Skoči na vsebino

Nakup rabljenga vozila do cca. 6.000?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo!

 

Prjatelca, kolegica, sodelavka karkoli, v glavnem fajna oseba, kupuje rabljeno vozilo; kriterij je nekje do max. 6.000 ?, letnik cca. 2005 ali 2006 (sedaj ima 2004 in izpod 120.000km prevo?enih, se pravi na starej?o in bojl zjahano ne bo ?elela it in hkrati dopla?at). :blush:

 

Meni se je takoj porodila ideja, da ji svetujem Mazdo3 (i??e hatchback, 5-vratno vozilo nekje "Golfovga razreda", ki pa so cenovno ravno tam nekje 5 - 6 Jur?kov ?. :danzoman:

 

Gleda pa bencinski agregat 1.4 ali 1.6 tam nekje do 100HP. Ona dela malo kilometrov pa tudi ni nek dirka?, bistveno ji je, da bo vozilo delovalo po sistemu; TANKA?, OBRNE? KLJU? IN PELJE?! :D (Kar se tega ti?e mislim da bi bila benz mazda3 1.generacije zelo dobra izbira. Sem pa jasno precej pristranski, ampak ko sem ji pokazal kako izgleda mazda3 in pa potem ?e sliko Golfa 5.generacije (kao konkuren?en avto, hehe) je takoj rekla, da Golfa pa res nebi, hehe. :jupiii::punk:

 

Kak?na pa so va?a mnenja?

 

LP in se zahvaljujem v njenem imenu!

 

B.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

http://www.avto.net/ad.asp?id=5700432

Pa? stvar okusa, dobi? pa kr dosti avta za ta dnar (parksenzori)

 

http://www.avto.net/ad.asp?id=5715840

Tudi zanimiv avto

 

http://www.avto.net/ad.asp?id=5589041

Nissan almera - dober avto, ampak opti?no .... obstajajo lep?i avti

 

http://www.avto.net/ad.asp?id=5729448

Mazda 3 enako mnenje, kot pri nissanu

 

Jaz bi izbral C4, ampak pri nobenem ne more falit

Napisano

?e bo ?e kupovala Mazdo 3 naj raje vzame motor 1.6, poraba je tam tam. pa 1.6 ima tudi ?e verigo (ni glavnega servisa) medtem ko ima 1.4 jermen

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Janez007 kolk problemov ti vidiš, da če bi se tebe poslušalo je najbolje, da ostane tako kot je brez davka. Pa sej nismo prvi, k bi ta davek imeli, da zdaj rabimo ledino orat. Verjetno, do pikice pač ne bo čisto enako za vse, ker pač to ne more biti, saj se bo vedno našel nek če. Kolk ljudi pa je zadnjih 30 let "goljufalo" in ni plačevalo nadomestila za uporabo stavbnega zemljišča? Verjetno vsi tisti, ki zdaj največ pizdakajo kako je nefer. Kako je blo pa prej nefer, da smo samo nekateri plačevali, ker se nam je zdelo to pač pomembno, a infrastrukturo in dobrobiti iz tega so pa koristili pol vsi. Tolk o nefer.
    • Preveč spuščene (recimo 0,8 bar) gume so mal žleht. Imajo krasen oprijem dokler je bicikl pravokotno na podlago. V ovinkih je vodljivost slabša. Pri nenadnih bočnih obremenitvah - recimo manjšo skalco skrita v kupu listja povoziš z bokom, pa ti za trenutek vrže gumo dol s feltne in sledi polet čez belanco. Doživel 2x. Nad 1 bara insertov po moje (ne res divji) rekreativeci ne potrebujemo.   Na relativno mehkem snegu so kramparce ok. Na zglajenem snegu ali trdem zmrznjenem  ga ni čez spike. Že ene 2 leti jih nisem nataknil. Mogoče drugo leto, letošnjo zimo zdravim ramo.       
    • Kaj? Trenutna ideja je, da se racuna davek glede na vrednost nepremicnine. Kaj je razlika da se doda olajsava v kvadratih, ne na prvo nepremicnino? Zakaj je tukaj kar naenkrat klet problem pa terasa? Pa da z vec kvadrati tudi vrednost kvadrata pada? Mislim, logicno je da govorimo o bivalni povrsini, ko govorimo o kvadratih na druzinskega clana. V drzavah kjer to uporabljajo imajo to doloceno nekje med 20-30 kvadratov po osebi.  Na ta nacin enostavno resijo da se ne prepise stanovanja na vse v druzini pa da fiktivne naslove tja samo za izogibanje davkov.
    • OK, ampak to potem ni olajšava v kvadratih ampak v sorazmernem delu vrednosti glede na razmerje kvadratov ... vrednostno pa zadeva več ne špila. Poleg padanja vrednosti m2 z velikostjo, so različni kvadrati različno vredni (terasa, bivalni prostor, klet, ...). Je pa seveda politično tudi možna rešitev, čeprav ni strokovno logična, kar se dogaja pogosto, ko so politiki bolj "pametni" od strokovnjakov.   To ni res, GURS ima vrednosti objektivne, neodvisne od posameznika, če ta ne goljufa pri podatkih njegovih nepremičnin (velikosti, starosti, itd.). 2 nepremičnini z enakimi podatki bosta imeli vedno enako GURSovo posplošeno vrednost. In tiste vrednosti na pogodbah imajo drugačno izhodišče (tržna cena) od GURSovih "posplošenih vrednosti", ki so modelske ocene tržnih vrednosti, tržne vrednosti pa so individualne ocene tržnih cen. GURSove vrednosti v mnogih primerih upoštevajo drugačno "najgospodarnejšo  uporabo" od tržnih vrednosti, prav tako pa ne upoštevajo obremenitev lastninske pravice (služnosti, hipotek, ...). Zakaj? Ker tako zahteva zakon o množičnem vrednotenju, individualni cenilci pa morajo upoštevati mednarodne standarde ocenjevanja vrednosti (s 1. februarjem 2025 se morajo začeti uporabljati novi standardi, do takrat pa standardi IVS oziroma MSOV 2022).
    • Z malo manj tlaka se mi zdi dost bol oprijema. Na snegu mi ni nič drsel, kolesa niso blokirala ob zaviranju... je pa res da nisem pretiraval, ker je bilo kar veliko sprehajalcev. trenutno montrarane 29'', 2.6'' maxxis minion DHF in DHR2, EXO+ še tovarniške.  Za naslednje šturiram vsaj DD casing in pa mogoče malo ožje gume 2.4''. mogoče tanove high roller3 ali pa continental kryptotal fr+rr enduro casing.  Edino kar je moram mal spremljati tlak, ker se mi zdi da mal preveč pada ko kolo stoji. 3 dni cca 5psi. mogoče se je ušimal k sm šel končno na eno furo. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.