Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi

Ustvari kratki URL


jures

Priporočeno sporočilo

pred 20 urami je Haxballer napisal:

Kakšne so kaj vaše izkušnje z GRAWE zavarovalnico? Do zdaj sem bil pri Triglavu, za katerega pravijo, da najmanj komplicirajo, ko do česa pride. Svojo M3 bom moral zavarovati in je GRAWE letos 70€ cenejši (839€), Triglav 910€.

Sicer nisi napisal, kaj boš zavaroval, ali je npr. pri obeh ponudbah enaka odbitna franšiza... Ima pa Triglav več kritij škod pri delnih kaskih od Graweja, kar sigurno ni nepomembno, sploh če delaš več km.

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

En komentar bi tule podal, kj sicer nima veze s % popusta za katere se spogajaš. Opažam pa, da v primerjavah cen polic ljudje pozabijo povedati v katerem premijskem razredu so po bonus malus sistemu. Hudičeva razlika je ali je to 1. ali 14. Verjetno kar vsi sklepajo, da so vsi v 1., pa potem v nadaljevanju debate vidim da velikokrat ni tako.

 

To je to slovensko primerjanje cen, glavno da je ceneje kot sosed, pa smo zadovoljni, brez da se da stvari na enak skupni imenovalec. Kot pri bajti kdo koliko pokuri, pozabi se pa najprej pogovarjati o neto m2 in kakšno temperaturo ima kdo rad. Eden, ki pri 21°C špara je lahko večji siromak kot tisti s 24°C v hiši, če bi oba nastavila na 24°C.

Popravljeno od Agerg
  • Všeč 7
  • Hvala 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Danes sem se pa kar ukvarjal z njo. Najprej sem pomislil, da bi jo opral. Nato sem jo odpeljal na tehnični. Kar je bila zgolj formalnost. Normalno, saj ima komaj 15 let in komaj 220.000 km. Potem sem zanjo plačal še zavarovanje in registracijo. Nazadnje sem ji pa še rezervoar napolnil prav do čepa.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sicer ze par tednov nazaj, ampak zamenjal zadnje diske, ploscice, celjusti in zavorno olje. Sem ze pozabil kaksen je obcutek, ko zategnes rocno 🤣. Sedaj jo veselo lahko zategujem kaksno leto, dve :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Servis na ženini trojki.

Zadnji diski ( Textar ) so zdržali 60 000km od leta 2019.. in so primerni za menjavo pri naslednjem servisu.

 

 

viber_image_2024-07-30_10-42-44-352.jpg

  • Všeč 2
  • Začuden 1
  • Zmeden 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ob menjavi so bile očiščene vse čeljusti. . Potem še 1x, ko se je pojavilo štekanje. Sedaj pa spet pri servisu čiščenje vseh čeljusti, ker je še bolj štekala sprednja desna. Pa saj to je edina omembe vredna težava Mazde :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 12 urami je toto89 napisal:

Servis na ženini trojki.

Zadnji diski ( Textar ) so zdržali 60 000km od leta 2019.. in so primerni za menjavo pri naslednjem servisu.

 

 

viber_image_2024-07-30_10-42-44-352.jpg

Ista zgodba pri bivši moji, 3ki mislim.... 😊

1 Mesec nazaj menjane pr.ploščice pri 70kkm(100€ komplet) ,izrabljene do 3/4, za zadnje diske pa bo menjava, ko ne bodo več zadovoljivo zavirali. So pa enaki kot na sliki le leto starejši. Cena pa je 400€ na pooblaščenem servisu..... 🥴

Popravljeno od Bini
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa zakaj kupujete na uradnem servisu?

 

Evo diski spredaj in zadaj + ploscice ATE. Textar je se cenejsi.

Steka ti cilinder v celjusti tako da lahko vsak dan pucas pa bo isto. Notri pride voda in zarjavi. Klasicna mazdina "greška" al kako bi rekl.

Screenshot_20240802_133809.jpg

Popravljeno od Scr3am
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se strinjam, da se da ceneje kot na uradnem servisu.

Tale tvoja slika pa ma cene od kdaj?

Treutno je disk +20€ po kosu.

Pa še delo, zavorna tekočina..

 

 

ate.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je toto89 napisal:

Se strinjam, da se da ceneje kot na uradnem servisu.

Tale tvoja slika pa ma cene od kdaj?

Treutno je disk +20€ po kosu.

Pa še delo, zavorna tekočina..

 

 

ate.jpg

.😉 Je za 6ko samo je mal cenej, kje pa kupuješ? 

Popravljeno od Bini
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Moja slika je za sestko (mk2). Za trojko je vrjetn se ceneje. Tudi jaz sem menjal zavorno tekocino. Za delo sem jaz dal 70€. Menjava zadnjih diskov, ploscic, celjusti in komplet zavorno olje. Menjal sem 2 tedna nazaj.

Popravljeno od Scr3am
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je toto89 napisal:

Se strinjam, da se da ceneje kot na uradnem servisu.

Tale tvoja slika pa ma cene od kdaj?

Treutno je disk +20€ po kosu.

Pa še delo, zavorna tekočina..

 

 

ate.jpg

Predlagam, da izdelke shraniš na seznam želja in potem kupiš preko mobilne aplikacije, ker imajo nižje cene

 

 

IMG_1972.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je Bini napisal:

kje pa kupuješ?

Autodoc

pred 3 urami je Scr3am napisal:

Za trojko je vrjetn se ceneje

Manj kot 5€

 

Cene na autodoc "zelo nihajo". Če se ne mudi je res dobro shranit pa malo spremljat

pred 3 urami je NevLado napisal:

Predlagam, da izdelke shraniš na seznam želja in potem kupiš preko mobilne aplikacije, ker imajo nižje cene

Ja.. moja slika je pač isti izdelek - ista št. izdelka kot od @Scr3am

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Število milijonarjev se naglo povečuje, ampak tudi revni se ne dajo...
    • Na spletni strani https://www.avp-rs.si/o-agenciji/kontakt/, sem izpolnil kontaktni obrazec: za moje vozilo sem kupil dodatna aluminijasta platišča, ker bi jih rad uporabljal kot zimski komplet. Platišča imajo omenjene podatke enake kot originalna platišča: - velikost v colah, - širina platišča v J, - ET oz. odmik od sredine, - število vijakov, - razmak med vijaki, - premer luknje za vijake, - CB oziroma premer luknje znotraj platišča. Torej, ni niti enega podatka, ki bi se razlikoval s dimenzijo prvovgrajenih platišč razen same oblike. Ali kljub temu potrebujem homologacijo za ta platišča? Dejansko sem z nakupom avtomobila prejel homologacijski kartonček, ki ima vpisano enako velikost, ET in širino platišča ter velikost pnevmatike. S strani podjetij, ki nudijo homologacijo, dobivam različna mnenja, tako da bi prosil še za vaše. Lep pozdrav   Po več kot mesecu dni, sem dobil tak odgovor: Pozdravljeni, če gre za homologiran del, je potrebno za platišče pridobiti homologacijo skladno z določilom Zakona o motornih vozilih: "(1) Postopek posamične odobritve predelanega vozila se izvede tudi za vozilo, katerega skladnost s predpisi je že bila ugotovljena, če je bila na njem pozneje narejena predelava (v nadaljnjem besedilu: predelano vozilo), ki ustreza vsaj enemu od naslednjih kriterijev: 1.      se nanaša na podatke, evidentirane v postopku registracije vozila; 2.      vpliva ali bi lahko vplivala na homologirane dele vozila; 3.      vpliva ali bi lahko vplivala na varnost vozila."   To odgovor je prišel iz emaila vozila@avp-rs.si (s tem, da tega emaila na strani ne najdem, najdem samo uradni email naslov: gp.avp@avp-rs.si). Tukaj pa sem jim odgovoril: Pozdravljeni,  mogoče se bo slišalo čudno, ampak v celoti ste se izognili mojemu vprašanju in mi posredovali dejstva, ki sem jih tudi sam našel v pravilniku/zakonu. Na vas sem se obrnil, ker pravilnik/zakon ni jasno zapisan in si ga pooblaščeni izvajalci homologacij razlagajo vsak po svoje. Prijazno bi vas prosil, če pogledate moje vprašanje in posredujete odgovor za dotični primer. Verjetno je razlika, če so vse dimenzije enake, vendar je le drugačen kozmetičen videz, proti platišču, ki ima rahla odstopanja?   V pričakovanju odgovora vas lepo pozdravljam,   Javim, če bo kak napredek.
    • Pride sodelavka v pisarno, pa ker nisem opazil novih uhanov mi ona reče: - "Včeraj sem si naredila še eno luknjo na ušesu." Meni pa butne preblisk in odgovorim: - "In, kako je? A zdaj kaj bolje slišiš?"           Njen pogled: bolj nevaren od moje lopate...
    • Samo še 4 dni, 7 mesecev  in 20 let do penzije! Samo hrabro naprej...
    • Rahlo undervoltan CPU ima povsem enake zmogljivosti kot serijska konfiguracija, le manj se greje in porabi manj elektrike.   Če pa greš z voltažami konkretno nižje, potem pa najprej začnejo padati boost takti, torej ne dosega najvišjih frekvenc na enem jedru. Jaz recimo odneham, ko najdem mejo, kjer procesor zniža frekvenco na vseh jedrih, ker ima premalo "hrane".   Zakaj to počnem? Primarno zaradi hrupa - da računalnik pripravim do skoraj neslišnega delovanja (če ravno ne prisloniš ušesa na ohišje). Tisti bolj šparovni bi bili pa navdušeni nad konkretno nižjo porabo.    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.