Skoči na vsebino

Mazda CX-7 bencin in LPG II

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Lep pozdrav. ?e vedno zbiram uporabne informacije o plinskih sistemih za Mazdo CX-7. Vse lepo in prav, vsi hvalijo svoj sistem in po?iljajo ponudbe. Cene so razli?ne tudi do 40 %. Ni zanemarljivo. Toda mene zanima vsak podatek prejet od nekoga, ki ima ?e vgrajen sistem v enak avto ali s podobnim tipom motorja. Zato prosim tiste, ki kaj vedo, da mi pomagajo. Zbral se ponudbe od PRINS-a, TARTARINIJA in

Zadnja ponudba je OSKAR N PLUS:

http://avtonaplin.populi.si/bencinlpg/oscar-n-plus/

 

Lep pozdrav,

Tupamaros

Napisano

OSCAR ? N DIESEL

 

Neinvaziven sistem ? nemote? originalnemu delovanju motorja

Odpravi ?rni dim ? pove?a izkoristek na 98%

Pove?a navor ? mo? motorja do 30%

Namestitev mogo?a v vse vrste dizel motorjev (starej?e in novej?e)

100% vodotesno ohi?je ra?unalnika velikosti (130 x 100 x 28 mm)

Originalni vodoodporni konektor AMP/TYCO

Zmanj?a ma?enje trdih delcev ? zmanj?a zatikanje loput turbine

Motorno olje ostaja ?isto dalj ?asa ? bolje ma?e motor,

Podalj?uje ?ivljenjsko dobo motorja

2 leti garancije

 

Pa to je chip tuning in DPF v enem..... :unsure:

Verjetno je pa cifra.........

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Sva?ta.

 

Vzem tartarinijev sistem je krepko preverjen, sploh ta DISI motor, ki je poseben, laufa ?e cca 4 leta.

Kar nekaj foruma?ev nas fura na ta sistem in zaenkrat NOBENIH te?av.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

OSCAR ? N DIESEL

 

Neinvaziven sistem ? nemote? originalnemu delovanju motorja

Odpravi ?rni dim ? pove?a izkoristek na 98%

Pove?a navor ? mo? motorja do 30%

Namestitev mogo?a v vse vrste dizel motorjev (starej?e in novej?e)

100% vodotesno ohi?je ra?unalnika velikosti (130 x 100 x 28 mm)

Originalni vodoodporni konektor AMP/TYCO

Zmanj?a ma?enje trdih delcev ? zmanj?a zatikanje loput turbine

Motorno olje ostaja ?isto dalj ?asa ? bolje ma?e motor,

Podalj?uje ?ivljenjsko dobo motorja

2 leti garancije

 

Pa to je chip tuning in DPF v enem..... :unsure:

Verjetno je pa cifra.........

 

poslji povprasevanje..da vidimo kok stane ta stvar...

www.trziskisladoled.si

Napisano

poslji povprasevanje..da vidimo kok stane ta stvar...

 

Osgovor na povpra?evanje

 

Za va? avto bi s sistemom oscar n plus in drobni materijal, plus delo, vse skupaj je cena 1150 eurov.

delamo cerka dva delovna dneva

mo?no je tudi nadomestno vozilo.

Za dogovor nas pokli?ite.

 

 

Lep pozdrav,

 

P.D.C. AVTOMOBILI

Peter Cerar s.p.

Rafol?e 30

1225 Lukovica

 

Tel: 051 692 601

Fax: 059930190

 

Po telefonskem pogovoru sem dobil obćutek, da bi moj CX-7 bil prvi pacient.

LP

Tupamaros

Napisano

Osgovor na povpra?evanje

 

Za va? avto bi s sistemom oscar n plus in drobni materijal, plus delo, vse skupaj je cena 1150 eurov.

delamo cerka dva delovna dneva

mo?no je tudi nadomestno vozilo.

Za dogovor nas pokli?ite.

Lep pozdrav,

 

P.D.C. AVTOMOBILI

Peter Cerar s.p.

Rafol?e 30

1225 Lukovica

 

Tel: 051 692 601

Fax: 059930190

 

Po telefonskem pogovoru sem dobil obćutek, da bi moj CX-7 bil prvi pacient.

LP

Tupamaros

 

Prosim ne bodi neumen, da se na tvojem avtu u?ijo.

Raje pojdi na bolj ziher varijanto tud ?e je 100? dra?ja, lahko pa x X prihrani?, ?e bo kako sranje.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Prosim ne bodi neumen, da se na tvojem avtu u?ijo.

Raje pojdi na bolj ziher varijanto tud ?e je 100? dra?ja, lahko pa x X prihrani?, ?e bo kako sranje.

 

Razlika je ob?utna:

 

PRINS - 2350 ?

TARTARINI - 1650 ?

EUROGAS -1150 ?

 

Po forumu sode? ima najve? referenc za to vrsto motorja sistem TARTARINI.

Meni nekako prav zaradi referenc ustreza TARTARINI. Va?ne so izku?nje in ne trenutno manj ?, kar se lahko ma??uje. Vsekakoe ni? ni 100 %

Napisano

Ja Prins ima dejansko zlatarske cene, medtem ko tistale opcija za 1.150 ?, je treba biti kar koraj?en, da se spusti? vanjo, saj ?e kaj ne bo dobro narejeno (ne trdim da ne bo oz. ne bi bilo, ker nisem vseveden, hehe), ampak ?iv?ki in potrpljenje lastnika mislim da so vredni ve? kot nekaj 100 ?urov, ?e se ima ?lovek vsaj malo rad! :P:danzoman:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Razlika je ob?utna:

 

PRINS - 2350 ?

TARTARINI - 1650 ?

EUROGAS -1150 ?

 

Po forumu sode? ima najve? referenc za to vrsto motorja sistem TARTARINI.

Meni nekako prav zaradi referenc ustreza TARTARINI. Va?ne so izku?nje in ne trenutno manj ?, kar se lahko ma??uje. Vsekakoe ni? ni 100 %

 

Kje si spra?eval za tartarini ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Lep pozdrav. ?e vedno zbiram uporabne informacije o plinskih sistemih za Mazdo CX-7. Vse lepo in prav, vsi hvalijo svoj sistem in po?iljajo ponudbe. Cene so razli?ne tudi do 40 %. Ni zanemarljivo. Toda mene zanima vsak podatek prejet od nekoga, ki ima ?e vgrajen sistem v enak avto ali s podobnim tipom motorja. Zato prosim tiste, ki kaj vedo, da mi pomagajo. Zbral se ponudbe od PRINS-a, TARTARINIJA in

Zadnja ponudba je OSKAR N PLUS:

http://avtonaplin.populi.si/bencinlpg/oscar-n-plus/

 

Lep pozdrav,

Tupamaros

 

Upam, da nisem te?en vendar se ?e vedno nisem odlo?il. Zakaj? Rad bi vgradil tak sistem ki najmanj posega v originalno konstrukcijo in vpliva na delovanje in ?ivljenjsko dobo vitalnih delov motorja. Ali pa bom ostal pri bencinu.

Po pregledu ?e ene ponudbe. posredovano telefonsko od g, Toma?a iz Avtoplin - monta?a in servis avtoplina.

Spodnji Rudnik V/17, 1000 Ljubljana. Ponudil je sistem:

 

ICOM JTG

 

ICOM je v sodelovanju s tovarnami Bosch in Siemens razvil JTG Common Rail Sistem, kjer se elektronika vozila ne spreminja in zagotavlja enake ali celo bolj?e lastnosti motorja (mo?, navor), z vbrizgom v realnem ?asu. Zaradi tega se lahko sistem JTG uspe?no vgradi v ve?ino vozil ne glede na mo? in tehnolo?ko razvitost.

Zakaj teko?a faza vbrizga plina?

Sistem je izdelan tako kot bencinski, z elektri?no ?rpalko v rezervoarju in pravimi injektorji pri motorju, ki so enakovredni bencinskim (Izdeluje jih SIEMENS). Ne potrebuje svojega ra?unalnika, ker uporablja ra?unalnik direktno od vozila, zato kar bencinski ra?unalnik nastavlja parametre vbrizga plina. Ker je direktno vbrizgana teko?a faza v kolektor pod enakim kotom kot bencin, se hladen plin, ki se raz?irja zagotavlja hitrej?e polnjenje valja kot plinasta faza. Sistem deluje ali samo na plin ali samo bencin. Tudi v?iga kar na plin. Sistem minimalno vpliva na osnovno konstrucijo in naravo delovanja. Ima tudi dve referenci o vgradnji v CX-7 in kar nekaj s podobnim motorjrm z direktnim vbrizgom. Malo je ?ge?kljiva cena je kar visoka. Suma sumarum 2800 ? :unsure: . Sistem je hermeti?no zaprt. Zelo bom vesel in hvale?en za komentarje in pomo? :notworth: .

Lep pozdrav in konec tedna,

Tupamaros

Napisano

Upam, da nisem te?en vendar se ?e vedno nisem odlo?il. Zakaj? Rad bi vgradil tak sistem ki najmanj posega v originalno konstrukcijo in vpliva na delovanje in ?ivljenjsko dobo vitalnih delov motorja. Ali pa bom ostal pri bencinu.

Po pregledu ?e ene ponudbe. posredovano telefonsko od g, Toma?a iz Avtoplin - monta?a in servis avtoplina.

Spodnji Rudnik V/17, 1000 Ljubljana. Ponudil je sistem:

 

ICOM JTG

 

ICOM je v sodelovanju s tovarnami Bosch in Siemens razvil JTG Common Rail Sistem, kjer se elektronika vozila ne spreminja in zagotavlja enake ali celo bolj?e lastnosti motorja (mo?, navor), z vbrizgom v realnem ?asu. Zaradi tega se lahko sistem JTG uspe?no vgradi v ve?ino vozil ne glede na mo? in tehnolo?ko razvitost.

Zakaj teko?a faza vbrizga plina?

Sistem je izdelan tako kot bencinski, z elektri?no ?rpalko v rezervoarju in pravimi injektorji pri motorju, ki so enakovredni bencinskim (Izdeluje jih SIEMENS). Ne potrebuje svojega ra?unalnika, ker uporablja ra?unalnik direktno od vozila, zato kar bencinski ra?unalnik nastavlja parametre vbrizga plina. Ker je direktno vbrizgana teko?a faza v kolektor pod enakim kotom kot bencin, se hladen plin, ki se raz?irja zagotavlja hitrej?e polnjenje valja kot plinasta faza. Sistem deluje ali samo na plin ali samo bencin. Tudi v?iga kar na plin. Sistem minimalno vpliva na osnovno konstrucijo in naravo delovanja. Ima tudi dve referenci o vgradnji v CX-7 in kar nekaj s podobnim motorjrm z direktnim vbrizgom. Malo je ?ge?kljiva cena je kar visoka. Suma sumarum 2800 ? :unsure: . Sistem je hermeti?no zaprt. Zelo bom vesel in hvale?en za komentarje in pomo? :notworth: .

Lep pozdrav in konec tedna,

Tupamaros

 

pelji na SIGAS vzami Tartarinija, ki je delan samo za CX7 za 1600-1700? in mir.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

2.800? jaz ne bi dajal, konec koncev je to cena za skoraj 2.000 litrov benza, kar ima? za leplep cajt oz. cca. 17.000km. <_<

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

pelji na SIGAS vzami Tartarinija, ki je delan samo za CX7 za 1600-1700? in mir.

 

?e se bom vozil na plin bom upo?teval nasvet. SIGAS in TARTARIMI v CX-7. Reference so pomembne.

Hvala.

Tupamaros

 

2.800? jaz ne bi dajal, konec koncev je to cena za skoraj 2.000 litrov benza, kar ima? za leplep cajt oz. cca. 17.000km. <_<

 

Hvala za resnico

Napisano

?e se bom vozil na plin bom upo?teval nasvet. SIGAS in TARTARIMI v CX-7. Reference so pomembne.

Hvala.

Tupamaros

Hvala za resnico

 

moja sedaj pri boj?u dela ?e 3 leta bp, ivarjev prej?ni in sedaj?ni sucker en z in en brez turbine b.p.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Icom jtg ? Sranjemakaronarsko ,samo to lahko re?em..! :angry2::angry2::angry2:

 

Odsvetujem Icom mo?no.. !

 

Jaz ga imam ?e dobri dve leti in ?e vedno so sitnosti z njim ,?eprav si g.Toma? vedno vzame ?as in kaj po?raufa ,kadar pridem tja ves besen, ker avto poskakuje kot zbezljan konj.

Predvsem v mrazu.

Poleti se ?e da nekako shajat z njim.

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Napisano

Icom jtg ? Sranjemakaronarsko ,samo to lahko re?em..! :angry2::angry2::angry2:

 

Odsvetujem Icom mo?no.. !

 

Jaz ga imam ?e dobri dve leti in ?e vedno so sitnosti z njim ,?eprav si g.Toma? vedno vzame ?as in kaj po?raufa ,kadar pridem tja ves besen, ker avto poskakuje kot zbezljan konj.

Predvsem v mrazu.

Poleti se ?e da nekako shajat z njim.

 

Hvala, zanimiva in uporabna informacija. Sicer me je ?e cena odgnala. :angry: 2800 ? ? Dobrih 75 % dra?je od recimo TARTARINIJA. Po postih na forumu najbolj preizku?enega sistema.

LP

Tupamaros

Napisano

Naj opi?em ?e jaz svojo izku?njo.

 

?e slabe 4 tedne sem lastnik na plin predelane CX-7.

Predelavo so mi opravili pri Plinexu. Cena 1.800 z velikim rezervoarjem za plin.

 

Predelava je bila kon?ana v enem dnevu, za ?as predelave dobil tudi brezpla?no nadomestni avto. Odnos korekten in nimam ve?jih pripomb.

 

Avto dela super, ne cuka, izgube mo?i ni opaziti.

 

Glede porabe pa ?e ne morem podati kon?nega mnenja. Sicer sem ?e prevozil cca 1.500 km vendar polno obte?en in z prtlja?nikom na strehi. Ob dokaj hitri vo?nji (150 -160 km/h) je bila poraba med 14 - 15 l.

 

Tisti ki ?e imate izku?nje ali mi lahko poveste kak?na je bila poraba pri vas?

 

Te?ava oz bolj neprijetnost ki sem jo opazil je da mi ra?unalnik ne ka?e pravilno koliko ?e lahko prevozim do praznega tanka. To mi je sicer logi?no vendar ali ima kdo kak?ne izku?nje z tem ter ali se da to te?avo re?iti.

Napisano

Tist BC ka?e samo domet na benz, sploh ne ve da dela na LPG, tako da bo? tam videl kolk se lahko ?e pelje? kar pozabi.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Naj opi?em ?e jaz svojo izku?njo.

 

?e slabe 4 tedne sem lastnik na plin predelane CX-7.

Predelavo so mi opravili pri Plinexu. Cena 1.800 z velikim rezervoarjem za plin.

 

Predelava je bila kon?ana v enem dnevu, za ?as predelave dobil tudi brezpla?no nadomestni avto. Odnos korekten in nimam ve?jih pripomb.

 

Avto dela super, ne cuka, izgube mo?i ni opaziti.

 

Glede porabe pa ?e ne morem podati kon?nega mnenja. Sicer sem ?e prevozil cca 1.500 km vendar polno obte?en in z prtlja?nikom na strehi. Ob dokaj hitri vo?nji (150 -160 km/h) je bila poraba med 14 - 15 l.

 

Tisti ki ?e imate izku?nje ali mi lahko poveste kak?na je bila poraba pri vas?

 

Te?ava oz bolj neprijetnost ki sem jo opazil je da mi ra?unalnik ne ka?e pravilno koliko ?e lahko prevozim do praznega tanka. To mi je sicer logi?no vendar ali ima kdo kak?ne izku?nje z tem ter ali se da to te?avo re?iti.

 

poraba je - bo 12L plina + 2-3L benza

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Sej ni te?ava. Pa? pa board computer deluje pravilno in ka?e domet na bencin, katerega ti pa porablja ob?utno manj. ?al se mu sanja ne da deluje na plin in da bi moral prera?unavat drug tank :hudicek:

 

Pa? si zapomne? kok km nardi? oz. ima? lu?ke na novem knofku v avtu :P

 

poraba je - bo 12L plina + 2-3L benza

 

ZOMG. No ja pri SIGASu so rekli da nekje porablja 80% plina in 20% bencina. Kar je dokaj znotraj tvojih vrednosti :huh:

 

@netko: nujno ?im prej zra?unaj porabo :)

Napisano

Sej ni te?ava. Pa? pa board computer deluje pravilno in ka?e domet na bencin, katerega ti pa porablja ob?utno manj. ?al se mu sanja ne da deluje na plin in da bi moral prera?unavat drug tank :hudicek:

 

Pa? si zapomne? kok km nardi? oz. ima? lu?ke na novem knofku v avtu :P

ZOMG. No ja pri SIGASu so rekli da nekje porablja 80% plina in 20% bencina. Kar je dokaj znotraj tvojih vrednosti :huh:

 

@netko: nujno ?im prej zra?unaj porabo :)

 

turbina pa? zahteva benz v obratih

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Naj opi?em ?e jaz svojo izku?njo.

 

?e slabe 4 tedne sem lastnik na plin predelane CX-7.

Predelavo so mi opravili pri Plinexu. Cena 1.800 z velikim rezervoarjem za plin.

 

Predelava je bila kon?ana v enem dnevu, za ?as predelave dobil tudi brezpla?no nadomestni avto. Odnos korekten in nimam ve?jih pripomb.

 

Avto dela super, ne cuka, izgube mo?i ni opaziti.

 

Glede porabe pa ?e ne morem podati kon?nega mnenja. Sicer sem ?e prevozil cca 1.500 km vendar polno obte?en in z prtlja?nikom na strehi. Ob dokaj hitri vo?nji (150 -160 km/h) je bila poraba med 14 - 15 l.

 

Tisti ki ?e imate izku?nje ali mi lahko poveste kak?na je bila poraba pri vas?

 

Te?ava oz bolj neprijetnost ki sem jo opazil je da mi ra?unalnik ne ka?e pravilno koliko ?e lahko prevozim do praznega tanka. To mi je sicer logi?no vendar ali ima kdo kak?ne izku?nje z tem ter ali se da to te?avo re?iti.

 

Vsaka izku?nje je dobrodo?la. ?isto normalno je, da BC, ki ka?e domet za bencin takrat tega ko vozi? na plin ra?unalnik ne ve in ne ka?e. Menim, da je re?itev izra?un med dvemi polnitvami tanka plina in prevo?enimi km. Ker si dvakrat avtonomen pa? preklopi? tam kjer je in tanka?.

LP

  • 5 mesecev kasneje...
Napisano

Tist BC ka?e samo domet na benz, sploh ne ve da dela na LPG, tako da bo? tam videl kolk se lahko ?e pelje? kar pozabi.

 

 

Pozdravljeni,

 

zanima me, ?e ?e vedno priporo?ate vgradjo plina za MAZDO CX-7 2,3 turbo pri SIGASU?

 

Moja je letnik 2008, prevo?enih ima 55.000KM, vsi servisi delani na poobla??enem MAZDA servisu.

 

Kako je z garancijo? KAj komplicirajo? Trenutna poraba je 14.3 litra, kar se mi zdi preve?, sem prepogosto na bencinski...:(.

 

Se da naredit tak sistem, ki bi tudi za v?ig porabljal plin in ne bencina? Kolik?na je cena vgradnje?

 

Se da dobit kak dostni popust poleg klubskega..., jures??

 

Hvala lepa za odgovore in nasvete!

 

Lp <_<

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Janez007 kolk problemov ti vidiš, da če bi se tebe poslušalo je najbolje, da ostane tako kot je brez davka. Pa sej nismo prvi, k bi ta davek imeli, da zdaj rabimo ledino orat. Verjetno, do pikice pač ne bo čisto enako za vse, ker pač to ne more biti, saj se bo vedno našel nek če. Kolk ljudi pa je zadnjih 30 let "goljufalo" in ni plačevalo nadomestila za uporabo stavbnega zemljišča? Verjetno vsi tisti, ki zdaj največ pizdakajo kako je nefer. Kako je blo pa prej nefer, da smo samo nekateri plačevali, ker se nam je zdelo to pač pomembno, a infrastrukturo in dobrobiti iz tega so pa koristili pol vsi. Tolk o nefer.
    • Preveč spuščene (recimo 0,8 bar) gume so mal žleht. Imajo krasen oprijem dokler je bicikl pravokotno na podlago. V ovinkih je vodljivost slabša. Pri nenadnih bočnih obremenitvah - recimo manjšo skalco skrita v kupu listja povoziš z bokom, pa ti za trenutek vrže gumo dol s feltne in sledi polet čez belanco. Doživel 2x. Nad 1 bara insertov po moje (ne res divji) rekreativeci ne potrebujemo.   Na relativno mehkem snegu so kramparce ok. Na zglajenem snegu ali trdem zmrznjenem  ga ni čez spike. Že ene 2 leti jih nisem nataknil. Mogoče drugo leto, letošnjo zimo zdravim ramo.       
    • Kaj? Trenutna ideja je, da se racuna davek glede na vrednost nepremicnine. Kaj je razlika da se doda olajsava v kvadratih, ne na prvo nepremicnino? Zakaj je tukaj kar naenkrat klet problem pa terasa? Pa da z vec kvadrati tudi vrednost kvadrata pada? Mislim, logicno je da govorimo o bivalni povrsini, ko govorimo o kvadratih na druzinskega clana. V drzavah kjer to uporabljajo imajo to doloceno nekje med 20-30 kvadratov po osebi.  Na ta nacin enostavno resijo da se ne prepise stanovanja na vse v druzini pa da fiktivne naslove tja samo za izogibanje davkov.
    • OK, ampak to potem ni olajšava v kvadratih ampak v sorazmernem delu vrednosti glede na razmerje kvadratov ... vrednostno pa zadeva več ne špila. Poleg padanja vrednosti m2 z velikostjo, so različni kvadrati različno vredni (terasa, bivalni prostor, klet, ...). Je pa seveda politično tudi možna rešitev, čeprav ni strokovno logična, kar se dogaja pogosto, ko so politiki bolj "pametni" od strokovnjakov.   To ni res, GURS ima vrednosti objektivne, neodvisne od posameznika, če ta ne goljufa pri podatkih njegovih nepremičnin (velikosti, starosti, itd.). 2 nepremičnini z enakimi podatki bosta imeli vedno enako GURSovo posplošeno vrednost. In tiste vrednosti na pogodbah imajo drugačno izhodišče (tržna cena) od GURSovih "posplošenih vrednosti", ki so modelske ocene tržnih vrednosti, tržne vrednosti pa so individualne ocene tržnih cen. GURSove vrednosti v mnogih primerih upoštevajo drugačno "najgospodarnejšo  uporabo" od tržnih vrednosti, prav tako pa ne upoštevajo obremenitev lastninske pravice (služnosti, hipotek, ...). Zakaj? Ker tako zahteva zakon o množičnem vrednotenju, individualni cenilci pa morajo upoštevati mednarodne standarde ocenjevanja vrednosti (s 1. februarjem 2025 se morajo začeti uporabljati novi standardi, do takrat pa standardi IVS oziroma MSOV 2022).
    • Z malo manj tlaka se mi zdi dost bol oprijema. Na snegu mi ni nič drsel, kolesa niso blokirala ob zaviranju... je pa res da nisem pretiraval, ker je bilo kar veliko sprehajalcev. trenutno montrarane 29'', 2.6'' maxxis minion DHF in DHR2, EXO+ še tovarniške.  Za naslednje šturiram vsaj DD casing in pa mogoče malo ožje gume 2.4''. mogoče tanove high roller3 ali pa continental kryptotal fr+rr enduro casing.  Edino kar je moram mal spremljati tlak, ker se mi zdi da mal preveč pada ko kolo stoji. 3 dni cca 5psi. mogoče se je ušimal k sm šel končno na eno furo. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.