Skoči na vsebino

Predelava na LPG/Avtoplin Mazda 6 1.8 l2006

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Hvala za vse odgovore.

 

?e eno vpra?anje. Na SIGAS so mi ponudili osnovno mazanje ventilov (na podtlak), sam bi raje elektronsko mazanje, ker je po prebranem tak sistem dosti bolj?i. Kaj menite?

Se spla?a dati dodatnih 200? za elektronsko mazanje, toliko ve? namre? stane pri SIGAS-u.

  • Odgovori 66
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

Hvala za vse odgovore.

 

?e eno vpra?anje. Na SIGAS so mi ponudili osnovno mazanje ventilov (na podtlak), sam bi raje elektronsko mazanje, ker je po prebranem tak sistem dosti bolj?i. Kaj menite?

Se spla?a dati dodatnih 200? za elektronsko mazanje, toliko ve? namre? stane pri SIGAS-u.

 

Jaz ne-bi, ker ?e navadnega v osnovi "ne rabi?", se pravi, ?e da? takoimenovano osnovno mazanje, si ?e naredil ve? kot je potrebno. No sicer je pa na tebi kaj bo? naredil. :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Hvala za vse odgovore.

 

?e eno vpra?anje. Na SIGAS so mi ponudili osnovno mazanje ventilov (na podtlak), sam bi raje elektronsko mazanje, ker je po prebranem tak sistem dosti bolj?i. Kaj menite?

Se spla?a dati dodatnih 200? za elektronsko mazanje, toliko ve? namre? stane pri SIGAS-u.

 

A si govoril s primo?em ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

A si govoril s primo?em ?

 

Nisem ?e z nobenim govoril, sem si pisal z Dejan Ho?evarjem in je rekel da elektronsko mazanje ni ni? bolj?e od navadnega sistema. Zdaj pa ne vem to?no, ker sem prebral po vseh mo?nih forumih in novicah po internetu, da je elektronski sistem bolj?i.

Napisano

Nisem ?e z nobenim govoril, sem si pisal z Dejan Ho?evarjem in je rekel da elektronsko mazanje ni ni? bolj?e od navadnega sistema. Zdaj pa ne vem to?no, ker sem prebral po vseh mo?nih forumih in novicah po internetu, da je elektronski sistem bolj?i.

 

Kolikor vem je elektronski ti?ji in da mehanski dela skozi tudi takrat ko avto ne del na plin. So pa elektronski bolj ob?utljivi.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Nisem ?e z nobenim govoril, sem si pisal z Dejan Ho?evarjem in je rekel da elektronsko mazanje ni ni? bolj?e od navadnega sistema. Zdaj pa ne vem to?no, ker sem prebral po vseh mo?nih forumih in novicah po internetu, da je elektronski sistem bolj?i.

 

Kere bu?e, pri navadnem podtla?nem sistemu bolj kot ima? pritisnjen gas MANJ vle?e mazanja, ravno na glavo kot je normalno oziroma bi blo treba, ko pa spusti? gas pa ga vle?e veliko bolj kot ko motor laufa na mestu povrh vsega pa to vle?e ko motor dela na benz, skratka skoz, kar NI narobe je pa neumno.

 

Elektronski dela SAMO takrat ko motor dela na LPG, in z vi?anjem ?tevila obratov se tudi pove?uje koli?ina mazanja, ko pa obrati spet padejo pa pada, pri spu??enem gasu pa se mazanje NE izvaja.

 

Evo ti razliko, ko porabi? par litrov tega olja se ti bo ta dodaten"stro?ek" povrnil v ?asu ko se ti bo komplet in?talacija povrnila, tako da nisi na izgubi.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Hvala YavarYe ;)

 

Tak?na pojasnila sem tudi sam na?el pri raziskovanju. Torej elektronski sistem, drugo ne pride v upo?tev!

 

Kar se ti?e podatka, da ni potrebno mazanje. Pri ?erbineku pravijo, da je mazanje potrebno. Drugih mazdinih serviserjev pa nisem spra?eval.

 

Zdaj ste ?e vajeni, da kar nekaj spra?ujem, ?e eno nagradno vpra?anje :D

Kolko vam plina?em popije bencina poleti in pozimi? Vem, da preklopi na plin nekje na 35-40°C. Sem pa? ekonomist in je treba prera?unat to?ko vrnitve investicije. Ni pa to edini faktor pri odlo?itvi, v?asih mam tudi kak?ne zelene prebliske (ekologija pa take... ;) )

 

Aja, tisti kalkulatorji na spletu la?ejo, ker ne upo?tevajo razli?ne porabe plina in bencina. Stro?ka olja za mazanje ventilov, servisa,....

 

Pa en lep, ponovno zasne?en pozdrav iz ?tajerske

Napisano

Hvala YavarYe ;)

 

Tak?na pojasnila sem tudi sam na?el pri raziskovanju. Torej elektronski sistem, drugo ne pride v upo?tev!

 

Kar se ti?e podatka, da ni potrebno mazanje. Pri ?erbineku pravijo, da je mazanje potrebno. Drugih mazdinih serviserjev pa nisem spra?eval.

 

Zdaj ste ?e vajeni, da kar nekaj spra?ujem, ?e eno nagradno vpra?anje :D

Kolko vam plina?em popije bencina poleti in pozimi? Vem, da preklopi na plin nekje na 35-40°C. Sem pa? ekonomist in je treba prera?unat to?ko vrnitve investicije. Ni pa to edini faktor pri odlo?itvi, v?asih mam tudi kak?ne zelene prebliske (ekologija pa take... ;) )

 

Aja, tisti kalkulatorji na spletu la?ejo, ker ne upo?tevajo razli?ne porabe plina in bencina. Stro?ka olja za mazanje ventilov, servisa,....

 

Pa en lep, ponovno zasne?en pozdrav iz ?tajerske

 

Poglej si moje podatke na Poraba.com oz spodaj klikni na slikice bo? videl. So neka odstopanja (2 tanka bencina pa to ni bil noben kompleten) ko ni deloval plin ampak druga?e pa lahko vidi?.

 

?e pa ?eli? videt sistem sem pa vsak dan v MB ( med tednom)

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Jah re?mo men zadnih 500km skorajda ni porabu bencina. Kazal?ek se je komaj zaznavno premaknil. Sicer imam plin premalo ?asa da bi lahko z zagotovostjo o cifrah govoru ampak...

 

Torej predno preklopi na plin v teh arkti?nih razmerah potrebuje nekih 2-4km odvisno a je mestna ali relacijska vo?nja, potem pa bencin uporablja izklju?no samo ?e za v?ig v kolikor se ne shladi preve? avto.

 

Predvidevam da ni porabil veliko goriva v tem ?asu, plina pa tudi ni porabil za 40l. Ja tud prej je bla poraba preko 8.5 v ve?ini primerov, razen ?e sem bil zlo ne?en z nogo na avtocesti :hudicek: Mestna vo?nja je ?la preko 9 hitro.

 

Realna ra?unica je nekje med 60-70% stro?kov vo?nje na bencin. V upo?tevanju tudi stro?kov plinskega sistema.

 

Pa? se najve? se pozna razlika v na?inu vo?nje. So ?e pri top gearu dokazali da prius porabi ve? kot BMW M3 :hudicek:. Ja mislit sej na plin bom mal bol pohodu se hitro pozna :hudicek:

 

Zmaga je ko gre? tankat pa nikol ne natanka? ?ez 50e !!!. Poln tank benza pa redbull je bil od oka 100e :harhar:

 

Aja ja na?eloma se lahko tudi dogovoriva pa pride? pogledat sistem v LJ.

Napisano

Jah re?mo men zadnih 500km skorajda ni porabu bencina. Kazal?ek se je komaj zaznavno premaknil. Sicer imam plin premalo ?asa da bi lahko z zagotovostjo o cifrah govoru ampak...

 

Torej predno preklopi na plin v teh arkti?nih razmerah potrebuje nekih 2-4km odvisno a je mestna ali relacijska vo?nja, potem pa bencin uporablja izklju?no samo ?e za v?ig v kolikor se ne shladi preve? avto.

 

Predvidevam da ni porabil veliko goriva v tem ?asu, plina pa tudi ni porabil za 40l. Ja tud prej je bla poraba preko 8.5 v ve?ini primerov, razen ?e sem bil zlo ne?en z nogo na avtocesti :hudicek: Mestna vo?nja je ?la preko 9 hitro.

 

Realna ra?unica je nekje med 60-70% stro?kov vo?nje na bencin. V upo?tevanju tudi stro?kov plinskega sistema.

 

Pa? se najve? se pozna razlika v na?inu vo?nje. So ?e pri top gearu dokazali da prius porabi ve? kot BMW M3 :hudicek:. Ja mislit sej na plin bom mal bol pohodu se hitro pozna :hudicek:

 

Zmaga je ko gre? tankat pa nikol ne natanka? ?ez 50e !!!. Poln tank benza pa redbull je bil od oka 100e :harhar:

 

Aja ja na?eloma se lahko tudi dogovoriva pa pride? pogledat sistem v LJ.

 

Zgolj na ra?un mraza, ker se avto (uparjalnik) dalj segreva, potem je 100% plin na tvojem. Poleti bo? imel en tank od marca - novembra....

Ni pa neumno da enkrat na leto zgoni? samo na benz da malo sistem spuca? pa benz zamenja? :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pa fantje ne pozabit ne se vozit okrog z manj kot 1/4 benza v rezervoarju ker lahko pride do okvare bencinske ?rpalke, v rezervoarju sploh poleti ko je nevarno da se pregreje in krepne !

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Zgolj na ra?un mraza, ker se avto (uparjalnik) dalj segreva, potem je 100% plin na tvojem. Poleti bo? imel en tank od marca - novembra....

Ni pa neumno da enkrat na leto zgoni? samo na benz da malo sistem spuca? pa benz zamenja?

 

Oh yeah v teh arkti?nih razmerah se tko al tko ne segreje kej prej k v 5-10km :P

 

Pa fantje ne pozabit ne se vozit okrog z manj kot 1/4 benza v rezervoarju ker lahko pride do okvare bencinske ?rpalke, v rezervoarju sploh poleti ko je nevarno da se pregreje in krepne !

 

Yeah optimum nekje med 1/4 do 1/2 :P Odvecne te?e tud ne gre preva?at sabo :hudicek:

Napisano

hello

 

 

Debata je le o sistemu za mazanje, kateri bolj?i itd....

Predlagam, da se pogovorite o pomembnosti pravilno nastavljenega avtomobila....pravilno nastavljen motor kateri "ne ve", da te?e na lpg bo deloval tako kot je treba.

 

 

Moje mnenje je, ?e je sistem pravilno nastavljen, deluje popolnoma enako kot na bencin, nima nepravilne zmesi, klenkanja, ne prihaja do razli?nih temperatur itd, ne rabi mazanja ventilov, vedite, da veliko proizvajalcev avtoplin sistemov, naprimer Tartarini italia, skoraj v nobeno mazdo ne priporo?a mazanja, le v nekaj modelov. Dobesedno se izogibajo mazanju.

 

Pri nas je sistem za mazanje ventilov precej "popularen" in se vgrajuje v avtomobile kateri rabijo in kateri ne rabijo, le za to, da zadovoljijo stranko oziroma v primeru, ?e se karkoli zgodi nih?e ne bo ni? rekel.

 

skratka; pravilno nastavljen motor 97%, mazanje 3%

 

druga?e pa; proda? mazanje, olje itd.....+$$

 

lp

Napisano

Evo info iz prve roke od MOJSTRA LPG. :jupiii:

 

PS. 3% vseen ni mal.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Pa fantje ne pozabit ne se vozit okrog z manj kot 1/4 benza v rezervoarju ker lahko pride do okvare bencinske ?rpalke, v rezervoarju sploh poleti ko je nevarno da se pregreje in krepne !

 

Pi*za jaz to NE po?nem ?e 3,5 let...ve? kot pol ?asa sem pod 1/4 tanka...tankam na 2-3 mesece. Mal mi je neumno preve?at odve?no te?o...imam pa ?e eno benz pumpo na rezervi :P

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

?ivjo,

 

ko ste ?e ravno pri mazdah 6 bom dodal ?e svoj pisker?ek in zastavil eno vpra?anje:

 

Ali mazda 6 2.3i (122kW) letnik 2003 potrebuje mazanje ventilov? :huh:

Napisano

?kodovala ne bo, jaz sem ga na svoji imel.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

OK ampak dejanska razlika oz. potreba po elektronskem mazanju ventilov namesto vakuumskega? Ima kdo kaj pomislekov oz. kako mi?lenje o tem?

Napisano

Jaz imam Vakuumskega, pa nisi slu?ajno ne rzami?ljam o nadgradnji na elektronko! <_<

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Bom ?e mojih 5 centov dodal tukaj. Imam vgrajen sistem AGC pri Sigas-u (klju?en faktor je bil, da je monter doma?in in tudi lokacija monta?e, ki je 5 minut od slu?be in moram pohvaliti res fer odnos. Stvar namre? ni in ni hotela funkcionirati, brez, da bi se pri?igala lu?ka za motor, kar je mojstru delalo sive lase in meni kodre :P

Zadeva se sicer ?e nadaljuje (je pa od za?etka monta?e in do zdaj preteklo 2 meseca) in verjetno bo treba ?e malce doteravanja (avto je kar zoprn, kar se odstopkov ti?e), ampak poudarit ho?em, da ne glede na vse te?ave je mojster vedno bil in je pripravljen zadeve pogledat in po svojih mo?eh porihtati. :bravo:

 

Pa ?e nekaj glede mazanja ventilov... jaz sem sicer preventivno zadevo dal, ampak sedaj bolj ko razmi?ljam, mislim, da v primeru nepravilne nastave zadeva ne bo re?ila ventilov. Po moji teoriji se ma?ejo itak samo sesalni ventili in ?e kateri nastradajo so to izpu?ni (kar tudi dokazuje primer z mazdo 5 v sosednji temi). Ergo... dejansko ni taka ?ude?na re? :D

Napisano

Sodobnej?e mazde so baje precej delikatne pri predelavi na LPG (moji gori lu?ka check engine odkar sem jo zalaufal na LPG), prav tako se je pri?gala lu?ka kolegici, ki ima prav tako mazdo6 2003 na LPG. Na benz nama lu?ki seveda nista goreli. No men se zadeva ne zdi bistvena, va?no da laufa k zmaj! :jupiii::danzoman:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Huh ta z check engine meni niti najmanj ni vsec :blink: Moja s AGC sistemom in OBD nima teh te?av. Je pa bojda res kar navada da se pri?ge check engine lu?ka :blink:

Napisano

Jz bi imel rad sistem, ki deluje tako kot je treba, brez cukanja, preklapljanja na bencin, mnogokratnih obiskov monterjev, itd... a sem tako zahteven? Se mi zdi, da marsikdo marsikaj po?re in potem ?e re?e, da vse dela super? Verjamem pa, da veliko sistemov super dela.

 

Zelo se mi dopade od prinsa sistem, ki naj bi imel dejansko injektorje in ne samo ventile...mogo?e kdo kaj ve? ve o tem?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pusti Simona še kak dan okrevat po r. d... 😁😉
    • Ja to bi bilo FENOMENALNO. Hvala! Bom poizkušal ujeti in posneti ta fenomen. Problem je, ker rabim vsaj 10min, da je start-stop sploh pripravljen, potem pride pa še tu faktor naključja. Recimo da gre nekako tako: Če bo na poti v službo (1h30min) zakadila pr prvem semaforju, potem bo zakadila tudi pri naslednjem (seveda s spuščeno sklopko). Če pa pri prvem stanju na mestu start-stop deluje BP in se motor lepo vgasne in nazaj štarta, ko pohodim sklopko, potem bo celotna pot brez problemv Glede težav s sklopko: Sem laik, zato prosim za potrpežljivost. Ne bi v primeru slabe sklopke, začelo takoj kaditi, ko bi jo spustil? Motor ponavadi počaka 5sec in začne kaditi. Prav tako redno opazujem v ogledau in med vožnjo ne kadi (vsaj ne v taki meri kot se zgodi pri mirovanju). 
    • @Mjurie, če želiš lahko pišem e-pošto Simonu, dr. Pelku, če ima kakšno idejo kaj matra tvojo Mazdurino? Ponavadi mi hitro odgovori in zadene tarčo težave, v sredino.
    • Ja, tole je verjetno moja nerodnost pri izražanju, omenil sem mu da avto malo 'cuka' ob pospeševanju pa sem ga razumel (sprejemnika), da je omenil pregled šob a je šlo za pregled vbrizgalnikov, kar je razvidno iz dodatno priloženega lista k računu.
    • Idealnega sistema ni in ga ne bo. Tukaj se nas 5 ne bi znalo zmenit kaj je prav, kako narediti prav za več kot 1 mio lastnikov? Zato sam zagovarjam čim bolj enostaven model, čim manj izjem, ... V tem smislu mi je všeč celo hrvaški, ko upoštevajo samo m2 stanovanjske površine in lokacijo. Več ko je parametrov, več je možnosti za izogibanje. In državljani Slovenije smo pri tem pravi mojstri. Spomnimo se, da se lahko zatakne že pri velikosti hišnega poštnega nabiralnika ...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.