Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Ni noben problem postru?it diske, ?e ?e imajo primerno debelino, max. stru?enja je do -2,5 mm od debeline novih,ki so cca.20,5mm.Na ve?ini diskov je minimum napisan.servisi pa stru?ijo diske tudi v?asih ?e po prvi menjavi (pretrdih) plo??ic, zaradi deformirane nale?ne povr?ine,takrat se postru?ijo nekje na vsaki strani cca.0,2mm(do izravnave) in malokdo to sploh opazi,ni pa zaradi tega nih?e ogro?en, pa tudi zavore bodo prijele v kombinaciji z trw plo??icami odli?no.Tudi jaz poravnam diske pri menjavah plo??ic, ?e so deformirani in ?e imajo dovolj debeline.

 

V 31 letih sraufanja sen se iz lastnih izkusenj naucil da se to NE SPLACA ker je potem isto al pa se vecje sranje, mazda 6 je pa sploh eno navadno sranje kar se sprednjih diskov tice ker so novi zanic ce od njih zahtevas prevec,po domace jih malo pogrejes.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

V 31 letih sraufanja sen se iz lastnih izkusenj naucil da se to NE SPLACA ker je potem isto al pa se vecje sranje, mazda 6 je pa sploh eno navadno sranje kar se sprednjih diskov tice ker so novi zanic ce od njih zahtevas prevec,po domace jih malo pogrejes.

 

 

Si pa pozabil,da se najdejo tudi tak?ni, ki si takoj ne morejo privo??it 150? stro?kov(in zmeraj ve? je takih,?al),ne glede na to ali se izpla?a ali ne,vo?njo mu pa za nekaj ?asa omogo?i?.

Napisano

Si pa pozabil,da se najdejo tudi tak?ni, ki si takoj ne morejo privo??it 150? stro?kov(in zmeraj ve? je takih,?al),ne glede na to ali se izpla?a ali ne,vo?njo mu pa za nekaj ?asa omogo?i?.

 

Se je vredno ubiti za razliko 50??

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Se je vredno ubiti za razliko 50??

 

Prera?unaj,stru?enje 15?,diski cca.150?,jaz nikakor ne pridem do razlike 50?.?e si dobro prebral moj prvi post v tej temi, bo? VERJETNO pri?el do zaklju?ka ,da se zaradi same poravnave diskov ne bo? ubil in ?e se bo? vozil npr.po predpisih jih tudi zvil ne bo? tako hitro.Nekdo lahko zvije diske ?ez 10000km, spet drugi bo se pa vozil 100000 in ve?.Se pa strinjam, da je najbolj?e nove diske zmontirat pa gas (stru?enje pa ostaja alternativa pri pomanjkanju ????).

Napisano

Prera?unaj,stru?enje 15?,diski cca.150?,jaz nikakor ne pridem do razlike 50?.?e si dobro prebral moj prvi post v tej temi, bo? VERJETNO pri?el do zaklju?ka ,da se zaradi same poravnave diskov ne bo? ubil in ?e se bo? vozil npr.po predpisih jih tudi zvil ne bo? tako hitro.Nekdo lahko zvije diske ?ez 10000km, spet drugi bo se pa vozil 100000 in ve?.Se pa strinjam, da je najbolj?e nove diske zmontirat pa gas (stru?enje pa ostaja alternativa pri pomanjkanju ????).

 

To z s ztu?enjem je taka varianta, kot z kupovanjem poceni izdelkov;hitro se pokvarijo in ko prera?una? vidi?, da si pri?el ?e dra?je skozi.

Sicer pa smo ?e ugotovili, da so problem pri 6-kah pretrde in nekvalitetne original plo??ice.Meni je tudi treslo kot hudi? pri bremzanju.Sem samo vzel nove izredno kvalitetne plo??ice od Ferodo in ni? nisem stru?il diske (ker v bistvu sploh niso bili zviti ampak so jih zvijale trde plo??ice, ko so "ru?ile" po diskih). Sedaj ?e 30000 km ni problemov in avto bremza da je veselje.Najbolje to opazi? na feltnah;original plo??ice ne spu??ajo skoraj ni? ?rnega praha in niso feltne skoraj ni? umazane (razen seveda od blata :D ).Sej v bistvu ne morejo ni? spu??ati, ker se ni? ne rabijo.Moje stare so bile svetle kot ogledalo in trde kot kamen. ;)

 

 

Napisano

Prera?unaj,stru?enje 15?,diski cca.150?,jaz nikakor ne pridem do razlike 50?.?e si dobro prebral moj prvi post v tej temi, bo? VERJETNO pri?el do zaklju?ka ,da se zaradi same poravnave diskov ne bo? ubil in ?e se bo? vozil npr.po predpisih jih tudi zvil ne bo? tako hitro.Nekdo lahko zvije diske ?ez 10000km, spet drugi bo se pa vozil 100000 in ve?.Se pa strinjam, da je najbolj?e nove diske zmontirat pa gas (stru?enje pa ostaja alternativa pri pomanjkanju ????).

 

?lovek novi diski so veliiiiiko cenej?i, zamenja? jih sam brez problemov

 

160? je komplet prednjih in zadnjih ?ajb s kompletom plo??ic

http://www.ebay.de/itm/MAZDA-6-BREMSSCHEIB...#ht_4622wt_1139

 

Diski s po?tnino te pridejo ceneje kot stru?enje + delo - torej nateg

 

http://www.ebay.de/itm/Bremsscheibe-Bremse...#ht_3887wt_1052

 

PA prosim ne govorit o neoriginalnih delih, ker sem jih naro?eval in uporabljal, so enakovredni, ?e ne bolj?i kot original.

 

Zaklju?ek naredi sam

 

 

 

P.S. NE me narobe razumeti, ho?em ti pomagati, lahko ti jih pomagam naro?iti in pomagam zamenjati

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?lovek novi diski so veliiiiiko cenej?i, zamenja? jih sam brez problemov

 

160? je komplet prednjih in zadnjih ?ajb s kompletom plo??ic

http://www.ebay.de/itm/MAZDA-6-BREMSSCHEIB...#ht_4622wt_1139

 

Diski s po?tnino te pridejo ceneje kot stru?enje + delo - torej nateg

 

http://www.ebay.de/itm/Bremsscheibe-Bremse...#ht_3887wt_1052

 

PA prosim ne govorit o neoriginalnih delih, ker sem jih naro?eval in uporabljal, so enakovredni, ?e ne bolj?i kot original.

 

Zaklju?ek naredi sam

P.S. NE me narobe razumeti, ho?em ti pomagati, lahko ti jih pomagam naro?iti in pomagam zamenjati

 

 

 

Glej,jaz vse avtodele vzamem v eni avtotrgovini,kjer je ve?ina na zalogi,cene primerljive z ostalimi avtotrgovinami pri nas + rabat25% od tu izvira podatek 150?.

Bi te pa res prosil za pomo? pri nakupu prednjih diskov za mazdo 6(lastnik sem ?ele dober mesec),ker to je pa res cena kot se re?e in bi v tem primeru bilo stru?enje res nesmiselno!Tako da bi lahko bilo :cheers: .

Zamenjat pa si jih po 15 letih ?raufarije najbr? ne bo problem. :D

Napisano

Glej,jaz vse avtodele vzamem v eni avtotrgovini,kjer je ve?ina na zalogi,cene primerljive z ostalimi avtotrgovinami pri nas + rabat25% od tu izvira podatek 150?.

Bi te pa res prosil za pomo? pri nakupu prednjih diskov za mazdo 6(lastnik sem ?ele dober mesec),ker to je pa res cena kot se re?e in bi v tem primeru bilo stru?enje res nesmiselno!Tako da bi lahko bilo :cheers: .

Zamenjat pa si jih po 15 letih ?raufarije najbr? ne bo problem. :D

 

No iz kje si :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pozdravljeni

 

menjavam zadnje diske na M6 '04 2.0 CD karavan... Na netu sem na?el znamke:

* zimmeremann

* open parts

* nk

* ferodo

* bosch

* ate

Cene so od 30-60?/kos

Pri enih pi?ejo, da imajo lakirano povr?ino??

Kaj menite, kateri so dovolj dobri?

?e to:

katere zavorne plo??ice uporabljate? in kje jih kupite? namre? kupil sem nove "xy" za 55? pa mi po 15kkm ?e vedno cvilijo (sprednje) :hudicek::angry2:

 

Hvala!

Napisano

?e zdravo leseno mizo malo pobrusite in prelakirate bo vse v najbolj?em redu, ?e je polna ?rvov bo ?e kmalu katastrofa. Pribli?no tako je s koluti. Pregrete vrzite stran, ?e gre samo za povr?insko izravnavo (deli torne povr?ine plo??ic, majhne brazde,...), lahko vsaj govorimo o stru?enju. S vse tanj?im kolutom je tveganje za deformacije pri pregrevanju bistveno ve?je. Prav lahko se zgodi, da bo potem prej pri?elo tresti kot bi, ?e ne bi stru?ili. Najve?krat se stru?ijo tudi pregreti koluti in odtod slabe izku?nje.

 

Sicer so bili o zavorah Mazde6 GG/GH na razli?nih forumih napisani ?e doktorati. Ne bi ?kodilo imeti debelej?i kolut, ?etudi z enakimi plo??icami. Vsaj za GH model. Pri GG je edina trajna re?itev ?e omenjena transplantacija zavor iz MPS. Ampak to je tako kot imeti 90 kW ali 200 Nm ve?. Eni bi zato vozili bolj varno in var?no :hudicek: , drugi bi uni?ili sklopko, menjalnik, zavore, zglobe, ... in kazali na "slabe" komponente.

Sicer velja pri "aftermarket" zavorah zaupati resnim tovarnam, glede kombinacij bo imel vedno vsak svojega favorita.

Napisano

Jaz sem dal v?eraj 25? za disk FERODO, in plo??ice 38? TEXTAR stari diski ne trosijo so pa ?e pod minimalno debelino.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

?e zdravo leseno mizo malo pobrusite in prelakirate bo vse v najbolj?em redu, ?e je polna ?rvov bo ?e kmalu katastrofa. Pribli?no tako je s koluti. Pregrete vrzite stran, ?e gre samo za povr?insko izravnavo (deli torne povr?ine plo??ic, majhne brazde,...), lahko vsaj govorimo o stru?enju. S vse tanj?im kolutom je tveganje za deformacije pri pregrevanju bistveno ve?je. Prav lahko se zgodi, da bo potem prej pri?elo tresti kot bi, ?e ne bi stru?ili. Najve?krat se stru?ijo tudi pregreti koluti in odtod slabe izku?nje.

 

Sicer so bili o zavorah Mazde6 GG/GH na razli?nih forumih napisani ?e doktorati. Ne bi ?kodilo imeti debelej?i kolut, ?etudi z enakimi plo??icami. Vsaj za GH model. Pri GG je edina trajna re?itev ?e omenjena transplantacija zavor iz MPS. Ampak to je tako kot imeti 90 kW ali 200 Nm ve?. Eni bi zato vozili bolj varno in var?no :hudicek: , drugi bi uni?ili sklopko, menjalnik, zavore, zglobe, ... in kazali na "slabe" komponente.

Sicer velja pri "aftermarket" zavorah zaupati resnim tovarnam, glede kombinacij bo imel vedno vsak svojega favorita.

[/quo

 

Pozabil si ?e napisat da je zelo va?no KDO in kako diske stru?i,ker pri nepravilnem vpetju in centriranju diskov je lahko pravo sr...je.Me pa veseli da se vsaj nekdo strinja z mano(sem ?e mislil da sem edini na tem forumu). :vesel:

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Evo menjal sem plo??ice, na desnem kolesu brez te?av, an levem se je pa zapletlo. Nisem mogel odviti vijaka, ki dr?i zavorno "lajtngo" na amortizer. Ok zadevo bom ?e nekak re?il (matr ma ta avto kratke cevi).

 

Skrbi pa me, da sedaj avto trese (majke mi, da prej ni tresel). Mo?nosti: sem kej narobe skup dal, kar pa mo?no dvomim, al pa trese ker so nove plo??ice pa? ravne, diski pa ni? ve?.

 

ponudbo za diske sem tudi ?e na?el:

 

trw

at

 

kdo pozna?

Mnenja?

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Evo menjal sem plo??ice, na desnem kolesu brez te?av, an levem se je pa zapletlo. Nisem mogel odviti vijaka, ki dr?i zavorno "lajtngo" na amortizer. Ok zadevo bom ?e nekak re?il (matr ma ta avto kratke cevi).

 

Skrbi pa me, da sedaj avto trese (majke mi, da prej ni tresel). Mo?nosti: sem kej narobe skup dal, kar pa mo?no dvomim, al pa trese ker so nove plo??ice pa? ravne, diski pa ni? ve?.

 

ponudbo za diske sem tudi ?e na?el:

 

trw

at

 

kdo pozna?

Mnenja?

 

Na amortizer??? Ti rabis samo 1 vijak na celjusti odvit thats it, pa ja nisi snemal celjusti dol?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Na amortizer??? Ti rabis samo 1 vijak na celjusti odvit thats it, pa ja nisi snemal celjusti dol?

 

Ne bo dr?alo. Da lahko ?eljust odkloni? oz nagne? ven (potem ko si odvil tisti imbus), je treba odviti nosilec zavorne cevi, ki je pritrjena na amortizer. V nasprotnem primeru je cev prekratka in ni ?ans da ?eljust umakne?. Lahko pa odvije? nipl na ?eljusti a potem je treba prezra?it tega pa ne znam in se ne bom igral.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Ne bo dr?alo. Da lahko ?eljust odkloni? oz nagne? ven (potem ko si odvil tisti imbus), je treba odviti nosilec zavorne cevi, ki je pritrjena na amortizer. V nasprotnem primeru je cev prekratka in ni ?ans da ?eljust umakne?. Lahko pa odvije? nipl na ?eljusti a potem je treba prezra?it tega pa ne znam in se ne bom igral.

 

Se enkrat ne odstranjuje se celjusti, na celjusti je 'pokrov' en vijak, se ga dvigne zamenja , porine notri batke, zapre in zasravfa....

Vsaj na moji je blo tako....5 min na gumo.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Se enkrat ne odstranjuje se celjusti, na celjusti je 'pokrov' en vijak, se ga dvigne zamenja , porine notri batke, zapre in zasravfa....

Vsaj na moji je blo tako....5 min na gumo.

 

Ok ok. ?eljust je zame tisti del litine, kjer je notri bat. Res je na?eloma ?eljust vse komplet. Torej ?e ?eli? odstranit bat, ki je na dveh vodilih (od tega je en imbus) mora? odraufat lajtngo za bremze, ker je lajtnga ?isto na knap. :) Kapi? :)

 

LP,

post-3203-1349417686_thumb.jpg

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

KApi? kapi? ampak jaz sem za referenco vzel tole

 

Evo menjal sem plo??ice

 

?e dela? to ni trebas ?eljusti stran za disk pa ja

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ok ok. ?eljust je zame tisti del litine, kjer je notri bat. Res je na?eloma ?eljust vse komplet. Torej ?e ?eli? odstranit bat, ki je na dveh vodilih (od tega je en imbus) mora? odraufat lajtngo za bremze, ker je lajtnga ?isto na knap. :) Kapi? :)

 

LP,

 

?eljusti polo?i? na disk, da lahko zamenja? plo??ice potem pa kar nazaj? Saj jih ne rabi? ne vem kam dale? prestavit.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

  • 1 leto kasneje...
Napisano

Jaz imam na original diske vgrajene Textar plo??ice, ?e pri 95tkm, zdaj imam 117tkm in je vse ok. Ne cvili, ne trese, vse normalno.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pusti Simona še kak dan okrevat po r. d... 😁😉
    • Ja to bi bilo FENOMENALNO. Hvala! Bom poizkušal ujeti in posneti ta fenomen. Problem je, ker rabim vsaj 10min, da je start-stop sploh pripravljen, potem pride pa še tu faktor naključja. Recimo da gre nekako tako: Če bo na poti v službo (1h30min) zakadila pr prvem semaforju, potem bo zakadila tudi pri naslednjem (seveda s spuščeno sklopko). Če pa pri prvem stanju na mestu start-stop deluje BP in se motor lepo vgasne in nazaj štarta, ko pohodim sklopko, potem bo celotna pot brez problemv Glede težav s sklopko: Sem laik, zato prosim za potrpežljivost. Ne bi v primeru slabe sklopke, začelo takoj kaditi, ko bi jo spustil? Motor ponavadi počaka 5sec in začne kaditi. Prav tako redno opazujem v ogledau in med vožnjo ne kadi (vsaj ne v taki meri kot se zgodi pri mirovanju). 
    • @Mjurie, če želiš lahko pišem e-pošto Simonu, dr. Pelku, če ima kakšno idejo kaj matra tvojo Mazdurino? Ponavadi mi hitro odgovori in zadene tarčo težave, v sredino.
    • Ja, tole je verjetno moja nerodnost pri izražanju, omenil sem mu da avto malo 'cuka' ob pospeševanju pa sem ga razumel (sprejemnika), da je omenil pregled šob a je šlo za pregled vbrizgalnikov, kar je razvidno iz dodatno priloženega lista k računu.
    • Idealnega sistema ni in ga ne bo. Tukaj se nas 5 ne bi znalo zmenit kaj je prav, kako narediti prav za več kot 1 mio lastnikov? Zato sam zagovarjam čim bolj enostaven model, čim manj izjem, ... V tem smislu mi je všeč celo hrvaški, ko upoštevajo samo m2 stanovanjske površine in lokacijo. Več ko je parametrov, več je možnosti za izogibanje. In državljani Slovenije smo pri tem pravi mojstri. Spomnimo se, da se lahko zatakne že pri velikosti hišnega poštnega nabiralnika ...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.