Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni!

 

Me zanima, ?e slu?ajno kdo na Mazdojkah tole prakticira?

 

Kolega Peri?nik mi je pred ?asom povedal, da se na Renojih dizlih BISTVENO podalj?a ?ivljenjsa doba turbine, ?e se dodaja v polhn tank nafte, cca. 2 do 3 dcl 2-taktolca!

 

Na Galunah, Maliganih in Calvotih marsikdo to ?e prakticira. Ali se vam zdi smiselno to po?eti tudi pri Mazdojkah, ali so pa? toliko bolj?e narejene kot Renojci, da to ni potrebno dodajati (za Renoje dizle je namre? znano, da so super ob?utljivi na kvaliteto naftne ?orbe, katera naj bi bila ful PRE-SUHA oziroma osiroma?ena k zmaj).

 

Ker nisem ravno tehni?ni tip, bom tule prilepi link od Reno foruma (upam da bo delovalo, ?e niste registrirani);

 

http://www.renault-klub.si/forum/viewtopic...066&start=0

 

 

 

P.S. - temo sem odprl dobronamerno, morda pa komu kaj koristi! :danzoman::bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Na?a nafta je res u kur-u, da ti po 100Kkm zapaca cel sistem, filtre, injektorje,skratka na?a nafta je za Fergusone izpred 50 let, pa kak?en Ursus bi jo ?e prebavu, me prav zanima, kdaj japoncem crkujejo injektorji itd. na ?estkah.. :angry2:

Zato se ne ?udim, da folk proba vse ?ivo, da bi to sranje od nafte naredill vsaj prebavno za moderne dizela?e... :vskalo:

Napisano

Fantje ne se igrat - vsaj tisti ne z dpf....

 

Joza, ti pa najprej turbino mej :D

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Jures, ne nucam jz mbene turbine, mi je teh benz 170KM ve? kot dovolj! :danzoman:

 

Upam da ste si kej prebrali ?lanek z Reno foruma, ker tam je bolj podrobno razlo?eno kako in kaj. Iz nafte pa je baje pobrano ven vse ?ivo, tako da je to totalna sirotinja kar tankate, morda so zaradi tega tudi potem te?ave (tako vsaj pravijo nekateri). <_<:whatever:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Jures, ne nucam jz mbene turbine, mi je teh benz 170KM ve? kot dovolj! :danzoman:

 

Upam da ste si kej prebrali ?lanek z Reno foruma, ker tam je bolj podrobno razlo?eno kako in kaj. Iz nafte pa je baje pobrano ven vse ?ivo, tako da je to totalna sirotinja kar tankate, morda so zaradi tega tudi potem te?ave (tako vsaj pravijo nekateri). <_<:whatever:

 

Ti ma? preve? ?asa, kaj se obremenjuje? z navori, bencinarji teh te?av ne poznajo.

Js v rezrvoar trenutno dodajam edino en aditiv OMW 100 in to v ve?jih koli?inah od 58-62 litrov na tank in nimam nobenih te?av :ne vem: , kljub tem da imam ve? navora. :ne vem:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Hja, ?elel sem mal pomagat, ?e kermu kej koristjo informacije, jebiga! :harhar:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

bmw al omv :P

 

post-3-1322643254_thumb.jpg

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

@Labi, ti kot Strojnik bi garant kej vedu povedat, s strokovnega stali??a! :danzoman::bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

jaz ne bi dal, namenskih aditivov je ene 100

sicer 2t olje ima prednost, ker je "cistejse" (se ne reciklira kot 4t) ampak pri 2t ni treba pazit na ventile in to...

tko da kako je potem z obrabo ventilov pa se ne ve in zato jaz ne bi eksperimentiral

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Zadnjih 78.000 km sem dizlu dodal 18 litrov olja za dvotaktne motorje. Na eno tankanje, ki je pri meni povpre?no okoli 55 litrov dodam 0.25 litra olja. Motor deluje nekoliko ti?je in mehkej?e.

 

Zaradi zaostrovanja emisijskih zahtev so dizlu pobrali skoraj vse ?veplo, ki naj bi sicer v gorivu blagodejno

vplival na njegove mazalne lastnosti. Na drugi strani so tlaki v ?rpalki in injektorjih vse vi?ji, kar pomeni tudi ve?jo obrabo.

Olje za dvotaktne lastnosti ima v dizlu zgolj vlogo mazanja ?rpalke in injektorjev, zgoreva pa ?isto in z manj

trdnih delcev kot dizel.

 

Sam sem pri prej?njem avtomobilu okleval z dodajanjem olja za dvotaktne motorje, z nakupom Mazde

pa sem ga pri?el redno dodajati. Nekaj prijateljev, ki imajo sicer avtomobile drugih znamk dela enako.

 

Moja izku?nja je pozitivna, je pa uporaba seveda povsem na lastno odgovornost.

 

Kdor ma?e, ta vozi.

 

Slavko

Napisano

Sicer sem prebral ?e v?eraj, a sem se toliko smejal, da nisem mogel odgovoriti. No, zdaj sem se koliko toliko zresnil pa da kot strojnik napi?em svoje mnenje.

 

Dodajanje dvotaktola v nafto je sprejemljivo edino za podmazovanje ?rpalk, predvsem visokotla?ne. Nekateri omenjajo dodatno mazanje ventilov, kar je nesmisel vseh nesmislov, ker skozi sesalni ventil potuje ?isti zrak (za razliko od bencinarja) in dodano olje teh ventilov ne podmazuje. Ko pa v motorju zgori, gredo iz motorja izpu?ni plini, ki pa spet nimajo nikakr?nih mazalnih lastnosti. Kar pa tudi ni potrebno, ker so ventili mazani z zgornje strani do "teflonov", spodaj pa itak ni ?esa mazati. Sede? ventila tesni, ?e je namazan ali suh.

 

Tudi ?e ima avto turbino, dodajanje dvotaktola le-te ne podmazuje. Tako pri dizlu kot pri otto motorju gre skozi turbino ?ist zrak. Z gorivom se zme?a ?ele tik pred sesalnim ventilom (otto) ali celo v valju samem (dizel). Izpu?ni plini, ki ?enejo turbino, pa spet nimajo nikakr?nih mazalnih lastnosti. Torej je dodajanje dvotaktola za re?evanje turbine najve?ji hec, kar se ga lahko kdo zmisli.

 

Sicer bom malo zavil s teme, pa vseeno. Pri predelavah vozil na plin nekateri dograjujejo posebno mazanje ventilov. Dobro, vsakr?no podmazovanje gibljivih delov je koristno, to je res, je pa to kljub vsemu nepotreben stro?ek. Bencin se do ?ob (ali uplinja?a pri starej?ih vozilih) dovaja v teko?em stanju. Tam pa se uplini in v plinastem stanju po sesalnem kolektorju in mimo sesalnih ventilov dovaja v valj. Torej gre mimo ventila v vsakem primeru plin: bencinski hlapi ali pa UNP (LPG po angle?ko). Zakaj je potrebno bencin upariti? Zato ker bencin sam po sebi ni gorljiv - gorljivi so bencinski hlapi. Ki se zelo eksplozivno v?gejo. No, ?lanom KNB pa se to prodaja kot ne vem kako nujni sklop, ki je poleg tega tudi precej drag - ?e posebej mar?a je visoka. Kot sem pa zapisal, je pa res, da vsako dodatno mazanje gibljivih delov dodatno izbolj?a njihovo delovanje. Torej bi ta sistem izbolj?al delovanje ventilov tudi ?e bi ?e naprej vozili na bencin.

 

Da se vrnem nazaj na temo. Za pravilno delovanje turbine so pomembne ?tiri stvari: kvaliteta materiala, kvaliteta izdelave, pogoji dela in pravilna uporaba. Glede kvalitete materialov in kvalitete izdelave ne bom zgubljal besed. Na za?etku omenjate Reno. Predvsem Twingo in Clio, pa tudi nekateri drugi modeli sploh niso narejeni v Evropski uniji temve? v Azijskih dr?avah. Kak?na je potem kvaliteta, si lahko misli vsak - ne glede na nadzor, ki naj bi ga v teh podru?nicah imeli. Glede pogojev dela je najbr? jasno, da ?e je bolj obremenjena bo prej odnehala kot ?e je manj obremenjena. ?e je torej v vozilu vedno pet oseb in poln prtlja?nik, bo tudi turbina, tako kot vse ostalo, prej vzela konec. ?e pa sta v vozilu le dva upokojenca, ki se jima nikamor ne mudi, bo tudi turbina, tako kot vse ostalo, zdr?alo dlje ?asa. Glede pravilne uporabe pa takole: turbine so kar precej obremenjen del motorja. In pomembno je, da se motor najprej segreje na delovno temperaturo in ?ele nato obremenjuje na polno. Pri polnem obremenjevanju mrzle turbine pa nastopajo napetosti v materjalih in vibracije, ki ?kodljivo vplivajo predvsem na le?aje in tesnila. Res pa je, da je kvalitetnej?a turbina bolj odporna na hladno obremenjevanje.

 

?e imamo torej slabe materiale in slabo kvaliteto izdelave, vedno obremenjeno vozilo in nestrpnega voznika, ki ne more petnajst kilometrov prevoziti z najve? 2500 vrtljaji, potem turbina pa? ne zdr?i ve? od 75000 km.

Napisano

Malo te bomo popravil, nekateri bencinarji(moj recimo) NE vbrizga bencina pred sesalne ventile ampak direktno v cilinder, tako kot pri dizlu, le da je tukaj ?e sve?ka da vse skupaj v?ge.

 

Zakaj "mazanje" ventilov pri uporabi LPG, zato ker je plin sam po sebi pust in NE ma?e + se dovaja v sesalni kanal pred ventile ?e vplinjen, za razliko od benza ki se dokon?no "zme?a"- upari ?ele za sesalnim ventilom, tako da mimo ventila ?e vedno letijo kapljice.

 

Zato pa po ve?ini vsi ti motorji nikoli nimajo nobene, ali pa zelo malo svinjarije na sesalnem ventilu, kar pa pri turbo dizlih al pa turbo bencinarjih z direktnim vbrizgom ni tako in se za?ne nabirat svinjarija, sicer ni nevemkako nevarno-?kodljivo pa vseeno.

 

 

 

?e imamo torej slabe materiale in slabo kvaliteto izdelave, vedno obremenjeno vozilo in nestrpnega voznika, ki ne more petnajst kilometrov prevoziti z najve? 2500 vrtljaji, potem turbina pa? ne zdr?i ve? od 75000 km.

 

Tukaj bolj ?koduje da se pelje? v klanec, ali pa kako druga?e obremenjuje? motor in ga potem samo ugasne?.

V takih primerih lahko tudi ?ari izpu?ni del turbine, pri meni recimo se je zgodilo da je bila temperatura izpu?nih plinov preko 1000 stopinj, normalno je med 500-800. Si predstavlja? kaj se potem dogaja ?e ne pusti? motorja te?i na mestu da se zadeva pohladi?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Zakaj "mazanje" ventilov pri uporabi LPG, zato ker je plin sam po sebi pust in NE ma?e + se dovaja v sesalni kanal pred ventile ?e vplinjen, za razliko od benza ki se dokon?no "zme?a"- upari ?ele za sesalnim ventilom, tako da mimo ventila ?e vedno letijo kapljice.

 

Sicer se bencin uporablja za razma??evanje in pranje mastnih delov, ki jih je potrebno o?istiti in so posebne zahteve za olja, ki v bencinu ostanejo mastna, ampak dobro, tudi voda lahko malo ma?e, zakaj pa bencin ne bi. Mogo?e pa tudi nitro razred?ilo ma?e, bi bilo za poskusiti... Me pa zanima, kaj naj bi mazal? Odmi?na gred je v glavi motorja. Vodilo in steblo ventila tudi. In preko glave motorja se tudi ma?e. Nato so tefloni, ki olje zadr?ijo v glavi motorja in mu prepre?ujejo odtekanje v sesalni kanal. V sesalnem kanalu je torej del stebla ventila, ki se nikamor ve? ne drgne, torej ga ni treba mazati. In sede? ventila, ki ga spet ni potrebno mazati. Kakorkoli, moj avto ima premajhno porabo, da bi ga predelal na plin, torej se tu ne bom spu??al v podrobnosti. Naj bo, bencin ma?e tudi sesalne ventile.

 

Tukaj bolj ?koduje da se pelje? v klanec, ali pa kako druga?e obremenjuje? motor in ga potem samo ugasne?.

V takih primerih lahko tudi ?ari izpu?ni del turbine, pri meni recimo se je zgodilo da je bila temperatura izpu?nih plinov preko 1000 stopinj, normalno je med 500-800. Si predstavlja? kaj se potem dogaja ?e ne pusti? motorja te?i na mestu da se zadeva pohladi?

 

Meja kolpa, meja kolpa, meja maksima kolpa... Na zaklju?ek sem pozabil. Ja, tudi pravilno ohlajanje turbine je pomembno, tako kot pravilno segrevanje.

Napisano

Sicer se bencin uporablja za razma??evanje in pranje mastnih delov, ki jih je potrebno o?istiti in so posebne zahteve za olja, ki v bencinu ostanejo mastna, ampak dobro, tudi voda lahko malo ma?e, zakaj pa bencin ne bi. Mogo?e pa tudi nitro razred?ilo ma?e, bi bilo za poskusiti... Me pa zanima, kaj naj bi mazal? Odmi?na gred je v glavi motorja. Vodilo in steblo ventila tudi. In preko glave motorja se tudi ma?e. Nato so tefloni, ki olje zadr?ijo v glavi motorja in mu prepre?ujejo odtekanje v sesalni kanal. V sesalnem kanalu je torej del stebla ventila, ki se nikamor ve? ne drgne, torej ga ni treba mazati. In sede? ventila, ki ga spet ni potrebno mazati. Kakorkoli, moj avto ima premajhno porabo, da bi ga predelal na plin, torej se tu ne bom spu??al v podrobnosti. Naj bo, bencin ma?e tudi sesalne ventile.

Meja kolpa, meja kolpa, meja maksima kolpa... Na zaklju?ek sem pozabil. Ja, tudi pravilno ohlajanje turbine je pomembno, tako kot pravilno segrevanje.

 

Semering(nekateri mu opravijo teflon, ?eprav je dale? od taga),je ba vrhu stebla ventila, samo steblo in vodilo centila, je pod tem semeringom in NI mazan z NI?EMER, razen s svinjarijo ki potuje mimo, benz recimo, ali pa pa pri LPG, olje za mazanje ventolov, ker sam plin je pust in povrh vsega ?e su?i vse.

 

Materijal ki je uporabljen za vodilo in sam ventl je na?eloma dovolj "zra?en", da kljub razli?nim teperaturam in obrementvam ne zablokira(ok en volvotov motor tudi zablokira, ?e ne prebere? navodil ?esa ne sme?), tako da vsaka teko?ina ki prileti mimo ventila je vedno dobrodo?la. Slab semering je tud ok, ker pol je zadeva resni?no namazana, samo se pa melo kadi zadaj, smrdi pa olje je treba dolivat. :glare:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Jaz moji mazdi dodajam aditiv od Ar?ona iz Ren?, ki je namenjen mazanju injektorjev. Preden sem ga za?el uporabljati, je en injektor klenkal in tolkel, da ga je bilo grdo sli?ati. Od kar dodajam ta aditiv "1dcl na 50 litrov nafte", je injektor popolnoma uti?al in avto spet vle?e kot mora. Proval sem cel kup aditivov, nobeden pa mi ni re?il problema razen zgoraj omenjenega.

www.gistel.si

Napisano

Nekaj nasvetov diesel servisa Ar?on iz Ren?... :P

 

 

Nasveti za dobro delovanje sistema za vbrizg na vozilih z dizelskimi motorji.

 

 

 

Okvare na sistemih za vbrizg goriva(?rpalke, ?obe) so v dana?njem ?asu zelo pogoste. Sistemi so vedno bolj izpopolnjeni, tolerance so zelo majhne, tlaki vse vi?ji in tako vse bolj ob?utljivi na kvaliteto dizelskega goriva na tr?i??u. Naj opomnimo, da dizelsko gorivo ne skrbi samo za poganjanje dizelskega motorja temve? tudi za mazanje in hlajenje vseh gibljivih komponent dizelskega sistema. Ker pa tudi za izdelavo goriva veljajo vse stro?ji predpisi glede vsebnosti ?kodljivih snovi, je gorivo vedno bolj osiroma?eno z mazalnimi sposobnostmi, seveda pa v kombinaciji z skladi??enjem goriva v velikih rezervoarjih(kondenz, ostale ne?isto?e), v gorivu najdemo tudi prisotnost vode in trdih delcev, kateri lahko bistveno pospe?ijo zaribanje komponent na sistemu za vbrizg.

 

Kako preventivno ukrepati, da bi sistem za vbrizg dolgo ?asa deloval brezhibno?

 

-priporo?amo menjavo filtra za gorivo vsak servisni interval, ne glede na predpise proizvajalca avtomobila(dolo?eni proizvajalci avtomobilskih znamk imajo tudi lepo napisano v servisni knji?ici, da je v de?elah s slabim gorivom priporo?ljivo pogosteje menjati filter goriva).

 

-ker filter za gorivo odstranjuje trde delce do velikosti ?tirih mikronov, vode in manj?ih delcev pa ne, vam poleg rednega menjavanja filtra goriva priporo?amo tudi uporabo ADITIVA za dizelsko gorivo. Dober dizelski aditiv gorivu doda manjkajo?e mazalne sposobnosti(bolj?e mazalne sposobnosti pomenijo manj trenja v sistemu ter posledi?no zmanj?anje temperature delovanja), prepre?i vezavo vode v gorivu in tako poskrbi da voda ostane razpr?ena po gorivu v zelo majhnih kapljicah, katere potem izgorevajo v zgorevalnem prostoru motorja, brez da bi po?kodovale komponente sistema za vbrizg. Za ostale tujke in trde delce manj?e od ?tirih mikronov, ki se s?asoma naberejo na stenah vbrizgalnih komponent, pa se svetuje uporaba ADITIVA v kombinacij z gorivom v ve?ji koncentriranosti vsak servisni interval. Tako koncentrat ADITIVA spro?i ?istilni u?inek na vseh komponentah sistema za vbrizg.

 

 

 

-priporo?amo pa tudi, da se ob to?enju goriva na ?rpalki, prazen rezervoar goriva vedno napolni do vrha. Polnjenje goriva za 20? je bistveno bolj ?kodljivo sistemu za vbrizg dizelskega goriva, kot polnjenje goriva do vrha. To pa zato, ker ima vsak sistem za vbrizg goriva speljan povratni vod neporabljenega goriva nazaj v rezervoar. Gorivo, ki se vra?a nazaj v rezervoar pa je bistveno bolj ogreto kot tisto ki se ?e nahaja v rezervoarju, in ?e je koli?ina goriva v rezervoarju ve?ja bo gorivo ohranjalo manj?o temperaturo. Ne pozabimo, dizelsko gorivo slu?i ne samo za gorenje me?anice zraka in goriva v valju, ampak tudi za mazanje in hlajenje sistema za vbrizg goriva

Napisano

In kateri aditiv

?isti in ??iti ?obe za vbrizg goriva

prepre?uje zmrzovanje goriva

prepre?uje usedanje koksnih ostankov

zaustavi korozijo in rjavenje sistema

zmanj?a emisijo izpu?nih plinov

ma?e glave cilindrov

gorivo ohranja v ?istem stanju

izbolj?a izgorevanje

izbolj?a hladni start motorja

uravnava kondenzacijo sistema

prepre?uje nastajanje usedlin

spro??a zlepljene ventile

nevtralizira kisline

zavira rast bakterij

izbolj?uje zmogljivost in gospodarnost sistema ?????

 

O?itno je to sposoben le eden (edini) ve?namenski aditiv - Bondov Megasel

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

?e enkrat, kaj re?e DPF filter na aditiv? Kateri je ta aditiv ki ga je priporo?il Ar?on?

 

Kolega, ki mi je svetoval ta aditiv ima Tucson-a in je imel probleme z DPF-jem, odkar uporablja ta aditiv "pribli?no 15.000 km prevo?enih", so vsi problemi izginili. Po moje ?e njemu ne ?kodi, ne bo tudi Mazdi ?kodilo.

www.gistel.si

Napisano

Kolega, ki mi je svetoval ta aditiv ima Tucson-a in je imel probleme z DPF-jem, odkar uporablja ta aditiv "pribli?no 15.000 km prevo?enih", so vsi problemi izginili. Po moje ?e njemu ne ?kodi, ne bo tudi Mazdi ?kodilo.

 

ime aditiva je skrivnost :)?

Napisano

ime aditiva je skrivnost :)?

 

Ne ni skrivnost, sem ?e zgoraj omenil da je to Ar?onov aditiv. Najde? ga na njegovi internet strani. :D

www.gistel.si

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.