asddas Napisano 9. februar, 2012 Prijavi Napisano 9. februar, 2012 Hvala za vse odgovore. ?e eno vpra?anje. Na SIGAS so mi ponudili osnovno mazanje ventilov (na podtlak), sam bi raje elektronsko mazanje, ker je po prebranem tak sistem dosti bolj?i. Kaj menite? Se spla?a dati dodatnih 200? za elektronsko mazanje, toliko ve? namre? stane pri SIGAS-u. Citiraj
Z M A J Napisano 9. februar, 2012 Prijavi Napisano 9. februar, 2012 Hvala za vse odgovore. ?e eno vpra?anje. Na SIGAS so mi ponudili osnovno mazanje ventilov (na podtlak), sam bi raje elektronsko mazanje, ker je po prebranem tak sistem dosti bolj?i. Kaj menite?Se spla?a dati dodatnih 200? za elektronsko mazanje, toliko ve? namre? stane pri SIGAS-u. Jaz ne-bi, ker ?e navadnega v osnovi "ne rabi?", se pravi, ?e da? takoimenovano osnovno mazanje, si ?e naredil ve? kot je potrebno. No sicer je pa na tebi kaj bo? naredil. Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
YavarYe X6V6 Napisano 9. februar, 2012 Prijavi Napisano 9. februar, 2012 Hvala za vse odgovore. ?e eno vpra?anje. Na SIGAS so mi ponudili osnovno mazanje ventilov (na podtlak), sam bi raje elektronsko mazanje, ker je po prebranem tak sistem dosti bolj?i. Kaj menite?Se spla?a dati dodatnih 200? za elektronsko mazanje, toliko ve? namre? stane pri SIGAS-u. A si govoril s primo?em ? Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
asddas Napisano 9. februar, 2012 Prijavi Napisano 9. februar, 2012 A si govoril s primo?em ? Nisem ?e z nobenim govoril, sem si pisal z Dejan Ho?evarjem in je rekel da elektronsko mazanje ni ni? bolj?e od navadnega sistema. Zdaj pa ne vem to?no, ker sem prebral po vseh mo?nih forumih in novicah po internetu, da je elektronski sistem bolj?i. Citiraj
mazdaman Napisano 10. februar, 2012 Prijavi Napisano 10. februar, 2012 Nisem ?e z nobenim govoril, sem si pisal z Dejan Ho?evarjem in je rekel da elektronsko mazanje ni ni? bolj?e od navadnega sistema. Zdaj pa ne vem to?no, ker sem prebral po vseh mo?nih forumih in novicah po internetu, da je elektronski sistem bolj?i. Kolikor vem je elektronski ti?ji in da mehanski dela skozi tudi takrat ko avto ne del na plin. So pa elektronski bolj ob?utljivi. Citiraj Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si
YavarYe X6V6 Napisano 10. februar, 2012 Prijavi Napisano 10. februar, 2012 Nisem ?e z nobenim govoril, sem si pisal z Dejan Ho?evarjem in je rekel da elektronsko mazanje ni ni? bolj?e od navadnega sistema. Zdaj pa ne vem to?no, ker sem prebral po vseh mo?nih forumih in novicah po internetu, da je elektronski sistem bolj?i. Kere bu?e, pri navadnem podtla?nem sistemu bolj kot ima? pritisnjen gas MANJ vle?e mazanja, ravno na glavo kot je normalno oziroma bi blo treba, ko pa spusti? gas pa ga vle?e veliko bolj kot ko motor laufa na mestu povrh vsega pa to vle?e ko motor dela na benz, skratka skoz, kar NI narobe je pa neumno. Elektronski dela SAMO takrat ko motor dela na LPG, in z vi?anjem ?tevila obratov se tudi pove?uje koli?ina mazanja, ko pa obrati spet padejo pa pada, pri spu??enem gasu pa se mazanje NE izvaja. Evo ti razliko, ko porabi? par litrov tega olja se ti bo ta dodaten"stro?ek" povrnil v ?asu ko se ti bo komplet in?talacija povrnila, tako da nisi na izgubi. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
asddas Napisano 10. februar, 2012 Prijavi Napisano 10. februar, 2012 Hvala YavarYe Tak?na pojasnila sem tudi sam na?el pri raziskovanju. Torej elektronski sistem, drugo ne pride v upo?tev! Kar se ti?e podatka, da ni potrebno mazanje. Pri ?erbineku pravijo, da je mazanje potrebno. Drugih mazdinih serviserjev pa nisem spra?eval. Zdaj ste ?e vajeni, da kar nekaj spra?ujem, ?e eno nagradno vpra?anje Kolko vam plina?em popije bencina poleti in pozimi? Vem, da preklopi na plin nekje na 35-40°C. Sem pa? ekonomist in je treba prera?unat to?ko vrnitve investicije. Ni pa to edini faktor pri odlo?itvi, v?asih mam tudi kak?ne zelene prebliske (ekologija pa take... ) Aja, tisti kalkulatorji na spletu la?ejo, ker ne upo?tevajo razli?ne porabe plina in bencina. Stro?ka olja za mazanje ventilov, servisa,.... Pa en lep, ponovno zasne?en pozdrav iz ?tajerske Citiraj
mazdaman Napisano 10. februar, 2012 Prijavi Napisano 10. februar, 2012 Hvala YavarYe Tak?na pojasnila sem tudi sam na?el pri raziskovanju. Torej elektronski sistem, drugo ne pride v upo?tev! Kar se ti?e podatka, da ni potrebno mazanje. Pri ?erbineku pravijo, da je mazanje potrebno. Drugih mazdinih serviserjev pa nisem spra?eval. Zdaj ste ?e vajeni, da kar nekaj spra?ujem, ?e eno nagradno vpra?anje Kolko vam plina?em popije bencina poleti in pozimi? Vem, da preklopi na plin nekje na 35-40°C. Sem pa? ekonomist in je treba prera?unat to?ko vrnitve investicije. Ni pa to edini faktor pri odlo?itvi, v?asih mam tudi kak?ne zelene prebliske (ekologija pa take... ) Aja, tisti kalkulatorji na spletu la?ejo, ker ne upo?tevajo razli?ne porabe plina in bencina. Stro?ka olja za mazanje ventilov, servisa,.... Pa en lep, ponovno zasne?en pozdrav iz ?tajerske Poglej si moje podatke na Poraba.com oz spodaj klikni na slikice bo? videl. So neka odstopanja (2 tanka bencina pa to ni bil noben kompleten) ko ni deloval plin ampak druga?e pa lahko vidi?. ?e pa ?eli? videt sistem sem pa vsak dan v MB ( med tednom) Citiraj Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si
jxl Napisano 10. februar, 2012 Avtor Prijavi Napisano 10. februar, 2012 Jah re?mo men zadnih 500km skorajda ni porabu bencina. Kazal?ek se je komaj zaznavno premaknil. Sicer imam plin premalo ?asa da bi lahko z zagotovostjo o cifrah govoru ampak... Torej predno preklopi na plin v teh arkti?nih razmerah potrebuje nekih 2-4km odvisno a je mestna ali relacijska vo?nja, potem pa bencin uporablja izklju?no samo ?e za v?ig v kolikor se ne shladi preve? avto. Predvidevam da ni porabil veliko goriva v tem ?asu, plina pa tudi ni porabil za 40l. Ja tud prej je bla poraba preko 8.5 v ve?ini primerov, razen ?e sem bil zlo ne?en z nogo na avtocesti Mestna vo?nja je ?la preko 9 hitro. Realna ra?unica je nekje med 60-70% stro?kov vo?nje na bencin. V upo?tevanju tudi stro?kov plinskega sistema. Pa? se najve? se pozna razlika v na?inu vo?nje. So ?e pri top gearu dokazali da prius porabi ve? kot BMW M3 . Ja mislit sej na plin bom mal bol pohodu se hitro pozna Zmaga je ko gre? tankat pa nikol ne natanka? ?ez 50e !!!. Poln tank benza pa redbull je bil od oka 100e Aja ja na?eloma se lahko tudi dogovoriva pa pride? pogledat sistem v LJ. Citiraj
jures Napisano 10. februar, 2012 Prijavi Napisano 10. februar, 2012 Jah re?mo men zadnih 500km skorajda ni porabu bencina. Kazal?ek se je komaj zaznavno premaknil. Sicer imam plin premalo ?asa da bi lahko z zagotovostjo o cifrah govoru ampak... Torej predno preklopi na plin v teh arkti?nih razmerah potrebuje nekih 2-4km odvisno a je mestna ali relacijska vo?nja, potem pa bencin uporablja izklju?no samo ?e za v?ig v kolikor se ne shladi preve? avto. Predvidevam da ni porabil veliko goriva v tem ?asu, plina pa tudi ni porabil za 40l. Ja tud prej je bla poraba preko 8.5 v ve?ini primerov, razen ?e sem bil zlo ne?en z nogo na avtocesti Mestna vo?nja je ?la preko 9 hitro. Realna ra?unica je nekje med 60-70% stro?kov vo?nje na bencin. V upo?tevanju tudi stro?kov plinskega sistema. Pa? se najve? se pozna razlika v na?inu vo?nje. So ?e pri top gearu dokazali da prius porabi ve? kot BMW M3 . Ja mislit sej na plin bom mal bol pohodu se hitro pozna Zmaga je ko gre? tankat pa nikol ne natanka? ?ez 50e !!!. Poln tank benza pa redbull je bil od oka 100e Aja ja na?eloma se lahko tudi dogovoriva pa pride? pogledat sistem v LJ. Zgolj na ra?un mraza, ker se avto (uparjalnik) dalj segreva, potem je 100% plin na tvojem. Poleti bo? imel en tank od marca - novembra....Ni pa neumno da enkrat na leto zgoni? samo na benz da malo sistem spuca? pa benz zamenja? Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
YavarYe X6V6 Napisano 10. februar, 2012 Prijavi Napisano 10. februar, 2012 Pa fantje ne pozabit ne se vozit okrog z manj kot 1/4 benza v rezervoarju ker lahko pride do okvare bencinske ?rpalke, v rezervoarju sploh poleti ko je nevarno da se pregreje in krepne ! Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
jxl Napisano 10. februar, 2012 Avtor Prijavi Napisano 10. februar, 2012 Zgolj na ra?un mraza, ker se avto (uparjalnik) dalj segreva, potem je 100% plin na tvojem. Poleti bo? imel en tank od marca - novembra....Ni pa neumno da enkrat na leto zgoni? samo na benz da malo sistem spuca? pa benz zamenja? Oh yeah v teh arkti?nih razmerah se tko al tko ne segreje kej prej k v 5-10km Pa fantje ne pozabit ne se vozit okrog z manj kot 1/4 benza v rezervoarju ker lahko pride do okvare bencinske ?rpalke, v rezervoarju sploh poleti ko je nevarno da se pregreje in krepne ! Yeah optimum nekje med 1/4 do 1/2 Odvecne te?e tud ne gre preva?at sabo Citiraj
pozdrav Napisano 10. februar, 2012 Prijavi Napisano 10. februar, 2012 Pozdravljeni! Da se ne boste preve? razburjali - sistemski pristop analiziranje porabe plina je povpre?ju od 11 do 20 odstotkov ve?ja od bencina. Dodajam link ?lanka o plinski in?talaciji : http://www.motorevija.si/l3.asp?L1_ID=33&L2_ID=681 LP Citiraj Pozdrav
PrimusG Napisano 10. februar, 2012 Prijavi Napisano 10. februar, 2012 hello Debata je le o sistemu za mazanje, kateri bolj?i itd.... Predlagam, da se pogovorite o pomembnosti pravilno nastavljenega avtomobila....pravilno nastavljen motor kateri "ne ve", da te?e na lpg bo deloval tako kot je treba. Moje mnenje je, ?e je sistem pravilno nastavljen, deluje popolnoma enako kot na bencin, nima nepravilne zmesi, klenkanja, ne prihaja do razli?nih temperatur itd, ne rabi mazanja ventilov, vedite, da veliko proizvajalcev avtoplin sistemov, naprimer Tartarini italia, skoraj v nobeno mazdo ne priporo?a mazanja, le v nekaj modelov. Dobesedno se izogibajo mazanju. Pri nas je sistem za mazanje ventilov precej "popularen" in se vgrajuje v avtomobile kateri rabijo in kateri ne rabijo, le za to, da zadovoljijo stranko oziroma v primeru, ?e se karkoli zgodi nih?e ne bo ni? rekel. skratka; pravilno nastavljen motor 97%, mazanje 3% druga?e pa; proda? mazanje, olje itd.....+$$ lp Citiraj
YavarYe X6V6 Napisano 10. februar, 2012 Prijavi Napisano 10. februar, 2012 Evo info iz prve roke od MOJSTRA LPG. PS. 3% vseen ni mal. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Sishi Napisano 10. februar, 2012 Prijavi Napisano 10. februar, 2012 Pa fantje ne pozabit ne se vozit okrog z manj kot 1/4 benza v rezervoarju ker lahko pride do okvare bencinske ?rpalke, v rezervoarju sploh poleti ko je nevarno da se pregreje in krepne ! Pi*za jaz to NE po?nem ?e 3,5 let...ve? kot pol ?asa sem pod 1/4 tanka...tankam na 2-3 mesece. Mal mi je neumno preve?at odve?no te?o...imam pa ?e eno benz pumpo na rezervi Citiraj Sex, V6 and Rock 'N' Roll
miha314 Napisano 10. februar, 2012 Prijavi Napisano 10. februar, 2012 ?ivjo, ko ste ?e ravno pri mazdah 6 bom dodal ?e svoj pisker?ek in zastavil eno vpra?anje: Ali mazda 6 2.3i (122kW) letnik 2003 potrebuje mazanje ventilov? Citiraj
YavarYe X6V6 Napisano 12. februar, 2012 Prijavi Napisano 12. februar, 2012 ?kodovala ne bo, jaz sem ga na svoji imel. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
jxl Napisano 12. februar, 2012 Avtor Prijavi Napisano 12. februar, 2012 OK ampak dejanska razlika oz. potreba po elektronskem mazanju ventilov namesto vakuumskega? Ima kdo kaj pomislekov oz. kako mi?lenje o tem? Citiraj
Z M A J Napisano 12. februar, 2012 Prijavi Napisano 12. februar, 2012 Jaz imam Vakuumskega, pa nisi slu?ajno ne rzami?ljam o nadgradnji na elektronko! Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
vido23 Napisano 14. februar, 2012 Prijavi Napisano 14. februar, 2012 Plin ruls. Moja M5, naredu ?e 60k km, dela k ?us. poraba, ma sploh ne gledam. drga? pa normalne vo?nje cca 10l welcome to the club Citiraj
m power Napisano 16. februar, 2012 Prijavi Napisano 16. februar, 2012 Bom ?e mojih 5 centov dodal tukaj. Imam vgrajen sistem AGC pri Sigas-u (klju?en faktor je bil, da je monter doma?in in tudi lokacija monta?e, ki je 5 minut od slu?be in moram pohvaliti res fer odnos. Stvar namre? ni in ni hotela funkcionirati, brez, da bi se pri?igala lu?ka za motor, kar je mojstru delalo sive lase in meni kodre Zadeva se sicer ?e nadaljuje (je pa od za?etka monta?e in do zdaj preteklo 2 meseca) in verjetno bo treba ?e malce doteravanja (avto je kar zoprn, kar se odstopkov ti?e), ampak poudarit ho?em, da ne glede na vse te?ave je mojster vedno bil in je pripravljen zadeve pogledat in po svojih mo?eh porihtati. Pa ?e nekaj glede mazanja ventilov... jaz sem sicer preventivno zadevo dal, ampak sedaj bolj ko razmi?ljam, mislim, da v primeru nepravilne nastave zadeva ne bo re?ila ventilov. Po moji teoriji se ma?ejo itak samo sesalni ventili in ?e kateri nastradajo so to izpu?ni (kar tudi dokazuje primer z mazdo 5 v sosednji temi). Ergo... dejansko ni taka ?ude?na re? Citiraj
Z M A J Napisano 16. februar, 2012 Prijavi Napisano 16. februar, 2012 Sodobnej?e mazde so baje precej delikatne pri predelavi na LPG (moji gori lu?ka check engine odkar sem jo zalaufal na LPG), prav tako se je pri?gala lu?ka kolegici, ki ima prav tako mazdo6 2003 na LPG. Na benz nama lu?ki seveda nista goreli. No men se zadeva ne zdi bistvena, va?no da laufa k zmaj! Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
jxl Napisano 16. februar, 2012 Avtor Prijavi Napisano 16. februar, 2012 Huh ta z check engine meni niti najmanj ni vsec Moja s AGC sistemom in OBD nima teh te?av. Je pa bojda res kar navada da se pri?ge check engine lu?ka Citiraj
miha314 Napisano 16. februar, 2012 Prijavi Napisano 16. februar, 2012 Jz bi imel rad sistem, ki deluje tako kot je treba, brez cukanja, preklapljanja na bencin, mnogokratnih obiskov monterjev, itd... a sem tako zahteven? Se mi zdi, da marsikdo marsikaj po?re in potem ?e re?e, da vse dela super? Verjamem pa, da veliko sistemov super dela. Zelo se mi dopade od prinsa sistem, ki naj bi imel dejansko injektorje in ne samo ventile...mogo?e kdo kaj ve? ve o tem? Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.