Skoči na vsebino

Predelava na LPG/Avtoplin Mazda 6 1.8 l2006

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Jaz imam nastavljen AGC, da se ne pri?iga CE lu?ka sicer z dodatki zaradi kata ampak je Toyotatudi bila zelo ob?utljiva in se je na za?etku lu?ka hitro pri?gala

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

  • Odgovori 66
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

Sodobnej?e mazde so baje precej delikatne pri predelavi na LPG (moji gori lu?ka check engine odkar sem jo zalaufal na LPG), prav tako se je pri?gala lu?ka kolegici, ki ima prav tako mazdo6 2003 na LPG. Na benz nama lu?ki seveda nista goreli. No men se zadeva ne zdi bistvena, va?no da laufa k zmaj! :jupiii::danzoman:

 

 

To da sveti lu?ka niti pod razno ni OK... :huh: Lu?ka se verjetno pri?ge, ker avto deluje s prerevno ali prebogato me?anico... sicer ne poznam mazdine diagnostike, ampak klju?no bi bilo spremljanje live-date kratkoro?nih in daljnoro?nih kompenzacij me?anice med delovanjem na plin, jasno v me?anih pogojih. Druga?e daljnoro?no sigurno ni zdravo za motor, ?etudi avto "na uho" deluje lepo :huh:

 

Avto druga?e vedno posku?a regulirati me?anico glede na vse podatke, ki jih dobiva z raznih senzorjev, ampak, ker nima nadzora nad ?obami, pa? ob dosegi mejnih vrednosti (lahko samo v nekem obmo?ju delovanja) me?e ven napako (?e so odstopki prehudi, pa? pri?ge lu?ko). ?e so napake prisotne dalj ?asa, bo avto prej ali slej prenehal upo?tevati vrednosti lambda sond (avto gre v t.i. "open loop"), kar sicer uporabniku razen rahle povi?ane porabe ne bo opazno, vidno je pa na ustreznem testerju, kjer preverja? adaptacijske vrednosti. Neupo?tevanje lamda sond je pa lahko zelo slabo za kat, da ?kode v motorju zaradi neustrezne me?anice ne omenjam.

 

?e ne drugega, je treba vsaj ugotoviti vzrok za pri?iganje lu?ke... jaz vsekakor ne bi mirno spal, ?e mi svetilo pod nosom nekaj oran?nega. :P

 

P.S. to so zgolj ugotovitve in opa?anja med monta?o lpg sistema v moj voz... je pa res, da imam sre?o, da ima moj mehanik profi diagnostiko in da je monter dec na mestu in sta s skupnimi mo?mi avto spravljala v red. :bravo:

Napisano

Najina M6 2,5i ima sedaj na plin narejenih cca 45kkm in brez te?av. Mazanje ventilov (flashlube) sicer je vgrajen, vendar sem samo enkrat doto?il in se sedaj vozim ?e cca ve? kot 20kkm brez. Tako mi je bilo svetovano, ker kot je bilo ?e omenjeno ma?e samo sesalne ventile pa ?e to najve? tistega blizu katerega je speljana cevka iz flashluba, ostale pa manj. BTW tole so interne informacije.

 

Lu?ka check engine se mi je pri?gala do sedaj cca trikrat. Prvi? je bilo potrebno ?e malce nastaviti kak teden po vgadnji. Drugi? ko sem tankal '?uden' plin v Italiji (na to?no dolo?eni pumpi) in tretji? ko sem sam nastavljal uparjalnik (z namenom manj?anja porabe), pa sem preve? zmanj?al dovajanje plina (prerevna me?anica). Vsakokrat je gorela recimo najve? dva dni. Lu?ka se po cca 5 v?igih avta samodejno ugasne ?e je vse ok.

 

Vgradili so mi pa pri G-1.

 

PS: Ali je kdo tukaj ki ima belo mazdo 6 in je bil prej?nji teden v ponedeljek Celju pri G-1.

 

Lp, S

Napisano

@Mpower, ali mi lahko po?lje? kontaktno cifro tegale majstra, ki ti postavlja diagnostiko, da vidim kaj bo v mojem primeru ugotovil glede tega LPG-ja! :bravo: Magari mi na Zasebnega sporo?i! :jupiii:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

?al ti ne bo ni? koristila cifra mojega mojstra, ker jaz nimam Mazde, ter on posledi?no nima testerja zanjo :(

 

Kot re?eno, jaz ne vem kako doterano diagnostiko ima Mazda, to ziher veste najbolje sami Mazda?i :bravo: , tako, da kar za rokav pocukat kakega preverjenega serviserja :punk:

 

Tukaj je ?e spisek avtov, ki imajo te?ave in storjene posledice s plinom. Spisek je sicer narejen iz feedbackov uporabnikov sistema PRINS, ampak plinske zadeve so v osnovi iste... :)

 

http://www.autogas-umruesten.com/news/imag...rtuigen1207.pdf

 

P.S. mojega voza na moje veselje (?e) ni na spisku :danzoman::bravo:

Napisano

Spisek ?al samo potrjuje dejstvo, da proizvajalci ?parajo na kvaliteti materiala za izdelavo ventilov.

 

Ali ima M6 2,5i Fordov motor?

 

Lp, S

Napisano

Mpower, hvala za (uporaben) odgovor! :bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

in kaj naj bi bil ford engine na Mazdi 6 (V Evropi?) :huh:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Motorji od 1.8i do 2.5i (od letnika 2002) so mazdini, vendar jih uporablja tudi Ford. Pomojm so se zmotili, kar pomeni, da so vsi te motorji te?avni. :(

Napisano
:hudicek: Za motor v mojem sakerju sem ziher de NI niti v sanjah fodov oziroma kopija forda. :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Motorji od 1.8i do 2.5i (od letnika 2002) so mazdini, vendar jih uporablja tudi Ford. Pomojm so se zmotili, kar pomeni, da so vsi te motorji te?avni. :(

 

Motorji niso Fordovi.....od kje ti to

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Motorji niso Fordovi.....od kje ti to

 

Je 3.0, ki ga vgrajujejo v USA modele ?estke. To je pravi Fordov Duratec motor, kot je tudi 3.7 za CX-9.

 

Od leta 2003 pa Ford uporablja motorje iz Mazdine serije MZR in sicer 2.0, 2.3 in novi 2.5, ki jih imenuje Duratec, ?eprav gre za ?istokrvne Mazdine motorje - ker je bil Ford tretinjski lastnik je s tem pridobil vse pravice do uporabe Mazdine tehnologije.

 

?e povzamemo tisti Prinsov spisek je problemati?en le 3.0 motor, ki ga pri nas ni, ker pa dopu??amo neznanje oziroma slabo poznavanje avtorjev spiska bi znalo opozorilo letet na vse motorje MZR... se pravi poleg na?tetih tudi 1.8 in 1.6 v trojki. :ne vem:

33112_1.png

Napisano

Je 3.0, ki ga vgrajujejo v USA modele ?estke. To je pravi Fordov Duratec motor, kot je tudi 3.7 za CX-9.

 

Od leta 2003 pa Ford uporablja motorje iz Mazdine serije MZR in sicer 2.0, 2.3 in novi 2.5, ki jih imenuje Duratec, ?eprav gre za ?istokrvne Mazdine motorje - ker je bil Ford tretinjski lastnik je s tem pridobil vse pravice do uporabe Mazdine tehnologije.

 

?e povzamemo tisti Prinsov spisek je problemati?en le 3.0 motor, ki ga pri nas ni, ker pa dopu??amo neznanje oziroma slabo poznavanje avtorjev spiska bi znalo opozorilo letet na vse motorje MZR... se pravi poleg na?tetih tudi 1.8 in 1.6 v trojki. :ne vem:

 

saj zato sem napisal V EVROPI

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Mazde6 na LPG bodo po?asi tako pogoste, da bo kdo mislu da so jih ?e fabr?ko izdelovali! :danzoman::bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Mazde6 na LPG bodo po?asi tako pogoste, da bo kdo mislu da so jih ?e fabr?ko izdelovali! :danzoman::bravo:

 

To je bilo re?eno leta 2008, da bo 2.0 ?estica (modelsko leto 2009) imela mo?nost dokupa serijsko vgrajenega plina. ?e celo o ceni se je ?u?ljalo, potem pa ni bilo ni? iz tega.

 

Kar se ti?e pa motorjev pa :jupiii: . Sem si oddahnu. :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.