Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Po daljsem cajtu natocu 20L super 95.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

ko smo pri brisalcih, na mazdi 6 bosch aerotwin niso dobri...pa ceprav sem vedel, sem vseen riskiral...

 

hecno na mx5 brez pripomb

 

za mazdo6 mislim, da so originalni najboljsi

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

nabavil robo za redni servis...

 

olje + filter

filter kabine

zavorno teko?ino

sve?ke...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Dostavil sem jo do doktorja, skupaj s tole megahudo JDM zadevo, ki je rabla dober mesec dni dostave <_<

 

post-5512-1392061324_thumb.jpg

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Zamenju 2 slabi ?arnici na ?tevcu, ostali 2 T5 pa ?e ?akata robo iz kitajske :P

post-657-1392077343_thumb.jpg

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

Parkiral pod nadstre?ek.

 

Nato posesal vso vodo, ki se je nabrala na tleh. Tisti gumijasti predpra?niki so bolj za okras kot za kak?no korist. in ko sem v sne?enih in mokrih gojzarjih hodil v avto, se je na tleh nabrala lu?a...

 

Nato ugotovil, da so tudi sede?i mokri, ker sem se v mokri bundi usedel v avto.

 

In zdaj je v avtu kalorifer, da ga malo odtali in osu?i...

Napisano

Pazi, da se ti kalorifer ne prevrne, ker je ?e mnogim avto zgorel na tak na?in...

Napisano

Moker kot je ne bi gorel pa ?e ga z bencinom polijem...

 

Sicer ne vem, kaj so pokadili Japonski konstruktorji, ko so se odlo?ali za notranjo opremo BTjke, a odlo?ili so se za eno precej nobel tapiserijo. in se je zdaj tako napila vode, da so po tleh kar jezera... Mar bi naredili notranjost iz gume, pa bi samo obrisal in bi bilo. Konec koncev, v poltrahtorju ne bom v copatih...

Napisano

Ker sem ?elel vozit na zgornji meji omjitve izven naselja ali rahlo nad njo, sem bil pa? prisiljen prehiteti 5 vozil hkrati (razlog pa ta, da je bila prvi avto "avto ?ola", potem ostali ?tirje so pa BUZERIRALI eden drugega, se pravi se prakti?no naslanjali na zadnji odbija? spredaj voze?ega in stalno prakticirali tehniko vo?nje "gas-bremza-gas-bremza" (idealka za dobit morsko bolezen ob takem vozniku, jaoooo). :whatever:

 

Mah brez veze, ?e si ?e tako frdamano neu?akan, potem vsaj naberi koraj?o in pojdi mimo, ne pa vr?it pritisk na prednjega, da lahko pride ?e do kak?ne nezgode. :ninja:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ker sem ?elel vozit na zgornji meji omjitve izven naselja ali rahlo nad njo, sem bil pa? prisiljen prehiteti 5 vozil hkrati (razlog pa ta, da je bila prvi avto "avto ?ola", potem ostali ?tirje so pa BUZERIRALI eden drugega, se pravi se prakti?no naslanjali na zadnji odbija? spredaj voze?ega in stalno prakticirali tehniko vo?nje "gas-bremza-gas-bremza" (idealka za dobit morsko bolezen ob takem vozniku, jaoooo). :whatever:

 

Mah brez veze, ?e si ?e tako frdamano neu?akan, potem vsaj naberi koraj?o in pojdi mimo, ne pa vr?it pritisk na prednjega, da lahko pride ?e do kak?ne nezgode. :ninja:

 

Isto se dans pelje baba v srebrnem pugiju 206 kravavan, in ji tabla ki meri hitrost gladko poka?e da pelje 42, omejitev je bla 50, ampak koko? flegmati?na ?e dalje cinca med 40-42. ?e neb mogu hmau zavit desno bi jo prehitu pa ene parkrat sredinc pokazu. Babe blesave.

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

Isto se dans pelje baba v srebrnem pugiju 206 kravavan, in ji tabla ki meri hitrost gladko poka?e da pelje 42, omejitev je bla 50, ampak koko? flegmati?na ?e dalje cinca med 40-42. ?e neb mogu hmau zavit desno bi jo prehitu pa ene parkrat sredinc pokazu. Babe blesave.

 

Takih ima? polno v mestih, kjer je omejitev 60 in je ne pri?akujejo. V Ljubljani kar na enih parih punktih obvezno vozijo 50. Ker ne gledajo tabel, kakopak.

Napisano

Po 12 dnevih, ogrel,zakurblal, odpeljal do sihta, vmes "malo" obremenil, parkiral pred firmo.

Bom pa nazaj grede vse ?e 1X z veseljem ponovil. :jezicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Tudi jaz po 5h dneh uporabe ?kode, pripravil zanemarjeno mazdo za po?itnice, in sicer jo natovoril s pomivalnim strojem z bolhe in trugo :D

Kje bo pes se ?e ne ve :vesel:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Odprl prednjo havbo in malo poslu?al kako motor?ek te?e ter bil zadovoljen z videnim (ali bolj sli?anim). :D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Tudi jaz po 5h dneh uporabe ?kode, pripravil zanemarjeno mazdo za po?itnice, in sicer jo natovoril s pomivalnim strojem z bolhe in trugo :D

Kje bo pes se ?e ne ve :vesel:

 

v pomivalnem stroju :P

Napisano

Takih ima? polno v mestih, kjer je omejitev 60 in je ne pri?akujejo. V Ljubljani kar na enih parih punktih obvezno vozijo 50. Ker ne gledajo tabel, kakopak.

 

Mah budale povsod. Dans mi je trobu en avstrijc, zato ker sm se ustavu pred ?elezni?ko progo brez zapornic, pa tabla STOP je bla. In un besno na hupo, ?e? kaj stoji? ?e pa STOP pi?e, to pomen pelji! Pol me je hotu prehitet, pa mu je ratal...za ene 4 sekunde, dokler se ?estak od fotra ni zvrteu :D Pol mi je pa sam gutu pra?ino, jst sm mu pa ene 6x sredinca pokazu, on mi pa je na koncu ko sem zavijal kulturno pojebal mamo v usta :D Biu je pa nek pe?o 3008, oz. neka podobna kanta zanikrna, dobr da se ni prevrnu na ovinkih :)

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

 

Kje bo pes se ?e ne ve :vesel:

 

A mas novega psa... ali je "stari potepinec" nasel pot nazaj domov?

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Po dovgem ?asu sem jo spet mal topless po soncu zapelju naokol in poskrbel, da si je marsikdo ob cesti skor polomu vrat :hohoho:

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Zaradi 'narave dela' sestankujem in srečavam ljudi iz elektro omrežja. Lepo so mi razložili stanje, ki ga imamo in kam gremo...   Trend sončnih elektrarn je prinesel energijo ampak s tem tudi velik velik problem preobremenitve omrežja. Na normalen sončen dan je omrežje popolnoma preobremenjeno zato se elektro omrežje mora nujno regulirati, ampak ne zaradi obremenitev porabe ampak obremenitev 'proizvodnje'. Sončne elektrarne pridelajo izjemno visoke nenadne špice, s prihodi/odhodi žarkov, nihanja so ogromna tudi v nekaj sekundah, in da se omrežje ne sesede je potreba regulacija visoke stopnje. To zahteva ogromen strošek, sredstva, infrastrukturo, avtomatiko...itd.   Po domače 10kw elektrarna na hiši  nenadno obremeni priklop in omrežje navadne hiše toliko kot en strojni obrat čez cel dan.   Danes: - Trenutna regulacija je prinesla zahtevo po omrežnini sončnih elektrarn, vendar ta niti malo ne pokriva potreb... - Iz tega naslova so šli v več tarifni sistem, ker je pozimi omrežje bolj obremenjeno že zaradi porabnikov, predvsem TČ, termopeči in podobnih električnih napravc, se pravi tarifni sistem poizkuša pokrivati večjo potrebo po regulaciji    Načrti: - ena izmed verjetnejših variant je spet povečanje omrežnine. Za vse...v obe smeri... - dovoljenja za sončne elektrarne strogo omejijo, težko bo dobiti soglasje, še posebej tam, kjer so v omrežju že sončne elektrarne - vzpostaviti sistem, kjer lahko uporabniki SE direktno porabljajo pridobljeno energijo. Ker je za to potreben lasten sistem za shranjevanje energije, vemo kaj to pomeni, tega se ne bo smelo zahtevati, ampak naj bi šlo v smer 'da ne bo izbire'. To je sicer skrajni izhod v sili, ki si ga nihče ne želi. - investicija v totalno posodobitev omrežja tudi s hranilniki in regulatorji, to se seveda 'povrne' s strani gospodinjstev in ppdjetij...   Ni problem dobava energije, ampak preobremenjenost in regulacija.   Bi kdo rekel, zakaj se pa potem ne poceni elektrika, da bi se mogoce 'pobralo spice'....vsak odjemalec je spet obremenitev omrezja.   Električni avti zaenkrat ne predstavljajo problema, ker so regulirani z DC konverterji z omrezja   Enostavno smo spet zabluzili s trendom brez da bi očitno mislili na to. Da mora tud omrežje temu slediti in podpirati...   
    • Pojma nimam... Tako me je podučil foto majster...
    • Kako ukrades nekaj kar ne obstaja? To je pa res za Oceans 14
    • To ni voznja cez krizisce,to je zavijanje desno/levo in potem menjava pasu za kriziscem   Ni to menjava pasu on dovoljeno je obema iti na katerikoli pas - če je le prost. Če ni potem vsak na 'svojega'. Ta na levem pa nima prednosti pred desnem....sta enakovredna, velja menjava pasu oz zadrge kot pravi boss   Desni na prehodu ne caka nic (razen pesce) ker ma svoj pas.   Joj pa to so res osnove no Uporabljam, oz stegujem vrat, to je nujno pravilo....nisem ko verstappen tud ce 'nimam ovinka'
    • Še številke na števcu komaj preberem, kje da bi opazil prah. Sicer pa kaj bom pucal, če ga bom prodal. 😀   A domet si opazil ... 916 km 🙂   Ko natankaš ti pa? Je vsaj 700 km? 😁
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.