Lenuh007 Napisano 25. junij, 2005 Prijavi Napisano 25. junij, 2005 Turbine! Najprej moram povdarit, da le povprasujem in nimam resnih namenov posegat. Imam Mazdo3, 1.6 105KM. - Na kaksen nacin bi se dalo dvignit moc motorja, do take mere, da ne bi drasticno skodil motorju? Mogoce je slisat smesno, ampak ne znam lepse vpasat. :ne vem: Vse sorte sem bral; od turbin, do nekih BOXov, ki povisajo tlak na injekorjih... - Kaj vse bi bilo potrebno vgradit / zamenjat ob vgradnji turbine? Hvala za odgovore LP Lenuh007 Citiraj LP Lenuh007
vuk Napisano 26. junij, 2005 Prijavi Napisano 26. junij, 2005 Samo v opozorilo;za vgradnjo turbine in vseh stvari kar rabi? lahko ra?una? na cca. 1 do 1,5 milj SIT, ker kolko sem seznanjen ni bolt on turbo kita za 3ko kot recimo obstajajo za Hondice....raj?i prodaj tega in kupi mo?nej?i avto...lp vuk Citiraj Dream as if you will live forever, live as if you will die today.
mazda-mx3 Napisano 26. junij, 2005 Prijavi Napisano 26. junij, 2005 Najprej znizas kompresijo z nizjimi bati (kovanimi), druga odmicna gred, reprogramiran racunalnik, po vsej verjetnosti pridejo tudi ventili drugi :ne vem:, pa nov kolektor, na katerega montiras turbino, hladilnik vstopnega zraka.....(intercooler)....eni govorijo tudi o crpalkah za hlajenje batov z oljem, ker naj bi samo oljna banja ne bila zadosti.....hmmm...priporocljiva je zamenjava zavor z mocnejsimi... to naj bi bil grob poseg.... Imas pa manj grobega...zamenjava odmicnih gredi s sportnimi, reporogramirana centralina, kompleten izpusni sistem s kolektorjem pa do zadnjega lonca...sporten filter...ce imas sreco pridobis nekaj konjev...zdej...kolko konjev pa nimam pojma, karkoli bi ti napisal bi se ti zmislil...lahko je to 5 ali 10 ali 20...aboooo.... ce sem kaj narobe napisal...prosim...ne me ubit...samo popravte me Citiraj Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje
komar Napisano 26. junij, 2005 Prijavi Napisano 26. junij, 2005 Pri hladilniku vstopnega zraka, bi lahko dodal ?e puhalnik hladnega zraka (baje pomaga pri turbu)!? :ne vem: Citiraj Papa, Tomi
eye Napisano 26. junij, 2005 Prijavi Napisano 26. junij, 2005 dobr bi blo kr od A - ? vse za t-prau tuning Citiraj
torstorm Napisano 26. junij, 2005 Prijavi Napisano 26. junij, 2005 jaz bi raj?i dal gor kompresor in ne turbine ker bo? imel lep?i razpon, vleklo bo bolj enakomerno.?e pa ?e turbino pa kak?no zelo malo .Pa polek tistega kaj je napisano zgoraj ?e mo?nej?e le?aje na gredi. Citiraj Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
komar Napisano 26. junij, 2005 Prijavi Napisano 26. junij, 2005 ....raj?i prodaj tega in kupi mo?nej?i avto...lp vuk No, tukaj se pa jaz tudi strinjam (ampak ne verjamem, da se bo? za to odlo?il?). Citiraj Papa, Tomi
vuk Napisano 26. junij, 2005 Prijavi Napisano 26. junij, 2005 Najprej znizas kompresijo z nizjimi bati (kovanimi), druga odmicna gred, reprogramiran racunalnik, po vsej verjetnosti pridejo tudi ventili drugi :ne vem:, pa nov kolektor, na katerega montiras turbino, hladilnik vstopnega zraka.....(intercooler)....eni govorijo tudi o crpalkah za hlajenje batov z oljem, ker naj bi samo oljna banja ne bila zadosti.....hmmm...priporocljiva je zamenjava zavor z mocnejsimi... to naj bi bil grob poseg.... Imas pa manj grobega...zamenjava odmicnih gredi s sportnimi, reporogramirana centralina, kompleten izpusni sistem s kolektorjem pa do zadnjega lonca...sporten filter...ce imas sreco pridobis nekaj konjev...zdej...kolko konjev pa nimam pojma, karkoli bi ti napisal bi se ti zmislil...lahko je to 5 ali 10 ali 20...aboooo.... ce sem kaj narobe napisal...prosim...ne me ubit...samo popravte me Bravo,mislim,da si skoraj vse na?tel...edino kar si pozabil so problemi in problem?ki,ki se pojavijo pri takih predelavah in ?e sam nisi mehanik se po mojem mnenju zadeva ne izpla?a.Pri NA tuningu pa vlo?i? dosti dnarja za relativno malo?tevilo konjev.lp vuk Citiraj Dream as if you will live forever, live as if you will die today.
David Napisano 26. junij, 2005 Prijavi Napisano 26. junij, 2005 Torej mi z 3kami ostanemo na teh 105 konjih..... :ne vem: Ok jest trenutno tankam 100 oktanski benzin...in vle?e bolj?e...v kratkem bo pa tudi Petrol dal nov benzin ven...in sicer 105 oktanski Tako da ?e komaj ?akam..... Lenuh.....pa sej ne gre tolk slabo 3ka..... LP daVid Citiraj Feel free....
Lenuh007 Napisano 27. junij, 2005 Avtor Prijavi Napisano 27. junij, 2005 Pozdrav! Seveda se ne bom odlocil za predelavo. Tudi prej nisem imel resnejsega namena. Ampak vedet en mal vec kaj vse zajema tako poseg, pa tud ne skodi. Dej dej... prevec dnarja za v koloni vozit... aja... sej ne bi vec vozil v koloni Ce bi se ze spuscal v predelavo, bi bil to styling. Govorim zase Jest 100 oktananov enostavno nisem se proval, ker je najblizja Istabenz crpalka kaksnih 25km zahodno od mene. Ce je pa res, kar David pravi; da bo Petrol lansiral 105.... oh... bo teba provat. Ker smo ze pri taki debati... en (po mojem mnenju) nebolec poseg me pa mika. Mazda3 je ze tako ali tako tih avtomobil; sploh znotraj kokpita. Kolk bi se splacalo (ce bi se sploh) zalimat protihrupno peno pod pokrov motorja? Ima kdo kaksen bogate iskusnje z "aftermarket" penami za dusit zvok izod pokrova? Hvala LP Lenuh007 Citiraj LP Lenuh007
ToniX Napisano 27. junij, 2005 Prijavi Napisano 27. junij, 2005 meni nekaj ni jasno glede teh bencinov Normalno naj bi tankali Eurosuper 95, dalo pa se je tankat Eurosuper 98. Zdaj so Eurosuper 98 zamenjali za Super 100. Zakaj se ne imenuje Eurosuper 100? Zakaj je na bencinskih ozna?en z modro in ne z zeleno? V?asih je bil Super 91 se mi zdi - tisti ni bil neosvin?en - kako je s tem? Citiraj
David Napisano 27. junij, 2005 Prijavi Napisano 27. junij, 2005 meni nekaj ni jasno glede teh bencinov Normalno naj bi tankali Eurosuper 95, dalo pa se je tankat Eurosuper 98. Zdaj so Eurosuper 98 zamenjali za Super 100. Zakaj se ne imenuje Eurosuper 100? Zakaj je na bencinskih ozna?en z modro in ne z zeleno? V?asih je bil Super 91 se mi zdi - tisti ni bil neosvin?en - kako je s tem? Ne ne je isto neosvin?en.....ker neosvin?en benz ni ve? dovoljen....torej brez skrbi...dali so pa modro barvo predvidevam da prej v oko pade.....mogo?e?! Sicer pa Lenuh007....zakaj bi ti dal protihruzpno peno pod pokrov ?e je ?e tako mazda3 tih avto???? LP daVid Citiraj Feel free....
Lenuh007 Napisano 27. junij, 2005 Avtor Prijavi Napisano 27. junij, 2005 Da bi bil se bolj Citiraj LP Lenuh007
David Napisano 27. junij, 2005 Prijavi Napisano 27. junij, 2005 Da bi bil se bolj aha....torej da bi ve? zvoka noter sli?al??? :ne vem: Ej kaka pa je tvoja mazdica...nisem ?e tvojih slik videl! LP daVid Citiraj Feel free....
Lenuh007 Napisano 28. junij, 2005 Avtor Prijavi Napisano 28. junij, 2005 Ze ful pred casom sem objavil (zdej pa ze dolgo nc) sicer pa link...LP Citiraj LP Lenuh007
David Napisano 28. junij, 2005 Prijavi Napisano 28. junij, 2005 Ze ful pred casom sem objavil (zdej pa ze dolgo nc) sicer pa link...LP AAAAA ma zdej sem se spomnil....lepa barva-..... LP daVid Citiraj Feel free....
Guest BrainLess Napisano 28. junij, 2005 Prijavi Napisano 28. junij, 2005 ........ glede bencina - te ma?ine so bile narete (vsaj starej?i modeli recimo 90, 95, 97) za tankanje 92 oktanskega neosvin?enega bencina! Ker ga valjda v slo ve? ni ?e nekaj ?asa vsi tankamo 95.... ?e je kdo tankal 98 ali bi zdaj 100 ali 105 avto po mojem nebi ve? ?el, je pa res da je malo bolj?i izkoristek pa mogo?e se zarad tega poraba malo zni?a..... sicer pa smo o tem ?e ogromno napisali.... Pa menda so nas v ?oli u?ili da je s temi oktani pri bencinu kot z procenti ..... da bi naj blo kao 100 oktanov polj ?isto ?ist.. popravite me ?e se motim, vem pa da je to (octan) vrednost gorljivosti..... Citiraj
YavarYe X6V6 Napisano 28. junij, 2005 Prijavi Napisano 28. junij, 2005 Ne vem je kaj narobe z mano ali pa mojim avtom, ker ?e 90 kkm tankam 98 oktanski benz, zdej sem pa pre?altal na 100 oktanskega in ?e vedno gre ko pr... ? :ne vem: Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
torstorm Napisano 28. junij, 2005 Prijavi Napisano 28. junij, 2005 mislim da ti motorji se sami ?telajo.Pa ve? oktanov je ,bolj je odporen bencin da ne klenka.Pa malo bolj gre tudi ker je ?e tudi drugega dele?a v benzu nekej ve?. Citiraj Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
Sishi Napisano 29. junij, 2005 Prijavi Napisano 29. junij, 2005 Ne vem je kaj narobe z mano ali pa mojim avtom, ker ?e 90 kkm tankam 98 oktanski benz, zdej sem pa pre?altal na 100 oktanskega in ?e vedno gre ko pr... ? :ne vem: ...gre ko pr... ? Ne ?tekam. Ko pr norcih? Full dobro verjetno :ne vem: ? Citiraj Sex, V6 and Rock 'N' Roll
KAALman Napisano 29. junij, 2005 Prijavi Napisano 29. junij, 2005 khm... skepti?en kar se oktanov ti?e, al je pa z mojim vozom nekaj narobe tankal 95, avto gre "normalno", tankal MOL 95, avto gre bolj?e kot prej... tankal OMV 100, avto gre slab?e kot prej... NI?JASNO zdaj bom naslednji? spet na MOLU nato?il 98, pa bomo videli ?e bo spet sprememba Citiraj LP KAALman
David Napisano 29. junij, 2005 Prijavi Napisano 29. junij, 2005 khm... skepti?en kar se oktanov ti?e, al je pa z mojim vozom nekaj narobe tankal 95, avto gre "normalno", tankal MOL 95, avto gre bolj?e kot prej... tankal OMV 100, avto gre slab?e kot prej... NI?JASNO zdaj bom naslednji? spet na MOLU nato?il 98, pa bomo videli ?e bo spet sprememba Dejstvo je da ima mol zelo kvaliteten benzin......in prou mo?no je da je celo bolj?i kot omv 100 oktanski......meni nekako ne uspe sko?it do logatca tankat na mol da bi proval....je pa ob?utna razlika na omv med 95 in 100 oktani........ Meni dejasnko gre bolj......mam ene to?no dolo?ene kose cest kjer lahko sprovam pospe?ek in je razlika do s 95 kon?na ob tabli 105km/h.....s 100 oktanskim pa nekaj ve? kot 115km/h.....avto mi bolj dinami?no vle?e....... LP daVid Citiraj Feel free....
Guest BrainLess Napisano 29. junij, 2005 Prijavi Napisano 29. junij, 2005 ..... a je kak kemik med nami ...... pa dajmo analizirat pa se bo to?no vedlo keri je ?istej?i in "explozivnej?i" Citiraj
David Napisano 29. junij, 2005 Prijavi Napisano 29. junij, 2005 ..... a je kak kemik med nami ...... pa dajmo analizirat pa se bo to?no vedlo keri je ?istej?i in "explozivnej?i" Joj jest ?e ?akam enega kemika da to analizo nardi....sem obljubil rezultate ?e nekaj ?asa nazaj....pa ?e kar ?akam...... LP daVid Citiraj Feel free....
Sishi Napisano 29. junij, 2005 Prijavi Napisano 29. junij, 2005 ..... a je kak kemik med nami ...... pa dajmo analizirat pa se bo to?no vedlo keri je ?istej?i in "explozivnej?i"Jaz nisem kemik pa vem da 100 oktanov bolj eksplodira kot 95. Torej mo?nej?a eksplozija-->mo?nej?i potisk-->ve?ja mo?-->bolj?i pospe?ek in ve?ja kon?na hitrost. Teoreti?no je to pove?anje mo?i za 5%, realno pa 2-3%. Mora? imet pa dober feeling, da ?uti? to razliko. Citiraj Sex, V6 and Rock 'N' Roll
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.