Skoči na vsebino

Nakup mazde 6 dizel/bencin, plin?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
Objavljena slika

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • Odgovori 70
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

Objavljena slika

 

In 3D tv ? :ne vem:

kokic ne jem.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Pri 3200 se peljem ?e tolk hiter, da sem ?e na AC lohk ob vozni?ko :ne vem:

 

 

S prej?nmu avtam sem se peljov 140km/h pri 2400 obratih. 3200 je bilo pa blizu 180-190, ampak je pa potem reve? zajokov ko sem ?elel ?ez ?tevliko 2XX. Edini "u?itek" je bila poraba okrog 6L za 2.0 TDI. :closedeyes:

Napisano

Ja sam mora? pri 4-4,5K rpm ?altat men pa ni treba, se lepo obrne v 7K rpm. :hudicek: , pa ?eprav ne rabi.

Gre teb s 6. prestavo od 50km/h do 2XX, brez da neki trese in samo puli in to skozi bolj ? :hudicek:

Ja sej vem len sem, kroni?no rabim avtomatika. :blush:

 

Tudi teoreti?no mi ne gre saj je ?e pod ?tandgasom :blush: ?eprav ne vidim smisla zakaj bi to po?enjal in ?emu je sploh pametno, medtem ko pri vi?jih hitrostih imet malo obratov pa je smisel saj to posledi?no pomeni manj ropota s strani motorja in bolj prijetno vo?njo. :ne vem:

33112_1.png

Napisano

Mari?kana ste pa precej za?li s teme. No ?e potegnem vkup vsebino, ste ve?inoma nekako za da z zmerno vo?njo lahko ceneje skos hodim z 2.3 kot 1.8. No pa ?e to, ve?ina moje vo?nje bo na izi po avtocest 100-130, omejitev namre? ne kr?im velikokrat. Vsekakor pa ?elim dost konjev da bp prehitevam. No da odprem ?e novo vpra?anje, kako pa je s stro?ki pri mazdi6 poleg bencina. Koliko pride recimo vseh stro?kov (?/km) pri nekje 10k km na leto? povejte iz lastnih izku?enj, ni treba tovarni?kih podatkov al kaj jes vem :)

no pa ?e enkrt da obnovim, govora je o bencinarju, prve generacije mazde 6

Napisano

?e to da ima (pogonsko) ketnco ti zna kar nekaj ? privar?evat! :danzoman::bravo:

 

Ostalo pa olje benz in pele?, le rja se kaj rada prika?e na stari 6-ki, to ji je rak-rana! :closedeyes:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

?e to da ima (pogonsko) ketnco ti zna kar nekaj ? privar?evat! :danzoman::bravo:

 

Ostalo pa olje benz in pele?, le rja se kaj rada prika?e na stari 6-ki, to ji je rak-rana! :closedeyes:

 

kaj pa kak?ne druge ?ibke to?ke, (za rjo sem sli?al, zadaj pod blatniki ane) kaj pa drugo, bral sem vsesorte od problemov z v?igom, bremzami, vzmetenjem, radiranjem gum ipd.
Napisano

Jah kaj pa vem, nobena od teh zadev ni ravno kriti?na (kot pri vsakem avtu pa ima? lahko nesre?o in so ravno tvoje vozilo v fabrki proizvedli na petek 13.), naj ti samo povem, da imam sam prevo?enih 281.000km, pa laufa ko urca, to marsikaj pove o kvaliteti izdelave. :danzoman:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Jah kaj pa vem, nobena od teh zadev ni ravno kriti?na (kot pri vsakem avtu pa ima? lahko nesre?o in so ravno tvoje vozilo v fabrki proizvedli na petek 13.), naj ti samo povem, da imam sam prevo?enih 281.000km, pa laufa ko urca, to marsikaj pove o kvaliteti izdelave. :danzoman:

 

zakon :) to je res lepo sli?at. poznam ta ob?utek, imeli smo doma ford mondeota ki je naredil 290k in smo brezhibnga prodal, s prvo sklopko, brez generalnega, edino mal je gume ribal na robu, pa odbija?i niso bili ve? prvi, in barva tudi ne

Objavljena slika takle a malo lep?e rde?e barve je bil. :)

 

se pravi ne bo problomov. aja no kaj pa je bolje vzeti ?e gledam prvo generacijo, kater letnik se zdi najbolj?i , sli?al sem da nad 2005 ni dobro jemati zaradi tistega filtra trdih delcov (oz ali je to sam pri dizlih, nisem siguren, popravi me?).

no je pa nekaj imajo pa vsak novej?i letnik nekaj izbol?av, varnost, tist proti zdrsavanju pri pospe?evanju...

Napisano

DPF imajo dizli ja, benz tega nima! :P

 

Nekateri pravijo da se naj ne bi kupovalo vstopnega letnika, torej 2002, po drugi strani pa se je verjetno v 10-ih letih na avtu ?e vse odpravilo. :bravo:

 

Skratka jaz imam 2003/8, pa je tako kot mora bit po skoraj 9-ih letih, mislim ga furat ?e nekih 40.000km, pa v tem ?asu ne pri?akujem kak?nih ve?jih te?av - delanje generalke ali pa menjave ketnce in ?esa podobnega (pa? pozitivni na?in razmi?ljanja, kaj druzga, ?e je res kvaliteten avto, jebiga). :danzoman:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
MALO pa res.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 2 tedna kasneje...
  • 10 mesecev kasneje...
Napisano

zakon :) to je res lepo sli?at. poznam ta ob?utek, imeli smo doma ford mondeota ki je naredil 290k in smo brezhibnga prodal, s prvo sklopko, brez generalnega, edino mal je gume ribal na robu, pa odbija?i niso bili ve? prvi, in barva tudi ne

Objavljena slika takle a malo lep?e rde?e barve je bil. :)

 

Sicer malo (off-topic) pozno odgovarjam pa niti ni va?no, ?e ?e ima? nov avto ali ne, ampak takega voza kot so bili bencinski MK1, MK2 in MK3 (s starimi ZETEC-i) ne najde? ve?. Moj ima 17 let in 270.000km pa zadeva ?e vedno pelje v nulo. Ga ne prodam niti za 2000?, ker ko bo Mazda riknila, ga bom spet registriral. S tem avtom me ni strah it nikamor, medtem ko mi ta moj trenutni traktor ?e vzbuja dvome. Sicer ima podvozje kot potopljena ladja (?eprav ni prerjaveno), pleh sem pa saniral. Poraba pa tudi niha med 6,8 in 7,3 litre normalne kombinirane vo?nje, kar se mi za takega bencinarja zdi super. Sploh zato, ker teh 115 konjev kar stisne nekaj iz njega (na ravnini gre GPS-astih 200, potegne pa tudi v slabih 11-ih sekundah do 100). Evo mojega:

post-6662-1358951607_thumb.jpg

Napisano

Sicer malo (off-topic) pozno odgovarjam pa niti ni va?no, ?e ?e ima? nov avto ali ne, ampak takega voza kot so bili bencinski MK1, MK2 in MK3 (s starimi ZETEC-i) ne najde? ve?. Moj ima 17 let in 270.000km pa zadeva ?e vedno pelje v nulo. Ga ne prodam niti za 2000?, ker ko bo Mazda riknila, ga bom spet registriral. S tem avtom me ni strah it nikamor, medtem ko mi ta moj trenutni traktor ?e vzbuja dvome. Sicer ima podvozje kot potopljena ladja (?eprav ni prerjaveno), pleh sem pa saniral. Poraba pa tudi niha med 6,8 in 7,3 litre normalne kombinirane vo?nje, kar se mi za takega bencinarja zdi super. Sploh zato, ker teh 115 konjev kar stisne nekaj iz njega (na ravnini gre GPS-astih 200, potegne pa tudi v slabih 11-ih sekundah do 100). Evo mojega:

 

 

Res je zakon avto :) veliko lepih spominov imam na na?ega mondeota :) Ja ubistvu sem ?e kupil avto, ?eprav ni ?lo ravno po na?rtih. gledal sem mazde 6, sploh MPS mi je burila duha, ampak potlej je po naklu?ju pri?el na avtonet avto ki je bil pred leti od mojega dedka, audi A6 quattro 1997 letnik. In sem ga vzel, bolj kot ne zato ker je imel poznano zgodovino, ker je dober avto in kej je imel malo km. Sicer ?e gledam nazaj ni bil ravno pameten nakup, poraba je taka da glava pe?e, povpre?na 10l, tudi za vzdr?evanje sem ?e kar nekaj dal, brez rednih stro?kov sem vlo?il ?e okrog 1500? (gibljive cevi, diski, pakne, popravljanje rje, in druge malenkosti) Z avtom sem na?eloma zadovoljen, samo ?ez nekaj let pa mislim da bom vseeno zamenjal za mazdo. :) in ?e ?e porabi 10l naj bo raje mazda MPS ki vsaj vle?e kot se zagre, tale moj audi je bolj tako, kar se tega ti?e, manjka mu turbinca :P

Napisano

Jaz se pomoje ne bom ve? na nobenega tako navezal kot sem se na Mondea. Bil je res tak user-friendly. Pa ?e prvi. Prvega ne pozabi? nikoli :D Sicer pa upam, da ti uspe enkrat nabavit MPS. Bo? potem peljal en krog :vesel:

Napisano

Jaz se pomoje ne bom ve? na nobenega tako navezal kot sem se na Mondea. Bil je res tak user-friendly. Pa ?e prvi. Prvega ne pozabi? nikoli :D Sicer pa upam, da ti uspe enkrat nabavit MPS. Bo? potem peljal en krog :vesel:

 

Avto katerega se naveli?a? ampak od sebe pa ga ne da?. :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

heh za mps bo treba ?e mal ?parat. zej se ravno u ?irovnic ena ?rna prodaja, sam nimam ni? na?paarano da bi jo kupil :) ?e par let da naberem spet denar in ko se ?e malo poceni, pa bom kak?no ugnal :)

Napisano

No, mogo?e pa potem pride kaka nova MPS-ka pa ti bo staro Ajvar prodal :D

Napisano

No, mogo?e pa potem pride kaka nova MPS-ka pa ti bo staro Ajvar prodal :D

 

Mojo bom verjetn kr obdrzal ker je tolk redka pa se mal kilometrov ma.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Kaj? Trenutna ideja je, da se racuna davek glede na vrednost nepremicnine. Kaj je razlika da se doda olajsava v kvadratih, ne na prvo nepremicnino? Zakaj je tukaj kar naenkrat klet problem pa terasa? Pa da z vec kvadrati tudi vrednost kvadrata pada? Mislim, logicno je da govorimo o bivalni povrsini, ko govorimo o kvadratih na druzinskega clana. V drzavah kjer to uporabljajo imajo to doloceno nekje med 20-30 kvadratov po osebi.  Na ta nacin enostavno resijo da se ne prepise stanovanja na vse v druzini pa da fiktivne naslove tja samo za izogibanje davkov.
    • OK, ampak to potem ni olajšava v kvadratih ampak v sorazmernem delu vrednosti glede na razmerje kvadratov ... vrednostno pa zadeva več ne špila. Poleg padanja vrednosti m2 z velikostjo, so različni kvadrati različno vredni (terasa, bivalni prostor, klet, ...). Je pa seveda politično tudi možna rešitev, čeprav ni strokovno logična, kar se dogaja pogosto, ko so politiki bolj "pametni" od strokovnjakov.   To ni res, GURS ima vrednosti objektivne, neodvisne od posameznika, če ta ne goljufa pri podatkih njegovih nepremičnin (velikosti, starosti, itd.). 2 nepremičnini z enakimi podatki bosta imeli vedno enako GURSovo posplošeno vrednost. In tiste vrednosti na pogodbah imajo drugačno izhodišče (tržna cena) od GURSovih "posplošenih vrednosti", ki so modelske ocene tržnih vrednosti, tržne vrednosti pa so individualne ocene tržnih cen. GURSove vrednosti v mnogih primerih upoštevajo drugačno "najgospodarnejšo  uporabo" od tržnih vrednosti, prav tako pa ne upoštevajo obremenitev lastninske pravice (služnosti, hipotek, ...). Zakaj? Ker tako zahteva zakon o množičnem vrednotenju, individualni cenilci pa morajo upoštevati mednarodne standarde ocenjevanja vrednosti (s 1. februarjem 2025 se morajo začeti uporabljati novi standardi, do takrat pa standardi IVS oziroma MSOV 2022).
    • Z malo manj tlaka se mi zdi dost bol oprijema. Na snegu mi ni nič drsel, kolesa niso blokirala ob zaviranju... je pa res da nisem pretiraval, ker je bilo kar veliko sprehajalcev. trenutno montrarane 29'', 2.6'' maxxis minion DHF in DHR2, EXO+ še tovarniške.  Za naslednje šturiram vsaj DD casing in pa mogoče malo ožje gume 2.4''. mogoče tanove high roller3 ali pa continental kryptotal fr+rr enduro casing.  Edino kar je moram mal spremljati tlak, ker se mi zdi da mal preveč pada ko kolo stoji. 3 dni cca 5psi. mogoče se je ušimal k sm šel končno na eno furo. 
    • 1. Mislim da ne razumes glih. Se prav, npr, za vsakega druzinskega clana je neobdavcenih 40kvadratov, za 4 clansko druzinsko, ne bi placal davka na 160 kvadratov. Ce je hisa 320 kvadratov, placajo percentualno davk, se pravi 50% ki bi ga ce bi bila cela prazna.   2. Tiste 10-15% ki so ponavadi v pogodbah se lahko spregleda, vseeno je to bolj verodostojno kot pa od GURS. Kako pa mislis da se to racuna po drugih drzavah?
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.