Z M A J Napisano 16. marec, 2012 Prijavi Napisano 16. marec, 2012 Pozdravljeni! Pri moji ?rnozmajki se ukvarjam z naslednjim problemom; avto se mi zeelo dolgo segreva na delovno (?e je merilo delovne temp. srednja vrednost kazal?ka), se pravi ko ?tartam iz okolice Kamnika, se mi na "delovno" segreje ?ele direkt v kro?nem Toma?evo ali pa v ?rnu?ah recimo, to se pravi da sem ?e prevozil kar nekih preko 20km-jev, kar mi je prov ?udno. :ne vem: Druga zadeva pa je, da ko se peljem neki cajta v klanec, se jasno hitreje segreva kot ?e bi ?el po ravnini (po mo?nosti na tempomatu), potem pa se nekaj km-jev peljem npr. po rahlem klancuz navzdol in se avto ohladi NAZAJ NA MRZLEGA, kot da sem ga ravnokar ?tartal. Skratka meni ni? jasno. :ne vem: Je pa tudi tako, da ?e ga normalno furam (recimo do keke 160kmh) se avto dobro pelje in ne rabim dolit nobene hladiline, ?e ga pa za?nem stiskat, mi pa zme?e vodo ven ?ez ekspanzijski pokrov?ek (verjetno, ker nisem gledal, se pa vidi sledi teko?ine, ki jo izlo?i), no in jasno je potrebno dolit potem hladilno ali pa vodo ali karkoli. Potem sem razmi?ljal kaj bi lahko bila te?ava - ali zabasan hladilnik ali pa morda okvarjen termostat (zablokiran v neki poziciji npr. odprt na eni ?etrtinki), nimam pojma. Maestro Ajvar je predlagal kar "kme?ko logiko" in sicer mrzel motor pri?gat in tipat cevi, da se vidi kako za?ne voda kro?it, katere in kdaj se cevi segrejejo, kdaj odpre termostat itd. V?eraj je potem Pelko to naredil (pa? tipal cevi) in je rekel, da bi znala biti morda tudi "dihtnga" oz. tesnilo na glavi motorja. Jaz sem ?e totalno zmeden, nimam pojma, vem pa da mi dihtngo na glavi ?e najmanj di?i rihtat od vseh na?tetih in je verjetno tudi najve?ji stro?ek. Hvala vsem, ki ste tole prebral, ?e kdo ?e kaj fajnga napi?e pa toliko bolje. LP! B. Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
batko Napisano 16. marec, 2012 Prijavi Napisano 16. marec, 2012 ma po moje to ku se ti po?asi segreva in ne dr?i konstantne temperature med vo?njo je skoraj sigurno termostat, nevem pa zakaj ti zmankuje vode. Po moje bi bilo najbolj?e prvo menjati termostat, ki ni noben velik stro?ek in potem slediti kaj se dogaja... Citiraj www.gistel.si
uklopko Napisano 16. marec, 2012 Prijavi Napisano 16. marec, 2012 zamenjaj termostat in ne kompliciraj,potem pa ugotavljaj dalje Termopstat lahka zamenja? sam pa verjetnop stane ukol 40? max pomoje (na pamet govorim) Tipanje cevi je bv,ker ?e termostat ?tekne na neki poziciji bo voda kro?ila vseeno le po?asneje in prav tako bojo vse cevi 1x vro?e Citiraj 20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide
Z M A J Napisano 16. marec, 2012 Avtor Prijavi Napisano 16. marec, 2012 Termostat je nekih 100? (z ohi?jem se ga le dobi), pa ?e to ni to, ga jasno ne mislim menjat, vsekakor je pa to ?e vedno 4krat cenej? kakor tesnilo na glavi motorja. Kaj pravite na tele znake - da se mi med vo?njo spet nazaj ohladi kot da sem ga pravkar pri?gal, pomoje to lih ne ka?e na tesnilo na glavi (mal se tola?im, hehe), zato sem takoj posumil termostat, ampak sem totalni teoretik in antitalent za vija?enje motornih delov, zato spra?ujem ma?ke in maherje tule s foruma! Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
jures Napisano 16. marec, 2012 Prijavi Napisano 16. marec, 2012 Termostat je nekih 100? (z ohi?jem se ga le dobi), pa ?e to ni to, ga jasno ne mislim menjat, vsekakor je pa to ?e vedno 4krat cenej? kakor tesnilo na glavi motorja. Kaj pravite na tele znake - da se mi med vo?njo spet nazaj ohladi kot da sem ga pravkar pri?gal, pomoje to lih ne ka?e na tesnilo na glavi (mal se tola?im, hehe), zato sem takoj posumil termostat, ampak sem totalni teoretik in antitalent za vija?enje motornih delov, zato spra?ujem ma?ke in maherje tule s foruma! ?lovek, ?e je dost vode in se ti ne kadi zadaj ti ne gre na vodo. Termostat ti ne odpira, bo? pa? mogel spet na relacijo v medvode, sej si ?e vajen. Ne vem to?no ampak kaj pa tipalo? motor se sigurno ne ohladi, kve?ejmu obratno se pregreva ?e ne kro?i voda, tako da pazi, kazal?eg zgolj ka?e stanje na cevi po kateri bi morala te?i voda, pa o?itno ne ker ali je crknil ali termostat ne odpre vode. Pri tebi, ko ka?e 0 je lahko velik nad 100C....enostavno - ko bo kazalec padel po?lataj cev pred in za termostatom.....?e je ena vro?a in druga topla je to to Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Z M A J Napisano 16. marec, 2012 Avtor Prijavi Napisano 16. marec, 2012 Se pravi o famozni "dihtngi" zaenkrat ne duha ne sluha, lahko pa se zgodi, ?e se bo ?e kdaj pregrevala ma?inerija? Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
jures Napisano 16. marec, 2012 Prijavi Napisano 16. marec, 2012 Se pravi o famozni "dihtngi" zaenkrat ne duha ne sluha, lahko pa se zgodi, ?e se bo ?e kdaj pregrevala ma?inerija? ?e ma? ?e vodo v sistemu pol dihta, ?e ne je dihtnga, pa ponavadi se tudi ?uti in vidi na vo?nji, sej ni parna LPG hybridna lokomotiva Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Z M A J Napisano 16. marec, 2012 Avtor Prijavi Napisano 16. marec, 2012 Zadaj ne pu??a nobenga dima, to sem prepri?an. Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
mazdaman Napisano 16. marec, 2012 Prijavi Napisano 16. marec, 2012 temp ti pade ker ti zmanjka vode in ti ne ka?e dejanske temp (torej dihtunga). Citiraj Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si
Z M A J Napisano 16. marec, 2012 Avtor Prijavi Napisano 16. marec, 2012 To pa mislim da ni mo?no, kajti kasneje ko jo pomerim doma (ko se ?isto ohladi motor, npr. ?ez par uric), je voda na nivoju kot mora biti. :ne vem: Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
jures Napisano 16. marec, 2012 Prijavi Napisano 16. marec, 2012 temp ti pade ker ti zmanjka vode in ti ne ka?e dejanske temp (torej dihtunga). voda je.....sam skoz ne gre po moje.. Ko je v moji prvi slu?bi ?kodi forman ?la dihtnga, je zadaj bila tur?ka savna, avto imel zweitakt zvok, kazalec stalno na max, poleg tega je pa ?e en novinec zlil notri 4L vode - v smislu, ja ve? ko jo nalivam, manj jo je, kaj naj naredim? Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Boss Napisano 16. marec, 2012 Prijavi Napisano 16. marec, 2012 Po moje si vse lepo v prvem postu razlo?u. Edini skupni imenovalec je termostat, ki se ti je za?tekal v neki poziciji. Zato se ti avto ne segreje, ker pri hladnem motorju spu??a vodo skozi sistem, ?eprav bi moral biti termostat zaprt, da motor pride na delovno temperaturo. Da je pa termostat za?tekan v to?no dolo?eni na pol odprti poziciji pa ?e dodatno potrjuje razlaga, da ko avto tera? ti za?ne metat hladilno ven, ker ti zavre. Namre? termostat se ne odpre do konca in je pretok premajhen skozi hladilnik, da bi lahko ohladil hladilno. To je tudi nevarno saj ti lahko ma?ina zakuha, pol bo pa uni?eno in zvito ?e kaj drugega. Moje mnenje je, da zamenji termostat (kolikor stane pa? stane) in ?ele potem kaj drugega, samo po moje ne bo treba, ker bo? ?e z menjavo uredil zadevo. Citiraj
mazdaman Napisano 16. marec, 2012 Prijavi Napisano 16. marec, 2012 Da je pa termostat za?tekan v to?no dolo?eni na pol odprti poziciji pa ?e dodatno potrjuje razlaga, da ko avto tera? ti za?ne metat hladilno ven, ker ti zavre. Namre? termostat se ne odpre do konca in je pretok premajhen skozi hladilnik, da bi lahko ohladil hladilno. To je tudi nevarno saj ti lahko ma?ina zakuha, pol bo pa uni?eno in zvito ?e kaj drugega. Samo on pravi da ko tera mu temperatura pade kako da bi avto ravno pri?gal?? Citiraj Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si
mokster Napisano 16. marec, 2012 Prijavi Napisano 16. marec, 2012 Termostat je nekih 100? (z ohi?jem se ga le dobi), pa ?e to ni to, ga jasno ne mislim menjat, vsekakor je pa to ?e vedno 4krat cenej? kakor tesnilo na glavi motorja. Kaj pravite na tele znake - da se mi med vo?njo spet nazaj ohladi kot da sem ga pravkar pri?gal, pomoje to lih ne ka?e na tesnilo na glavi (mal se tola?im, hehe), zato sem takoj posumil termostat, ampak sem totalni teoretik in antitalent za vija?enje motornih delov, zato spra?ujem ma?ke in maherje tule s foruma! To so vsi znaki termostata. Vodo ti ne zadr?i ampak ti skoz kro?i. Lahko pa pusti? do poletja pol bo? mel po avtocesti ravno prav. Samo po mestu ti bo pa zakuhal pol bo pa famozna dihtunga pa bru?enje glave. Citiraj
Z M A J Napisano 16. marec, 2012 Avtor Prijavi Napisano 16. marec, 2012 Kris, narobe si prebral, temperatura mi pade, ko prakti?no ne dotikam gasa in grem par km-jev po bregu NAVZDOL! Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
mokster Napisano 16. marec, 2012 Prijavi Napisano 16. marec, 2012 Kris, narobe si prebral, temperatura mi pade, ko prakti?no ne dotikam gasa in grem par km-jev po bregu NAVZDOL! ?e bati ne delajo orng se ma?ina ne greje, Voda samo kro?i in se hladi v hladilniku.TERMOSTAT meni Citiraj
Boss Napisano 16. marec, 2012 Prijavi Napisano 16. marec, 2012 Samo on pravi da ko tera mu temperatura pade kako da bi avto ravno pri?gal?? Povr?no bere? - glej kaj je napisal. Je pa tudi tako, da ?e ga normalno furam (recimo do keke 160kmh) se avto dobro pelje in ne rabim dolit nobene hladiline, ?e ga pa za?nem stiskat, mi pa zme?e vodo ven ?ez ekspanzijski pokrov?ek (verjetno, ker nisem gledal, se pa vidi sledi teko?ine, ki jo izlo?i), no in jasno je potrebno dolit potem hladilno ali pa vodo ali karkoli. Citiraj
svadreb Napisano 16. marec, 2012 Prijavi Napisano 16. marec, 2012 Vsi tvoji opisi ka?ejo na termostat, za?tekan v odprtem polo?aju. Torej bo re?itev v menjavi termostata. Citiraj
Boss Napisano 16. marec, 2012 Prijavi Napisano 16. marec, 2012 Vsi tvoji opisi ka?ejo na termostat, za?tekan v odprtem polo?aju. Torej bo re?itev v menjavi termostata. Ni ?ist v odprtem polo?aju, ker ?e bi bil mu ne bi hladilno ven metal ko avto potera. Citiraj
Sirius Napisano 16. marec, 2012 Prijavi Napisano 16. marec, 2012 Preveri termostat. Odmontiraj ga in ga v lon?ku z vodo segrevalj do vretja. Tako vidi?, ?e bimetal deluje ozioma, ?e odpira. Glede nato, da si navedel, da doliva? hladilno, se je lahko zgodilo, da je teko?ine toliko zmanjkalo, da je pumpa potegnila malo zraka in se ta sedaj nahaja v glavi motorja, kjer pod obremenitavami motorja malo zavre. To da se po?asneje segreva je lahko posledica aditiva, ki nekoliko upo?asnjuje segrevanje motorja. ?e pa je to segrevanje zelo po?asno, je najverjetneje poledica blokiranjega termostata v odprtem polo?aju. V najslab?em slu?aju je termostat + tesnilo glave. Tudi to, da ti se navzdol, brez gasa motor ohladi, je znak blokiranega termostata v odprtem polo?aju. Citiraj Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Z M A J Napisano 17. marec, 2012 Avtor Prijavi Napisano 17. marec, 2012 Ok, vidim da ste kar enotnega mnenja. @Sirius, mislim da tolik?nega vpliva ne bi smel met noben aditiv, da se mi preko 20-kmjev ogreva na delovno, ?e bi to dejansko povzro?il aditiv, potem ga raj?i niti ne bi noter dajal, ker "delovna" je za?eljena ?imprej, vsaj kar se mene ti?e. Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Sirius Napisano 17. marec, 2012 Prijavi Napisano 17. marec, 2012 Ok, vidim da ste kar enotnega mnenja. @Sirius, mislim da tolik?nega vpliva ne bi smel met noben aditiv, da se mi preko 20-kmjev ogreva na delovno, ?e bi to dejansko povzro?il aditiv, potem ga raj?i niti ne bi noter dajal, ker "delovna" je za?eljena ?imprej, vsaj kar se mene ti?e. Navedene te?ave dale? presegajo delovanje aditiva, ki vpliva na nekoliko po?asnej?e segrevanje motorja. Poleti se lahko zgodi, da se v mestni vo?nji, ko je veliko mirovanja v prometu, vklaplajnje ventilatorja veliko redkej?e. Vse drugo, kar si navedel pa so simptomi te?av, ki smo jih zgoraj opisali. Torej obi??i Simona in postavita pravo diagnozo. ?imprej tem bolje. Na ma?ini ima? ti ?e en hladilnik, ki nekoliko zmanj?uje segrevanje hladilne teko?ine, to je plinski uprjalnik, ki se greje s hladilno, vendar je pri normalnem delovanju termostatskega ventila ta vpliv zanemarljiv. Citiraj Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Z M A J Napisano 17. marec, 2012 Avtor Prijavi Napisano 17. marec, 2012 Ja, saj tako sem tudi dojemal delovanje Bond-a! Zdele v roku 2.000km mi sledi redni servis - kolikor sem bral tvoja prilo?ena navodila ga na tej menjavi dodam le pol plo?evinke a ne? No se pravi v kratkem sledi naro?ilo materiala. Servis pa upam da ?e v prihodnjem tednu - v smislu termosta-tića. Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
mazdaman Napisano 17. marec, 2012 Prijavi Napisano 17. marec, 2012 Povr?no bere? - glej kaj je napisal. OK sem slabo bral. Citiraj Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si
Z M A J Napisano 19. marec, 2012 Avtor Prijavi Napisano 19. marec, 2012 Naj se pohvalim, da mi v zadnjih 500km prevo?enih ni popilo niti 1dcl-ja hladilne teko?ine, no sem pa vozil disciplinirano in v okviru cestnih omejitev. Verjetno ?e danes naro?im termostat in potem kmalu enkat monta?a. Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.