Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

pri meni ko sem imel roverja 214 mi je ?la dihtnga na glavi prva stvar ki se mi je zgodila je bila ta da se avto nikakor ni segrel tudi po 30-ih kilometrih izginjala je tudi hladilna teko?ina nivo olja na ?ipki je nara??al (seveda zaradi hladilne teko?ine v motorju) in na pokrov?ku za dolivanje olja v motor se mi je naredila "majoneza" in pri segretem motorju se je iz luknje za dolivanje olja kadila para pri mrzlem motorju pa ko si odpru ekspanzijsko posodo mo?no pihnil zrak.

Napisano

Aha, no meni nivo olja nikakor ne nara??a, prav tako pa nimam slovite "smetance" v motornem prostoru. :jupiii:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Pozdravljeni!

 

Pri moji ?rnozmajki se ukvarjam z naslednjim problemom;

 

avto se mi zeelo dolgo segreva na delovno (?e je merilo delovne temp. srednja vrednost kazal?ka), se pravi ko ?tartam iz okolice Kamnika, se mi na "delovno" segreje ?ele direkt v kro?nem Toma?evo ali pa v ?rnu?ah recimo, to se pravi da sem ?e prevozil kar nekih preko 20km-jev, kar mi je prov ?udno. :ne vem:

 

Druga zadeva pa je, da ko se peljem neki cajta v klanec, se jasno hitreje segreva kot ?e bi ?el po ravnini (po mo?nosti na tempomatu), potem pa se nekaj km-jev peljem npr. po rahlem klancuz navzdol in se avto ohladi NAZAJ NA MRZLEGA, kot da sem ga ravnokar ?tartal. Skratka meni ni? jasno. :ne vem:

 

Je pa tudi tako, da ?e ga normalno furam (recimo do keke 160kmh) se avto dobro pelje in ne rabim dolit nobene hladiline, ?e ga pa za?nem stiskat, mi pa zme?e vodo ven ?ez ekspanzijski pokrov?ek (verjetno, ker nisem gledal, se pa vidi sledi teko?ine, ki jo izlo?i), no in jasno je potrebno dolit potem hladilno ali pa vodo ali karkoli. :hudicek:

 

Potem sem razmi?ljal kaj bi lahko bila te?ava - ali zabasan hladilnik ali pa morda okvarjen termostat (zablokiran v neki poziciji npr. odprt na eni ?etrtinki), nimam pojma.

 

Maestro Ajvar je predlagal kar "kme?ko logiko" in sicer mrzel motor pri?gat in tipat cevi, da se vidi kako za?ne voda kro?it, katere in kdaj se cevi segrejejo, kdaj odpre termostat itd. V?eraj je potem Pelko to naredil (pa? tipal cevi) in je rekel, da bi znala biti morda tudi "dihtnga" oz. tesnilo na glavi motorja. :blush:

 

Jaz sem ?e totalno zmeden, nimam pojma, vem pa da mi dihtngo na glavi ?e najmanj di?i rihtat od vseh na?tetih in je verjetno tudi najve?ji stro?ek. :o

 

Hvala vsem, ki ste tole prebral, ?e kdo ?e kaj fajnga napi?e pa toliko bolje.

 

LP!

 

B.

 

?e moj komentar: menjaj termostat!

l.p.

Napisano

Danes kupil termostat (majstr Pelko se je neki izpogajal s Cosmos-em) in je bila cena samo 80?, za delo pa tudi vem da mi bo vzel minimalno kot se spodobi za tak?en poseg! :danzoman::bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ampak, ali govoriš o 005, ali o 005A?    In tale tvoj link pravi, da so narejene v Evropi. Naše so Made in Japan??? Ima to kaj veze, kje so narejene tvoje?  
    • Nisva sla nit blizu tam   Ziri -> Smrecje -> Stolp -> Zaplana -> Rovte -> Ziri:
    • jaz bom naslednje šel nazaj na Toyo   Toyo Proxes Sport 2 - Tyre Reviews And Ratings WWW.TYREREVIEWS.COM Will the toyo Proxes Sport 2 suit your car? Find the best tyre for your car read 5 reviews for toyo Proxes Sport 2 and compare to other Ultra...  
    • Zato, ker so to slabe guma na mokrem pa A gor ali dol. 😉 https://www.tyrereviews.com/Tyre/BRIDGESTONE/Turanza-T005.htm Mnenja voznikov:   By far the worst tire I had in the wet, borderline dangerous. Driving comfort average at best. On dry it grips really well, but man, in the wet, oh my. Had them on new CX 30, changed them immediately for all season Continental AllSeasonContact 2. Huge difference in wet grip, and in comfort. I can recommend these Bridgestones only for someone living and driving in an area where you don't get much rain.   Še eden:.    I have to say I've never had so bad tires in my 25 years of driving on any of our cars than these Bridgestone Turanza T005 tires. Bought them 3 years ago, they only lasted 25000 miles. No grip at all, stopping power is basically zero (abs kicks in most of the times) at the smallest rain the tires are skidding in roundabouts, tires spinning out in wet conditions, these shouldn't be road legal! The 8mm thread went down to almost below legal now after 25000 miles. Had Michelin Primacy 3 before and they lasted for almost twice as long. Tyre on passenger side tends to spin out on our Audi A3 Sportback, these tires were made in Hungary and Turkey so don't buy any of these!. Never again.   Pa tale: After 21000miles and 5years the tires have excessive wear The wet grip is non-existent from the 1st day. The dry grip is average while there spin a lot when accelerating sharply. Definitely I'll not buy again.   These tires don’t last. Had to replace at around 10,000 miles. Inner tread wear was extreme.
    • Ljudje se počasi tudi o svojih Teslah to sprašujejo. Enkrat zjutraj bo vse izključeno in boš lahko dobil nazaj  samo proti plačilu.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.