Jest Napisano 2. januar, 2016 Prijavi Napisano 2. januar, 2016 Smo imeli "dojencka" na pocitnicah za par dni in smo ?li malo na izlet ... ... 5 Citiraj lp Thomas mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
jstdoma Napisano 3. januar, 2016 Prijavi Napisano 3. januar, 2016 Ker nisem mogu spat sem ?el na kavico kar kmal zjutri. Pa je blo ?e vse splu?eno Sm pa parkiral zraven mal mlaj?ega 1 Citiraj
P4nd4 Napisano 3. januar, 2016 Prijavi Napisano 3. januar, 2016 Ker nisem mogu spat sem ?el na kavico kar kmal zjutri. Pa je blo ?e vse splu?eno Sm pa parkiral zraven mal mlaj?ega S80_XC90_1500.jpgV na?e celjske konce bi zavil ?e ni ni? plu?eno Citiraj
piko Napisano 3. januar, 2016 Prijavi Napisano 3. januar, 2016 dana?nji "sne?ni" test nove CX-5.....odli?ne vozne lastnosti na zasne?eni cesti...: ) 6 Citiraj
iceman22 Napisano 5. januar, 2016 Prijavi Napisano 5. januar, 2016 Mal jo zebe. 1 Citiraj www.trziskisladoled.si
Z M A J Napisano 28. januar, 2016 Prijavi Napisano 28. januar, 2016 U?eri je dobila "podnapise" za tiste, ki doslej niso uspeli dojeti napisa SIGAS. 2 Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Tomozuki Napisano 16. februar, 2016 Prijavi Napisano 16. februar, 2016 Moj novi projekt za naslednjih par let Moram ?e kako lep?o sliko kresnit, da se ne bom samo ?ez balkon nagibal. 7 Citiraj
Scr3am Napisano 16. februar, 2016 Prijavi Napisano 16. februar, 2016 Kaj je pa ?e potrebno postoriti za tega lepotca oz. kak?en je plan ? 1 Citiraj
mazdaman Napisano 16. februar, 2016 Prijavi Napisano 16. februar, 2016 1 Citiraj Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si
Tomozuki Napisano 16. februar, 2016 Prijavi Napisano 16. februar, 2016 Trenutno ob?asno cuka, ampak bom naro?il tisti ?udni OBD1.5 kabel iz USA, da ga priklopim na ra?unalnik in si skraj?am muke. Ker ko odpre? havbo, je vse tako natla?eno, da sploh ne ve?, kako bi se zadeve lotil. Nekaj podobnega kot ?e dobi? preve? oblo?eno mizo s hrano... Kaj je potrebno narediti: Motor: - odpravit cukanje- zamenjat tesnila pri kolektorjih- klima spu??a Notranjost: - popravit stikalo za vse 4 smerokaze- ugotovit, zakaj ?trlijo ?ice od alarmne naprave in kje sploh je ta- popravit centralno zaklepanje iz zunanje strani- popravit motor?ek na voznikovi strani za spust ?ipe- avtoradio ne deluje- armaturna plo??a je po?ena pri vetrobranu (jo bom preoblekel) Zunanjost: - popravilo rje na prtlja?nih vratih in barvanje- kitanje prednjega odbija?a in barvanje prednjega in zadnjega odbija?a- vgradnja meglenk- menjava zob?enikov na pop-up lu?eh- menjava smernikov za belo steklo in in?talacija dnevnih lu?i - za isto plastiko V grobem so to prvi koraki Ostalo je samo ?e ?minkanje. Je pa avto res u?itek vozit; dejansko je zelo dobro vodljiv in dale? od evropskih predsodkov o ameri?kih avtih. Pa tudi pri udobnosti niso ?parali. Za avtocestno kruzanje je tudi poraba kar ugodna za 5700 kubikov. Pri 130-150km/h spije slabih 8 litrov, na regionalkah pa malenkost ve?. Edino mesto mu ne pa?e. Tam se zna hitro zavrtet do 16 litrov. Odvisno od noge 2 Citiraj
mazdaman Napisano 17. februar, 2016 Prijavi Napisano 17. februar, 2016 Kak?en pa je menjalnik? Citiraj Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si
KAALman Napisano 17. februar, 2016 Prijavi Napisano 17. februar, 2016 Mal sem streho podalj?al Zgleda ko mali Aston Martin ? 1 Citiraj LP KAALman
Tomozuki Napisano 18. februar, 2016 Prijavi Napisano 18. februar, 2016 Kak?en pa je menjalnik? Auto. Z ro?nim ga je skoraj nemogo?e dobit na tej strani lu?e :/ LS1 (1998+) se pa dobijo pogosto tudi z ro?nim, vendar so od 1995 narejeni iz putra (beri: v Mehiki) in zdr?ijo 60.000-100.000km, potem si pa la?ji za 2000?. Avtomatik je pa bulletproof in zdr?i tudi do 500.000km, ?eprav ti vzame veselje do prestavljanja. V performansah so pa minimalne razlike. Na 400m je ?isto mo?no, da pride? prej skozi cilj z avtomatikom Presenetljivo dobro prestavlja glede na to, da je precej bolj enostavno narejen kot kaki DSG. 1 Citiraj
Boss Napisano 18. februar, 2016 Prijavi Napisano 18. februar, 2016 V performansah so pa minimalne razlike. Na 400m je ?isto mo?no, da pride? prej skozi cilj z avtomatikom Presenetljivo dobro prestavlja glede na to, da je precej bolj enostavno narejen kot kaki DSG. ?e je stock menjalnik, ne bo hitrej?i od ro?nega, ker bo ?tartal s prenizkimi obrati in premalo mo?i. ?e mu pa da? recimo kak?en stall converter re?mo tam nekje na 3.000RPM potem pa celo verjamem, da je hitrej?i automatik Citiraj
Tomozuki Napisano 20. februar, 2016 Prijavi Napisano 20. februar, 2016 To sem zasledil med LT/LS debatami Sicrer je govora o Z28, ampak prakti?no gre za ideti?en avto. "To answer your question about 1/4 mile times, stock for stock they tend to be the same. You have to consider that although you are giving up 2 gears, one of those is an extra overdrive that you'll never hit on the 1/4 mile. Then, you take into consideration that the 1st gear of 4L60E is more aggressive than the 1st gear of the T56, even after you calculate in the different rear end ratios (3.23 for a GU5 auto, vs 3.42 for all manuals). Then consider that the auto is going to get off the line faster (unless you're a pro-stock driver, in which case it may be even), and the auto shifts faster and more accurately than any normal human can dream of. After all that, it doesn't take too much imagination to see why the auto will run similar 1/4 mile times. If the T56 is driven well it will always trap at a heigher speed, but the times are pretty similar. If you put a high rpm stall and a shift kit in the auto it will walk all over the manuals all day." ?e en podobno odgovarja: "Manual is slighty faster with a skilled driver, but the automatic will win a large percentage of the drag races.One of the biggest issue with the Z28 A4 is the 4 speed transmission. The spacing of only 4 gears leaves some bad weak performance zones.If you nail the gas from certain speeds (like 35mph or up around 75 mph) performance is rather sluggish. When I had my LS1 Z28 (auto) I quickly learned where the car was weak (around 35 - 40 mph), and I tried to avoid those speeds when racing.But when drag racing from a dead stop, the A4 works well." Citiraj
Dare Kosterca Napisano 20. februar, 2016 Prijavi Napisano 20. februar, 2016 To sem zasledil med LT/LS debatami Sicrer je govora o Z28, ampak prakti?no gre za ideti?en avto. "To answer your question about 1/4 mile times, stock for stock they tend to be the same. You have to consider that although you are giving up 2 gears, one of those is an extra overdrive that you'll never hit on the 1/4 mile. Then, you take into consideration that the 1st gear of 4L60E is more aggressive than the 1st gear of the T56, even after you calculate in the different rear end ratios (3.23 for a GU5 auto, vs 3.42 for all manuals). Then consider that the auto is going to get off the line faster (unless you're a pro-stock driver, in which case it may be even), and the auto shifts faster and more accurately than any normal human can dream of. After all that, it doesn't take too much imagination to see why the auto will run similar 1/4 mile times. If the T56 is driven well it will always trap at a heigher speed, but the times are pretty similar. If you put a high rpm stall and a shift kit in the auto it will walk all over the manuals all day." ?e en podobno odgovarja: "Manual is slighty faster with a skilled driver, but the automatic will win a large percentage of the drag races.One of the biggest issue with the Z28 A4 is the 4 speed transmission. The spacing of only 4 gears leaves some bad weak performance zones.If you nail the gas from certain speeds (like 35mph or up around 75 mph) performance is rather sluggish. When I had my LS1 Z28 (auto) I quickly learned where the car was weak (around 35 - 40 mph), and I tried to avoid those speeds when racing. But when drag racing from a dead stop, the A4 works well."Ho?emo slike! 1 Citiraj
Boss Napisano 20. februar, 2016 Prijavi Napisano 20. februar, 2016 Sam res - tole bi bilo zanimivo videt v kak?nem videu. Ampak problem je, ker na dragih imajo ?e vsi mal napiljene menjalnike. Je pa seveda veliko odvisno tudi kak?en je ta ro?ni menjalnik - ?e je "po?asen" in ne dovoli hitrega prestavljanja pol si itak takoj v riti in mora? kompenzirat z medgasom, da obrati ne padejo preve? pa ?e takoj zamuja? v desetinkah ob prestavljanju. ?e pa je menjalnik hiter in dovoli hitro pretikanje pol dam hitro roko v ogenj, da 6-stopenjski ro?ni potol?e 4 stopenjsko avtomatiko. ?e zaradi bolj?e razporeditve prestav glede na najbolj?i navor in mo?. Ampak to je teorija... dejasnko bi se res videlo zgolj in samo v praksi. Citiraj
Deeyan Napisano 20. februar, 2016 Prijavi Napisano 20. februar, 2016 2 Citiraj Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂) Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
PATO Napisano 20. februar, 2016 Prijavi Napisano 20. februar, 2016 Uuuuu sexy Kaj Mitja so okradli al je kon?no manj avtov naokrog? Citiraj
Deeyan Napisano 20. februar, 2016 Prijavi Napisano 20. februar, 2016 Neki manj pa res ma ja Citiraj Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂) Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
jstdoma Napisano 21. februar, 2016 Prijavi Napisano 21. februar, 2016 Neki manj pa res ma ja Potem grem lahko kon?no na obisk! Ker rabim plac da lahko z Volvotom obrnem na njegovem dvori??u! 1 Citiraj
jures Napisano 21. februar, 2016 Prijavi Napisano 21. februar, 2016 Potem grem lahko kon?no na obisk! Ker rabim plac da lahko z Volvotom obrnem na njegovem dvori??u! Volvo je dal ven V90... to bi inel tudi jaz....v60 je vse prej kot karavan Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Tomozuki Napisano 21. februar, 2016 Prijavi Napisano 21. februar, 2016 Ho?emo slike! Pridejo, ko ga porinem skozi avtopralnico 1 Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.