Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi

Ustvari kratki URL


jures

Priporočeno sporočilo

Autodoc.

Trenutna cena za mazda 6 GH  textar je : zadnji diski 280mm 40€ na kos in pa 29.90€ so ploscice. Torej komplet zadnja dva diska + ploscice je 130€. Se vedno 3x ceneje, kot uradni servis. 

Popravljeno od Scr3am
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Po današnji makadamski vožnji je bila potrebna temeljitega pranja in še natankal sem ji 100tko po - 12c/l da vidim kako bo trgala... 😁

(41 l tankal, prevozil 680km) in poraba je dobrih 6 lit/100km.... 🤗

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 16 minutami je SpEkTr napisal:

Tisti ki imate recimo cx30 bencin, kakšni olje dajete notri, če ga kupite sami recimo? Gledam na autodoc pa neke blazne izbire ni?

Nimam CX30, ampak v dinozavra gre tole olje:

MOTORNAOLJA.COM

Kvalitetno sintetično motorno olje Mobil 1 ESP 5W-30 omogoča izjemno zaščito sodobnih motorjev v vseh pogojih ter povečuje moč in...

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 19 minutami je SpEkTr napisal:

Tisti ki imate recimo cx30 bencin, kakšni olje dajete notri, če ga kupite sami recimo? Gledam na autodoc pa neke blazne izbire ni?

Odvisno če je X motor, verjetno rabi X motor že 0w20 župco

 

V ostale mazda bencinarje pa 5w30 ACEA A5 ali API SL (ali več, torej SM, SN,..)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pravkar je SpEkTr napisal:

Obicn je, ni X.

No, potem natoči kar hočeš s specifikacijo A5 ali SN.

 

Jaz sem vzel Castrol Magnatec A5, na autodoc (https://www.autodoc.si/castrol/21499923), 5 litrov 45,55 eur... pazi ker obstaja tudi 4 litre pakunga

 

Drugače pa @Janez007 kot pravi jemlje original mazdino tukaj (https://olje-dg.si/trgovina/mazda-dexelia-ultra-5w-30/) in je 5 litrov 47,5 eura

 

 

pred 11 minutami je dvorjan napisal:

Nimam CX30, ampak v dinozavra gre tole olje:

MOTORNAOLJA.COM

Kvalitetno sintetično motorno olje Mobil 1 ESP 5W-30 omogoča izjemno zaščito sodobnih motorjev v vseh pogojih ter povečuje moč in...

 

Po specifikacijah je tole olje recimo precej bolj vztrajno kot Castrolov A5 Magnatec oziroma po domače povedano še boljše :)

 

Važno, da ga redno menjaš na 15kkm :) 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Naši M2 so točli tovarniško 10w40

al nekaj podobnega.

 

Ker so bile težave z variabilno jermenico sem šel na Shell.

 

Težave pa je 100% odpravil Ravenol HCL 5w30.

Žal ga v Sloveniji ni več. Sem zadnji 2 leti jemal na Autodocu.

 

Meni so Ravenol olja top. Se pa žal toči trenutno Castrol in Shell/Mobil.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je SpEkTr napisal:

Tisti ki imate recimo cx30 bencin, kakšni olje dajete notri, če ga kupite sami recimo? Gledam na autodoc pa neke blazne izbire ni?

Vzemi preverjeno Mazdino 5w-30 in si brez skrbi. Notri gre pa cca 4.3 litra 👍

"Molj1" olja glej na netu! 

IMG_20240806_153258.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 6. 8. 2024 ob 14:16 je dvorjan napisal:

Nimam CX30, ampak v dinozavra gre tole olje:

MOTORNAOLJA.COM

Kvalitetno sintetično motorno olje Mobil 1 ESP 5W-30 omogoča izjemno zaščito sodobnih motorjev v vseh pogojih ter povečuje moč in...

 

To stavim jaz v mojga dizla po priporočilu na formu

 

image.jpeg

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 11 minutami je NevLado napisal:

Priznej da te Mobil sponzorira !!!!!!!!!!

Med drugimi tudi...nexen, premium motorčki ogledal, mobil, zimmerman.. če kej nucaš povej

  • Všeč 1
  • Haha 2

 

image.jpeg

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Spet sem jo opral, mi je pa, ko sem zategnil elektronsko ročno, mi je ni do konca. 

 

Svetila je lučka na ročni (utripala), in na armaturni oranžna je utripala ((P)).

 

Ko sem avto ugasnil in ponovno zagnal, pritisnil tipko da jo je odtisnilo in potem ponovno zatisnil je vse delovalo normalno.

 

Kakšna ideja?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je Hixxy napisal:

Spet sem jo opral, mi je pa, ko sem zategnil elektronsko ročno, mi je ni do konca. 

 

Svetila je lučka na ročni (utripala), in na armaturni oranžna je utripala ((P)).

 

Ko sem avto ugasnil in ponovno zagnal, pritisnil tipko da jo je odtisnilo in potem ponovno zatisnil je vse delovalo normalno.

 

Kakšna ideja?

Ali pa samo malce hitrejša vožnja vzvratno in pohodiš zavoro (do zaustavitve). Bo očistilo zadnje diske. 😃 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sva se šla včeraj malo ohladit :P ... 

 

image.jpeg

  • Všeč 1
  • Žalosten 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Koliko je slo zavarovanje spet gor?
En kolega je pri triglavu lani imel 1800, letos so mu pa 2400 ponudil. Mi je kr slabo ratal k sem to vidu, tako da bo on 100% sel stran od triglava

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Evo v dveh tednih narejenih skoraj 1000km z "novim"avtom; Tipo SW, bencinar brez turbine, 1.4, 95konjev,letnik 2020.   Mogoče ni ravno neposredni konkurent Xsare Picasso katero je nasledil, ampak ker je kupljen z enakimi potrebami (čimveč preprostega avta za čimmanj denarja), bom tekom "testa" namenoma vlekel vzporednice z XP.    Najprej minusi;   Avto je len. 95konjev brez turbine v avtu težkemu 1355kg... V mestu zelo živahen, na AC pa traja da prideš do 130kmh. Prehitevanja na regionalkah;pozabi. Višnjegorski klanec; če ga napades z 140kmh,je na vrhu dobrih 110kmh. Ampak ok, računaš s tem in si vzameš čas. Xsara je bila bolj poskočna.   Prestave so smešno kratke. Četrta prestava ima pri 50kmh 2000obratov , indikator prestavljanja pa sitnari da dam prestavo višje (verjetno je isti indikator za dizla)... Avto ima sicer 6prestav. S tem da na indikatorju ne vidiš v kateri prestavi si. Prva in druga sta pa praktično samo za premik iz mesta. Ok,se navadiš. Xsara je bila bolj intuitivna za vožnjo.   Oprema; ok, to bo nehvaležno ker gre za osnovno opremo in je logično da je avto oskubljen,ampak.... Ogledala niso ogrevana (ampak kapljice lepo polzijo z njih), so pa električno pomična, itak šipe zadaj so na roko, tempomata ni (mi manjka-v Xsari je bil), volan je plastičen in po 90t km lepo zgonjen, tipk za radio ni na volanu, voznikova šipa ima pomik z enim pritiskom v obe smeri, sopotnikova zgolj navzdol, predal pred sopotnikom ni osvetljen ter nima nikakršnih malih predalčkov ter na hrbtišču sedežev ni žepov , 12v vtičnica je zgolj ena, AUX vhoda ni (pogrešam),je pa USB, blutut -(kaj je že to ?), parkirni senzorji so zadaj ampak so zgolj trije in temu primerno zahtevajo previdnost. Luči precej slabo svetijo (z izjemo meglenk ki svetijo v ovinek in zelo pomagajo). Zadnjo meglenko lahko prizigaš neodvisno od prednjih (top), noro pogrešam ledveno nastavljanje sedeža. Vzglavniki so 4je (!!!). Xsara je bila pač pred časom.   Plusi: Avto je prostoren. Zelo. Malo ga zmanjka v sirino zadaj ampak prostora za noge zadaj je v izobilju. Daljši je od golfa7 karavan (zanimivo).   Ergonomija: vrhunska. Vse pri roki, nastavitev volana in sedeža je top. Le ledvenega dela se ne da nastaviti. Vzglavniki (vsi 4je 🙄) top. Daleč pred xsaro .   Udobje: super. Avto lepo plava ampak je vseeno precej zabaven za vozit. Edini minus gre na račun trde obloge vrat. Potovalni računalnik je vrhunski; dvosmeren, TRIP A in TRIP B. Ima celo kazalec temperature olja (ne,ni pomota ) in koliko fila akumulator (me ne gane). Opora za desno roko je taka kot mora biti; nastavljiva v vse smeri a vseeno ne v napoto in z velikim predalom. Uporaben predal pred menjalnikom in uporabno odlagališče za 2pločevinki. Vsaka vrata imajo uporaben predal. Meglenke  lepo svetijo v ovinek. Sopotnikov airbag se lahko izklopi brez obiska servisa, avto je tih, le bočni veter ga zna malo opomniti da so gume le 15col. Xsara se lahko skrije.   Opora za levo nogo je super,menjalnik poveden in pri roki (svetlobna leta pred xsaro), volan ravno prav mehak. Ob vklopu "City funkcije"je že premehak.   Največji plus; prtljažnik: dvojno dno, ki se dvigne in ostane v tem položaju. Rolo nastavljiv v dveh dolžinah da lahko ob delno zaprtem roloju dvigneš omenjeno dvojno dno. Ravno dno, pravokotne oblike z dvema predaloma ob strani. Na vsaki strani lučka (a lahko eno lučko raje v predal pred sopotnikom?). V dnu pravo rezervno kolo (simple is the best) in orodje. Milijon let pred Xsaro kar se tega tiče.   ESP se da ugasniti pri katerikoli hitrosti, prav tako kot stop&start sistem. Ob ponovnem vžigu se prižgeta. Tudi pri dnevnih lučeh so zadaj prižgane luči (super).   Čepa na luknji za tankanje ni. Neka dihtunga kot pri starih Meganih (pa verjetno še kje). Se roke ne umažejo na avtu, ampak zgolj na ročki. Vratca ostanejo odklenjena tudi pri zaklenjenem avtu (čudno, ampak pri vseh je tako). Klima je ročna in zelo glasna, šobe ventilacije se lepo usmerjajo in so zmožne posamičnega zapiranja (zakaj je to nekje nemogoče ?).   Mogoče se zdi da sem avto skurcal, ampak meni je všeč. Verjetno se ob vsem tem bolj vidi kako razvajeni smo postali. Večina minusov bi izpuhtela ob izbiri boljše opreme ali močnejšega motorja, ampak mi je všeč, da je še 4leta nazaj Fiat ponujal avto ki je bil v osnovni opremi namenjen manj zahtevnim kupcem in kot tak konkurent Rapidu, Peugeotu 301&co in Dacijam, v boljših opremah pa je konkuriral Meganu &co ter imel recimo povsem drugačno armaturno ploščo. Osnova je pač super; prostoren, tih in z dobro ergonomijo.   Poraba zadnjih 800km po BC 5,8l ter 6,1 preračunano na roke. Z zimskimi gumami ter vkopljeno klimo.    Napake v 90t km: 2žarnici in 1končnik.   Aja.... Če bo kakšen Tipo blendal... Mogoče pomotoma. Ročka je neumna in je skoraj nemogoče dati žmigavec brez da na kratko poblendaš.   btw: zakaj imam rdečo pisavo zadnjih par odstavkov in kako se to zbriše?? 😂      
    • Vzemi 15k in adijo👍, in vzame ti 5min časa...tako zbitega ne bos prodal za 6k da bi iz tega zaslužil...in zajebaval se bos z šveroti....dolgo časa nazaj mi je klepar/mehanik razlagal, da avto kjer so sli airbagi ven ni za kupovat...nikoli ni vec isto👍
    • Hčerka je bila s trojko pred dobrim tednom na Interclass… takrat je še bil tam… saj je on urejal papirologijo…Upam, da informacija ne drži… ;( 
    • Avto je očitno vreden še okoli 2.500 € (15.000-2.500=12.500, 10.000+2.500=12.500).    15.000 € po mojem ne bi dobil na trgu niti za stanje pred karambolom. 5.000 pa tam tam za razbitega.  
    • Saj 15 jurjev za 6 let staro trojko niti ni tako malo… pa še zajebancij ni s popravili in prodajo… Edino če najdeš kakšnega mehanika, ki bi jo kupil takšno kot je in sam zrihtal…
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.