Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Nevem, sam men se zdi, da tud obstajajo neke vrste silikonov ki so odporni na visoke temperature, ?e tud to pride kej v po?tev.

Npr. tukaj http://www.kago-permatex.si/silikoni.htm

 

Ja saj nekaj takega sem uporabil.

 

v glavnem intercooler zatesnjen.....nobene opazne razlike v mo?i....gremo naprej....

torej za EGR dol spravt s cevi oz cev iz EGR-ja....?e kr nobenega nasveta....al je to ?e mala tajna velikih majstora...

  • Odgovori 50
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

Je imel prav Akex, sva dala na tester avto in je takoj pokazalo EGR ventil in ko sem sol pogledat sem ostal presenecen. Z razliko od mojega ima na vrhu ventila senzor ki meri pline in javlja napake.Zdaj sva ga blindirala in upam da bo problem resen. :D

 

Vesel sem,da sva se spoznala in malo podebatirala. :bravo:

Po poti domov je avto res carsko vlekel (kot mora) in upam, da se te lu?ke ne pri?gejo ve? in smo re?ili

to zadevo.

Ima? pa res carsko zrihtano 6-ko. :notworth:

 

P.s se bom res potrudil, da se jutri dobimo in kak?no re?emo ?e z ostalimi ?lani. :D

 

 

Napisano

Kako hudi?a pa dobi? dol EGR iz cevi...kak pameten nasvet...in kako ga fizi?no blindirate...s ?im

druga?e pa sem gledal tudi intercooler...kot je predlagal forumski mojster... in je res nekam fejst masten....

grem zdej mal ?raufat, ?e bom narazn dobu, da vidim kje pu??a...kak nasvet pri razdiranju?

 

hvala

 

Odvit mora? tista dva vijaka iz sesalnega kolektorja pol pa ti samo pade v roko.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Najlep?a hvala, bom jutri ?e egr dol dal, pa da vidimo potem kako bo....(z blindiranim, z o?i??enim)....

 

Za dans ga mam dost....

Napisano

Najlep?a hvala, bom jutri ?e egr dol dal, pa da vidimo potem kako bo....(z blindiranim, z o?i??enim)....

 

Za dans ga mam dost....

 

?e ima? istega kot jaz (z elektroniko) se ti pri?gejo lu?ke takoj, ko ga odklopi? (tudi ?e ga blindira?).

Pomeni,da elektronika ostane vseeno priklopljena.

 

 

Napisano

Vesel sem,da sva se spoznala in malo podebatirala. :bravo:

Po poti domov je avto res carsko vlekel (kot mora) in upam, da se te lu?ke ne pri?gejo ve? in smo re?ili

to zadevo.

Ima? pa res carsko zrihtano 6-ko. :notworth:

 

P.s se bom res potrudil, da se jutri dobimo in kak?no re?emo ?e z ostalimi ?lani. :D

 

Mene tudi veseli da sva se spoznala, upam dq ti bo uspelo ju3 pridet na osmico... :cheers:

Ce pa se kaj rabis za posraufat auto mi kar javi :jupiii:

www.gistel.si

Napisano

Batko, ne morem verjet, da odkar si mi blindiral EGR ventil, mi je poraba padla na povpre?nih 6,3 /100.

In to po mestu iste relacije kot prej. ?zmeden?

Kaj je sedaj druga?e?

 

 

Napisano

Batko, ne morem verjet, da odkar si mi blindiral EGR ventil, mi je poraba padla na povpre?nih 6,3 /100.

In to po mestu iste relacije kot prej. ?zmeden?

Kaj je sedaj druga?e?

 

Prej so se ti plini deloma vracali v motor, zdaj grejo direktno ven skozi auspuh...to je pac davek ekologije...avto gre slabse in pije vec, zrak je pa cistejsi :jupiii:

www.gistel.si

Napisano

?e ima? DPF filter kaj bo rekel na to?

 

Za dpf nebi vedel, ma mislim da nacelona mu nima kaj skodit.

www.gistel.si

Napisano

Prej so se ti plini deloma vracali v motor, zdaj grejo direktno ven skozi auspuh...to je pac davek ekologije...avto gre slabse in pije vec, zrak je pa cistejsi :jupiii:

 

To. Brez vseh ceremonij, kot pravi? ti.Vse mora bit direkt speljano. :bravo:

 

 

Napisano

To. Brez vseh ceremonij, kot pravi? ti.Vse mora bit direkt speljano. :bravo:

 

Preglej ce ti ploscica dobro tesni ali imas kaj mastno okrog EGR-ja.

www.gistel.si

Napisano

Preglej ce ti ploscica dobro tesni ali imas kaj mastno okrog EGR-ja.

 

Na ?alost se je malo prej spet pri?gal light show.O?itno se ne da prevarat elektronike. <_<

 

 

Napisano

Tako, zadeva slede?a,

 

blindiral EGR ventil, pridobil malenkost mo?i v spodnjih obratih(Hvala Batko za pomo?-operacija uspela),

vendar mo?i ?e kar ni med 2000-3000 o/min je avto ?e kr len, nikakor se ne zvrti.

V?eraj sem ?el v ene hirbe pa sem moral vmes v prvo ?altat-pa sem bil ?e v huj?ih hribih in niti slu?ajno nisem potreboval prve brzine.

 

Torej, ?e ima ?e kdo kak?no idejo kje naprej iskat feler, bom vesel vsakega nasveta.

 

Lep pozdrav.

Napisano

Tako, zadeva slede?a,

 

blindiral EGR ventil, pridobil malenkost mo?i v spodnjih obratih(Hvala Batko za pomo?-operacija uspela),

vendar mo?i ?e kar ni med 2000-3000 o/min je avto ?e kr len, nikakor se ne zvrti.

V?eraj sem ?el v ene hirbe pa sem moral vmes v prvo ?altat-pa sem bil ?e v huj?ih hribih in niti slu?ajno nisem potreboval prve brzine.

 

Torej, ?e ima ?e kdo kak?no idejo kje naprej iskat feler, bom vesel vsakega nasveta.

 

Lep pozdrav.

 

Med intercoolerjem in motorjem imas na cevi eno loputo, snami dol cev in preglej da se loputa ni zataknila. V tem primeru dobi avto premalo zraka in ne vlece...

www.gistel.si

Napisano

Med intercoolerjem in motorjem imas na cevi eno loputo, snami dol cev in preglej da se loputa ni zataknila. V tem primeru dobi avto premalo zraka in ne vlece...

 

Preverim,hvala.

Napisano

a ti kej kadi al ma? DPF ?

[/

Nimam DPFa ampak ne kadi, razen ko pride preko 3200 o/min ko prime takrat pokadi...mislim,da tko kr mora bit...ali pac...

Napisano

Po moje je nekaj okrog vakuma narobe...

 

Prav si imel, ko sem se spravil razdirat, da preverim loputo, sem odstranil ohi?je zra?nega fltra, in na?el feler, odlomljena spodnja cevka(oz. tulec na ketrega je cevka nataknjena) od vakuma na ohi?ju zra?nega filtra...

Bila je ?e zalepljena(pred mojim lastni?tvom) in sicer zelo ?alabajzersko in se je odlepila-zalepil in razlika je o?itna.... :-)) Moram dobit novo(rabljeno) ohi?je dobit.

 

Sedaj pa ?e eno vpra?anje....avto je bil zaleten spredaj levo in so svoje dobile tudi take stvari kot je ohi?je zra?nega filtra(od tod tudi zalepljeno), ra?unalnik ?ob(katerega sem menjal pred parimi leti)....pa me zanima ker je ohi?je zra?nega filtra spodaj nekaj na roke po?vasano(glej sliko), ?e je to ok...in kak namen ima tista "zaprta" luknja....

 

Druga stvar kak namen imajo te vakum cevi v ohi?ju zra?nega filtra.??

 

Hvala za pomo? in odgovore...

 

Lep dan ?elim...

post-5645-1335871498_thumb.jpg

post-5645-1335871562_thumb.jpg

Napisano

Prav si imel, ko sem se spravil razdirat, da preverim loputo, sem odstranil ohi?je zra?nega fltra, in na?el feler, odlomljena spodnja cevka(oz. tulec na ketrega je cevka nataknjena) od vakuma na ohi?ju zra?nega filtra...

Bila je ?e zalepljena(pred mojim lastni?tvom) in sicer zelo ?alabajzersko in se je odlepila-zalepil in razlika je o?itna.... :-)) Moram dobit novo(rabljeno) ohi?je dobit.

 

Sedaj pa ?e eno vpra?anje....avto je bil zaleten spredaj levo in so svoje dobile tudi take stvari kot je ohi?je zra?nega filtra(od tod tudi zalepljeno), ra?unalnik ?ob(katerega sem menjal pred parimi leti)....pa me zanima ker je ohi?je zra?nega filtra spodaj nekaj na roke po?vasano(glej sliko), ?e je to ok...in kak namen ima tista "zaprta" luknja....

 

Druga stvar kak namen imajo te vakum cevi v ohi?ju zra?nega filtra.??

 

Hvala za pomo? in odgovore...

 

Lep dan ?elim...

 

Na dnu zracnega filtra se ti nabira vlaga oziroma tam odteka voda. Zaprta luknja na vrhu pa sluzi kot razvodnica za vakum, ce ti tam pusca ti podere cel sistem. Najdi eno rabljeno skatlo in jo zamenjal in si resil problem :D

www.gistel.si

Napisano

Na dnu zracnega filtra se ti nabira vlaga oziroma tam odteka voda. Zaprta luknja na vrhu pa sluzi kot razvodnica za vakum, ce ti tam pusca ti podere cel sistem. Najdi eno rabljeno skatlo in jo zamenjal in si resil problem :D

 

Will do...sem ze v akciji...

Lep pozdrav.

Napisano

Pozdrav,

 

a kdo kaj ve o tem ventilu, tole sem na?el na EBAYU, pa me zanima, ?e je kaj na tem ali je samo prodajni trik.

Mogo?e kdo probal??

 

Lep pozdrav

 

 

Suction Control Valve

SCV Denso - Brand NEW

Located on Diesel Pump

2.0 Diesel RF5C

Is your car suffering with lack of power or cutting out on the junctions?

The solution is here.

Is your old unit has serial number 006 - if so it's probably faulty.

We are offering Brand New Genuine Denso improved valves 066

post-5645-1336414450_thumb.jpg

Napisano

Pozdrav,

 

a kdo kaj ve o tem ventilu, tole sem na?el na EBAYU, pa me zanima, ?e je kaj na tem ali je samo prodajni trik.

Mogo?e kdo probal??

 

Lep pozdrav

Suction Control Valve

SCV Denso - Brand NEW

Located on Diesel Pump

2.0 Diesel RF5C

Is your car suffering with lack of power or cutting out on the junctions?

The solution is here.

Is your old unit has serial number 006 - if so it's probably faulty.

We are offering Brand New Genuine Denso improved valves 066

post-5645-1336414450_thumb.jpg

 

Ta ventil bo? menjal, ko ti avto ne bo dr?al minimum. Do takrat ga ne rabi? :D

www.gistel.si

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.