Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo,

 

o?itno imam ?e malo fardirbana klju?a od moje mazde, ker mi zadnje ?ase - ?e posebej pa danes - nagaja pri v?igu. To mi je tudi ?e majstr Simon omenil nazadnje, da imam zdrsan klju? in da naj uporabljam drugega, ampak kaj ko je drugi ?e bolj zdrsan o?itno?

A je kaka cenovno ugodna varijanta, da se tole re?i, ali bom moral obogatiti Mazdo?

Napisano

Zdravo,

 

o?itno imam ?e malo fardirbana klju?a od moje mazde, ker mi zadnje ?ase - ?e posebej pa danes - nagaja pri v?igu. To mi je tudi ?e majstr Simon omenil nazadnje, da imam zdrsan klju? in da naj uporabljam drugega, ampak kaj ko je drugi ?e bolj zdrsan o?itno?

A je kaka cenovno ugodna varijanta, da se tole re?i, ali bom moral obogatiti Mazdo?

 

ma kaj ima? problem na mehanskem delu, se ti klju? no?e obrnit v klju?avnici ali ti ?italec ne prebere kode v klju?u?

www.gistel.si

Napisano

ma kaj ima? problem na mehanskem delu, se ti klju? no?e obrnit v klju?avnici ali ti ?italec ne prebere kode v klju?u?

 

klju? se obrne b.p. problem je zgleda, da ma probleme prebrat kodo, ker dolgo sveti rde?a lu?ka na kateri je narisan avto in kljucek.

res sitno.

Napisano

klju? se obrne b.p. problem je zgleda, da ma probleme prebrat kodo, ker dolgo sveti rde?a lu?ka na kateri je narisan avto in kljucek.

res sitno.

 

?e ti oba klju?a nagajata, pomeni da ima? probleme z sprejemnikom ki sprejema signal iz trasponderja. Provaj razdret plastiko okrog kljucavnice in en kljuc dak tik ob sprejemnik z drugim pa prizgi avto...ce ti tako dela, ali menjas sprejemnik ali razrezes en kljuc in iz njega poberea ven transponder in ga zalepis direktno na sprejemnik, potem si lahko naredis pri kljucavnicarju navadne kljuce brez kode in ti bo avto normalno vzigal...to je najcenejsa varjanta...

www.gistel.si

Napisano

zna biti res tuljavica okoli klju?avnice ki bere kodo

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Ok, dodatne informacije - kaj se s stvarjo dogaja.

 

Klju?i in blokada motorja so o?itno ok.

 

Problem se je za?el pojavljati, ko sem zamenjal v?igalne tuljave, ker so mi stare (original) prebijale - iskra skakala kar direkt od tuljave na glavo motorja. Kot zanimivost naj povem, da se je problem z v?iganjem postavljal samo pri ogretem motorju, sicer ne.

Potem mi je mojster nazaj namontiral stare tuljave. Problem cukanja pri nizkih obratih in nemirnega prostega teka se je vrnil, izginil pa je problem z v?iganjem ogretega motorja. Nadomestni tuljavi je majster reklamiral in mi namontiral nove (od istega prozivajalca, vendar ne original). Od za?etka je zgledalo vse super in fajn in bil sem spet sre?en in vesel s svojo Majdo, nakar se mi pred dnevom, dvema ponovno zgodi, da avto no?e v?gat, ko je topel, vendar problem ni ve? tako radikalen kot prvi?.

 

Saj bom seveda spet klical mojstra, ampak da bi dobil dva kompleta zani? primerkov tuljav se mi zdi nekoliko nerealno?

?e vedno je sicer varianta kupit original nadomestno tuljavo in pa? stisnit zobe (ena stane okoli 180?)...

:ne vem:

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

No, samo da zaklju?im tole temo.

 

O?itno so nagajale nadomestne v?igalne tuljave poljskega proizvajalca. Pri tem smo zamenjali dva kompleta istega proizvajalca (ki je tudi trdil, da je bil ?e prvi komplet vredu), pa se je pri obeh dogajalo da avto s toplim motorjem ni hotel v?gati.

Sedaj imam nove tuljave nekega nem?kega proizvajalca in dosedaj se ?e enkrat ni zgodilo, da bi avto ne kresnil iz prve.

:ne vem:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni.. če bi kdo vedel kje bi dobil rabljen original radio za mazdo 2 letnik 2014? pozna kdo kak odpad ali kaj podobnega?   Hvala
    • Hvala, sem predvideval nekaj podobnega. V homologaciji pa je specifično navedeno "215/45R18 89W, 18x7J off-set 45", torej identično nalepki. W/V torej ostaja kamen spotike, bom še povprašal naokoli.
    • Nikogar ne mika selitev?
    • Govorim lahko samo za 6ico ki sem jo kupil novo, vozil 13let in prodal pri 313Kkm. Kvaliteta barve je bila katastrofa - se je luščila že brez kamenčkov. Zavesice spredaj so bile že original, zadaj so mi v štacuni v BTC-ju dobavili šele 14 dni po prevzemu avta, in samo 14 dni brez zavesic zadaj je imelo za posledico, da je bila barva na zadnjem odbijaču spodaj za kolesi kot šmergelpapir.      Lahko da plastika na "all road" poveča možnost rjavenja, ampak enako kot plastični koloteki ki jih ima vsak avto. Meni je mazda po samo 4 letih na zadnjih blatnikih prerjavela od znotraj navzven.  
    • Na, z mal drugimi gumami, vseeno pa ni Kleber zraven 2025 Auto Bild Summer Performance Tyre Test - Tyre Reviews And Ratings WWW.TYREREVIEWS.COM 2025 Auto Bild Summer Performance Tyre Test  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.