Žirinofski Napisano 19. marec, 2012 Prijavi Napisano 19. marec, 2012 pri meni ko sem imel roverja 214 mi je ?la dihtnga na glavi prva stvar ki se mi je zgodila je bila ta da se avto nikakor ni segrel tudi po 30-ih kilometrih izginjala je tudi hladilna teko?ina nivo olja na ?ipki je nara??al (seveda zaradi hladilne teko?ine v motorju) in na pokrov?ku za dolivanje olja v motor se mi je naredila "majoneza" in pri segretem motorju se je iz luknje za dolivanje olja kadila para pri mrzlem motorju pa ko si odpru ekspanzijsko posodo mo?no pihnil zrak. Citiraj
Z M A J Napisano 19. marec, 2012 Avtor Prijavi Napisano 19. marec, 2012 Aha, no meni nivo olja nikakor ne nara??a, prav tako pa nimam slovite "smetance" v motornem prostoru. Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
LabiGT Napisano 19. marec, 2012 Prijavi Napisano 19. marec, 2012 kar je se bolj pomembno nimas roverja Citiraj It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
Mihael1 Napisano 22. marec, 2012 Prijavi Napisano 22. marec, 2012 Pozdravljeni! Pri moji ?rnozmajki se ukvarjam z naslednjim problemom; avto se mi zeelo dolgo segreva na delovno (?e je merilo delovne temp. srednja vrednost kazal?ka), se pravi ko ?tartam iz okolice Kamnika, se mi na "delovno" segreje ?ele direkt v kro?nem Toma?evo ali pa v ?rnu?ah recimo, to se pravi da sem ?e prevozil kar nekih preko 20km-jev, kar mi je prov ?udno. :ne vem: Druga zadeva pa je, da ko se peljem neki cajta v klanec, se jasno hitreje segreva kot ?e bi ?el po ravnini (po mo?nosti na tempomatu), potem pa se nekaj km-jev peljem npr. po rahlem klancuz navzdol in se avto ohladi NAZAJ NA MRZLEGA, kot da sem ga ravnokar ?tartal. Skratka meni ni? jasno. :ne vem: Je pa tudi tako, da ?e ga normalno furam (recimo do keke 160kmh) se avto dobro pelje in ne rabim dolit nobene hladiline, ?e ga pa za?nem stiskat, mi pa zme?e vodo ven ?ez ekspanzijski pokrov?ek (verjetno, ker nisem gledal, se pa vidi sledi teko?ine, ki jo izlo?i), no in jasno je potrebno dolit potem hladilno ali pa vodo ali karkoli. Potem sem razmi?ljal kaj bi lahko bila te?ava - ali zabasan hladilnik ali pa morda okvarjen termostat (zablokiran v neki poziciji npr. odprt na eni ?etrtinki), nimam pojma. Maestro Ajvar je predlagal kar "kme?ko logiko" in sicer mrzel motor pri?gat in tipat cevi, da se vidi kako za?ne voda kro?it, katere in kdaj se cevi segrejejo, kdaj odpre termostat itd. V?eraj je potem Pelko to naredil (pa? tipal cevi) in je rekel, da bi znala biti morda tudi "dihtnga" oz. tesnilo na glavi motorja. Jaz sem ?e totalno zmeden, nimam pojma, vem pa da mi dihtngo na glavi ?e najmanj di?i rihtat od vseh na?tetih in je verjetno tudi najve?ji stro?ek. Hvala vsem, ki ste tole prebral, ?e kdo ?e kaj fajnga napi?e pa toliko bolje. LP! B. ?e moj komentar: menjaj termostat!l.p. Citiraj
Z M A J Napisano 22. marec, 2012 Avtor Prijavi Napisano 22. marec, 2012 Danes kupil termostat (majstr Pelko se je neki izpogajal s Cosmos-em) in je bila cena samo 80?, za delo pa tudi vem da mi bo vzel minimalno kot se spodobi za tak?en poseg! Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.