DuJa Napisano 14. marec, 2012 Prijavi Napisano 14. marec, 2012 Pozdravljeni! Imam mazdo 6 CDI120, letnik 2007. V zadnjem letu se je dogajo da je avto na avtocesti (pri vo?nji od 130-140 km/h) nenadoma ostal brez pospe?kov. ?eprav si pritisnil gas do konca avto ve? kot 120 ali 130 ni potegnil. Ko si po tem avto ustavil, ugasnil in ponovno v?gal je avto delal normalno. Na poobla??enem servisu, ki je bil ob nastali te?avi vedno obiskan, so mi rekli da je problem gorivo oz. da se pa? v?asih zgodi. Ra?unalnik jim takrat ni pokazal nobenega problema. Te?ava s pospe?ki je nato ?la tako dale?, da sedaj ne samo da avto ostane ?e po 50km vo?nje po avtocseti brez pospe?kov, ampak pride tudi do tresljajev, pri?gejo se opozorilne lu?ke za motor, sistem proti zdrsovanju in v?asih DPF filter. Avto seveda v tem primeru ne dose?e ve? kot 90km/h in vo?nja je pospremljena tudi z tresljaji. ?etudi avto ustavi? in ponovno v?ge? le ta ne deluje ve? normalno. Na zadnje so mi ob tem problemu menjali senzor za zrak, kajti ra?unalnik je pokazal problem na njem. Vendar se je na avtu pojavila ista napaka. Te?ava je v tem, da nikakor ne morem ugotoviti v katerem primeru in zakaj pride do tega problema. kajti le ta se pojavi kadarkoli ne glede na na?in vo?nje. Zanima me ali je kdo imel podobne probleme in kako se jih je re?ilo. Hvala in lp. Citiraj
Z M A J Napisano 14. marec, 2012 Prijavi Napisano 14. marec, 2012 Uf, se pravi ti gre v "rezervni program" da ne uspe? prese?i 90kmh? To je meni delala Laguna in to pogosto. Svetoval bi ti obisk na?ega priznanega mazda?kega mehankarja (Avto Pelko), uradnih maz(d)a?ev pa bi se raj?i ognil! Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
DuJa Napisano 14. marec, 2012 Avtor Prijavi Napisano 14. marec, 2012 Uf, se pravi ti gre v "rezervni program" da ne uspe? prese?i 90kmh? To je meni delala Laguna in to pogosto. Svetoval bi ti obisk na?ega priznanega mazda?kega mehankarja (Avto Pelko), uradnih maz(d)a?ev pa bi se raj?i ognil! V bistvu gre v ''rezervni program'', ki kot mi je znano je v dveh stopnjah, max 120km/h ali 80km/h. Ob prvih znakih gre na prvo stopnjo, potem v drugo, ki je spremljena z opozorilnimi lu?kami.V?asih je tudi dovolj , da avto za par minut ustavi? in ko ga ponovno v?ge? je vredu. V?asih pa to ne gre in mora? tudi naredit kar nekaj postankov preden se zresetira. Kje pa je Avto Pelko? Citiraj
Z M A J Napisano 14. marec, 2012 Prijavi Napisano 14. marec, 2012 Ta na? majstr je v neposredni bli?ini Medvod. Jaz bi ?e iz preventive peljal k mehankarju (ne nujno temu, samo pa? enemu ki obvlada Mazdojke), da ni tole slu?ajno najava kak?ne ve?je pizdarije, ki te zna konkretno usekat po denarnici. Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
SpEkTr Napisano 14. marec, 2012 Prijavi Napisano 14. marec, 2012 Kaj smatra? kot tresenje? Da trese motor, al gume, itd?? Pri katerih hitrostih, obratih..oz. pri pospe?evanju ali konstantnem plinu? Citiraj
Sirius Napisano 14. marec, 2012 Prijavi Napisano 14. marec, 2012 Obstaja mo?nost, da ima? zapacan DPF filter, ki na AC (torej pod obremenitvami) zadu?i motor, ker je zmanj?an pretok izpu?nih plinov skozi DPF. Ra?unalnik registrira to kot napako in aktivira rezervni program. Ne poznam toliko tega sistema, toda verjetno se da filter odmontirati in ga o?istiti. DPF lovi saje in ko se nabere dolo?ena koli?ina, se spro?i regeneracija. V sajah se postopoma nabirajo tudi delci, ki z regeneracijo ne morejo zgoreti. Postopoma se nabirajo in ma?ijo filter. Ko ta postane neprehoden, ali dovolj omejeno prehoden ne pomaga nobena regeneracija. Jaz imam izku?nje s FAP sistemom (PSA avtomobili), pri katerem se filter enostavno odmontita in spere. Kako se odstranijo te usedline iz DPF pa bo verjetno vedel kako mojster (ala Simon omenjen zgoraj). Najverjetneje se ga da sprati, vendar bo najbolje, da ti o tem pove kdo, ki ima s tem tipom filtra izku?nje. Tisti serviser(j)i, ki pa modrujejo o sabem gorivo so dale? od poznavalcev. Delno imajo prav, da je vrok za to slabo gorivo, vendar ne tako, kot oni razlagajo. V dizlu je preve? ?vepla in to dela DPF te?ave, ampak izklju?no na dolgi rok. Citiraj Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
SpEkTr Napisano 14. marec, 2012 Prijavi Napisano 14. marec, 2012 Ja, ?e prav razumem, na za?etku ni dobival DPF lu?ke. ?e jo je, potem je filter krivec ja. Sicer pa, ?e se zaba?e do te mere, da gre avto v zasilni program, bi ?lovek mislil da se kaka lu?ka prika?e. Tudi jaz sem sli?al, da se jih da ?isto lepo sprati in zadeva funkcionira. Citiraj
DuJa Napisano 14. marec, 2012 Avtor Prijavi Napisano 14. marec, 2012 Kaj smatra? kot tresenje? Da trese motor, al gume, itd?? Pri katerih hitrostih, obratih..oz. pri pospe?evanju ali konstantnem plinu? V bistvu trese motor, kar se posledi?no ?uti na celem avtu. Ti tresljaji so udarni, kratki in nekonstantni, do katerih pride ne glede na to ali nadaljuje? z konstantno vo?njo ali pospe?uje?. Pri konstantni vo?nji navadno najprej za?uti?, da je avto brez pospe?kov. Potem, ne glede na to ali nadaljuje? z vo?njo ali se zaustavi? (brez da ugasne? motor ali pa ugasne? in ponovno ?tarta?) se pri?gejo opozorilne lu?ke za motor in sistem zdrsovanja, temu pa sledijo tresljaji, ker o?itno motor ne deluje ve? pravilno. V?asih pri tem zasveti tudi lu?ka DPF filtra, vendar po dolo?enem ?asu ugasne. Ostali dve pa ostaneta pri?gani ?e naprej.Do sedaj se je to dogajalo vedno na avtocesti, pri hitrostih od 130-140km/h, pri pribli?no 2300-2400 obratih v 6 prestavi.Se je pa tudi enkrat zgodilo pri vo?nji po normalni cesti pri nizkih obratih. Citiraj
igorml Napisano 14. marec, 2012 Prijavi Napisano 14. marec, 2012 Meni je podobno delala in je bil krivec dpf. Razlika je v tem, da se mi na za?etku tega pojava ni pri?gala nobena lu?ka, ?ele po par ponovitev pa je utripala dpf, motor in zdrs. Po pregledu na ra?unalniku in snetju filtra s avta sem ugotovu, da mi je filter razpadu v notranjosti. avto mi je javljal napako premajhne u?inkovitosti filtra. Ni bilo drugega kot ga zamenjat. Sam sem zamenjal dpf in sedaj je zaenkrat vredu (cca 8kkm od takrat). Seveda nisem kupu original, ker je cena ubijalska. Sedaj opa?am, da se mi regenerira na cca 150-200 km. Se mi zdi, da se mi je prej malenkost kasneje. Me pa to ne moti preve?, razen porabe. Sem pa dal za aftermarket dpf filter cca 380? s po?tnino. ?e ti gori dpf lahko pomeni, da je filter zabasan. To lahko re?i? s vo?no nad 2000 obrati,.... ?e ti pa utripa pa je ?e tolk dele?, da te re?i servis (stran od uradnih!) Motor pa zdrs pa za?neta goret, ko se dolo?ena napaka pojavi ve?krat in pomeni gro?no za avto. Ta ti ponavadi ostane, dokler se napaka ne popravi. lp, igor Citiraj
SpEkTr Napisano 14. marec, 2012 Prijavi Napisano 14. marec, 2012 Tudi meni se regenerira na pribli?no isto razdaljo. Pomoje ni panike. Citiraj
DuJa Napisano 14. marec, 2012 Avtor Prijavi Napisano 14. marec, 2012 Avto je do sedaj obiskal dva poobla??ena servisa in enega mehanika. Noben od njih mi ni do sedaj omenjal da bi bil lahko problem na DPF filtru, ker jim o?itno tega tudi ra?unalnik ni pokazal. So mi pa enkrat na enem od poobla??enih servisu namignili, da je mo?no, da je problem v nekem ventilu, ki vra?a izpu?ne pline v izgorevanje. Jaz o tem ventilu ne vem ni?, ker samih sistemov ne poznam dobro. Se pa takrat nismo odlo?ili za zamenjavo, ker niso bili prepri?ani, da bo to re?ilo problem. Citiraj
Z M A J Napisano 14. marec, 2012 Prijavi Napisano 14. marec, 2012 Kaj je potem to kak?en EGR ali IMV ventil, ta 2 se najpogosteje omenje, kak?ni sta pa njuni funkciji pa nimam pojma! Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Sirius Napisano 14. marec, 2012 Prijavi Napisano 14. marec, 2012 To so simptomi slabega delovanja EGR The Symptoms of a Bad Linear EGR Valve By Jen Davis, eHow Contributor | updated May 29, 2011 The exhaust gas recirculation (EGR) valve in a car or truck is part of the vehicle's emissions control system. The EGR valve controls nitrous oxide emissions by pushing some of the emissions back into the engine. Over time, EGR valves can malfunction due to carbon buildup and other issues with the engine, especially if the vehicle has problems with its fuel mixture. A linear EGR valve is different from a regular EGR valve because it uses a computer to control pressure rather than a vacuum. 1. Rough Idle o When the linear EGR valve does not close properly, too much exhaust enters the intake and causes the vehicle to run poorly at an idle. The extra air in the intake affects the vehicle's fuel mixture and will cause it to run lean, meaning it is getting too much air and not enough fuel. If the condition is severe enough, the car may also stall out at an idle or misfire under operation. Starting Problems o You may have a difficult time starting your car or truck if the linear EGR valve does not close fully. These starting problems are caused because of the loss of pressure in the intake manifold. A vehicle's intake must have the correct amount of pressure in order to start properly. o Knocking or Pinging o If the exhaust port on the linear EGR valve becomes blocked with carbon, your vehicle may develop what is called a spark knock. This is a knocking or pinging noise that occurs when fuel periodically explodes inside the engine instead of burning smoothly. It will most commonly be heard when the vehicle is under a heavy work load, such as towing a trailer. Citiraj Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
DuJa Napisano 14. marec, 2012 Avtor Prijavi Napisano 14. marec, 2012 To so simptomi slabega delovanja EGR The Symptoms of a Bad Linear EGR ValveBy Jen Davis, eHow Contributor | updated May 29, 2011 The exhaust gas recirculation (EGR) valve in a car or truck is part of the vehicle's emissions control system. The EGR valve controls nitrous oxide emissions by pushing some of the emissions back into the engine. Over time, EGR valves can malfunction due to carbon buildup and other issues with the engine, especially if the vehicle has problems with its fuel mixture. A linear EGR valve is different from a regular EGR valve because it uses a computer to control pressure rather than a vacuum.1. Rough Idleo When the linear EGR valve does not close properly, too much exhaust enters the intake and causes the vehicle to run poorly at an idle. The extra air in the intake affects the vehicle's fuel mixture and will cause it to run lean, meaning it is getting too much air and not enough fuel. If the condition is severe enough, the car may also stall out at an idle or misfire under operation.Starting Problemso You may have a difficult time starting your car or truck if the linear EGR valve does not close fully. These starting problems are caused because of the loss of pressure in the intake manifold. A vehicle's intake must have the correct amount of pressure in order to start properly.o Knocking or Pingingo If the exhaust port on the linear EGR valve becomes blocked with carbon, your vehicle may develop what is called a spark knock. This is a knocking or pinging noise that occurs when fuel periodically explodes inside the engine instead of burning smoothly. It will most commonly be heard when the vehicle is under a heavy work load, such as towing a trailer. Glede na opisane simptome je te?ko re?t, da je zagotovo to to. Najbr? bo treba kar do res enega dobrega mehanika in poskusit. Kar je ?udno je to, da nikoli na teh testih na ra?unalnikih ne poka?e slabega delovanja izpu?nega sistema. Citiraj
Alex Napisano 14. marec, 2012 Prijavi Napisano 14. marec, 2012 Kaj je potem to kak?en EGR ali IMV ventil, ta 2 se najpogosteje omenje, kak?ni sta pa njuni funkciji pa nimam pojma! EGR verjetno ne more bit, ker jaz vozim brez njega ?e 4 leta in ni nobene razlike v performansah.Pa tudi napako javi ra?unalnik. Citiraj
Žirinofski Napisano 14. marec, 2012 Prijavi Napisano 14. marec, 2012 a ti kaj kadi takrat ko nima? pospe?kov?? Citiraj
Boss Napisano 14. marec, 2012 Prijavi Napisano 14. marec, 2012 a ti kaj kadi takrat ko nima? pospe?kov?? Ja kako bo pa to videl, ?e ima DPF filter notri? Citiraj
jures Napisano 14. marec, 2012 Prijavi Napisano 14. marec, 2012 kaj pa gospodi?na turbinca in njene cevi? kaj pa gospodi?na turbinca in njene cevi? nisi omenil, ampak a se to zgodi pri enakih obratih ne glede na hitrost' Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
DuJa Napisano 15. marec, 2012 Avtor Prijavi Napisano 15. marec, 2012 a ti kaj kadi takrat ko nima? pospe?kov?? Avto ne kadi ko si brez pospe?kov. V?asih pozimi zakadi webasto, ?e avto premikam ve?rat po 1-2 km.Ampak na to so me opozorili ?e ob nakupu avta. kaj pa gospodi?na turbinca in njene cevi? kaj pa gospodi?na turbinca in njene cevi?nisi omenil, ampak a se to zgodi pri enakih obratih ne glede na hitrost' Ve?inoma se dogaja pri enakih obratih (2300-2400). Enkrat se je pa tudi zgodilo pri nizkih (1500). V bistvu samo delovanje avta nekako ni vedno enako. Enkrat je bolj ?ivahen, drugi? zamorjen. Pa tudi zvok motorja se spreminja. Dejansko je te?ko re?i kaj to?no mu fali, ker se ne obna?a vedno enako. Kaj mislite pa o kak?ni napaki na sami elektroniki? Citiraj
jures Napisano 15. marec, 2012 Prijavi Napisano 15. marec, 2012 Avto ne kadi ko si brez pospe?kov. V?asih pozimi zakadi webasto, ?e avto premikam ve?rat po 1-2 km.Ampak na to so me opozorili ?e ob nakupu avta.Ve?inoma se dogaja pri enakih obratih (2300-2400). Enkrat se je pa tudi zgodilo pri nizkih (1500). V bistvu samo delovanje avta nekako ni vedno enako. Enkrat je bolj ?ivahen, drugi? zamorjen. Pa tudi zvok motorja se spreminja. Dejansko je te?ko re?i kaj to?no mu fali, ker se ne obna?a vedno enako. Kaj mislite pa o kak?ni napaki na sami elektroniki? odpri havbo, nekdo naj malo pritiska gas ti pa glej ?e kje piha pri ceveh zrak ven okoli turbine. Ali olja kaj ?re in ali uporablja? C1 olje, kolk ma km? Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
YavarYe X6V6 Napisano 15. marec, 2012 Prijavi Napisano 15. marec, 2012 Ra?unalniki za avto diagnozo so eno veliko SRANJE ?e jih uporablja folk ki NIMA pojma kaj dela in kaj naj dela ! Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
DuJa Napisano 15. marec, 2012 Avtor Prijavi Napisano 15. marec, 2012 odpri havbo, nekdo naj malo pritiska gas ti pa glej ?e kje piha pri ceveh zrak ven okoli turbine. Ali olja kaj ?re in ali uporablja? C1 olje, kolk ma km? Avto ima 88.000 km, nivo olja je v mejah normale, ni? ni?je. Avto ima 88.000 km, nivo olja je v mejah normale, ni? ni?je. Olje je pa tisto, ki ti ga dajo na servisu. Citiraj
Žirinofski Napisano 15. marec, 2012 Prijavi Napisano 15. marec, 2012 no?em bit pameten ampak lahko je zopet senzor zraka poznam primer podoben tvojemu isto na dolo?enih obratih je izgubil mo? in ni bilo pospe?ka na ra?unalniku je pokazalo senzor zraka so ga zamenjali in avto je 14 dni delal normalno potem pa zopet isto ampak tokrat ra?unalnik ni pokazal ni?esar po nekaj dnevih obupavanja so vseeno ?e enkrat zamenjali senzor ?eprav ga ra?unalnik ni zaznal kot napako in stvarca dela. Citiraj
Z M A J Napisano 16. marec, 2012 Prijavi Napisano 16. marec, 2012 Simona sem vpra?al konkretno za tale primer in mu navedel kaj se dogaja z avtom, je rekel da zelo verjetno EGR. Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
DuJa Napisano 16. marec, 2012 Avtor Prijavi Napisano 16. marec, 2012 Trenutno je avto pri mehaniku, ker je delal katastrofalno. Vse tri opozorilne luòke so gorele (motor, dpf filter, sistem zdrsovanja). Zadnja diagnoza ?e ni bila postavljena, ke je ra?unalnik pokazal en kup napak. Ne vem kaj vse to?no. Se pa predvideva da je res ta ventil. Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.