajajo pospeševanje in je guma pokrita s snegom, se komaj štarta, ko pa se snega znebi se pa dejasnko vidi kako šele pospeši. V tem videu se tole vidi prav lepo 2 Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.