Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Danes vozil 2 LPG 6-ki 1.generacije, obe ?rne barve in seveda ena od njiju je moja. MI je pa zanimivo, ko je Jo?tova za 30% str?ana (res trd avto za popizdit in ?uti? vsako luknjo na na?ih bo?anskih cestah), moja pa ?e rahlo razmeh?ana pri svojih 350.000km in je totalna razlika, ?eprav sta v bli?njem sorodstvu.  :aaaaa:

 

Zato imam jaz originalne fedre pa balonarce :D Pa je avto ?e vedno precej trd... Sploh napram fotrovemu Mondeu, ki na 16-kah tak po?ira luknje ko kaka pornoigralka... No, skratka, je precej bolj udoben. 

Napisano

Ah ne... avto mora bit tolk trd, da ve?, da se vozi? po cesti in ne po pudingu ;)

 

In men je ravno to najbolj?i del ?estke... super podvozje in natan?en volan... Ko bom pa enkrat star ata si bom pa kupil passata al pa kej mehkega... v stilu mehka cura mehek avto  :harhar:

33112_1.png

Napisano

Ah ne... avto mora bit tolk trd, da ve?, da se vozi? po cesti in ne po pudingu ;)

 

In men je ravno to najbolj?i del ?estke... super podvozje in natan?en volan... Ko bom pa enkrat star ata si bom pa kupil passata al pa kej mehkega... v stilu mehka cura mehek avto  :harhar:

 

 

Takrat si bomo pa terence kupili.. ker se visje sedi ... in je lazje lesti v in iz avta  :jezicek:

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

proti Mazdi 6 je kot gugalnica... Jih imamo nekaj slu?benih z manj km kot je na moji pa so vsi mehkocurni - super za AC ampak poraz na kaki bolj razgibani cesti.

33112_1.png

Napisano

Dans svojo v KR parkiral in ?el z eno precej bolj atraktivno in zanimivo na redni servis k dr. Pelku.  :party0035:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Po cca 14 dneh sem jo zakurblal in potegnil izpod strehe, malo na sonce.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Danes sem mojo mauzdurino malo o?edil in natankal LPG plus tabolj?i benzin.,zdaj bo za nekaj ?asa mir.lp ale?

Napisano

Ah ne... avto mora bit tolk trd, da ve?, da se vozi? po cesti in ne po pudingu ;)

 

In men je ravno to najbolj?i del ?estke... super podvozje in natan?en volan... Ko bom pa enkrat star ata si bom pa kupil passata al pa kej mehkega... v stilu mehka cura mehek avto  :harhar:

 

To ?e ja. ?e najde? kako tako primerno cesto - sicer se ti zdi vse skupaj bolj makadamu podobno :D Pol pa vidim take "utrjene"; meni se mudi, oni pa tak po?asi preko ?elezni?kega prehoda peljejo, da jih pa? moram prehitet. Grem na dvignjen prehod z nezmanj?ano hitrostjo ko Hajzlhof v Knajt Rajderju in se komaj dotaknem ?e nekaj po?prudlanega asfalta, ki izgleda kot celulit pri povpre?ni ameri?anki. Oziroma slovenki (ker po zadnjih raziskavah smo procentualno debelej?i od njih). Skratka, kak komu pa?e ;) Ampak zanimivo - Mondeovo podvozje so tudi pohvalili pa bistveno bolj?e za?ira asfalt na ravni cesti. Za Passata pa ne vem. Vozil sem CC-ja od puncinega strica pa se mi je zdel kar fajn za po ovinkih. 

Napisano

Evo, v?eraj sem nabavil 4 nove Fulda Ecocontrol HP :) 15-ke jasno, ?e malo ve?ji baloni od prej?njih (65 namesto 60). Avto se pelje kot po oblakih :D

Napisano

Danes sem pa popravil dve stvari na mazdi 6 in sicer zadnje desno okno (mi je padel vijak ven na nosilcu) in pa zadnjo ro?ico za odpiranje prtlja?nika. Ta ro?ica se mi je zatikala zihr eno leto pa sem mel tega dost in sem se lotil razdiranja. Razdrl sem vse do mehanizma na notranji strani in ?e na zunanji strani sem odstranil plastiko nad tablico, da sem lahko dobil mehanizem ven. Mehanizem sem spucal, ker je bil zelo rjast in se je zaradi tega zatikal. Fajn sem po?prical ene parkrat,da se je zadeva spucala, mal po?mirglal, kako pilco je imet fajn in zadevo fajn odpiral zapiral. Zadeva se je z odpiranjem in zapiranjem sprostila in za?ela normalno funkcionirat. Ko sem montiral nazaj nisem imel nobenih te?av, sem pa ?e dodal dihtunge na zunanjo stran, da mi slu?ajno nebi voda tam kje not kapljala. ?e ima s tem ?e kdo probleme je to lahko razdret in pa tudi sestavt vzame ti pa prbli?no pol ure vse skupi , s pirom vred.. 

Napisano

Danes je bila cel dan na cesti

1 x je zapustila hrvasko

3 x je vstopila in 2 x zapustila Slo

2 x vstopila in zapustila Italijo

 

Nekaj severneje od g.Slivke pa so jo na cesti ustavile ovce in skoraj smo eno ukradli, ko sta mulca od navdusenja odprla drsna vrata......mogoce je mislila da sem res Slivka....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Sem ji dodal francoski dodatek :P: Prva pomo?+?arnice+jopi?+trikotnik+rokavice use v kompletu za 6.99? pr peugeot servisu , namre? moja prva pomo? je potekla leta 2008 :D pa bla je ?e usa gnila :)

Napisano

V?eraj na relaciji  delnice-?k.loka-ljubljana-vrhnika+malo okolice-ljubljana-?k.loka-delnice, NISEM porabil niti 1/8 rezervoarja.

 

Danes pa v samo 20 kilometrih, na poti na ?iht, sem si pa dal du?ka ki me je stal CELE 1/4 rezervoarja.Ampak je blo vredno ! :danzoman: 

 

Vse s sakerjem, ostali 2 pixni sta bili doma oziroma blizu doma.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

A si ?u kej ?ez Lu?ine mogo?e?

Ne.

 

Kdaj ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ne.

 

Kdaj ?

 

Ja lih na tej poti k si jo omenu, sam zanima me ?e je tam vse normalno, da grem jutr en krog :)

Podpis.png

 

Napisano

Z juniorjem sva jo zapeljala en krog in ker je bla tave?ja mazdura zasedena sva se kr v tamalo zbasala :)

 

Najprej je bil en wtf moment, v stilu fotr kam si me to zdj spravu

yre3yqa9.jpg

No,ko se je motor zalavfu in sva speljala je bil pa hitro narisan zoomzoom nasme?ek :D

u3esyhyg.jpg

 

Aja da ne bo bojazni, streha je bila seveda gor in airbag izklopljen ;)

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano
Napisano

Tud to ?e bo, ampak najbr? ?ele nasledn let, do takrt bo bolj family wagen v akciji  :dudek: 

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Oooooo nice

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Te bučke, da se bo ljudi "sililo" k namestitvi baterij, so tudi ogromna neumnost. Hranilnike energije naj se postavi zraven trafo postaj in "mirna Bosna". Tam so/bodo tudi daleč najbolj učinkoviti. Pa akterje iz sveta elektromafije naj začno počasi loviti in zapirati, se bodo stvari pospešeno uredile.
    • Cestitam (to mislim resno, lep CV), zakaj pa nisi ostal v teh vodah potem?
    • Univerzalc, naravoslovna gimnazija, študij elektrotehnike-energetike, raziskovalec na elektroinštitutu, inšpektor na Tržni inšpekciji (vodenje upravnih in prekrškovnih postopkov ... varstvo potrošnikov, avtorske pravice, električna varnost, osebna varovalna oprema, trgovina, gostinstvo, itd. itd.), uradnik na ministrstvu (priprava in usklajevanje predpisov s področij energetike, učinkovite rabe energije, obnovljivih virov energije), množično in posamično vrednotenje nepremičnin. Dobrih 30 let izkušenj na teh področjih. Pa sam sem organiziral in vodil izgradnjo svoje hiše, kjer sem se veliko naučil ... me tehnične stvari veselijo.   To tvoje meni manjka, da bi "začutil" štrom - ko sem delal na elektroinštitutu sem šefu težil, da bi šel za nekaj mesecev delat na kakšno elektrodistribucijsko podjetje, ali šel na oddelek visoke napetosti, ker so hodili merit na teren, pa ni bilo posluha. Tako sem sedel za raćunalnikom in delal analize, računal elektroenergetske situacije na modelih. Pa sem po šestih letih šel na teren sam, ampak v druge vode, kjer sem se morda največ naučil (kako se obrnit v kolesju predpisov, ker nisem pravnik).
    • V redu. Si pac strucko na vecih podrocjih ocitno. Jaz pa samo štromar, ki dnevno ureja priklope večjih naprav. Se strinjam da nima smisla met se ene forumskendebate   Maš pa lep opis omrežja tu:   Omrežje | Elektro Ljubljana WWW.ELEKTRO-LJUBLJANA.SI  
    • To je kar nekaj ... "že danes sestavljajo RTP znazivno močjo 110 visoko/30/20/10kv" ... brez zamere, ampak kaj se čem pogovarjat, če se niti ne loči moči, energije in napetosti.   Najprej, elektroenergetsko omrežje se deli na 3 napetostne nivoje, ki vsak na svoj način opravlja svojo funkcijo: - nizkonapetostno distribucijsko omrežje (400V - medfazna napetost oziroma 230V fazna napetost) - zasnovano radialno - drevesasta struktura - srednjenapetostno distribucijsko omrežje (10, 20 in 35 kV ... 35 kV nivo naj bi se ukinil že 20 let nazaj) - zasnovano zazankano, a obratuje radialno (drugi del zanke predstavlja rezervo) - visokonapetostno prenosno omrežje (110 kV, 220 kV in 400 kV ... 220 kV nivo naj bi se dolgoročno ukinil) - zasnovano zazankano in obratuje zazankano
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.