Skoči na vsebino

dolge lu?i

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni ljubitelji avtomobilov znamke MAZDA med katere sodim tudi sam. Imam nasednje vpra?anje ?

Zdi se mi da mi dolge lu?i na avtu MAZDA6 modelno leto 2010 svetijo prenizko tako da pono?i ko se vozim mi svetijo kod kratke samo seveda mo?neje ker naprimer pri TWINGOJU od moje drake svetijo dale? naprej in tudi pri mojem prej?njem avtomobilu prav tako!!! zanima me se da to uredit na servisu ali kako druga?e? havala za odgovore

Napisano

Pozdravljeni ljubitelji avtomobilov znamke MAZDA med katere sodim tudi sam. Imam nasednje vpra?anje ?

Zdi se mi da mi dolge lu?i na avtu MAZDA6 modelno leto 2010 svetijo prenizko tako da pono?i ko se vozim mi svetijo kod kratke samo seveda mo?neje ker naprimer pri TWINGOJU od moje drage svetijo dale? naprej in tudi pri mojem prej?njem avtomobilu prav tako!!! zanima me se da to uredit na servisu ali kako druga?e? havala za odgovore

Napisano
  je Aws3nicK napisal:

Si probal najprej zavrteti stikalo za naklon lu?i?

[/quote

ja vendar tudi ?e ga imam maksimalno fokus lu?i pomaknjen navzgor ne svetijo kot bi morale (prenizko) tako da me zanima ?e se da kako nastaviti pri lu?eh da te svetijo vi?je?

Napisano

hmm mogo?e malo mimo ampak so ?arnic pravilno vstavljene vsi "jezi?ki" v svojih sedlih? ker ?e so narobe je posledi?no tudi snop mimo... Mel kolega na svojem Suzukiju... In smo ugotovil da ?arnic ni prav montiral in tako so mu svetile previsoko...

If in doubt, flat out... 

Napisano
  je Aws3nicK napisal:

Si probal najprej zavrteti stikalo za naklon lu?i?

 

prej bi probal vijak na sami lu?i (za dolge je posebej!!) da ne bo? kratke ?ravfal

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
  je qwerty napisal:

hmm mogo?e malo mimo ampak so ?arnic pravilno vstavljene vsi "jezi?ki" v svojih sedlih? ker ?e so narobe je posledi?no tudi snop mimo... Mel kolega na svojem Suzukiju... In smo ugotovil da ?arnic ni prav montiral in tako so mu svetile previsoko...

 

v avtu ?e niso bile nikoli menjane ?arnice tako da je ?e vse tovarni?ko

 

  je jures napisal:

prej bi probal vijak na sami lu?i (za dolge je posebej!!) da ne bo? kratke ?ravfal

 

hvala jures bom poskusil jutri da vidim ?e bo kaj druga?e :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Dej, naslednjič prosim dopiši, da je notri slika une Bruseljske čarovnice pa da sploh ne odpiram članka. Na kozlanje mi gre ta šefica te mafijske klike.
    • Če še nisi opazil... majhen avto, latrina na kolesih. 😜
    • A ti veš kakšno ima tipično vožnjo, da si takoj določil naj pozabi? Če se veliko vozi po regionalkah po omejitvah brez nekih dramatičnih hribolazanj, je to čisto dosegljivo. Če men rata na dizlo v takih pogojih bit pri štirih litrih zakaj njemu ne bi kakšen deci pod 6 litrov.   Če pa je notri vključena AC in vožnja na omejitvi pa še kakšna mestna je pol pa ne bo šlo in bo znatno višja. Vse je odvisno od pogojev oziroma režima vožnje.
    • Od kdaj pa si ti divjak ratal? Izbral si namreč najbolj nepomemben podatek, ki ga lahko najdeš in ga bi mogoče sprobal 1x v življenju, tko kot sem sam 1x sprobal max brzino moje šestke. Ja gre 220 po števcu.... uuuuaaaa super in to je to.   99% se avto uporablja v tistih režimih vožnje, kjer sta iz primerjalne tabele motorja skoraj identična. Oziroma 2.5 ima tolk več navora v nizkih obratih, da se ga da vozit skoraj kot dizla, kar je za povprečno vožnjo veliko bolj prijazno kot telovadba z menjalnikom, ko hočeš vozit normalno a še vedno dinamično. Za bit pobalin pa ne en ne drug motor nista primerna pa če še tolk tulite o nekih premijcih in nekih nadnaravnih motorjih.   V glavnem, oba motorja sta super, kar neverjetno primerljiva... pri X-u imaš seveda nekoliko več rezerve, samo če boš tisto rezervo uporabljal in vozil tam poraba ne bo nikoli 6 litrov ampak vsaj 8+.   Bottomline - ne glede katerega vzameš nisi naredil napake.
    • Dobri športni avti se vrtijo na 10k obratih pa nihče ne jamra, da bi se morali vrtet na 3k obratih..... 😂😉
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.