Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdrav vsem,

Imam M6 2.0d 100KW l.2004 s prevo?enimi 240000 in nekaj drobi?a (po ?tevcu),

Zadnje ?ase opa?am da avto od 2000-3000 ne vle?e ve? tako kot bi moral, ?ele po 3000 o/min "potegne", do tam se pa kr nekako "matra".

Bil pri mehaniku, vendar diagnostika ne ka?e nobene napake.

 

Zanima me, ?e ima kdo kak?no podobno izku?njo oz. kaj bi lahko preveril...

 

Druga?e avto normalno v?iga in "laufa", samo ta nemo?.... je malo mote?a... :aaaaa: ...

 

Hvala za kakr?enkoli nasvet...

  • Odgovori 50
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano
  je URIX napisal:

Pozdrav vsem,

Imam M6 2.0d 100KW l.2004 s prevo?enimi 240000 in nekaj drobi?a (po ?tevcu),

Zadnje ?ase opa?am da avto od 2000-3000 ne vle?e ve? tako kot bi moral, ?ele po 3000 o/min "potegne", do tam se pa kr nekako "matra".

Bil pri mehaniku, vendar diagnostika ne ka?e nobene napake.

 

Zanima me, ?e ima kdo kak?no podobno izku?njo oz. kaj bi lahko preveril...

 

Druga?e avto normalno v?iga in "laufa", samo ta nemo?.... je malo mote?a... :aaaaa: ...

 

Hvala za kakr?enkoli nasvet...

 

Predvidevam da ima? problem z kak?no cevko od vakuma. Provaj odstraniti plasti?ni pokrov iz motorja in najdi cevko, ki gre na regulator od turbine. Na tej cevki je vmes en nepovratni ventil, ki zna zafrkavat.

Pa ?e slikice:

post-6180-1334168184_thumb.jpg

post-6180-1334168219_thumb.jpg

www.gistel.si

Napisano

Ponavadi se plastika pregreje in postane trda, potem po?i. Najbolj?e da tisti ventil odstrani? in pove?e? obe cevi skupaj brez ventila in bo? potem imel sigurno mir.

www.gistel.si

Napisano

ja tole sem ?e gledal...jutri preverim takoj zjutraj...

 

Hvala(za slikce)...javim jutri kako in kaj...

 

Lp

Napisano
  je URIX napisal:

ja tole sem ?e gledal...jutri preverim takoj zjutraj...

 

Hvala(za slikce)...javim jutri kako in kaj...

 

Lp

 

Preglej ?e ostale cevke od vakuma...

www.gistel.si

Napisano

meni v nizkih obratih tam do 2500 prej ni dobr vlekl...pa je bil na koncu kriv EGR ventil...uzames dol, spihas, spucas...pa se zdej avto pelje cist drugac:) skor 2x vec moci v nizkih obratih:)

Napisano

tud na to sem ?e pomislil....bo treba kr step by step...it ne bo druge...

 

Upam da bo katera od teh stvari pomagala...

 

:punk:

Napisano
  je mito4444 napisal:

meni v nizkih obratih tam do 2500 prej ni dobr vlekl...pa je bil na koncu kriv EGR ventil...uzames dol, spihas, spucas...pa se zdej avto pelje cist drugac:) skor 2x vec moci v nizkih obratih:)

 

blindira? in si re?il problem za vedno :bravo:

www.gistel.si

Napisano

Lahko pa so cevi al pa interkuler za?el preve? pu??at.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano
  je batko napisal:

blindira? in si re?il problem za vedno :bravo:

 

A tisi ga blindiral (EGR)?

 

 

Napisano
  je Alex napisal:

Jaz bi ga tudi.

 

Za enkrat prevozil tako 30.000 km brez nobenega problema. ?e ho?e? lahko pride? mimo in ga skupaj re?imo, je vse skupaj pol urce dela...

www.gistel.si

Napisano
  je batko napisal:

Za enkrat prevozil tako 30.000 km brez nobenega problema. ?e ho?e? lahko pride? mimo in ga skupaj re?imo, je vse skupaj pol urce dela...

 

Kaj pa lu?ke (trek kontrol + end?in)? A ti ne svetijo?

 

 

Napisano
  je Alex napisal:

Kaj pa lu?ke (trek kontrol + end?in)? A ti ne svetijo?

 

Nic ne sveti, ker dela preko vakuma in ni povezan z elektroniko od motorja. V bistvu ga blindiras in zama?i? cevko od vakuma in gas naprej :D

www.gistel.si

Napisano
  je batko napisal:

Nic ne sveti, ker dela preko vakuma in ni povezan z elektroniko od motorja. V bistvu ga blindiras in zama?i? cevko od vakuma in gas naprej :D

 

O.k se bomo morali zmenit, da re?imo to trapolo od ERG-ja in ga zacementiramo. :D Kakor mogo?e ve? meni svetijo te lu?ke ?e enih 6 let-od kar sem ga kupil.

A misli?, da potem ne bodo ve? ?arele? :whatever:

 

 

Napisano
  je Alex napisal:

O.k se bomo morali zmenit, da re?imo to trapolo od ERG-ja in ga zacementiramo. :D Kakor mogo?e ve? meni svetijo te lu?ke ?e enih 6 let-od kar sem ga kupil.

A misli?, da potem ne bodo ve? ?arele? :whatever:

 

Bojo ?e vedno.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano
  je Alex napisal:

O.k se bomo morali zmenit, da re?imo to trapolo od ERG-ja in ga zacementiramo. :D Kakor mogo?e ve? meni svetijo te lu?ke ?e enih 6 let-od kar sem ga kupil.

A misli?, da potem ne bodo ve? ?arele? :whatever:

 

?ez en teden dobim tester nazaj in bomo lahko pogledali zakaj ti svetijo lu?ke. EGR sigurno ni kriv.

www.gistel.si

Napisano
  je batko napisal:

?ez en teden dobim tester nazaj in bomo lahko pogledali zakaj ti svetijo lu?ke. EGR sigurno ni kriv.

 

Ok da vidim kaj bo pokazalo, suprise me.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

?e ima ?e kdo kak?en problem na avtu in pride v nedeljo na obala tour, lahko zrihtam tester in bomo takrat pogledali.

www.gistel.si

Napisano

Kako hudi?a pa dobi? dol EGR iz cevi...kak pameten nasvet...in kako ga fizi?no blindirate...s ?im

 

 

druga?e pa sem gledal tudi intercooler...kot je predlagal forumski mojster... in je res nekam fejst masten....

grem zdej mal ?raufat, ?e bom narazn dobu, da vidim kje pu??a...kak nasvet pri razdiranju?

 

hvala

Napisano

razdrl intercooler, na spodnji cevi kapljice olja....bil ?e varjen(ne ravno neko remek delo) in ne zgleda da bi pu??al na varih oz. da bi bil kje spet po?en, je pa bil tesnjen z neko maso in predvidevam da je tu ratal problem ker je nehala tesnit.

 

vse to sem o?istil in prebrusiln s?istil gumice(dihtunge), zdaj pa me zanima s ?im najbolje to zatesnit??

Tesnilo katero se uporablja za pokrov ventilov je moja ideja....ali obstaja kaj bolj?ega??

 

?e ima kdo bolj?o...z besedo na dan...

 

Hvala.

post-5645-1334341516_thumb.jpg

post-5645-1334341581_thumb.jpg

Napisano
  je URIX napisal:

razdrl intercooler, na spodnji cevi kapljice olja....bil ?e varjen(ne ravno neko remek delo) in ne zgleda da bi pu??al na varih oz. da bi bil kje spet po?en, je pa bil tesnjen z neko maso in predvidevam da je tu ratal problem ker je nehala tesnit.

 

vse to sem o?istil in prebrusiln s?istil gumice(dihtunge), zdaj pa me zanima s ?im najbolje to zatesnit??

Tesnilo katero se uporablja za pokrov ventilov je moja ideja....ali obstaja kaj bolj?ega??

 

?e ima kdo bolj?o...z besedo na dan...

 

Hvala.

 

Nevem, sam men se zdi, da tud obstajajo neke vrste silikonov ki so odporni na visoke temperature, ?e tud to pride kej v po?tev.

Npr. tukaj http://www.kago-permatex.si/silikoni.htm

Napisano
  je YavarYe X6V6 napisal:

Ok da vidim kaj bo pokazalo, suprise me.

 

Je imel prav Akex, sva dala na tester avto in je takoj pokazalo EGR ventil in ko sem sol pogledat sem ostal presenecen. Z razliko od mojega ima na vrhu ventila senzor ki meri pline in javlja napake.Zdaj sva ga blindirala in upam da bo problem resen. :D

www.gistel.si

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Zadnja sporočila

    • Da ne odpiram nove teme, pa ker nekako še najbolj paše sem:   mi zna kdo svetovat, kako bi v 12V sistemu zaznaval padce napetosti?   Imamo 12V akumulator in porabnike. Ko se kateri od porabnikov vklopi, naj sistem počaka 30 sekund in če operater tega ne opazi in ne izklopi stikala, naj se sproži "trobla" (ker zna biti, da operaterja sploh ni zraven).    Sem malo gledal, če bi kaj takega dobil kje med alarmi, pa imajo vsi še senzorje tresljajev in senzorje gibanja in ne vem kakšne še senzorje, ki bi tu brez veze prožili sireno. In, seveda, imajo cene temu primerne...   Obstaja torej kakšna enostavnejša rešitev? Ko na akumulatorju pade napetost je to znak, da se je priklopil (vsaj en) porabnik in če operater v 30tih sekundah ne odreagira, začne trobit...
    • 0-02-05-fd48977a05bff7e0c98fc1e8d9865a917a7d7665553101db044660749ef77db4_383288f09cd7bdf8.mp4    
    • Ampak tokrat je pa res čist po krivem. 
    • Ravno sem hotel napisat, da imate tako urejeno.   Kolega je tvoj sodelavec 😉
    • @Boss no ravno včeraj zvečer sem imel prav test v te namene, kot da bi vedel, da boš spraševal   270° izvoz iz AC se je dalo peljat 70 v dežju, šlo bi še malo več vendar sem že slišal prve zvoke zloveščega podkrmarjenja, tako da definitivno več oprijema kot bi ga imel z bridgekam. Nato je sledilo krožno kjer sem "zavijal" levo tudi ni blo sledi o drsenju. Pa ne samo včeraj tudi več deževnih voženj do zdaj je pokazalo, da so boljše. Ampak ja čmo vidt drug let k se bojo "uležale" in ne bojo več frišne. Te pa morem opozorit eno zadevo, so kot lepilo, kar pomeni da vso sranje iz ceste zmečejo na avto, po mojem konec letošnje sezone ne bo več barve na mojem avtu
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.