Gustav Napisano 16. december, 2011 Prijavi Napisano 16. december, 2011 Danes prvi tehni?ni in skoraj pogrnem - zaradi pobranih gum spredaj na notranjih robovih. Sicer po moji oceni ni neki drasti?no, vidi se pa da manjkajo vogali na gumah. Seveda letim kuj na optiko kjer sem bil nazadnje lani novembra ko sem po?il na ledu v robnik pri ene 10 km/h na ?ihtu na parkingu. Od takrat nisem niti na kak plo?nik plezal kaj ?ele tre??il kam. Damo avto na ma?ino in glej - znotraj vseh toleranc. Malo sva se praskala z mehanikom in sva se nekako odlo?la, da gume ?e malo bolj zapreva. Sedaj je ?e vedno znotraj toleranc, a bolj zaprt. Bomo vidlkaj bo. Upam, da mi ne po?re ?e zimskih gum (jutri jih nataknem gor)..... Imate tudi ostali ?estkarji te?ave s tem? LP, S Citiraj Have a nice and productive day! Your future depends on it. Your LIFE… depends on it. A Klokateer...
Alex Napisano 17. december, 2011 Prijavi Napisano 17. december, 2011 Danes prvi tehni?ni in skoraj pogrnem - zaradi pobranih gum spredaj na notranjih robovih. Sicer po moji oceni ni neki drasti?no, vidi se pa da manjkajo vogali na gumah. Seveda letim kuj na optiko kjer sem bil nazadnje lani novembra ko sem po?il na ledu v robnik pri ene 10 km/h na ?ihtu na parkingu. Od takrat nisem niti na kak plo?nik plezal kaj ?ele tre??il kam. Damo avto na ma?ino in glej - znotraj vseh toleranc. Malo sva se praskala z mehanikom in sva se nekako odlo?la, da gume ?e malo bolj zapreva. Sedaj je ?e vedno znotraj toleranc, a bolj zaprt. Bomo vidlkaj bo. Upam, da mi ne po?re ?e zimskih gum (jutri jih nataknem gor)..... Imate tudi ostali ?estkarji te?ave s tem? LP,S Nop.Meni jih lepo pobira po celi povr?ini.Res pa je,da imam vedno precej napumpane;recimo sedaj zimake (Dunlop 3D) imam lepo na 2,7 bara. Citiraj
RoKo Napisano 17. december, 2011 Prijavi Napisano 17. december, 2011 Danes prvi tehni?ni in skoraj pogrnem - zaradi pobranih gum spredaj na notranjih robovih. Sicer po moji oceni ni neki drasti?no, vidi se pa da manjkajo vogali na gumah. Seveda letim kuj na optiko kjer sem bil nazadnje lani novembra ko sem po?il na ledu v robnik pri ene 10 km/h na ?ihtu na parkingu. Od takrat nisem niti na kak plo?nik plezal kaj ?ele tre??il kam. Damo avto na ma?ino in glej - znotraj vseh toleranc. Malo sva se praskala z mehanikom in sva se nekako odlo?la, da gume ?e malo bolj zapreva. Sedaj je ?e vedno znotraj toleranc, a bolj zaprt. Bomo vidlkaj bo. Upam, da mi ne po?re ?e zimskih gum (jutri jih nataknem gor)..... Imate tudi ostali ?estkarji te?ave s tem? LP,S Meni je prvi komplet gum spredaj pobralo pri 12Kkm(Bridgestone 300), ker sem imel pumpane 2,2, sedaj pa imam 2,8 spredaj in jih pobira enakomerno- to je to.. Citiraj
jures Napisano 17. december, 2011 Prijavi Napisano 17. december, 2011 jaz sem imel to na mazdi 5 - pve gume na V (optika). Jaz bi ?el do kakega mehanika ki ima lasersko optiko 2. mo?en feler - amortizerji, ?e se avto posede se gumi obremenita na notranjem robu 3. mo?en - seleni (a so spredaj) , vem da so zadaj... 4. mo?en razlog - Divjak! Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
YavarYe X6V6 Napisano 17. december, 2011 Prijavi Napisano 17. december, 2011 jaz sem imel to na mazdi 5 - pve gume na V (optika). Jaz bi ?el do kakega mehanika ki ima lasersko optiko 2. mo?en feler - amortizerji, ?e se avto posede se gumi obremenita na notranjem robu3. mo?en - seleni (a so spredaj) , vem da so zadaj... 4. mo?en razlog - Divjak! Tud spredaj so, Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Mraušk Mčk Napisano 17. december, 2011 Prijavi Napisano 17. december, 2011 Nabavi si klobuk za v avto pa bo enakomerna obraba. Citiraj The only aproved cure for too much fun is three much fun!
mali_bu Napisano 17. december, 2011 Prijavi Napisano 17. december, 2011 kak pritisk mi priporo?ate spredaj in zadaj za gume Michellin Alpin A4 (195/65 R15)??? Zdaj imam spredaj 2.5bara ,zadaj pa 2.4bara Citiraj Mazda 6 CD136 TE
Alex Napisano 17. december, 2011 Prijavi Napisano 17. december, 2011 kak pritisk mi priporo?ate spredaj in zadaj za gume Michellin Alpin A4 (195/65 R15)???Zdaj imam spredaj 2.5bara ,zadaj pa 2.4bara Odvisno je od gume.Jaz Dunlop pumpam na 2,7 spredaj in zadaj in je super.?e bo pa slu?ajno sneg na cesti jih bom malo spustil. Citiraj
Boss Napisano 17. december, 2011 Prijavi Napisano 17. december, 2011 Zimske 205 60/16 pumpam na 2.6 spredaj in 2.5 zadaj, letne 225 45/18 pa 2.8 spredaj in 2.6 zadaj. Sem pa pri prej?nji ?estki imel podobne te?ave, k mi je gume pobiralo po robovih (pumpane 2.5 spredaj in 2.4 zadaj) - sem pa zelo hitro ugotovil, da je treba GY Eagel F1 pumpat kar precej in sicer 3.0 spredaj in 2.8 zadaj in se je obraba lepo enakomerno porazdelila. Citiraj
Gustav Napisano 18. december, 2011 Avtor Prijavi Napisano 18. december, 2011 huh jaz sem pa mislu da imam velik pritisk k pumpam 2,5.... Bil sem pri stipi?u lj fu?ine - ima lasersko optiko. Divjak: dvomim, pri dana?nji strahovladi na cetsah. Bom nalepu sliko gume boste vidl kako je pobrana. torej zdaj sem dal gor dunlop wintersport 3d z 2,4 bar. naj dofilam? Citiraj Have a nice and productive day! Your future depends on it. Your LIFE… depends on it. A Klokateer...
RoKo Napisano 18. december, 2011 Prijavi Napisano 18. december, 2011 torej zdaj sem dal gor dunlop wintersport 3d z 2,4 bar. naj dofilam? Obvezno, na min 2,7 Citiraj
jures Napisano 18. december, 2011 Prijavi Napisano 18. december, 2011 ja jaz sem na petki pri napa?ni optiki imel popolnoma enak rajf na notranji strani....in to na Dunlop SP Sprot 2000 Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Gustav Napisano 18. december, 2011 Avtor Prijavi Napisano 18. december, 2011 ja jaz sem na petki pri napa?ni optiki imel popolnoma enak rajf na notranji strani....in to na Dunlop SP Sprot 2000 Hja moj je bil ?isto v tolerancah ko so ga dal na optiko. sedaj je ?e vedno v tolerancah a malo bol zaprt. bomo vidli. Citiraj Have a nice and productive day! Your future depends on it. Your LIFE… depends on it. A Klokateer...
jures Napisano 18. december, 2011 Prijavi Napisano 18. december, 2011 Hja moj je bil ?isto v tolerancah ko so ga dal na optiko. sedaj je ?e vedno v tolerancah a malo bol zaprt. bomo vidli. si delal optiko ?e na zimakih ali teh letnih??? Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
mokster Napisano 18. december, 2011 Prijavi Napisano 18. december, 2011 Za optiko je men ?e vedno car Bu?an z Broda. Pa nima nobenga laserja... Citiraj
Gustav Napisano 18. december, 2011 Avtor Prijavi Napisano 18. december, 2011 si delal optiko ?e na zimakih ali teh letnih??? delal sem optiko ?e na letnih. itak mi gredo vse bl k ne proti koncu in bom pa? oreveril kako bo. Letne so pa za stran al? slika je mal vi?je gor.... Citiraj Have a nice and productive day! Your future depends on it. Your LIFE… depends on it. A Klokateer...
schurda Napisano 19. december, 2011 Prijavi Napisano 19. december, 2011 Jst tudi pumpam 2.8. Letne (P7 z opasa?em 205/55/16) in zimske GY UG 7+ 195/65/15. Je pa res, da je se nas ve?inoma vozi ve? skupaj prete?no po AC. Citiraj Turbinca ma?inca, gremo na vinca!
theBill Napisano 20. december, 2011 Prijavi Napisano 20. december, 2011 Tudi mene zanima, koliko je potrebno pumpati zimake na Xedosu 6. Avto ma 1300 kg (no z mano vred 1400 ), gume so pa Goodyear UG 7+ 185/65/14 Vulkanizer mi jih na napumpu 2.2 spredaj in 2.1 zadaj, sam sem pa dofilal na 2.6 spredaj in 2.5 zadaj. Je to zadosti ali naj ?e dofilam? Citiraj Va?n je da piha - na morju al pa na motorju.
zazo Napisano 22. december, 2011 Prijavi Napisano 22. december, 2011 delal sem optiko ?e na letnih. itak mi gredo vse bl k ne proti koncu in bom pa? oreveril kako bo. Letne so pa za stran al? slika je mal vi?je gor.... letne niso ?e za stran.... za kak?en burn out bi ?e ble Citiraj
Gustav Napisano 22. december, 2011 Avtor Prijavi Napisano 22. december, 2011 Hmmm zdej pa res ne vem... :ne vem: sem mal naokol potipal, pr vulkanizerjih pa pri kolegih in so me malo po zdravju vpra?al ko sem omenjal 2,7 in celo 3,0 bar.... Navodila pravijo 2,2 za prazen in 2,4 za poln avto..... Citiraj Have a nice and productive day! Your future depends on it. Your LIFE… depends on it. A Klokateer...
Alex Napisano 22. december, 2011 Prijavi Napisano 22. december, 2011 Hmmm zdej pa res ne vem... :ne vem: sem mal naokol potipal, pr vulkanizerjih pa pri kolegih in so me malo po zdravju vpra?al ko sem omenjal 2,7 in celo 3,0 bar.... Navodila pravijo 2,2 za prazen in 2,4 za poln avto..... Sej so mojemu kolegu,ki sem ga opozoril,da ima na Cliotu prazne gume tudi mojstri vulkanizerji svetovali oz.ga prepri?evali,da je dovolj,?e ima 1,5 bara tlak v gumah. Jaz vedno zaupam svojim ob?utkom in izku?njam tukaj na forumu. Razni mojstri pa naj u?ijo "uka ?eljnih"vse-verjamem,kar mi re?ejo ,press.,tipe. Citiraj
Z M A J Napisano 22. december, 2011 Prijavi Napisano 22. december, 2011 3.0 je gotovo prehuda, zlasti ?e ima? 15 ali 16 colke gor, ker kolikor jaz razumem; ve? kot ima? col (in s tem ni?je-prese?no pnevmatiko), vi?ji je tlak, se pravi kak?ne 13-colke dejansko pumpamo na kakih 2,1. Svoje trenutne 15-ke imam filane nekje 2,5 ali 2,6 in se mi zdi da je super, morda bi jih ?e lahko dofilal! Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
mokster Napisano 22. december, 2011 Prijavi Napisano 22. december, 2011 Hmmm zdej pa res ne vem... :ne vem: sem mal naokol potipal, pr vulkanizerjih pa pri kolegih in so me malo po zdravju vpra?al ko sem omenjal 2,7 in celo 3,0 bar.... Navodila pravijo 2,2 za prazen in 2,4 za poln avto..... No ceneje se sigurno vozi? ?e nabije? na 3,0, ne vem pa kako izgleda tak tabular v orng snegu ali pa plundri. Namesto oprijema tekalne povr?ine ima? na voljo le 1/3 le te. Tko da jaz ne bi pretiraval. Citiraj
Boss Napisano 22. december, 2011 Prijavi Napisano 22. december, 2011 Hmmm zdej pa res ne vem... :ne vem: sem mal naokol potipal, pr vulkanizerjih pa pri kolegih in so me malo po zdravju vpra?al ko sem omenjal 2,7 in celo 3,0 bar.... Navodila pravijo 2,2 za prazen in 2,4 za poln avto..... Ti jih kr poslu?i pa vsakih 20kkm lepo nove gume kupuj, ko bodo pobrane po robovih. Pri meni se zaradi cca pol bara ve?jih tlakov kot je napisano na vratih gume obrabljajo popolnoma enakomerno in z originalnimi Dunlopkami sem prevozil cca 70.000km pa sem bil ?e vedno "roadlegal" z 2,5mm profila, ko so ?le gume v smeti. No ceneje se sigurno vozi? ?e nabije? na 3,0, ne vem pa kako izgleda tak tabular v orng snegu ali pa plundri. Namesto oprijema tekalne povr?ine ima? na voljo le 1/3 le te. Tko da jaz ne bi pretiraval. Vse je odvisno od modela gume - recimo tak zelo ekstremen primer je bila GY F1 GSD3 (smrekca profil), ki je ve?ini pobralo robove inso gume metali v smeti tudi po ?e neprevo?enih 20kkm - sam sem s pritiskom 3.0 dosegel popolnoma enakomerno obrabo na celotni tekalni povr?ini in naredil ve? kot 45kkm. Tako napolnjena guma je dr?ala kot pribita na cesto in sem bil z njo izredno zadovoljen. Citiraj
lubmm Napisano 30. december, 2011 Prijavi Napisano 30. december, 2011 meni je na Premacy yokohamo s drive dimenzije 195/55r15 po 35000 km notranja robova zlizalo pa sem napolnil na 2.3 bara ve? pa nisem hotel ker je avto ?e tako zelo trd Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.