Skoči na vsebino

Dilema

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Guest BrainLess
Napisano

Zadnje ?ase se mi plete po glavi misel pre?altat na mx3 (iz 323f l 96 1.5)!

 

?e bi jo vzel bi pa bla valjda 1.8 v6!

Pa se nekak ne morem odlo?it....

 

Mogo?e kak nasvet ali izku?nja?

Napisano

?isto odvisno :)

 

zakaj bo? mel avto, ?e rabi? zadnja vrata, koliko pomembne so zmogljivosti in poraba... ipd...

 

 

najve? pa seveda, kaj ti je bolj v?e? :D

 

323 BG model

323 BA model

ali pa

MX-3 EC model :)

 

pa za kolk dnarja, itd...

 

upo?tevaj pa tudi, da MX-3 novej?o te?ko najde?, ker jih je bilo malo kupljenih, in malokdo jo prodaja, starej?e pa niso nujno najbolj ohranjene ipd.

mogo?e bi na tvojem mestu pogledal za kako 323F GT model BA :) 20.V6 140KM :D

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Zna bit res zelo lep avto - kaj ve? pa... :ne vem:

Papa, Tomi
Napisano
  je MX3 EVO napisal:

ja pr men je problem malce tezja noga pa poraba cca. 14-15L bencinske me majo rade

To pa ni fajn ve?-......ti bojo cajoti denarnico spraznili...... :D:lol::D:lol:

 

 

LP david

Feel free....

Guest BrainLess
Napisano

..... saj to me najbolj pri tem avtu mika -> da se lahko noga malo ni?je nasloni, pa je efekt tapravi!

 

Oblikovno mi je mogo?e (osnovno gledano) f-ka lep?a, se pa da mx zrihtat v nulo!

 

........ newem :ne vem:

 

Bom mogo stestirat dobro oba.....

 

.... no bolj mx-a (f-ko ?e vozim eno leto)

 

p.s: Kaalman menja? ma?ince :P

Napisano
  je BrainLess napisal:

..... saj to me najbolj pri tem avtu mika -> da se lahko noga malo ni?je nasloni, pa je efekt tapravi!

 

Oblikovno mi je mogo?e (osnovno gledano) f-ka lep?a, se pa da mx zrihtat v nulo!

 

........ newem :ne vem:

 

Bom mogo stestirat dobro oba.....

 

.... no bolj mx-a (f-ko ?e votim eno leto)

 

p.s: Kaalman menja? ma?ince :P

In KAAlman ?e umira od smeha......... :lol::lol::lol:

 

 

LP daVid

Feel free....

Napisano
  je MX3 EVO napisal:

ja brez brige ferruarski proracun sem jim napolnil za 350.000...tko da in bencinske in cajoti mi kradejo....uf :(

Svaka ?ast...sicer ne vem kako za boga ti je uspelo tolko kazni na?ponat....svaka ?ast! Tega si pa nebi mogu provo??it..... :blink:

 

 

LP daVid

Feel free....

Napisano
  je BrainLess napisal:

p.s: Kaalman menja? ma?ince :P

zrihtaj eno dobro pa poceni Xedos-9, pa sem za biznis, za svojo pa bi mel kar nekaj denarja :D

 

druga?e pa upam da bo MXa ?e vsaj 1-2 leti dobro slu?ila... tokl da gume zvozim :P

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano
  je KAALman napisal:

zrihtaj eno dobro pa poceni Xedos-9, pa sem za biznis, za svojo pa bi mel kar nekaj denarja :D

 

druga?e pa upam da bo MXa ?e vsaj 1-2 leti dobro slu?ila... tokl da gume zvozim :P

hehehehe KAAlman,.....a sam za gume ti gre,....bolj?e da te tvoja MX3ka ni sli?ala.....ki te takoj enkrat z vrati butne..... :D

 

 

LP daVid

Feel free....

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.