Skoči na vsebino

Predelava na LPG/Avtoplin Mazda 6 1.8 l2006

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

Ne me fentat, ker odpiram novo temo, vendar vseeno da bo malce bolj pregledno vse skupaj. Prebral sem ve?ino postov na temo LPGja na tem forumu, ampak vseeno bi preveril ce se je kaj spremenilo od takrat.

 

Prvi? lastnik mazde, in dejansko po 30000km zadovoljen brez pripomb. Sedaj me zanima predelava avta na LPG, namre? po igranju z ?tevilkami se dejansko vgradnja spla?a ?e pri 25-30k km. Pri moji vo?nji bi to pomenilo leto dni!

 

Predvsem bi rad sli?al mnenje koga ki je to zvedel na istem avtu prav tako so dobrodo?la mnenja ljudi ki imajo v drugih mazdah LPG. Najbolj me zanima kako se obnese stvar na dolgi rok. V servisu (BTC) so mi tudi izjavili da lahko pri?akujem menjavo ventilov po 100-150k km.

 

Namre? mazdice nebi rad uni?il v nekaj 10 do 150k km mi je preve? pri srcu :blush: Aja recimo da avto dela najve? mestnih kilometrov med 5-20km na dan. Teoreti?no bi lahko izbral AC ali skozi mesto, prav tako tudi dolge relacije +5000km na dan vsake toliko, ampak kratke voznje so pa konstanta :3

 

Aja priporo?ila kateri sistem oz. za katero firmo naj se odlo?im bi bila prav tako dobrodo?la :hudicek: . V kolikor je to problemati?no zaradi ?esarkoli ?e ... priporo?am uporabo zasebnega sporo?ila. SIGAS / G1?

 

Recmo da bi to blo zaenkrat ... :huh:

  • Odgovori 66
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

Ve?inoma VSI servisi so proti predelavam na LPG, ampak roko na srce, ?e je narajeno tako kot je treba in da se vlo?i par ? ve? za sistem z elektronsko reguliranim mazanjem ventilov, teh te?av nebi smelo biti.

 

Sam ima ?e drugo M6 predelano na LPG in zaenkret nobenih te?av.

Prej?nja (M6 2,3i) ima ?e cca 80 kkm po predelavi, trenutna(M6 MPS) pa ?e ni predelana 1 teden :blush: , samo zaenkrat dobro ka?e.

 

 

Itak pa predelava 1. SIGAS in 2. Sam :danzoman: +SIGAS.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Pred dobrim mesecem so kolegici predelali identi?no mazdo6 (1.8 benz), le da je 2003 letnik, pa laufa kakor mora, skoraj nesli?no, priporo?am SIGAS.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Samo zavedaj se pri svojih prera?unih ekonomi?nosti, da velja (pribli?no) formula za porabo LPG:

povp.porabaLPG=povp.porabaBencin*1.3

 

Oziroma druga?e povedano, da bo? porabil od oka 30 % ve? litrov plina na 100 km, kot porabi? trenutno bencina. Saj spla?a se ?e vedno, samo ?e primerja? samo cene na liter se bo? nekoliko u?tel.

 

?e pa se pelje? na dalj?e proge kam v tujino (npr. Nem?ija) se pa spla?a ?e toliko bolj, ker je tam res drag bencin.

Napisano

Tukaj se pa NE strinjam, recimo da bo poraba sko?ila iz 8 litrov (benz) na slabih ali pa max. 9 litrov (ob istem re?imu vo?nje) potem na LPG, govorim iz prakse in nisem nek teoretik kako bi lahko, ?e bi, pa ?e mogo?e bi ali pa raj?i ne bi, itd. <_<:danzoman:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ta z 30% ve?jo porabo na plin je tut malo mino! :ne vem:

 

Razlika v porabi je na 4 cilinderskem motorju za slab liter na 6 oz ve? cilinderskem pa je ta razlika zanemarljiva!

 

Je pa res, da ljudje, ki si naredijo avto na plin radi spremenijo na?in vo?nje v smislu (eh se plin je poceni! DAJ GAS) pol pa res pride do ve?je porabe! Mam prav? :o

Napisano

Saj jaz tudi iz osebnih izku?enj govorim :(

 

Pa? je ?la meni iz okoli 8 na 10. Res je sicer, da veliko ve?ino po avtocesti prevozim, ampak ga pa tudi ne ?gem nekaj nenormalno...

Napisano

Pri plinu je pogosto te?ava pri nastavitvah (prebogata ali preve? revna me?anica, itd.), sicer pa nisem ekspert za te zadeve, jaz samo vozim! :jupiii::P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Kdo je pa prevozu ze +100k km? Me znima kako se obnese plin na dolgi rok. Nekak nimam zelje menjavat masine zarad predelave na plin :)

 

Tud jst nisem ekspert in zbiram cim vec moznih podatkov, racunsko se pa plin zlo hitr splaca

Napisano
  je Mitja MX6&T napisal:

na 6 oz ve? cilinderskem pa je ta razlika zanemarljiva!

 

:bravo::jupiii::danzoman:

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano
  je jxl napisal:

Kdo je pa prevozu ze +100k km? Me znima kako se obnese plin na dolgi rok. Nekak nimam zelje menjavat masine zarad predelave na plin :)

 

Tud jst nisem ekspert in zbiram cim vec moznih podatkov, racunsko se pa plin zlo hitr splaca

 

 

Znanec ima na svojem BMW 7 plin ?e vgrajen zelooo dolgo prevozil je ?e krepko ?ez 200000km in motor ne ka?e nikaker?nih znakov pehanja!

Napisano
  je bejkee napisal:

Saj jaz tudi iz osebnih izku?enj govorim :(

 

Pa? je ?la meni iz okoli 8 na 10. Res je sicer, da veliko ve?ino po avtocesti prevozim, ampak ga pa tudi ne ?gem nekaj nenormalno...

 

Nastavi ga tako kot je treba, meni je pri prej?nji poraba plina bla do 9.5l/ 100 km, na benz pa 8,46l /100km pri 2.3 motorju in 166 konjih.

Je pa res da sem fine nastavitve friziral sam cca pol leta. :blush:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Yey :)

 

Prvih 250km na zeleno :hudicek: So far so good :D

 

Se najbolj opazno je stati?nost kazalca za bencin, pa neke nove lu?ke na armaturi :bravo:

Napisano

?edalje bolj v?e? ti bo, ?estitam za modro odlo?itev! :danzoman::bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
  je JozaGulikoza napisal:

?edalje bolj v?e? ti bo, ?estitam za modro odlo?itev! :danzoman::bravo:

 

Koliko olja pa gra v rezervar-?ek in kak?na poraba je tega olja?

Pust'te me, da mi je doollgčaaaassss!!!

Napisano

?e spra?uje? po velikosti posodice, ki vsebuje teko?ino za mazanje ventilov, je pri moji 0,5 litra. Teko?ino (Flash Lube) pa nalije? notr in naj bi bil 1ml za liter LPG-ja, se pravi liter te ?ude?ne teko?ine ti zado??a za 1000l LPG goriva (skratka za doost cajta)! :bravo:

 

Kapljalo v motor pa naj bi nekako tako (kot mi je majstr iz Postojne priporo?il), nekako 6 do 8 kapljic na minuto (ja kaplja tudi ko avto na mestu laufa in ne glede na to kok hitro se pelje?, to je res). :blush:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ce mislis Valve Saver je 500ml posodica. Ce pa mislis plinski tank je pa moj 62litrski. Kok kilometrov nardim ne vem ker se nisem spraznu prvega. Poraba je nekje podobna bencinski, v tank pa gre nekje 50l plina. Torej bi moralo pri tej porabi zadostovati za cca. 500km.

 

Hope this answers you :)

 

Uglavnem PLIN++

 

Edin sneg med radkapami in feltno mej stravmiru kj tresl avto dokler nisem spucu 3:)

 

Aja natanku sm 43.neki litra plina ker ga je se neki blo u tanku. Cena ... LoL kusur 30.5 eura :hudicek:

Napisano

Malo si sposodim temo...

Kaj ima kdo izku?nje z LPG sistemom Oscar in Zavoli?

 

Malo gledam ?e bi dal vgraditi LPG in kdo ima na ?tajerskem oz. v bli?ini Ptuja predelave...

 

lp

Napisano
  je asddas napisal:

Malo si sposodim temo...

Kaj ima kdo izku?nje z LPG sistemom Oscar in Zavoli?

 

Malo gledam ?e bi dal vgraditi LPG in kdo ima na ?tajerskem oz. v bli?ini Ptuja predelave...

 

lp

 

Na?eloma vsi delajo sam ima pa vsak svoje finte.

?e bi js ?e 1X izbiral bi vgradil ACG, kis se dejansko sam sprogramira-nastavi na fino.

Zakaj, ker je nekdo nekje pred kratkim vgradil ta sistem ve po?eja, se je peljal nekaj kilometrov in preveril parametre in je zadevo samo pustil, in lastnik kante je zadovoljen kod bi dubu ?e eno kanto nem?ko. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano
  je asddas napisal:

Hvala za odgovor.

 

O ACG mi stric google ni? ne najde (razen enega podjetja v Dom?alah).... :(

 

G. Ajvar je mislil AGC jaz imam njihov sistem amaka ?e starega pa bi si ?elel tega pametnega, ki deluje preko OBD :bravo:

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Moja Mazdica dela na AGC, ki je samo nastavljiv. Sicer tezko podam kako realno mnenje ker je na plin sele nekaj dni, ampak zadnjih 1000km so far so good :bravo:

 

Sistem so pa vgradili pri SIGAS.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Zadnja sporočila

    • Kdaj se je začelo to dogajati? Si kupil takšen avto, ali se je zadeva med lastništvom poslabšala?
    • Enako izkusijo imam tudi sam... tudi sedaj na Interclassu je podobno ... Nikoli nisem nasel kaksnega orodja ... ali pa, da kaj ne bi bilo OK ... 
    • Agregat je v osnovi mišljen kot mobilni vir električne energije. Zato ga poskušajo narediti čim lažjega. Dodatna baterija in dodaten razsmernik sta dodatna teža. Dvomim, da boš dobil to, kar si si zamislil...   Mogoče si ogledaš kako deluje otočna sončna elektrarna pa poskusiš dobiti nekoga, ki bi ti prodal otočno sončno elektrarno brez sončnih panelov. Pa namesto sončnih panelov priklopiš gor agregat. Sicer ti manjka še avtomatika za zagon agregata, ampak mislim, da to ne bi smel biti tak problem...   Mogoče bi še lažje sestavil, če bi za osnovo vzel hibridno sončno elektrarno, ki ima poleg razsmernika in zalogovnika že "stikalo" za priklop omrežja, če ni dovolj sonca. Torej bi to mogoče uporabil za priklop agregata, ki bi v tem primeru bil "omrežje"...   Da bi pa baterijo solarnega sistema uporabil kot zagonsko baterijo... Hja, bi bilo za preveriti, kako bi šlo... Namreč, "trakcijske" baterije, kot jih uporablja solarni sistem, lahko dolgo oddajajo elektriko in prenesejo veliko "globino" praznjenja in veliko ciklov, ne zmorejo pa velikih tokov. Pri zagonskih so ti tokovi precej večji, nimajo pa take "globine" praznjenja... Kako močan pa je zaganjač na agregatu? Zmore trakcijska baterija dovolj velik tok, da se bo zaganjač dovolj zavrtel, da zažene motor? Če je večji agregat, je praviloma dizel, ki ima praviloma močnejši akumulator... 
    • Jaz sem skos avte tja vozil, tako moje kot od fotra pa nikoli ni bilo nobene drame. Sem nazaj dobil očiščenega in z zaščitnimi polivinili preko sedežev. Tko, da me tele tvoje izkušnje čist presenečajo.
    • Bom obudil tole temo.   Ali je že kdo na trgu videl agregat, ki bi imel vgrajen komplet baterij, recimo nekje 5 kWh in bi bilo vse skupaj zapakirano kot celota? To mi je všeč kot ideja, ker potem objekt napajaš s stabilno napetostjo iz baterije, motor se pa vklopi, ko je potrebno napolniti baterijo in ni nepotrebnih nihanj napetosti ob povečanju ali zmanjšanju bremena, ker vse napaja baterija. Motor pa lahko dela na lepih idealnih obratih, ko se zažene. Se mi zdi, da en kup potencialnih problemov odpade na ta način. Nekako si shemo zamišljam takole: Motor -> DC generator -> baterija -> razsmernik iz DC na AC. Lahko bi bilo dopolnjeno še z opcijo avtomatskega starta motorja, ko je baterija nekje na 10%, za napajanje starterja se uporabi kar baterija sama. Veliko te DC AC pameti je pa že rešene, ker vse to je že v uporabi pri hibridnih sončnih elektrarnah.   Malo raziskujem trg zaradi ene potencialne ideje, pa me zanima, če je že kdo naletel na kaj podobnega?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.