godlike Napisano 26. maj Prijavi Napisano 26. maj A 2.0 PSA pa dela že 17 let. Kako pa da se tam ne pokvari? Bom pogledal če kje vidim to ultra nepokvarljivo škatlo. 1 Citiraj
NevLado Napisano 27. maj Prijavi Napisano 27. maj Kam dat postružt diske? Mam filing, da mi bo spet začel vibrirat 1 Citiraj
NevLado Napisano 27. maj Prijavi Napisano 27. maj Pravkar je 50keda napisal: Kere maš gor? zimmermann "navadne brez luken", ploščice in diske... zdej sm naredu 40kkm z njimi, s tem da so po kataloški serija "A", torej izboljšan material (to kar imate vi na facelift šesticah kao že po default zdej gruntam da bi čim prej zadevo saniral, predn pride tresenje nazaj 1 Citiraj
Slivka Napisano 27. maj Prijavi Napisano 27. maj Od kod pa si? Tu je en model, ki ima spodobno delavnico. Sicer ni hiter, je pa natančen in dokaj poceni... 1 Citiraj
NevLado Napisano 27. maj Prijavi Napisano 27. maj pred 2 minutama je Slivka napisal: Od kod pa si? Tu je en model, ki ima spodobno delavnico. Sicer ni hiter, je pa natančen in dokaj poceni... Ja sori, to je fajn napisat Dolenjska ali LJ regija Citiraj
Slivka Napisano 27. maj Prijavi Napisano 27. maj Hja, omenjeni model je pa s hribov v okolici Nove Gorice... Citiraj
SpEkTr Napisano 27. maj Prijavi Napisano 27. maj Vprašanje, ali je po 100 tisoč prevoženih km, v avtomatskem menjalniku že črno olje? Citiraj
NevLado Napisano 27. maj Prijavi Napisano 27. maj pred 1 minuto je SpEkTr napisal: Vprašanje, ali je po 100 tisoč prevoženih km, v avtomatskem menjalniku že črno olje? Črno ziher ni, je pa precej umazano. Odpri pa preveri na šibki kako izgleda... takole je bilo pri meni glej dne 12. 1. 2024 ob 9:16 je NevLado napisal: Evo, včeraj sem menjal olje v AT. Glede na to, da mi je pri 90kkm na šibki še izgledalo ok, sem počakal da sem prevozil 120kkm, sedaj sem pa rekel je zadnji čas. V levem novem olju se lepo vidi moder sijaj, ki ga na desni ni več. Resnično lahko podvomite v izjavo Mazde, da je to olje doživljensko do 300kkm. 1 Citiraj
SpEkTr Napisano 27. maj Prijavi Napisano 27. maj Mislim pri pelkotu sem opravil menjavo, pravita majstra da je črno, da se ni bilo menjano.Pred 30 tisoč km so mi menjali v btcju,vključno s filtrom. Zdej pa ne vem kaj je res. Iz druge v tretjo gre res lepše, mislim prestavi hitreje.. 1 Citiraj
NevLado Napisano 27. maj Prijavi Napisano 27. maj pred 27 minutami je SpEkTr napisal: Mislim pri pelkotu sem opravil menjavo, pravita majstra da je črno, da se ni bilo menjano. Pred 30 tisoč km so mi menjali v btcju,vključno s filtrom. Zdej pa ne vem kaj je res. Iz druge v tretjo gre res lepše, mislim prestavi hitreje.. Čaki, hočeš rečt da se ti je po 30 tisoč km očrnilo? Možno, da je opralo še tiste 3 litre, ki so v wandlerju, in se je spet pomešalo s frišnim. Jaz ne bi delal drame 1 Citiraj
SpEkTr Napisano 27. maj Prijavi Napisano 27. maj Jah, je rekel da je bil tudi čep še original 1 1 1 Citiraj
Bini Napisano 27. maj Prijavi Napisano 27. maj Ja, potem so te pa nategnal v BTC-ju, nisi edini... Citiraj
SpEkTr Napisano 27. maj Prijavi Napisano 27. maj Hja, kaj naj rečem. Upam da se Simon moti Bom mal raziskal, sicer mi nič ne koristi, pa tut neke panike ni, ampak princip 3 Citiraj
Slivka Napisano 27. maj Prijavi Napisano 27. maj BTC z novim lastnikom ni več to, kar je bil včasih. V bistvu je padel zelo globoko... 1 Citiraj
NevLado Napisano 28. maj Prijavi Napisano 28. maj pred 16 urami je SpEkTr napisal: Jah, je rekel da je bil tudi čep še original Ja lej, jst sm dal tut nazaj isti original čep, sej mu nima bit kaj, če navoj ni zjeban in je bil samo 1krat vzet ven.... A pri menjavi olja ga tudi vsakič menjajo? Dvomim @scania naj potrdi da se ti je zmešalo vse skp z wandlerjem, da boš mirno spal, in to je to 1 Citiraj
SpEkTr Napisano 28. maj Prijavi Napisano 28. maj Sej danes sem dobro spal, itak je že toliko nazaj... Sem pa slišal, da če želiš izpustit olje iz menjalnik, da moraš odstranit karter? Smešno. No, čez ene 30 tisoč bom naredil še eno delno menjavo, pa mogoče še filter pa je to to. Citiraj
NevLado Napisano 28. maj Prijavi Napisano 28. maj pred 5 minutami je SpEkTr napisal: Sej danes sem dobro spal, itak je že toliko nazaj... Sem pa slišal, da če želiš izpustit olje iz menjalnik, da moraš odstranit karter? Smešno. No, čez ene 30 tisoč bom naredil še eno delno menjavo, pa mogoče še filter pa je to to. Kva? Ne model no plis. Karter ima čep za izpust olja... iz karterja izteče cca 4 litre olja Potem pa snameš dol še karter in je notri še cca pou litra župce. S tem dobiš tudi dostop do filtra. Zamenjaš filter, spucaš dihtungo, daš gor karter, daš gor čep, natočš na vrhu menjalnika 4,5 litra olja in greš čez vse brzine ko je avto v luftu. To je to. Kakršnakoli druga zgodba je nategovanje in pravljice. 2 Citiraj
NevLado Napisano 28. maj Prijavi Napisano 28. maj Pravkar je SpEkTr napisal: Vem ja, to nisem jaz rekel Okol tega AT menjalnika je tolk enih pravljic, da glava bole Zato sem pa jaz zamenjal olje sam in točno vem kako in kaj je procedura in točno kaj sem naredil. Tako da če mi kak mojster začne govorit drugače, potem vemo kje smo 3 Citiraj
Janez007 Napisano 28. maj Prijavi Napisano 28. maj pred 46 minutami je NevLado napisal: Okol tega AT menjalnika je tolk enih pravljic, da glava bole Zato sem pa jaz zamenjal olje sam in točno vem kako in kaj je procedura in točno kaj sem naredil. Tako da če mi kak mojster začne govorit drugače, potem vemo kje smo A kdo ve za kakšno Mazdo Skyactiv AT, ki se ji je menjalnik pokvaril zaradi nemenjanega olja (se je lastnik držal Mazdinih navodil)? 1 Citiraj
Agerg Napisano 29. maj Prijavi Napisano 29. maj Potem vse tiho je bilo... Kar sem jaz uspel raziskati okrog tega menjalnika je absolutno, da je mnenj kolikor je ljudi, ki ga uporablja 😁. Najbolj pametno je za dolgi rok brez problemov verjetno upoštevati nasvet menjave kot je napisan tu na forumu pod oddelkom avtomatski menjalniki. Drugače pa imaš verjetno en kup ljudi, ki ga nikoli ne zamenja in nima problema. Nekateri ga spirajo in imajo probleme, drugi jih nimajo. Na forumu se verjetno znajdejo večinoma tisti, ki imajo probleme in tisti, ki za te avte nadpovprečno skrbijo - če malo upoštevamo statistiko. Na uradnem servisu v Celju mi je bilo rečeno, da ne menjajo, delajo kontrolo in preverijo če je olje skurjeno zaradi čudnega načina vožnje. Tudi omenjeno mi je bilo da se olje menja samo s spiranjem za kar pa nimajo opreme. Ko se bom v kratkem lotil menjave po postopku, ki je opisan tu, sporočim, če se mi bo uspelo zmeniti, da naredijo tako. Bi menjal sam, pa se mi vseeno ni za valjati pod avtom, dvigala pa nimam. 1 Citiraj
NevLado Napisano 29. maj Prijavi Napisano 29. maj pred 3 minutami je Agerg napisal: Potem vse tiho je bilo... Kar sem jaz uspel raziskati okrog tega menjalnika je absolutno, da je mnenj kolikor je ljudi, ki ga uporablja 😁. Najbolj pametno je za dolgi rok brez problemov verjetno upoštevati nasvet menjave kot je napisan tu na forumu pod oddelkom avtomatski menjalniki. Drugače pa imaš verjetno en kup ljudi, ki ga nikoli ne zamenja in nima problema. Nekateri ga spirajo in imajo probleme, drugi jih nimajo. Na forumu se verjetno znajdejo večinoma tisti, ki imajo probleme in tisti, ki za te avte nadpovprečno skrbijo - če malo upoštevamo statistiko. Na uradnem servisu v Celju mi je bilo rečeno, da ne menjajo, delajo kontrolo in preverijo če je olje skurjeno zaradi čudnega načina vožnje. Tudi omenjeno mi je bilo da se olje menja samo s spiranjem za kar pa nimajo opreme. Ko se bom v kratkem lotil menjave po postopku, ki je opisan tu, sporočim, če se mi bo uspelo zmeniti, da naredijo tako. Bi menjal sam, pa se mi vseeno ni za valjati pod avtom, dvigala pa nimam. No recimo že če bi delal popis izjav serviserjev, bi dobil nesmiselne zapise totalka. S spiranjem se ga menja samo v primeru, če res želiš vse olje spravit ven, tudi iz wandlerja 1 Citiraj
Freak Napisano 29. maj Prijavi Napisano 29. maj Katere tepihe priporočate? Imam letnik 2009, 5 vratni model. Sej tepihi so najbrž isti za vse modele ( limuzina/ karavan/ HB)? Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.