Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Lepo pozdravljeni vsi skupaj,

 

pred kratkim sem postal lastnik Mazde 6 CD136 TE letnik 2003. Avto ima 125k km.

Imam vpra?anje glede (vsaj po mojem mnenju) nenavadnega zvoka, ki jih motor spu??a ob vklju?itvi turbine (okoli 1800 obratov in nekje do ca 2300). Ko se turbinavklju?i , se zasli?i nekak?no "ro?ljanje", nekak ?elezen zvok,

ki nad 2300 obratov preneha. Glas ni pretirano glasen. NI pa nekega ?vi?ganja ali cviljenja turbine. ?e plin pohodim v "leru" tega zvoka ni.

Zanima me, ali je to obi?ajno ali pomeni kaj slabega (upam da ne). V kratkem prav tako nameravam zamenjati "famozne" podlo?ke injektorjev in o?istit karter. Bi to lahko bilo kako povezano s tem? Druga?e motor lepo te?e in potegne, je lepo odziven in v?iga brez problemov.

Prosim za nasvet.

Lep pozdrav

Napisano

Turbina se vklju?i pred 1800 obrati in izklju?i na 3000. Meni je tak glas ro?lanja povzro?al egr ventil ko se je odpiral in zapiral...

www.gistel.si

Napisano

Upam da ni kaj huj?ega, sicer pa fajn da si ?e seznanjen kaj je "rak-rana" tega dizel motorja! :jupiii:

 

?e rabi?, ti po?ljem gsm cifro dobrega mehankarja za na?e Mazdojke! :punk:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Tok tok tok tok tok je ponavadi zvok ?ob - je glas o?itnej?i ko je mrzla?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Najprej vsem hvala za zares hiter odziv.

 

@batko: Vem, da se turbina izklju?i pri 3000, z 2300 sem ?elel le opisat, na kateri to?ki "ro?ljanje" preneha.

Mogo?e pa je EGR ventil. Kolikor vem, ?e ni bil menjan. Bi pomagalo, da se EGR le s?isti ali je pri tebi zvok odpravila ?ele menjava EGR ventila?

 

@jures: Mislim, da je ro?ljanje bolj ali manj enako glasno, ne glede na to, ali je ma?ina hladna ali ogreta. Bom pa danes med vo?njo ?e posebej pozoren in sporo?im. Je pa glas malce podoben tok tok tok, vendar v zelo hitrem intervalu.

 

@JozaGulikoza:

Ja, na tem in nem?kih forumih sem se pozanimal o ma?ini in baje je to (hvala bogu) skoraj edino, kar lahko povzro?i probleme:) Prosim te, ?e mi lahko po?lje? cifro od majstra za mazde. Na specialista se je vedno fajn obrnit.

 

Imam pa ?e dve vpra?anji. Prvo je glede menjalnika. V?asih se v prvi in drugi prestavi malce zatika. Tudi tu nisem opazil kake ve?je razlike med hladno in ogreto ma?ino. Baje je olja za menjalnik dovolj. Bi mogo?e bilo potrebno kako "zajlo" namazat?

 

Drugega vpra?anja boste pa verjetno malo manj veseli;) Glede na to, da imam kraj?e proge (pribli?no 12 km v eno smer na ?iht - ve?ino avtocesta in hitra cesta), bi bilo bolj?e, da vzamem olje Mobil 1 5W-30 ali Motul 5W-40? Nekje (ne vem ve? kje) sem prebral, da bi bilo za kraj?e razdalje bolj?e 5W-30...

Po pregledu preteklih servisov (opravljali so jih poobla??eni v Mariboru) v mojo mazdo vlivali vse razen Dexelie:) Mobil 5W-50, 5w-40, kasneje pa kar 5w-40 od opla:D Zdaj je noter 5w-40 - a je res, da je najbolj?e ?im manj menjavat tip olja, ali je to le mit?

 

Sicer pa, ?ist za info, na enem nem?kem forumu se je nekdo ful razpisal o olju Dexelia. Baje niti pribli?no ne ustreza sodobnim standardom, ker je priporo?ilo za to olje bilo dano v skladu s Fordom in so ga v glavnem uporabljali za V8 ma?ine in naj bi bilo za 6ko dizel neustrezno:)

 

Vsem ?e enkrat hvala in lep vikend!

Napisano

tok tok tok soupada z obrati (hitrost) :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

tok tok tok soupada z obrati (hitrost) :)

 

hm... mislim da je zvok kar konstanten - frekvenca se, vsaj kolikor se posku?am spomnit, ne spreminja. Pri 2300 pa zvok nenadoma izgine.

Napisano

Lepo pozdravljeni vsi skupaj,

 

pred kratkim sem postal lastnik Mazde 6 CD136 TE letnik 2003. Avto ima 125k km.

Imam vpra?anje glede (vsaj po mojem mnenju) nenavadnega zvoka, ki jih motor spu??a ob vklju?itvi turbine (okoli 1800 obratov in nekje do ca 2300). Ko se turbinavklju?i , se zasli?i nekak?no "ro?ljanje", nekak ?elezen zvok,

ki nad 2300 obratov preneha. Glas ni pretirano glasen. NI pa nekega ?vi?ganja ali cviljenja turbine. ?e plin pohodim v "leru" tega zvoka ni.

Zanima me, ali je to obi?ajno ali pomeni kaj slabega (upam da ne). V kratkem prav tako nameravam zamenjati "famozne" podlo?ke injektorjev in o?istit karter. Bi to lahko bilo kako povezano s tem? Druga?e motor lepo te?e in potegne, je lepo odziven in v?iga brez problemov.

Prosim za nasvet.

Lep pozdrav

 

Ropota vakumska ?rpalka servo oja?evalca zavor. Klasika, samo teraj dalje.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ala ti vera, @YavarYe X6V6! Hvala ti za pojasnilo. Nikoli si ne bi mislil, da ta zvok povzro?a matica servo oja?evalnika zavor. Sem si prav oddahnil, ker sem se ?e bal, da je kaj s turbino narobe. Malo sem poguglal po italijanskem forumu in je res! In to ravno pri navedenih obratih. Ni pa mi niti pribli?no jasno, zakaj.

 

Kolkor sem razbral s tistega foruma, stane tale matica (oz. vijak) v Italiji okoli 33 EUR, tako da najbr? pri nas ne more bit neke bistvene razlike.

 

?e link na to temo na it forumu:

http://www.mazda6club.altervista.org/forum...=22&t=15341

 

Na koncu posta uporabnik attila748 nekaj pi?e o tem, nisem pa uspel razbrat, ?e je ta menjava nujna ali ne... (Italijansko namre? ?al "znam" samo s pomo?jo Google Translate-a). A mogo?e kdo na forumu razume italijansko, da bi lahko to prevedel?

Napisano

Ala ti vera, @YavarYe X6V6! Hvala ti za pojasnilo. Nikoli si ne bi mislil, da ta zvok povzro?a matica servo oja?evalnika zavor. Sem si prav oddahnil, ker sem se ?e bal, da je kaj s turbino narobe. Malo sem poguglal po italijanskem forumu in je res! In to ravno pri navedenih obratih. Ni pa mi niti pribli?no jasno, zakaj.

 

Kolkor sem razbral s tistega foruma, stane tale matica (oz. vijak) v Italiji okoli 33 EUR, tako da najbr? pri nas ne more bit neke bistvene razlike.

 

?e link na to temo na it forumu:

http://www.mazda6club.altervista.org/forum...=22&t=15341

 

Na koncu posta uporabnik attila748 nekaj pi?e o tem, nisem pa uspel razbrat, ?e je ta menjava nujna ali ne... (Italijansko namre? ?al "znam" samo s pomo?jo Google Translate-a). A mogo?e kdo na forumu razume italijansko, da bi lahko to prevedel?

 

V bistvu na tistem forumu pise, da ne rabi zaradi tega menjavat pumpe, da se razen tega nadleznega zvoka ne bo nic zgodilo. Pise pa tudi, da so eno serijo ?est z dpf-jem upoklicali na reklamacijo zaradi tega problema. Mislim, da ce je strosek samo tistih 33 eurov, ga bom sam zamenjal da imam mir. Bom sol v toku drugega tedna v Trst po kos in vam javim koliko pride. Kar se ti?e turbine, si lahko pri miru, crknejo bolj po redko na Mazdah, ni to Laguna :jupiii:

www.gistel.si

Napisano

Kriza je ko za?ne oljna pumpa zaradi cedila 'peti'

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

@Batko hvala za prevod. A pri nas tega sraufa nimajo? Jaz sem probal po manualih iskat da bi nasel part number ampak brez uspeha... Bom uploadal tale navodila, mogoce se niso na forumu.

Kaksen zvok pa povzroca oljna pumpa, ko se zasopa cedilo v karterju?

Tole bom sicer spucal v roku 10 dni ampak vseeno. Se ob slabsem pretoku olja pojavljajo tudi kaksne opozorilne lucke?

Napisano

@Batko hvala za prevod. A pri nas tega sraufa nimajo? Jaz sem probal po manualih iskat da bi nasel part number ampak brez uspeha... Bom uploadal tale navodila, mogoce se niso na forumu.

Kaksen zvok pa povzroca oljna pumpa, ko se zasopa cedilo v karterju?

Tole bom sicer spucal v roku 10 dni ampak vseeno. Se ob slabsem pretoku olja pojavljajo tudi kaksne opozorilne lucke?

 

Tukaj v Kopru imamo avtoplus in tam ne grem, ker je kup nesposobnih ljudu na kupu...zato grem raje v Trst pa ?e vse kar sem do zdaj rabil imajo vedno na zalogi...

 

Pumpa ne povzro?a nobenega zvoka, za?ne se zaribavanje motorja...oziroma ?vi?ganje turbine zaradi slabega mazanja. S tem ni za se igrat, podlo?ke in karter obvezno re?i, da bo? bil miren.

www.gistel.si

Napisano

Tukaj v Kopru imamo avtoplus in tam ne grem, ker je kup nesposobnih ljudu na kupu...zato grem raje v Trst pa ?e vse kar sem do zdaj rabil imajo vedno na zalogi...

 

Ja, nekateri pooblasceni so pravi biseri:) Ce bom pa jaz kje zvohal da imajo tale del pa javim.
Napisano

Ala ti vera, @YavarYe X6V6! Hvala ti za pojasnilo. Nikoli si ne bi mislil, da ta zvok povzro?a matica servo oja?evalnika zavor. Sem si prav oddahnil, ker sem se ?e bal, da je kaj s turbino narobe. Malo sem poguglal po italijanskem forumu in je res! In to ravno pri navedenih obratih. Ni pa mi niti pribli?no jasno, zakaj.

 

Kolkor sem razbral s tistega foruma, stane tale matica (oz. vijak) v Italiji okoli 33 EUR, tako da najbr? pri nas ne more bit neke bistvene razlike.

 

?e link na to temo na it forumu:

http://www.mazda6club.altervista.org/forum...=22&t=15341

 

Na koncu posta uporabnik attila748 nekaj pi?e o tem, nisem pa uspel razbrat, ?e je ta menjava nujna ali ne... (Italijansko namre? ?al "znam" samo s pomo?jo Google Translate-a). A mogo?e kdo na forumu razume italijansko, da bi lahko to prevedel?

 

To sem ?e parim povedal in tudi napisal samo ker forum nima "search" opcije, pa v?asih ?e v kak otemo napi?em da ni ?tale. :hudicek::hudicek:

 

 

PS. Po preko 30 letih ?raufanja pa vseen tud js kaj vem. :blush:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ja, nekateri pooblasceni so pravi biseri:) Ce bom pa jaz kje zvohal da imajo tale del pa javim.

 

Vem da ni noben servis biser, ampak sem bil v LJ na cosmosu in so doktorji v primerjavi z temi v Kopru <_<

www.gistel.si

Napisano

Vem da ni noben servis biser, ampak sem bil v LJ na cosmosu in so doktorji v primerjavi z temi v Kopru <_<

 

Hehe, se jim bom probal ognit. Glede na to da sem iz stajerske to ne bo pretirano tezko:)
Napisano

Sem imel problem na glavni elektroniki od avta "moja krivda" in sem ga peljal na servis v Avtoplus Koper in ko sem pri?u pogledat ?ez par ur kaj se dogaja z mojim avtom, sem najdu enga klinca ki mi je zaganja? razstavil iz avta. Ko sem ga vpra?al zakaj je zaganja? razstavil, mi je odgovoril da glavnega elektri?ista danes ni ker je na specializaciji v LJ in da so njega dali da pogleda kaj je narobe...pol se mi je zabliskalo in sem avto nepopravljen odpeljal in z njimi zaklju?il za vedno...Samo toliko da jim naredim malo reklame tukaj na forumu. :D

www.gistel.si

Napisano

U lepa lepa, torej grejo po principu ce tudi ni majstra za elektriko pa dajmo kaj drugega razsraufat - glavno da se sraufa:D

 

?e je ?e tako, so mogli raje li?arja dat bi vsaj praske popravil na avtu :D

www.gistel.si

Napisano

Na prej?nji strani sem zasledil da omenjate gsm ?tevilko nekega mehankarja. Bi jo bilo mo?no dobit, glede na to da sem novope?eni lastnik mazde 6 2004 prav tako CD136. Pa ?e kje se nahaja mehankar ...

 

Da si pa ?e malo sposodim temo, pa bi vpra?al ?e je kdo ?e imel problem z zama?eno cevko pranja zadnje ?ipe. Pumpica deluje. Zama?eno ali stisnjeno je nekje med prehodom cevke v kabino in zglobom prtlja?nih vrat. Pa predno se lotim razdiranja tapet po avtu (naj bi ?la nekje pod streho?) raje vpra?am ?e je kdo seznanjem s podobno te?avo.

Napisano

@Phyntox, ima? cifro na Zasebnem sporo?ilcu! :jupiii:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja to bi bilo FENOMENALNO. Hvala! Bom poizkušal ujeti in posneti ta fenomen. Problem je, ker rabim vsaj 10min, da je start-stop sploh pripravljen, potem pride pa še tu faktor naključja. Recimo da gre nekako tako: Če bo na poti v službo (1h30min) zakadila pr prvem semaforju, potem bo zakadila tudi pri naslednjem (seveda s spuščeno sklopko). Če pa pri prvem stanju na mestu start-stop deluje BP in se motor lepo vgasne in nazaj štarta, ko pohodim sklopko, potem bo celotna pot brez problemv Glede težav s sklopko: Sem laik, zato prosim za potrpežljivost. Ne bi v primeru slabe sklopke, začelo takoj kaditi, ko bi jo spustil? Motor ponavadi počaka 5sec in začne kaditi. Prav tako redno opazujem v ogledau in med vožnjo ne kadi (vsaj ne v taki meri kot se zgodi pri mirovanju). 
    • @Mjurie, če želiš lahko pišem e-pošto Simonu, dr. Pelku, če ima kakšno idejo kaj matra tvojo Mazdurino? Ponavadi mi hitro odgovori in zadene tarčo težave, v sredino.
    • Ja, tole je verjetno moja nerodnost pri izražanju, omenil sem mu da avto malo 'cuka' ob pospeševanju pa sem ga razumel (sprejemnika), da je omenil pregled šob a je šlo za pregled vbrizgalnikov, kar je razvidno iz dodatno priloženega lista k računu.
    • Idealnega sistema ni in ga ne bo. Tukaj se nas 5 ne bi znalo zmenit kaj je prav, kako narediti prav za več kot 1 mio lastnikov? Zato sam zagovarjam čim bolj enostaven model, čim manj izjem, ... V tem smislu mi je všeč celo hrvaški, ko upoštevajo samo m2 stanovanjske površine in lokacijo. Več ko je parametrov, več je možnosti za izogibanje. In državljani Slovenije smo pri tem pravi mojstri. Spomnimo se, da se lahko zatakne že pri velikosti hišnega poštnega nabiralnika ...  
    • Paschke do rumene majice z "agresivno slovensko tehniko iz leta 2012" WWW.RTVSLO.SI Pred vrati je 73. novoletna turneja, tradicionalno prvi vrhunec sezone svetovnega pokala v smučarskih skokih. Zaradi izvrstnih nastopov...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.