Skoči na vsebino

Menjava tesnil motorja na RX8

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

No kot ?e nekaterim znan "kao" V6 maister :blush: , sma se z kolegom odlo?la razstavit ?e en motor iz mazdine dru?ine - Vankla! :D

 

Sicer napreduje po?asi a bomo videli kam me bo pripeljalo, tesnila sem naro?il v ameriki (zahvala mojem dobremu prijatelju PLOKI-ju) saj so pri nas svinjsko draga, kar 1450?+.

 

Motor je vzet iz avta in pa ?e delno razstavljen, itak fotkam vsako potezo, ki se naredi na motorju!

 

No ve? napi?em in pripopam, ko bodo znani rezultati komot in ostalih stvari!

 

AJA! Vsak nasvet prav pride, tak da se priporo?am!

post-594-1324753423_thumb.jpg

post-594-1324753455_thumb.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Iz kak?nega materiala so tesnila na vrhu trikotnih rotorjev, ki opravljajo funkcijo batnih obro?kov?

 

 

Naj bi bile iz nekak?nega "modelarskega gusa" ampak to je samo mnenje enega starejsega gospoda, ki je to lahko ocenil iz doma?ih poizkusov, za bol?e podrobnosti bi mogel dat v analizo, kar pa se ne spla?a, ker ?e bi malo po?ekiral po netu je ziher nekje napisano!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

http://www.rotaryaviation.com/apex_seal_faq.htm

 

 

What alloy is used in the apex seals?

 

When we decided to produce our own apex seal, the goal was to develop a product superior to those currently available. It quickly became apparent that the job was far more complicated than simply selecting a promising alloy from a catalog, and hoping for the best. A metallurgist and materials specialist were contracted to study other apex seals and identify their composition, strengths and weaknesses. We then chose an alloy and heat treatment that would meet our goals. Even with professional help, testing was still required to confirm that the chosen material would yield the specified properties. Needless to say, the research taken to select an alloy was time consuming and not cheap. Therefore, in the interests of protecting our investment, the identity of the alloy used in our seals will remain proprietary. What we can tell you is that the seals are not made out of a derivative of gray cast iron, which is used in other seals, including Mazdas.

http://en.wikipedia.org/wiki/Gray_iron

http://www.engineershandbook.com/Tables/graycast.htm

 

so pa bili tudi kerami?ni, predvsem v natjunanih motorjih.

verjetno ?e iz ?esa

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Naj bi bile iz nekak?nega "modelarskega gusa" ampak to je samo mnenje enega starejsega gospoda, ki je to lahko ocenil iz doma?ih poizkusov, za bol?e podrobnosti bi mogel dat v analizo, kar pa se ne spla?a, ker ?e bi malo po?ekiral po netu je ziher nekje napisano!

 

?e dolgo ?asa razmi?ljam, ali bi aditiv Gold pomagal pri vanklih. Namre? eden od glavnih problemov vankla so prav ta tesnila, ki igrajo vlogo batnih obro?kov. Zaradi njih je vaknel nagnjen k porabi olja, kar pomeni, da tesnjenje ni najbolj optimalno. Moj zaklju?ek je, da bi gold prav gotovo izbolj?al tesnjenje in tudi nekoliko zmanj?al segrevanje motorja, s tem pa tudi porabo olja in v kon?nem bi bila posledica pove?ana ?ivljenjska doba motorja.

Kako bi deloval?

Prvo s kemi?no reakcijo izbolj?a zaklju?ni molekularni sloj na tesnilih in povr?inah notranjosti izgorevalne komore.

Drugo z dodatnim slojem mikro-kerami?nega filma, ki se v te povr?ine v?ge, dodatno zmanj?a obrabo ob precej bolj?em tesnjenju v sled veliko ve?je gladkosti.

Kon?ni rezultat bi bil: bolj?e delovanje motorja ob zaznavni manj?i porabi goriva in olja ter pove?ana ?ivljenjska doba samega motorja.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pionirsko delo. :bravo:

Ali bi se kak?en uraden M servis tudi upal opraviti tak?en poseg, ali bi raje prodali kar nov motor.

 

Kar tako naprej.

 

lp

 

Garant bi predpisali nov motor (na recept), pla?nik pa bi bil jasno lastnik vozila! :hudicek::whatever:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e dolgo ?asa razmi?ljam, ali bi aditiv Gold pomagal pri vanklih. Namre? eden od glavnih problemov vankla so prav ta tesnila, ki igrajo vlogo batnih obro?kov. Zaradi njih je vaknel nagnjen k porabi olja, kar pomeni, da tesnjenje ni najbolj optimalno. Moj zaklju?ek je, da bi gold prav gotovo izbolj?al tesnjenje in tudi nekoliko zmanj?al segrevanje motorja, s tem pa tudi porabo olja in v kon?nem bi bila posledica pove?ana ?ivljenjska doba motorja.

Kako bi deloval?

Prvo s kemi?no reakcijo izbolj?a zaklju?ni molekularni sloj na tesnilih in povr?inah notranjosti izgorevalne komore.

Drugo z dodatnim slojem mikro-kerami?nega filma, ki se v te povr?ine v?ge, dodatno zmanj?a obrabo ob precej bolj?em tesnjenju v sled veliko ve?je gladkosti.

Kon?ni rezultat bi bil: bolj?e delovanje motorja ob zaznavni manj?i porabi goriva in olja ter pove?ana ?ivljenjska doba samega motorja.

 

Zdaj sicer ne poznam tega dodatka, ne vem ali se dolije olju ali gorivu, ampak kaj se ti?e porabe olja ima ta motor narejene prav posebej luknje v komoro skozi katere vbrizgava olje iz karterja direktno na rotorje!

Bom ju3 fotkal in pripopal sliko!

 

Pionirsko delo. :bravo:

Ali bi se kak?en uraden M servis tudi upal opraviti tak?en poseg, ali bi raje prodali kar nov motor.

 

Kar tako naprej.

 

lp

 

 

Na mazda servisu ne delajo tega, ?e? da se jim ne spla?a oz. temu mo?akarju, ki mu delam avto so rekli, da se tega ne da naredit v navadni delavnici :ne vem: (?e nima? volje se ne da naredit ni?)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e dolgo ?asa razmi?ljam, ali bi aditiv Gold pomagal pri vanklih. Namre? eden od glavnih problemov vankla so prav ta tesnila, ki igrajo vlogo batnih obro?kov. Zaradi njih je vaknel nagnjen k porabi olja, kar pomeni, da tesnjenje ni najbolj optimalno. Moj zaklju?ek je, da bi gold prav gotovo izbolj?al tesnjenje in tudi nekoliko zmanj?al segrevanje motorja, s tem pa tudi porabo olja in v kon?nem bi bila posledica pove?ana ?ivljenjska doba motorja.

Kako bi deloval?

Prvo s kemi?no reakcijo izbolj?a zaklju?ni molekularni sloj na tesnilih in povr?inah notranjosti izgorevalne komore.

Drugo z dodatnim slojem mikro-kerami?nega filma, ki se v te povr?ine v?ge, dodatno zmanj?a obrabo ob precej bolj?em tesnjenju v sled veliko ve?je gladkosti.

Kon?ni rezultat bi bil: bolj?e delovanje motorja ob zaznavni manj?i porabi goriva in olja ter pove?ana ?ivljenjska doba samega motorja.

 

To kar je mitja napisal.

Ta motor olja ne "?ere", ampak ga uporablja kot gorivo, me?a se skupaj z bencinom.

moral bi v ra?unalnik pose? ?e bi hotu to zmanj?at.

Ampak to sploh ni panike, ?e bi dodatek zmanj?al trenje bi to pomenilo ni?jo obrabo apex tesnil in posledi?no nevarnosti obrabe stene motorja, kar sploh ni slabo. :bravo:

 

 

sem se ravno spomnil;

?e koga zanima zakaj wankel kuri in nikoli ne bo kuril manj:

 

idealna izgorevalna komora za motor na notranje izgorevanje je KROGLA, ker se gorivo izgori iz centra najbolj enakomerno ven.

Valj je bolj podobnem krogli kot wanklov kakorkoli se ?e re?e liku ki ima obliko pri izgorevanju...

in posledi?no je izkoristek motorja na valj ve?ja kot wankel motorja.

To je fizikalno dedna lastnost ki nikoli ne bo druga?na.

 

Prednost v Wanklu je te?a in ?t. gibljivh, to je pokvarljivih delov. Ampak ker se motorji pri cheap avtih tako ali tako ne rihtajo kaj dost...

 

Mitja tole je res super :jupiii:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zdaj sicer ne poznam tega dodatka, ne vem ali se dolije olju ali gorivu, ampak kaj se ti?e porabe olja ima ta motor narejene prav posebej luknje v komoro skozi katere vbrizgava olje iz karterja direktno na rotorje!

Bom ju3 fotkal in pripopal sliko!

 

Potem je pa stvar druga?na. Gre za vrsto mazanja, kot pri dvotaktnih motorjih kjer olje prihaja v komoro izgorevanja potom goriva. Tu imamo doziranje direktno v "cilinder" preko rotorja, kar v bistvu pomeni dokaj podobno situacijo. Del olja, ki se odvaja iz karterja na rotorje ima najverjetneje enosmerno pot. Od tod poraba olja, ki jo pa ni mogo?e zmanj?ati. Zato pride v po?tev druga varianta aditiava, ki se dobro obnese v dvotaktnih motorjih. Ta pa je varianta C, ki ima visoko temperaturno obstojnost. Namre? zelo va?no je, da aditiv(pa tudi olje) ne povzro?a smolastih ostankov pri zgorevanju, ki bi se usedali na povr?ine tesnil in notranjosti komore izgorevanja. Adtiv deluje tako, da se kemi?no ve?e na torne povr?ine, jih zgladi in utrdi. Posledi?no zmanj?uje trenje in izbolj?a pogoje za delovanje olja, ki skorajda popolno odvaja torne povr?ine s tankim oljnim filmom. Pomembno je, da aditiv deluje zgolj na zaklju?ni sloj molekul in se ne nalaga na ?e za??itene povr?ine. Torej ni nevarnosti zmanj?evanja toleranc med rotorji in "cilindri".

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja na Mazda servisu, ko za?ne izgubljati mo? (slabo tesnijo tesnila) menjajo motor, saj vidite, da imajo skoraj vse na avto.net menjane motorje.

 

Sirius prav razume?, motor dobesedno dozira olje v komoro, ravno z namenom podmazovanja. Vseeno prej ali slej te tesnila grejo rakom ?vi?gati. V tujini je menjavanje dosti bolj znano (kak?ni Angle?i), nasploh je pa rotacijski motor bolj ali manj bav-bav, ki se ga ve?ina ne upa lotiti. Tako, da Mitja kapo dol, da bo? za?el rihtati te stroje. Mogo?e bi kasneje pre?altal na kako RX-7 turbo, mogo?e celo FC? :rolleyes:

 

Mimogre ali sem se nau?il lep?e ?altati ali pa se menjalnik res lep?e ?alta. :danzoman:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

 

Mimogre ali sem se nau?il lep?e ?altati ali pa se menjalnik res lep?e ?alta. :danzoman:

 

Mislim, da ti ga je Bond preuredil v varianto GT, potrebuje pa kar nekaj ?asa, da se efekt pozna.

Tudi moj menjalnik se je pri 180.000 km za?el delati ve?jega Francoza, kot dejansko je (po sistemu kova?eva kobila je ponavadi bosa) in je nerado ?el v drugo pa ga je GT ponovno spravil v red tako, da se ne zatika ve?, niti ko je dokaj hladno.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mislim, da ti ga je Bond preuredil v varianto GT, potrebuje pa kar nekaj ?asa, da se efekt pozna.

Tudi moj menjalnik se je pri 180.000 km za?el delati ve?jega Francoza, kot dejansko je (po sistemu kova?eva kobila je ponavadi bosa) in je nerado ?el v drugo pa ga je GT ponovno spravil v red tako, da se ne zatika ve?, niti ko je dokaj hladno.

 

 

O kak?nem GT-ju se pogovarjate? jaz bi tut probal, moj menjalnik pri :blush: 485000km tut ne ve kaj bi rad :ne vem:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

?akamo odgovor o rezultatih posega.

 

pomoje je kak del vi?ka ostal :)

Joke-upam da zadeva lavfa :)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pomoje je kak del vi?ka ostal :)

Joke-upam da zadeva lavfa :)

 

 

Evo me! :D

No pred?asno do?akal le?aje za glavno gred :bravo: in motor napreduje po planu!

 

No kot omenjeno, zadeva napreduje ju3 zmontirama ?e malenkosti in karter, a moram po?akati ?e na sklopko do ponedelka!!!

 

?e nama pa uspe se ga grema pol :mi pijemoo:

post-594-1326483067_thumb.jpg

post-594-1326483104_thumb.jpg

post-594-1326483142_thumb.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.