YavarYe X6V6 Napisano 19. september, 2012 Prijavi Napisano 19. september, 2012 Ni noben problem postru?it diske, ?e ?e imajo primerno debelino, max. stru?enja je do -2,5 mm od debeline novih,ki so cca.20,5mm.Na ve?ini diskov je minimum napisan.servisi pa stru?ijo diske tudi v?asih ?e po prvi menjavi (pretrdih) plo??ic, zaradi deformirane nale?ne povr?ine,takrat se postru?ijo nekje na vsaki strani cca.0,2mm(do izravnave) in malokdo to sploh opazi,ni pa zaradi tega nih?e ogro?en, pa tudi zavore bodo prijele v kombinaciji z trw plo??icami odli?no.Tudi jaz poravnam diske pri menjavah plo??ic, ?e so deformirani in ?e imajo dovolj debeline. V 31 letih sraufanja sen se iz lastnih izkusenj naucil da se to NE SPLACA ker je potem isto al pa se vecje sranje, mazda 6 je pa sploh eno navadno sranje kar se sprednjih diskov tice ker so novi zanic ce od njih zahtevas prevec,po domace jih malo pogrejes. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
marlboro10 Napisano 19. september, 2012 Prijavi Napisano 19. september, 2012 V 31 letih sraufanja sen se iz lastnih izkusenj naucil da se to NE SPLACA ker je potem isto al pa se vecje sranje, mazda 6 je pa sploh eno navadno sranje kar se sprednjih diskov tice ker so novi zanic ce od njih zahtevas prevec,po domace jih malo pogrejes. Si pa pozabil,da se najdejo tudi tak?ni, ki si takoj ne morejo privo??it 150? stro?kov(in zmeraj ve? je takih,?al),ne glede na to ali se izpla?a ali ne,vo?njo mu pa za nekaj ?asa omogo?i?. Citiraj
jures Napisano 19. september, 2012 Prijavi Napisano 19. september, 2012 Si pa pozabil,da se najdejo tudi tak?ni, ki si takoj ne morejo privo??it 150? stro?kov(in zmeraj ve? je takih,?al),ne glede na to ali se izpla?a ali ne,vo?njo mu pa za nekaj ?asa omogo?i?. Se je vredno ubiti za razliko 50?? Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
marlboro10 Napisano 19. september, 2012 Prijavi Napisano 19. september, 2012 Se je vredno ubiti za razliko 50?? Prera?unaj,stru?enje 15?,diski cca.150?,jaz nikakor ne pridem do razlike 50?.?e si dobro prebral moj prvi post v tej temi, bo? VERJETNO pri?el do zaklju?ka ,da se zaradi same poravnave diskov ne bo? ubil in ?e se bo? vozil npr.po predpisih jih tudi zvil ne bo? tako hitro.Nekdo lahko zvije diske ?ez 10000km, spet drugi bo se pa vozil 100000 in ve?.Se pa strinjam, da je najbolj?e nove diske zmontirat pa gas (stru?enje pa ostaja alternativa pri pomanjkanju ????). Citiraj
Alex Napisano 19. september, 2012 Prijavi Napisano 19. september, 2012 Prera?unaj,stru?enje 15?,diski cca.150?,jaz nikakor ne pridem do razlike 50?.?e si dobro prebral moj prvi post v tej temi, bo? VERJETNO pri?el do zaklju?ka ,da se zaradi same poravnave diskov ne bo? ubil in ?e se bo? vozil npr.po predpisih jih tudi zvil ne bo? tako hitro.Nekdo lahko zvije diske ?ez 10000km, spet drugi bo se pa vozil 100000 in ve?.Se pa strinjam, da je najbolj?e nove diske zmontirat pa gas (stru?enje pa ostaja alternativa pri pomanjkanju ????). To z s ztu?enjem je taka varianta, kot z kupovanjem poceni izdelkov;hitro se pokvarijo in ko prera?una? vidi?, da si pri?el ?e dra?je skozi.Sicer pa smo ?e ugotovili, da so problem pri 6-kah pretrde in nekvalitetne original plo??ice.Meni je tudi treslo kot hudi? pri bremzanju.Sem samo vzel nove izredno kvalitetne plo??ice od Ferodo in ni? nisem stru?il diske (ker v bistvu sploh niso bili zviti ampak so jih zvijale trde plo??ice, ko so "ru?ile" po diskih). Sedaj ?e 30000 km ni problemov in avto bremza da je veselje.Najbolje to opazi? na feltnah;original plo??ice ne spu??ajo skoraj ni? ?rnega praha in niso feltne skoraj ni? umazane (razen seveda od blata ).Sej v bistvu ne morejo ni? spu??ati, ker se ni? ne rabijo.Moje stare so bile svetle kot ogledalo in trde kot kamen. Citiraj
jures Napisano 19. september, 2012 Prijavi Napisano 19. september, 2012 Prera?unaj,stru?enje 15?,diski cca.150?,jaz nikakor ne pridem do razlike 50?.?e si dobro prebral moj prvi post v tej temi, bo? VERJETNO pri?el do zaklju?ka ,da se zaradi same poravnave diskov ne bo? ubil in ?e se bo? vozil npr.po predpisih jih tudi zvil ne bo? tako hitro.Nekdo lahko zvije diske ?ez 10000km, spet drugi bo se pa vozil 100000 in ve?.Se pa strinjam, da je najbolj?e nove diske zmontirat pa gas (stru?enje pa ostaja alternativa pri pomanjkanju ????). ?lovek novi diski so veliiiiiko cenej?i, zamenja? jih sam brez problemov 160? je komplet prednjih in zadnjih ?ajb s kompletom plo??ichttp://www.ebay.de/itm/MAZDA-6-BREMSSCHEIB...#ht_4622wt_1139 Diski s po?tnino te pridejo ceneje kot stru?enje + delo - torej nateg http://www.ebay.de/itm/Bremsscheibe-Bremse...#ht_3887wt_1052 PA prosim ne govorit o neoriginalnih delih, ker sem jih naro?eval in uporabljal, so enakovredni, ?e ne bolj?i kot original. Zaklju?ek naredi sam P.S. NE me narobe razumeti, ho?em ti pomagati, lahko ti jih pomagam naro?iti in pomagam zamenjati Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
marlboro10 Napisano 19. september, 2012 Prijavi Napisano 19. september, 2012 ?lovek novi diski so veliiiiiko cenej?i, zamenja? jih sam brez problemov 160? je komplet prednjih in zadnjih ?ajb s kompletom plo??ichttp://www.ebay.de/itm/MAZDA-6-BREMSSCHEIB...#ht_4622wt_1139 Diski s po?tnino te pridejo ceneje kot stru?enje + delo - torej nateg http://www.ebay.de/itm/Bremsscheibe-Bremse...#ht_3887wt_1052 PA prosim ne govorit o neoriginalnih delih, ker sem jih naro?eval in uporabljal, so enakovredni, ?e ne bolj?i kot original. Zaklju?ek naredi samP.S. NE me narobe razumeti, ho?em ti pomagati, lahko ti jih pomagam naro?iti in pomagam zamenjati Glej,jaz vse avtodele vzamem v eni avtotrgovini,kjer je ve?ina na zalogi,cene primerljive z ostalimi avtotrgovinami pri nas + rabat25% od tu izvira podatek 150?.Bi te pa res prosil za pomo? pri nakupu prednjih diskov za mazdo 6(lastnik sem ?ele dober mesec),ker to je pa res cena kot se re?e in bi v tem primeru bilo stru?enje res nesmiselno!Tako da bi lahko bilo .Zamenjat pa si jih po 15 letih ?raufarije najbr? ne bo problem. Citiraj
jures Napisano 19. september, 2012 Prijavi Napisano 19. september, 2012 Glej,jaz vse avtodele vzamem v eni avtotrgovini,kjer je ve?ina na zalogi,cene primerljive z ostalimi avtotrgovinami pri nas + rabat25% od tu izvira podatek 150?.Bi te pa res prosil za pomo? pri nakupu prednjih diskov za mazdo 6(lastnik sem ?ele dober mesec),ker to je pa res cena kot se re?e in bi v tem primeru bilo stru?enje res nesmiselno!Tako da bi lahko bilo .Zamenjat pa si jih po 15 letih ?raufarije najbr? ne bo problem. No iz kje si Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
marlboro10 Napisano 19. september, 2012 Prijavi Napisano 19. september, 2012 No iz kje si Da ne bova smetila teme.....ZS. Citiraj
M6 driver Napisano 20. september, 2012 Prijavi Napisano 20. september, 2012 Pozdravljeni menjavam zadnje diske na M6 '04 2.0 CD karavan... Na netu sem na?el znamke: * zimmeremann * open parts * nk * ferodo * bosch * ate Cene so od 30-60?/kos Pri enih pi?ejo, da imajo lakirano povr?ino?? Kaj menite, kateri so dovolj dobri? ?e to: katere zavorne plo??ice uporabljate? in kje jih kupite? namre? kupil sem nove "xy" za 55? pa mi po 15kkm ?e vedno cvilijo (sprednje) Hvala! Citiraj
Dottore Napisano 21. september, 2012 Prijavi Napisano 21. september, 2012 ?e zdravo leseno mizo malo pobrusite in prelakirate bo vse v najbolj?em redu, ?e je polna ?rvov bo ?e kmalu katastrofa. Pribli?no tako je s koluti. Pregrete vrzite stran, ?e gre samo za povr?insko izravnavo (deli torne povr?ine plo??ic, majhne brazde,...), lahko vsaj govorimo o stru?enju. S vse tanj?im kolutom je tveganje za deformacije pri pregrevanju bistveno ve?je. Prav lahko se zgodi, da bo potem prej pri?elo tresti kot bi, ?e ne bi stru?ili. Najve?krat se stru?ijo tudi pregreti koluti in odtod slabe izku?nje. Sicer so bili o zavorah Mazde6 GG/GH na razli?nih forumih napisani ?e doktorati. Ne bi ?kodilo imeti debelej?i kolut, ?etudi z enakimi plo??icami. Vsaj za GH model. Pri GG je edina trajna re?itev ?e omenjena transplantacija zavor iz MPS. Ampak to je tako kot imeti 90 kW ali 200 Nm ve?. Eni bi zato vozili bolj varno in var?no , drugi bi uni?ili sklopko, menjalnik, zavore, zglobe, ... in kazali na "slabe" komponente. Sicer velja pri "aftermarket" zavorah zaupati resnim tovarnam, glede kombinacij bo imel vedno vsak svojega favorita. Citiraj
mazdaman Napisano 21. september, 2012 Prijavi Napisano 21. september, 2012 Jaz sem dal v?eraj 25? za disk FERODO, in plo??ice 38? TEXTAR stari diski ne trosijo so pa ?e pod minimalno debelino. Citiraj Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si
marlboro10 Napisano 21. september, 2012 Prijavi Napisano 21. september, 2012 Jaz sem dal v?eraj 25? za disk FERODO, in plo??ice 38? TEXTAR stari diski ne trosijo so pa ?e pod minimalno debelino. Za kater avtomobil,pa kje? Citiraj
marlboro10 Napisano 21. september, 2012 Prijavi Napisano 21. september, 2012 ?e zdravo leseno mizo malo pobrusite in prelakirate bo vse v najbolj?em redu, ?e je polna ?rvov bo ?e kmalu katastrofa. Pribli?no tako je s koluti. Pregrete vrzite stran, ?e gre samo za povr?insko izravnavo (deli torne povr?ine plo??ic, majhne brazde,...), lahko vsaj govorimo o stru?enju. S vse tanj?im kolutom je tveganje za deformacije pri pregrevanju bistveno ve?je. Prav lahko se zgodi, da bo potem prej pri?elo tresti kot bi, ?e ne bi stru?ili. Najve?krat se stru?ijo tudi pregreti koluti in odtod slabe izku?nje. Sicer so bili o zavorah Mazde6 GG/GH na razli?nih forumih napisani ?e doktorati. Ne bi ?kodilo imeti debelej?i kolut, ?etudi z enakimi plo??icami. Vsaj za GH model. Pri GG je edina trajna re?itev ?e omenjena transplantacija zavor iz MPS. Ampak to je tako kot imeti 90 kW ali 200 Nm ve?. Eni bi zato vozili bolj varno in var?no , drugi bi uni?ili sklopko, menjalnik, zavore, zglobe, ... in kazali na "slabe" komponente. Sicer velja pri "aftermarket" zavorah zaupati resnim tovarnam, glede kombinacij bo imel vedno vsak svojega favorita.[/quo Pozabil si ?e napisat da je zelo va?no KDO in kako diske stru?i,ker pri nepravilnem vpetju in centriranju diskov je lahko pravo sr...je.Me pa veseli da se vsaj nekdo strinja z mano(sem ?e mislil da sem edini na tem forumu). Citiraj
Gustav Napisano 4. oktober, 2012 Prijavi Napisano 4. oktober, 2012 Evo menjal sem plo??ice, na desnem kolesu brez te?av, an levem se je pa zapletlo. Nisem mogel odviti vijaka, ki dr?i zavorno "lajtngo" na amortizer. Ok zadevo bom ?e nekak re?il (matr ma ta avto kratke cevi). Skrbi pa me, da sedaj avto trese (majke mi, da prej ni tresel). Mo?nosti: sem kej narobe skup dal, kar pa mo?no dvomim, al pa trese ker so nove plo??ice pa? ravne, diski pa ni? ve?. ponudbo za diske sem tudi ?e na?el: trw at kdo pozna? Mnenja? Citiraj Have a nice and productive day! Your future depends on it. Your LIFE… depends on it. A Klokateer...
jures Napisano 4. oktober, 2012 Prijavi Napisano 4. oktober, 2012 Evo menjal sem plo??ice, na desnem kolesu brez te?av, an levem se je pa zapletlo. Nisem mogel odviti vijaka, ki dr?i zavorno "lajtngo" na amortizer. Ok zadevo bom ?e nekak re?il (matr ma ta avto kratke cevi). Skrbi pa me, da sedaj avto trese (majke mi, da prej ni tresel). Mo?nosti: sem kej narobe skup dal, kar pa mo?no dvomim, al pa trese ker so nove plo??ice pa? ravne, diski pa ni? ve?. ponudbo za diske sem tudi ?e na?el: trw at kdo pozna? Mnenja? Na amortizer??? Ti rabis samo 1 vijak na celjusti odvit thats it, pa ja nisi snemal celjusti dol? Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Gustav Napisano 4. oktober, 2012 Prijavi Napisano 4. oktober, 2012 Na amortizer??? Ti rabis samo 1 vijak na celjusti odvit thats it, pa ja nisi snemal celjusti dol? Ne bo dr?alo. Da lahko ?eljust odkloni? oz nagne? ven (potem ko si odvil tisti imbus), je treba odviti nosilec zavorne cevi, ki je pritrjena na amortizer. V nasprotnem primeru je cev prekratka in ni ?ans da ?eljust umakne?. Lahko pa odvije? nipl na ?eljusti a potem je treba prezra?it tega pa ne znam in se ne bom igral. Citiraj Have a nice and productive day! Your future depends on it. Your LIFE… depends on it. A Klokateer...
jures Napisano 4. oktober, 2012 Prijavi Napisano 4. oktober, 2012 Ne bo dr?alo. Da lahko ?eljust odkloni? oz nagne? ven (potem ko si odvil tisti imbus), je treba odviti nosilec zavorne cevi, ki je pritrjena na amortizer. V nasprotnem primeru je cev prekratka in ni ?ans da ?eljust umakne?. Lahko pa odvije? nipl na ?eljusti a potem je treba prezra?it tega pa ne znam in se ne bom igral. Se enkrat ne odstranjuje se celjusti, na celjusti je 'pokrov' en vijak, se ga dvigne zamenja , porine notri batke, zapre in zasravfa....Vsaj na moji je blo tako....5 min na gumo. Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Gustav Napisano 5. oktober, 2012 Prijavi Napisano 5. oktober, 2012 Se enkrat ne odstranjuje se celjusti, na celjusti je 'pokrov' en vijak, se ga dvigne zamenja , porine notri batke, zapre in zasravfa....Vsaj na moji je blo tako....5 min na gumo. Ok ok. ?eljust je zame tisti del litine, kjer je notri bat. Res je na?eloma ?eljust vse komplet. Torej ?e ?eli? odstranit bat, ki je na dveh vodilih (od tega je en imbus) mora? odraufat lajtngo za bremze, ker je lajtnga ?isto na knap. Kapi? LP, Citiraj Have a nice and productive day! Your future depends on it. Your LIFE… depends on it. A Klokateer...
jures Napisano 5. oktober, 2012 Prijavi Napisano 5. oktober, 2012 KApi? kapi? ampak jaz sem za referenco vzel tole Evo menjal sem plo??ice ?e dela? to ni trebas ?eljusti stran za disk pa ja Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
LabiGT Napisano 5. oktober, 2012 Prijavi Napisano 5. oktober, 2012 trw je shit at pa ne vem kero so, razen ce mislis ATE, te pa so v redu Citiraj It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
punky Napisano 5. oktober, 2012 Prijavi Napisano 5. oktober, 2012 trw je shitat pa ne vem kero so, razen ce mislis ATE, te pa so v redu Kako se pa Tarox obnese?Ima kdo? Citiraj
mazdaman Napisano 9. oktober, 2012 Prijavi Napisano 9. oktober, 2012 Ok ok. ?eljust je zame tisti del litine, kjer je notri bat. Res je na?eloma ?eljust vse komplet. Torej ?e ?eli? odstranit bat, ki je na dveh vodilih (od tega je en imbus) mora? odraufat lajtngo za bremze, ker je lajtnga ?isto na knap. Kapi? LP, ?eljusti polo?i? na disk, da lahko zamenja? plo??ice potem pa kar nazaj? Saj jih ne rabi? ne vem kam dale? prestavit. Citiraj Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si
SpEkTr Napisano 5. avgust, 2014 Prijavi Napisano 5. avgust, 2014 Kaj pa Zimmerman, je to ok ?http://www.ebay.de/itm/MAZDA-6-Sport-Kombi-GH-BREMSEN-BREMSSCHEIBEN-KIT-VORNE-UND-HINTEN-/261370262129?pt=DE_Autoteile&fits=Year%3A2012%7CMake%3AMazda%7CModel%3A6%7CPlatform%3AGH%7CType%3A2.2+MZR-CD&hash=item3cdae1b271 Citiraj
Strela Napisano 5. avgust, 2014 Prijavi Napisano 5. avgust, 2014 Jaz imam na original diske vgrajene Textar plo??ice, ?e pri 95tkm, zdaj imam 117tkm in je vse ok. Ne cvili, ne trese, vse normalno. Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.