Skoči na vsebino

Mazda CX-7 bencin in LPG II

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Lep pozdrav. ?e vedno zbiram uporabne informacije o plinskih sistemih za Mazdo CX-7. Vse lepo in prav, vsi hvalijo svoj sistem in po?iljajo ponudbe. Cene so razli?ne tudi do 40 %. Ni zanemarljivo. Toda mene zanima vsak podatek prejet od nekoga, ki ima ?e vgrajen sistem v enak avto ali s podobnim tipom motorja. Zato prosim tiste, ki kaj vedo, da mi pomagajo. Zbral se ponudbe od PRINS-a, TARTARINIJA in

Zadnja ponudba je OSKAR N PLUS:

http://avtonaplin.populi.si/bencinlpg/oscar-n-plus/

 

Lep pozdrav,

Tupamaros

Napisano

OSCAR ? N DIESEL

 

Neinvaziven sistem ? nemote? originalnemu delovanju motorja

Odpravi ?rni dim ? pove?a izkoristek na 98%

Pove?a navor ? mo? motorja do 30%

Namestitev mogo?a v vse vrste dizel motorjev (starej?e in novej?e)

100% vodotesno ohi?je ra?unalnika velikosti (130 x 100 x 28 mm)

Originalni vodoodporni konektor AMP/TYCO

Zmanj?a ma?enje trdih delcev ? zmanj?a zatikanje loput turbine

Motorno olje ostaja ?isto dalj ?asa ? bolje ma?e motor,

Podalj?uje ?ivljenjsko dobo motorja

2 leti garancije

 

Pa to je chip tuning in DPF v enem..... :unsure:

Verjetno je pa cifra.........

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Sva?ta.

 

Vzem tartarinijev sistem je krepko preverjen, sploh ta DISI motor, ki je poseben, laufa ?e cca 4 leta.

Kar nekaj foruma?ev nas fura na ta sistem in zaenkrat NOBENIH te?av.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano
  je jures napisal:

OSCAR ? N DIESEL

 

Neinvaziven sistem ? nemote? originalnemu delovanju motorja

Odpravi ?rni dim ? pove?a izkoristek na 98%

Pove?a navor ? mo? motorja do 30%

Namestitev mogo?a v vse vrste dizel motorjev (starej?e in novej?e)

100% vodotesno ohi?je ra?unalnika velikosti (130 x 100 x 28 mm)

Originalni vodoodporni konektor AMP/TYCO

Zmanj?a ma?enje trdih delcev ? zmanj?a zatikanje loput turbine

Motorno olje ostaja ?isto dalj ?asa ? bolje ma?e motor,

Podalj?uje ?ivljenjsko dobo motorja

2 leti garancije

 

Pa to je chip tuning in DPF v enem..... :unsure:

Verjetno je pa cifra.........

 

poslji povprasevanje..da vidimo kok stane ta stvar...

www.trziskisladoled.si

Napisano
  je iceman22 napisal:

poslji povprasevanje..da vidimo kok stane ta stvar...

 

Osgovor na povpra?evanje

 

Za va? avto bi s sistemom oscar n plus in drobni materijal, plus delo, vse skupaj je cena 1150 eurov.

delamo cerka dva delovna dneva

mo?no je tudi nadomestno vozilo.

Za dogovor nas pokli?ite.

 

 

Lep pozdrav,

 

P.D.C. AVTOMOBILI

Peter Cerar s.p.

Rafol?e 30

1225 Lukovica

 

Tel: 051 692 601

Fax: 059930190

 

Po telefonskem pogovoru sem dobil obćutek, da bi moj CX-7 bil prvi pacient.

LP

Tupamaros

Napisano
  je tupamaros napisal:

Osgovor na povpra?evanje

 

Za va? avto bi s sistemom oscar n plus in drobni materijal, plus delo, vse skupaj je cena 1150 eurov.

delamo cerka dva delovna dneva

mo?no je tudi nadomestno vozilo.

Za dogovor nas pokli?ite.

Lep pozdrav,

 

P.D.C. AVTOMOBILI

Peter Cerar s.p.

Rafol?e 30

1225 Lukovica

 

Tel: 051 692 601

Fax: 059930190

 

Po telefonskem pogovoru sem dobil obćutek, da bi moj CX-7 bil prvi pacient.

LP

Tupamaros

 

Prosim ne bodi neumen, da se na tvojem avtu u?ijo.

Raje pojdi na bolj ziher varijanto tud ?e je 100? dra?ja, lahko pa x X prihrani?, ?e bo kako sranje.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano
  je YavarYe X6V6 napisal:

Prosim ne bodi neumen, da se na tvojem avtu u?ijo.

Raje pojdi na bolj ziher varijanto tud ?e je 100? dra?ja, lahko pa x X prihrani?, ?e bo kako sranje.

 

Razlika je ob?utna:

 

PRINS - 2350 ?

TARTARINI - 1650 ?

EUROGAS -1150 ?

 

Po forumu sode? ima najve? referenc za to vrsto motorja sistem TARTARINI.

Meni nekako prav zaradi referenc ustreza TARTARINI. Va?ne so izku?nje in ne trenutno manj ?, kar se lahko ma??uje. Vsekakoe ni? ni 100 %

Napisano

Ja Prins ima dejansko zlatarske cene, medtem ko tistale opcija za 1.150 ?, je treba biti kar koraj?en, da se spusti? vanjo, saj ?e kaj ne bo dobro narejeno (ne trdim da ne bo oz. ne bi bilo, ker nisem vseveden, hehe), ampak ?iv?ki in potrpljenje lastnika mislim da so vredni ve? kot nekaj 100 ?urov, ?e se ima ?lovek vsaj malo rad! :P:danzoman:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
  je tupamaros napisal:

Razlika je ob?utna:

 

PRINS - 2350 ?

TARTARINI - 1650 ?

EUROGAS -1150 ?

 

Po forumu sode? ima najve? referenc za to vrsto motorja sistem TARTARINI.

Meni nekako prav zaradi referenc ustreza TARTARINI. Va?ne so izku?nje in ne trenutno manj ?, kar se lahko ma??uje. Vsekakoe ni? ni 100 %

 

Kje si spra?eval za tartarini ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano
  je YavarYe X6V6 napisal:

Kje si spra?eval za tartarini ?

 

Pri SIGAS-u kjer je plin vgradill sin v svojo M6 1,8. in je vpra?al ?e za CX-7. Njemu ?estka laufa b.p. operativno.

LP

Tupamaros

Napisano
  je tupamaros napisal:

Lep pozdrav. ?e vedno zbiram uporabne informacije o plinskih sistemih za Mazdo CX-7. Vse lepo in prav, vsi hvalijo svoj sistem in po?iljajo ponudbe. Cene so razli?ne tudi do 40 %. Ni zanemarljivo. Toda mene zanima vsak podatek prejet od nekoga, ki ima ?e vgrajen sistem v enak avto ali s podobnim tipom motorja. Zato prosim tiste, ki kaj vedo, da mi pomagajo. Zbral se ponudbe od PRINS-a, TARTARINIJA in

Zadnja ponudba je OSKAR N PLUS:

http://avtonaplin.populi.si/bencinlpg/oscar-n-plus/

 

Lep pozdrav,

Tupamaros

 

Upam, da nisem te?en vendar se ?e vedno nisem odlo?il. Zakaj? Rad bi vgradil tak sistem ki najmanj posega v originalno konstrukcijo in vpliva na delovanje in ?ivljenjsko dobo vitalnih delov motorja. Ali pa bom ostal pri bencinu.

Po pregledu ?e ene ponudbe. posredovano telefonsko od g, Toma?a iz Avtoplin - monta?a in servis avtoplina.

Spodnji Rudnik V/17, 1000 Ljubljana. Ponudil je sistem:

 

ICOM JTG

 

ICOM je v sodelovanju s tovarnami Bosch in Siemens razvil JTG Common Rail Sistem, kjer se elektronika vozila ne spreminja in zagotavlja enake ali celo bolj?e lastnosti motorja (mo?, navor), z vbrizgom v realnem ?asu. Zaradi tega se lahko sistem JTG uspe?no vgradi v ve?ino vozil ne glede na mo? in tehnolo?ko razvitost.

Zakaj teko?a faza vbrizga plina?

Sistem je izdelan tako kot bencinski, z elektri?no ?rpalko v rezervoarju in pravimi injektorji pri motorju, ki so enakovredni bencinskim (Izdeluje jih SIEMENS). Ne potrebuje svojega ra?unalnika, ker uporablja ra?unalnik direktno od vozila, zato kar bencinski ra?unalnik nastavlja parametre vbrizga plina. Ker je direktno vbrizgana teko?a faza v kolektor pod enakim kotom kot bencin, se hladen plin, ki se raz?irja zagotavlja hitrej?e polnjenje valja kot plinasta faza. Sistem deluje ali samo na plin ali samo bencin. Tudi v?iga kar na plin. Sistem minimalno vpliva na osnovno konstrucijo in naravo delovanja. Ima tudi dve referenci o vgradnji v CX-7 in kar nekaj s podobnim motorjrm z direktnim vbrizgom. Malo je ?ge?kljiva cena je kar visoka. Suma sumarum 2800 ? :unsure: . Sistem je hermeti?no zaprt. Zelo bom vesel in hvale?en za komentarje in pomo? :notworth: .

Lep pozdrav in konec tedna,

Tupamaros

Napisano
  je tupamaros napisal:

Upam, da nisem te?en vendar se ?e vedno nisem odlo?il. Zakaj? Rad bi vgradil tak sistem ki najmanj posega v originalno konstrukcijo in vpliva na delovanje in ?ivljenjsko dobo vitalnih delov motorja. Ali pa bom ostal pri bencinu.

Po pregledu ?e ene ponudbe. posredovano telefonsko od g, Toma?a iz Avtoplin - monta?a in servis avtoplina.

Spodnji Rudnik V/17, 1000 Ljubljana. Ponudil je sistem:

 

ICOM JTG

 

ICOM je v sodelovanju s tovarnami Bosch in Siemens razvil JTG Common Rail Sistem, kjer se elektronika vozila ne spreminja in zagotavlja enake ali celo bolj?e lastnosti motorja (mo?, navor), z vbrizgom v realnem ?asu. Zaradi tega se lahko sistem JTG uspe?no vgradi v ve?ino vozil ne glede na mo? in tehnolo?ko razvitost.

Zakaj teko?a faza vbrizga plina?

Sistem je izdelan tako kot bencinski, z elektri?no ?rpalko v rezervoarju in pravimi injektorji pri motorju, ki so enakovredni bencinskim (Izdeluje jih SIEMENS). Ne potrebuje svojega ra?unalnika, ker uporablja ra?unalnik direktno od vozila, zato kar bencinski ra?unalnik nastavlja parametre vbrizga plina. Ker je direktno vbrizgana teko?a faza v kolektor pod enakim kotom kot bencin, se hladen plin, ki se raz?irja zagotavlja hitrej?e polnjenje valja kot plinasta faza. Sistem deluje ali samo na plin ali samo bencin. Tudi v?iga kar na plin. Sistem minimalno vpliva na osnovno konstrucijo in naravo delovanja. Ima tudi dve referenci o vgradnji v CX-7 in kar nekaj s podobnim motorjrm z direktnim vbrizgom. Malo je ?ge?kljiva cena je kar visoka. Suma sumarum 2800 ? :unsure: . Sistem je hermeti?no zaprt. Zelo bom vesel in hvale?en za komentarje in pomo? :notworth: .

Lep pozdrav in konec tedna,

Tupamaros

 

pelji na SIGAS vzami Tartarinija, ki je delan samo za CX7 za 1600-1700? in mir.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

2.800? jaz ne bi dajal, konec koncev je to cena za skoraj 2.000 litrov benza, kar ima? za leplep cajt oz. cca. 17.000km. <_<

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
  je jures napisal:

pelji na SIGAS vzami Tartarinija, ki je delan samo za CX7 za 1600-1700? in mir.

 

?e se bom vozil na plin bom upo?teval nasvet. SIGAS in TARTARIMI v CX-7. Reference so pomembne.

Hvala.

Tupamaros

 

  je JozaGulikoza napisal:

2.800? jaz ne bi dajal, konec koncev je to cena za skoraj 2.000 litrov benza, kar ima? za leplep cajt oz. cca. 17.000km. <_<

 

Hvala za resnico

Napisano
  je tupamaros napisal:

?e se bom vozil na plin bom upo?teval nasvet. SIGAS in TARTARIMI v CX-7. Reference so pomembne.

Hvala.

Tupamaros

Hvala za resnico

 

moja sedaj pri boj?u dela ?e 3 leta bp, ivarjev prej?ni in sedaj?ni sucker en z in en brez turbine b.p.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Icom jtg ? Sranjemakaronarsko ,samo to lahko re?em..! :angry2::angry2::angry2:

 

Odsvetujem Icom mo?no.. !

 

Jaz ga imam ?e dobri dve leti in ?e vedno so sitnosti z njim ,?eprav si g.Toma? vedno vzame ?as in kaj po?raufa ,kadar pridem tja ves besen, ker avto poskakuje kot zbezljan konj.

Predvsem v mrazu.

Poleti se ?e da nekako shajat z njim.

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Napisano
  je jernic napisal:

Icom jtg ? Sranjemakaronarsko ,samo to lahko re?em..! :angry2::angry2::angry2:

 

Odsvetujem Icom mo?no.. !

 

Jaz ga imam ?e dobri dve leti in ?e vedno so sitnosti z njim ,?eprav si g.Toma? vedno vzame ?as in kaj po?raufa ,kadar pridem tja ves besen, ker avto poskakuje kot zbezljan konj.

Predvsem v mrazu.

Poleti se ?e da nekako shajat z njim.

 

Hvala, zanimiva in uporabna informacija. Sicer me je ?e cena odgnala. :angry: 2800 ? ? Dobrih 75 % dra?je od recimo TARTARINIJA. Po postih na forumu najbolj preizku?enega sistema.

LP

Tupamaros

Napisano

Naj opi?em ?e jaz svojo izku?njo.

 

?e slabe 4 tedne sem lastnik na plin predelane CX-7.

Predelavo so mi opravili pri Plinexu. Cena 1.800 z velikim rezervoarjem za plin.

 

Predelava je bila kon?ana v enem dnevu, za ?as predelave dobil tudi brezpla?no nadomestni avto. Odnos korekten in nimam ve?jih pripomb.

 

Avto dela super, ne cuka, izgube mo?i ni opaziti.

 

Glede porabe pa ?e ne morem podati kon?nega mnenja. Sicer sem ?e prevozil cca 1.500 km vendar polno obte?en in z prtlja?nikom na strehi. Ob dokaj hitri vo?nji (150 -160 km/h) je bila poraba med 14 - 15 l.

 

Tisti ki ?e imate izku?nje ali mi lahko poveste kak?na je bila poraba pri vas?

 

Te?ava oz bolj neprijetnost ki sem jo opazil je da mi ra?unalnik ne ka?e pravilno koliko ?e lahko prevozim do praznega tanka. To mi je sicer logi?no vendar ali ima kdo kak?ne izku?nje z tem ter ali se da to te?avo re?iti.

Napisano

Tist BC ka?e samo domet na benz, sploh ne ve da dela na LPG, tako da bo? tam videl kolk se lahko ?e pelje? kar pozabi.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano
  je netko napisal:

Naj opi?em ?e jaz svojo izku?njo.

 

?e slabe 4 tedne sem lastnik na plin predelane CX-7.

Predelavo so mi opravili pri Plinexu. Cena 1.800 z velikim rezervoarjem za plin.

 

Predelava je bila kon?ana v enem dnevu, za ?as predelave dobil tudi brezpla?no nadomestni avto. Odnos korekten in nimam ve?jih pripomb.

 

Avto dela super, ne cuka, izgube mo?i ni opaziti.

 

Glede porabe pa ?e ne morem podati kon?nega mnenja. Sicer sem ?e prevozil cca 1.500 km vendar polno obte?en in z prtlja?nikom na strehi. Ob dokaj hitri vo?nji (150 -160 km/h) je bila poraba med 14 - 15 l.

 

Tisti ki ?e imate izku?nje ali mi lahko poveste kak?na je bila poraba pri vas?

 

Te?ava oz bolj neprijetnost ki sem jo opazil je da mi ra?unalnik ne ka?e pravilno koliko ?e lahko prevozim do praznega tanka. To mi je sicer logi?no vendar ali ima kdo kak?ne izku?nje z tem ter ali se da to te?avo re?iti.

 

poraba je - bo 12L plina + 2-3L benza

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Sej ni te?ava. Pa? pa board computer deluje pravilno in ka?e domet na bencin, katerega ti pa porablja ob?utno manj. ?al se mu sanja ne da deluje na plin in da bi moral prera?unavat drug tank :hudicek:

 

Pa? si zapomne? kok km nardi? oz. ima? lu?ke na novem knofku v avtu :P

 

  je jures napisal:

poraba je - bo 12L plina + 2-3L benza

 

ZOMG. No ja pri SIGASu so rekli da nekje porablja 80% plina in 20% bencina. Kar je dokaj znotraj tvojih vrednosti :huh:

 

@netko: nujno ?im prej zra?unaj porabo :)

Napisano
  je jxl napisal:

Sej ni te?ava. Pa? pa board computer deluje pravilno in ka?e domet na bencin, katerega ti pa porablja ob?utno manj. ?al se mu sanja ne da deluje na plin in da bi moral prera?unavat drug tank :hudicek:

 

Pa? si zapomne? kok km nardi? oz. ima? lu?ke na novem knofku v avtu :P

ZOMG. No ja pri SIGASu so rekli da nekje porablja 80% plina in 20% bencina. Kar je dokaj znotraj tvojih vrednosti :huh:

 

@netko: nujno ?im prej zra?unaj porabo :)

 

turbina pa? zahteva benz v obratih

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
  je netko napisal:

Naj opi?em ?e jaz svojo izku?njo.

 

?e slabe 4 tedne sem lastnik na plin predelane CX-7.

Predelavo so mi opravili pri Plinexu. Cena 1.800 z velikim rezervoarjem za plin.

 

Predelava je bila kon?ana v enem dnevu, za ?as predelave dobil tudi brezpla?no nadomestni avto. Odnos korekten in nimam ve?jih pripomb.

 

Avto dela super, ne cuka, izgube mo?i ni opaziti.

 

Glede porabe pa ?e ne morem podati kon?nega mnenja. Sicer sem ?e prevozil cca 1.500 km vendar polno obte?en in z prtlja?nikom na strehi. Ob dokaj hitri vo?nji (150 -160 km/h) je bila poraba med 14 - 15 l.

 

Tisti ki ?e imate izku?nje ali mi lahko poveste kak?na je bila poraba pri vas?

 

Te?ava oz bolj neprijetnost ki sem jo opazil je da mi ra?unalnik ne ka?e pravilno koliko ?e lahko prevozim do praznega tanka. To mi je sicer logi?no vendar ali ima kdo kak?ne izku?nje z tem ter ali se da to te?avo re?iti.

 

Vsaka izku?nje je dobrodo?la. ?isto normalno je, da BC, ki ka?e domet za bencin takrat tega ko vozi? na plin ra?unalnik ne ve in ne ka?e. Menim, da je re?itev izra?un med dvemi polnitvami tanka plina in prevo?enimi km. Ker si dvakrat avtonomen pa? preklopi? tam kjer je in tanka?.

LP

  • 5 mesecev kasneje...
Napisano
  je YavarYe X6V6 napisal:

Tist BC ka?e samo domet na benz, sploh ne ve da dela na LPG, tako da bo? tam videl kolk se lahko ?e pelje? kar pozabi.

 

 

Pozdravljeni,

 

zanima me, ?e ?e vedno priporo?ate vgradjo plina za MAZDO CX-7 2,3 turbo pri SIGASU?

 

Moja je letnik 2008, prevo?enih ima 55.000KM, vsi servisi delani na poobla??enem MAZDA servisu.

 

Kako je z garancijo? KAj komplicirajo? Trenutna poraba je 14.3 litra, kar se mi zdi preve?, sem prepogosto na bencinski...:(.

 

Se da naredit tak sistem, ki bi tudi za v?ig porabljal plin in ne bencina? Kolik?na je cena vgradnje?

 

Se da dobit kak dostni popust poleg klubskega..., jures??

 

Hvala lepa za odgovore in nasvete!

 

Lp <_<

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Pravijo da, če ti preveč piska voznik ne zna vozit....😂 😇😉
    • Na prevoženih 26.9 km.... 🫣😉
    • Evo, takole... en teden se že vozim z Hyundai Lipicancem (Kona). Prvi vtisi so zmerni - tipičen EV SUV. Je seveda boljši od vseh teh malih jajčkov tipa, Smart, Twingo, Pugi 208 in 2008, Zoe, edino Cupra Born EV mi je bila še nekoliko boljša.   V mestni vožnji je suveren, lepo pospešuje z mesta in če je treba skočit kar gre, kar seveda se pričakuje od 220KM. Tukaj pa pridejo tud težave, saj je masa dokaj velika, čeprav 1850kg ni neki ekstremnega in dokler gre naravnost je super, k pa je treba it v ovinke pa se hec zelo hitro neha. Še prečne delitacije na AC mu delajo probleme, boh ne dej kaka neravnina v ovinku. Tako čudno se zvali čez, k pijanc čez klopco v travo. Mazda 6 je dirkalnik proti temu in svetlobna leta bolje leži na cesti. Tako da kljub precej nižji konjaži se pelje fenomenalno in sploh v ovinkih bolj suvereno.   Ok, sem mal eksperimetiral in ga dal v racing program in je po eni strani precej otrdel volan, kar je bilo odlično, ampak pol nastanejo pa drugi problemi. Odzivnost pedala je hitrejša, meja med pospeševanjem in rekuperacijo tako ozka, da zgleda kot, da ne znaš vozit. Sem moral dat rekuperacijo na 0 ali pa 1, da je bilo relativno OK, ampak pol je za pozabit vožnjo z enim pedalom, kar je odlika EV-jev. Nastavitve 2 sploh pa trojka te pa nalima na šipo, ker tolk zavira na rekuperaciji. Mogoče teoretično uporabno pri kakem hudem spustu. So pa vsaj lepo to nastavitev vkomponirali v uhlja, ki sta pri drugih avtih namenjena za prestavljanje. Priročno ni kaj.   Sedi se solidno dobro, placa je veliko, ne pa tudi v prtljažniku, ampak 4 konkretni dedci smo se peljali udobno.   Poraba pri okoli 100km/h zglednih 15kWh, kolikor pa se pelješ normalno kot se šika za AC pa seveda gre proti 22kWh. Z malo igranja in nekaj pospeški pa med 140 in 150 in smo pa pri 30kWh.   Elektronike in raznoraznih nastavitev je sicer miljavžent, ampak to so vse stvari, ki jih enkrat nastaviš ali pa nikoli in pustiš. 3/4 stvari sploh ne veš kaj so in čemu so namenjene, neka pol samodejna vožnja je čist brez veze, ker skos zahteva obe roki na volanu. Piska kot zmešan, da ti gre na špure in po vožnji mal več kot 50km sem ga mel poln kurac od tega piskanja in sem se počutil utrujeno, kot bi naredil 200km. Kater vol kronan si je spomnil to piskarijo. Po iskanju v menijih nisem našel kje se izklopi - bom probal, ko bom imel čas, ampak kakor vem se vedno nazaj vklopi. V glavnem beda od bede.   Aja praktično takoj je hotel updejte SW-ja delat in ker sem se bal ga nisem sprožil med vožnjo, ampak je v 10 minutah vse oddalel in uspešno zaključil. App na telefonu s katerim ga povežeš mi je v neki fazi se deaktiviral in bom moral spet nares uparjanje.   Ma kaj pa vem, občutek je na eni strani Ok in dober, na drugi pa precej meeeh, do celo bruh. Teli avti so ratali čist preveč vsiljivi in nekako nimaš več občutka, da si ti njegov lastnik, ampak da je on tvoj. Čist preveč je vmešan v uporabniško izkušnjo. Pa ne zato, ker je EV, ampak zato, ker ima cel kup stvari, ki se vidijo, da so dodane na silo, tako kot recimo povezava pomivalnega in pralnega stroja na internet. Brez veze in nepotrebno.
    • Jaz sem na precej manjši kolikor toliko okrogli cifri.       ps: cifra ni tolk pomembna, bolj se hvalim z nizko porabo. 😜
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.