Skoči na vsebino

CX-7 bencin-LPG

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Imam CX-7 2,3-191kW. Letnik 2008, 50000 prevo?enih km. Poraba bencina se giblje okoli 12,5 l/100 km pri umirjeni vo?nji brez pretiravanja v visoke obrate. Nameravam spomladi vgraditi sistem na LPG. Po pozvedovanju pri PRINS-u in SIGAS-u sem obstal pri dilemi koga izbrati. Pri poobla??enemu srviserju za PRINS sistem sem izvedel, da DISI (direkten vbrizg) motor, ki ga ima MAZDA CX-7 zahteva ob plinu ?e 10 % bencina za hlajenje ventilov. Ne potrebuje pa dodatnega mazanja ventilov. Cena pri Prinsu je 2350 ?, dela trajajo 2-3dni. ?akalna doba je okoli 10 dni. Pri SGAS-u pri katerem je vgradil sistem za LPG v M6, 1,8 bencin moj sin, mimogrede je zelo zadovoljen po enem tednu uporabe in 500 prevo?enih km v CX-7 vgrajujejo sistem TARTARINI za 1650 ? v 2-3 dneh dela. TARTARINI je cenej?i za okoli 40 %. Poraja se vpra?anje, ali je razlika v ceni zaradi kvalitete ali cene dela.]?elim izvedeti mnenja tistih imetnikov enakega avtomobila, ki imajo ?e izku?nje z vgrajenim sistemom LPG te ali one vrste.

Najlep?a hvala za pomo?.

 

LP

Tupamaros

Napisano

Imam CX-7 2,3-191kW. vgradnja, sistem,izku?nje,napake

 

imel in se vozi z novim lastnikom. sistem Tartarini Od sigasa. ve bp, le tank predviden za ta avto je porazno majhen - 52l....oz. 40l uporabnih....jaz sem dal 58l in dvignil dno, se vedno malo malo.....flasa?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ali je poslanstvo tega bedaka zj***** ta forum ali ne? Kje so admini???????

 

aaam ce mislis na K.....samo ignore.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

prosim, hvala, dober dan?

 

ce prosis za pomoc bi bilo vljudno ce bi pisal cele stavke. ne pa takole zviska, mislis da ti bo folk kar zastonj pisal proste spise ce bos nastel stiri kljucne besede? lol.

 

Oprosti, bil sem v cajtnotu, obisk in se na hitro zaklju?il. Danes sem opravil popravek.

LP

Tupamaros

Napisano

Imam CX-7 2,3-191kW. Letnik 2008, 50000 prevo?enih km. Poraba bencina se giblje okoli 12,5 l/100 km pri umirjeni vo?nji brez pretiravanja v visoke obrate. Nameravam spomladi vgraditi sistem na LPG. Po pozvedovanju pri PRINS-u in SIGAS-u sem obstal pri dilemi koga izbrati. Pri poobla??enemu srviserju za PRINS sistem sem izvedel, da DISI (direkten vbrizg) motor, ki ga ima MAZDA CX-7 zahteva ob plinu ?e 10 % bencina za hlajenje ventilov. Ne potrebuje pa dodatnega mazanja ventilov. Cena pri Prinsu je 2350 ?, dela trajajo 2-3dni. ?akalna doba je okoli 10 dni. Pri SGAS-u pri katerem je vgradil sistem za LPG v M6, 1,8 bencin moj sin, mimogrede je zelo zadovoljen po enem tednu uporabe in 500 prevo?enih km v CX-7 vgrajujejo sistem TARTARINI za 1650 ? v 2-3 dneh dela. TARTARINI je cenej?i za okoli 40 %. Poraja se vpra?anje, ali je razlika v ceni zaradi kvalitete ali cene dela.]?elim izvedeti mnenja tistih imetnikov enakega avtomobila, ki imajo ?e izku?nje z vgrajenim sistemom LPG te ali one vrste.

Najlep?a hvala za pomo?.

 

LP

Tupamaros

 

moje si dobil na ZS - vse o ?emer spra?uje?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pozdravljen Tupamaros, o?itno bodo?i ?lan LPG dru?ine! :D

 

Imam predelano mazdo6 na LPG, tako da nimam sicer Cx-7 (zaenkrat). :blush: Glede na to, da sem precej na teko?em kar se ti?e majstrov kateri vgrajujejo LPG sistemi, bom kar rekel, da Prins totalno PRETIRAVA s cenami, dobesedno "zlatarske" cene imajo. Zdej marsikdo si misli, da ker je zadeva toliko dra?ja kot pri konkurenci, je verjetno tudi dvakrat bolj?a, koristnej?a za sam motor in tako dalje. Sej ne re?em, dobro za njih, tako zaslu?ijo bistveno ve? kot je realna cena, ampak zdi se mi pa fer opozoriti na to, da (razen v primeru da ima nekdo preve? denarja) se bolj spla?a vgradit pri cenej?em ponudniku. V tem primeru ti jasno priporo?am SIGAS, s katerim ima gotovo vsaj 10 uporabnikov tega foruma zelo pozitivne izku?nje! :jupiii::danzoman::ljubezen:

 

Kon?na odlo?itev je pa jasno tvoja oz. va?a! :danzoman:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja to bi bilo FENOMENALNO. Hvala! Bom poizkušal ujeti in posneti ta fenomen. Problem je, ker rabim vsaj 10min, da je start-stop sploh pripravljen, potem pride pa še tu faktor naključja. Recimo da gre nekako tako: Če bo na poti v službo (1h30min) zakadila pr prvem semaforju, potem bo zakadila tudi pri naslednjem (seveda s spuščeno sklopko). Če pa pri prvem stanju na mestu start-stop deluje BP in se motor lepo vgasne in nazaj štarta, ko pohodim sklopko, potem bo celotna pot brez problemv Glede težav s sklopko: Sem laik, zato prosim za potrpežljivost. Ne bi v primeru slabe sklopke, začelo takoj kaditi, ko bi jo spustil? Motor ponavadi počaka 5sec in začne kaditi. Prav tako redno opazujem v ogledau in med vožnjo ne kadi (vsaj ne v taki meri kot se zgodi pri mirovanju). 
    • @Mjurie, če želiš lahko pišem e-pošto Simonu, dr. Pelku, če ima kakšno idejo kaj matra tvojo Mazdurino? Ponavadi mi hitro odgovori in zadene tarčo težave, v sredino.
    • Ja, tole je verjetno moja nerodnost pri izražanju, omenil sem mu da avto malo 'cuka' ob pospeševanju pa sem ga razumel (sprejemnika), da je omenil pregled šob a je šlo za pregled vbrizgalnikov, kar je razvidno iz dodatno priloženega lista k računu.
    • Idealnega sistema ni in ga ne bo. Tukaj se nas 5 ne bi znalo zmenit kaj je prav, kako narediti prav za več kot 1 mio lastnikov? Zato sam zagovarjam čim bolj enostaven model, čim manj izjem, ... V tem smislu mi je všeč celo hrvaški, ko upoštevajo samo m2 stanovanjske površine in lokacijo. Več ko je parametrov, več je možnosti za izogibanje. In državljani Slovenije smo pri tem pravi mojstri. Spomnimo se, da se lahko zatakne že pri velikosti hišnega poštnega nabiralnika ...  
    • Paschke do rumene majice z "agresivno slovensko tehniko iz leta 2012" WWW.RTVSLO.SI Pred vrati je 73. novoletna turneja, tradicionalno prvi vrhunec sezone svetovnega pokala v smučarskih skokih. Zaradi izvrstnih nastopov...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.