Mitja MX6&T Napisano 24. december, 2011 Prijavi Napisano 24. december, 2011 No kot ?e nekaterim znan "kao" V6 maister , sma se z kolegom odlo?la razstavit ?e en motor iz mazdine dru?ine - Vankla! Sicer napreduje po?asi a bomo videli kam me bo pripeljalo, tesnila sem naro?il v ameriki (zahvala mojem dobremu prijatelju PLOKI-ju) saj so pri nas svinjsko draga, kar 1450?+. Motor je vzet iz avta in pa ?e delno razstavljen, itak fotkam vsako potezo, ki se naredi na motorju! No ve? napi?em in pripopam, ko bodo znani rezultati komot in ostalih stvari! AJA! Vsak nasvet prav pride, tak da se priporo?am! Citiraj
jstdoma Napisano 24. december, 2011 Prijavi Napisano 24. december, 2011 ?estitke za pogum Sej ti bo zihr ratal. Pa le ?e kako fotko nared za nas! Citiraj
Mitja MX6&T Napisano 28. december, 2011 Avtor Prijavi Napisano 28. december, 2011 Evo ga! Motor je razstavljen, o?i??eno vse, kar mora bit, zamenjana vsa gumi tesnila na rotorjih. Na novo pobru?ene so tudi stranske plo??e problem je le, da moram ?akat do 26 januarja , da dobim nove le?aje glavne gredi! Citiraj
jures Napisano 28. december, 2011 Prijavi Napisano 28. december, 2011 zdej pa lanac not, pa okol vratu do 26. Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Sirius Napisano 28. december, 2011 Prijavi Napisano 28. december, 2011 Iz kak?nega materiala so tesnila na vrhu trikotnih rotorjev, ki opravljajo funkcijo batnih obro?kov? Citiraj Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Mitja MX6&T Napisano 28. december, 2011 Avtor Prijavi Napisano 28. december, 2011 Iz kak?nega materiala so tesnila na vrhu trikotnih rotorjev, ki opravljajo funkcijo batnih obro?kov? Naj bi bile iz nekak?nega "modelarskega gusa" ampak to je samo mnenje enega starejsega gospoda, ki je to lahko ocenil iz doma?ih poizkusov, za bol?e podrobnosti bi mogel dat v analizo, kar pa se ne spla?a, ker ?e bi malo po?ekiral po netu je ziher nekje napisano! Citiraj
Ploki Napisano 28. december, 2011 Prijavi Napisano 28. december, 2011 http://www.rotaryaviation.com/apex_seal_faq.htm What alloy is used in the apex seals? When we decided to produce our own apex seal, the goal was to develop a product superior to those currently available. It quickly became apparent that the job was far more complicated than simply selecting a promising alloy from a catalog, and hoping for the best. A metallurgist and materials specialist were contracted to study other apex seals and identify their composition, strengths and weaknesses. We then chose an alloy and heat treatment that would meet our goals. Even with professional help, testing was still required to confirm that the chosen material would yield the specified properties. Needless to say, the research taken to select an alloy was time consuming and not cheap. Therefore, in the interests of protecting our investment, the identity of the alloy used in our seals will remain proprietary. What we can tell you is that the seals are not made out of a derivative of gray cast iron, which is used in other seals, including Mazdas.http://en.wikipedia.org/wiki/Gray_ironhttp://www.engineershandbook.com/Tables/graycast.htm so pa bili tudi kerami?ni, predvsem v natjunanih motorjih.verjetno ?e iz ?esa Citiraj
Z M A J Napisano 29. december, 2011 Prijavi Napisano 29. december, 2011 ?estitke maestro! Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Activa Napisano 29. december, 2011 Prijavi Napisano 29. december, 2011 Pionirsko delo. Ali bi se kak?en uraden M servis tudi upal opraviti tak?en poseg, ali bi raje prodali kar nov motor. Kar tako naprej. lp Citiraj
Grega_ Napisano 29. december, 2011 Prijavi Napisano 29. december, 2011 Lepo in pohvalno, upam da uspe in bo vse kot je treba, na koncu bo? lahko rihtal wankl motorje za bolj primerno ceno kot je na poobla??encih Citiraj
Sirius Napisano 29. december, 2011 Prijavi Napisano 29. december, 2011 Naj bi bile iz nekak?nega "modelarskega gusa" ampak to je samo mnenje enega starejsega gospoda, ki je to lahko ocenil iz doma?ih poizkusov, za bol?e podrobnosti bi mogel dat v analizo, kar pa se ne spla?a, ker ?e bi malo po?ekiral po netu je ziher nekje napisano! ?e dolgo ?asa razmi?ljam, ali bi aditiv Gold pomagal pri vanklih. Namre? eden od glavnih problemov vankla so prav ta tesnila, ki igrajo vlogo batnih obro?kov. Zaradi njih je vaknel nagnjen k porabi olja, kar pomeni, da tesnjenje ni najbolj optimalno. Moj zaklju?ek je, da bi gold prav gotovo izbolj?al tesnjenje in tudi nekoliko zmanj?al segrevanje motorja, s tem pa tudi porabo olja in v kon?nem bi bila posledica pove?ana ?ivljenjska doba motorja. Kako bi deloval?Prvo s kemi?no reakcijo izbolj?a zaklju?ni molekularni sloj na tesnilih in povr?inah notranjosti izgorevalne komore.Drugo z dodatnim slojem mikro-kerami?nega filma, ki se v te povr?ine v?ge, dodatno zmanj?a obrabo ob precej bolj?em tesnjenju v sled veliko ve?je gladkosti.Kon?ni rezultat bi bil: bolj?e delovanje motorja ob zaznavni manj?i porabi goriva in olja ter pove?ana ?ivljenjska doba samega motorja. Citiraj Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Z M A J Napisano 29. december, 2011 Prijavi Napisano 29. december, 2011 Pionirsko delo. Ali bi se kak?en uraden M servis tudi upal opraviti tak?en poseg, ali bi raje prodali kar nov motor. Kar tako naprej. lp Garant bi predpisali nov motor (na recept), pla?nik pa bi bil jasno lastnik vozila! Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Mitja MX6&T Napisano 29. december, 2011 Avtor Prijavi Napisano 29. december, 2011 ?e dolgo ?asa razmi?ljam, ali bi aditiv Gold pomagal pri vanklih. Namre? eden od glavnih problemov vankla so prav ta tesnila, ki igrajo vlogo batnih obro?kov. Zaradi njih je vaknel nagnjen k porabi olja, kar pomeni, da tesnjenje ni najbolj optimalno. Moj zaklju?ek je, da bi gold prav gotovo izbolj?al tesnjenje in tudi nekoliko zmanj?al segrevanje motorja, s tem pa tudi porabo olja in v kon?nem bi bila posledica pove?ana ?ivljenjska doba motorja. Kako bi deloval?Prvo s kemi?no reakcijo izbolj?a zaklju?ni molekularni sloj na tesnilih in povr?inah notranjosti izgorevalne komore.Drugo z dodatnim slojem mikro-kerami?nega filma, ki se v te povr?ine v?ge, dodatno zmanj?a obrabo ob precej bolj?em tesnjenju v sled veliko ve?je gladkosti.Kon?ni rezultat bi bil: bolj?e delovanje motorja ob zaznavni manj?i porabi goriva in olja ter pove?ana ?ivljenjska doba samega motorja. Zdaj sicer ne poznam tega dodatka, ne vem ali se dolije olju ali gorivu, ampak kaj se ti?e porabe olja ima ta motor narejene prav posebej luknje v komoro skozi katere vbrizgava olje iz karterja direktno na rotorje!Bom ju3 fotkal in pripopal sliko! Pionirsko delo. Ali bi se kak?en uraden M servis tudi upal opraviti tak?en poseg, ali bi raje prodali kar nov motor. Kar tako naprej. lp Na mazda servisu ne delajo tega, ?e? da se jim ne spla?a oz. temu mo?akarju, ki mu delam avto so rekli, da se tega ne da naredit v navadni delavnici :ne vem: (?e nima? volje se ne da naredit ni?) Citiraj
Ploki Napisano 29. december, 2011 Prijavi Napisano 29. december, 2011 ?e dolgo ?asa razmi?ljam, ali bi aditiv Gold pomagal pri vanklih. Namre? eden od glavnih problemov vankla so prav ta tesnila, ki igrajo vlogo batnih obro?kov. Zaradi njih je vaknel nagnjen k porabi olja, kar pomeni, da tesnjenje ni najbolj optimalno. Moj zaklju?ek je, da bi gold prav gotovo izbolj?al tesnjenje in tudi nekoliko zmanj?al segrevanje motorja, s tem pa tudi porabo olja in v kon?nem bi bila posledica pove?ana ?ivljenjska doba motorja. Kako bi deloval?Prvo s kemi?no reakcijo izbolj?a zaklju?ni molekularni sloj na tesnilih in povr?inah notranjosti izgorevalne komore.Drugo z dodatnim slojem mikro-kerami?nega filma, ki se v te povr?ine v?ge, dodatno zmanj?a obrabo ob precej bolj?em tesnjenju v sled veliko ve?je gladkosti.Kon?ni rezultat bi bil: bolj?e delovanje motorja ob zaznavni manj?i porabi goriva in olja ter pove?ana ?ivljenjska doba samega motorja. To kar je mitja napisal.Ta motor olja ne "?ere", ampak ga uporablja kot gorivo, me?a se skupaj z bencinom.moral bi v ra?unalnik pose? ?e bi hotu to zmanj?at.Ampak to sploh ni panike, ?e bi dodatek zmanj?al trenje bi to pomenilo ni?jo obrabo apex tesnil in posledi?no nevarnosti obrabe stene motorja, kar sploh ni slabo. sem se ravno spomnil;?e koga zanima zakaj wankel kuri in nikoli ne bo kuril manj: idealna izgorevalna komora za motor na notranje izgorevanje je KROGLA, ker se gorivo izgori iz centra najbolj enakomerno ven.Valj je bolj podobnem krogli kot wanklov kakorkoli se ?e re?e liku ki ima obliko pri izgorevanju...in posledi?no je izkoristek motorja na valj ve?ja kot wankel motorja.To je fizikalno dedna lastnost ki nikoli ne bo druga?na. Prednost v Wanklu je te?a in ?t. gibljivh, to je pokvarljivih delov. Ampak ker se motorji pri cheap avtih tako ali tako ne rihtajo kaj dost... Mitja tole je res super Citiraj
Sirius Napisano 29. december, 2011 Prijavi Napisano 29. december, 2011 Zdaj sicer ne poznam tega dodatka, ne vem ali se dolije olju ali gorivu, ampak kaj se ti?e porabe olja ima ta motor narejene prav posebej luknje v komoro skozi katere vbrizgava olje iz karterja direktno na rotorje!Bom ju3 fotkal in pripopal sliko! Potem je pa stvar druga?na. Gre za vrsto mazanja, kot pri dvotaktnih motorjih kjer olje prihaja v komoro izgorevanja potom goriva. Tu imamo doziranje direktno v "cilinder" preko rotorja, kar v bistvu pomeni dokaj podobno situacijo. Del olja, ki se odvaja iz karterja na rotorje ima najverjetneje enosmerno pot. Od tod poraba olja, ki jo pa ni mogo?e zmanj?ati. Zato pride v po?tev druga varianta aditiava, ki se dobro obnese v dvotaktnih motorjih. Ta pa je varianta C, ki ima visoko temperaturno obstojnost. Namre? zelo va?no je, da aditiv(pa tudi olje) ne povzro?a smolastih ostankov pri zgorevanju, ki bi se usedali na povr?ine tesnil in notranjosti komore izgorevanja. Adtiv deluje tako, da se kemi?no ve?e na torne povr?ine, jih zgladi in utrdi. Posledi?no zmanj?uje trenje in izbolj?a pogoje za delovanje olja, ki skorajda popolno odvaja torne povr?ine s tankim oljnim filmom. Pomembno je, da aditiv deluje zgolj na zaklju?ni sloj molekul in se ne nalaga na ?e za??itene povr?ine. Torej ni nevarnosti zmanj?evanja toleranc med rotorji in "cilindri". Citiraj Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Symon Napisano 29. december, 2011 Prijavi Napisano 29. december, 2011 Ja na Mazda servisu, ko za?ne izgubljati mo? (slabo tesnijo tesnila) menjajo motor, saj vidite, da imajo skoraj vse na avto.net menjane motorje. Sirius prav razume?, motor dobesedno dozira olje v komoro, ravno z namenom podmazovanja. Vseeno prej ali slej te tesnila grejo rakom ?vi?gati. V tujini je menjavanje dosti bolj znano (kak?ni Angle?i), nasploh je pa rotacijski motor bolj ali manj bav-bav, ki se ga ve?ina ne upa lotiti. Tako, da Mitja kapo dol, da bo? za?el rihtati te stroje. Mogo?e bi kasneje pre?altal na kako RX-7 turbo, mogo?e celo FC? Mimogre ali sem se nau?il lep?e ?altati ali pa se menjalnik res lep?e ?alta. Citiraj
Sirius Napisano 29. december, 2011 Prijavi Napisano 29. december, 2011 Mimogre ali sem se nau?il lep?e ?altati ali pa se menjalnik res lep?e ?alta. Mislim, da ti ga je Bond preuredil v varianto GT, potrebuje pa kar nekaj ?asa, da se efekt pozna.Tudi moj menjalnik se je pri 180.000 km za?el delati ve?jega Francoza, kot dejansko je (po sistemu kova?eva kobila je ponavadi bosa) in je nerado ?el v drugo pa ga je GT ponovno spravil v red tako, da se ne zatika ve?, niti ko je dokaj hladno. Citiraj Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Mitja MX6&T Napisano 29. december, 2011 Avtor Prijavi Napisano 29. december, 2011 Mislim, da ti ga je Bond preuredil v varianto GT, potrebuje pa kar nekaj ?asa, da se efekt pozna.Tudi moj menjalnik se je pri 180.000 km za?el delati ve?jega Francoza, kot dejansko je (po sistemu kova?eva kobila je ponavadi bosa) in je nerado ?el v drugo pa ga je GT ponovno spravil v red tako, da se ne zatika ve?, niti ko je dokaj hladno. O kak?nem GT-ju se pogovarjate? jaz bi tut probal, moj menjalnik pri 485000km tut ne ve kaj bi rad :ne vem: Citiraj
Mitja MX6&T Napisano 30. december, 2011 Avtor Prijavi Napisano 30. december, 2011 No sem pofotkal komore zaradi tistih luknjic skozi katere se dozila olje! Citiraj
Deeyan Napisano 30. december, 2011 Prijavi Napisano 30. december, 2011 Mitja, svaka ti ?ast Citiraj Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂) Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
Sirius Napisano 10. januar, 2012 Prijavi Napisano 10. januar, 2012 No kot ?e nekaterim znan "kao" V6 maister , sma se z kolegom odlo?la razstavit ?e en motor iz mazdine dru?ine - Vankla! Ni? se ne javlja? zadnje ?ase. Kako napredujeta???? Citiraj Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Sirius Napisano 13. januar, 2012 Prijavi Napisano 13. januar, 2012 ?akamo odgovor o rezultatih posega. Citiraj Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
uklopko Napisano 13. januar, 2012 Prijavi Napisano 13. januar, 2012 ?akamo odgovor o rezultatih posega. pomoje je kak del vi?ka ostal Joke-upam da zadeva lavfa Citiraj 20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide
Mitja MX6&T Napisano 13. januar, 2012 Avtor Prijavi Napisano 13. januar, 2012 pomoje je kak del vi?ka ostal Joke-upam da zadeva lavfa Evo me! No pred?asno do?akal le?aje za glavno gred in motor napreduje po planu! No kot omenjeno, zadeva napreduje ju3 zmontirama ?e malenkosti in karter, a moram po?akati ?e na sklopko do ponedelka!!! ?e nama pa uspe se ga grema pol :mi pijemoo: Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.