jaroslav Napisano 12. april, 2012 Prijavi Napisano 12. april, 2012 Lepo pozdravljeni vsi skupaj, pred kratkim sem postal lastnik Mazde 6 CD136 TE letnik 2003. Avto ima 125k km. Imam vpra?anje glede (vsaj po mojem mnenju) nenavadnega zvoka, ki jih motor spu??a ob vklju?itvi turbine (okoli 1800 obratov in nekje do ca 2300). Ko se turbinavklju?i , se zasli?i nekak?no "ro?ljanje", nekak ?elezen zvok, ki nad 2300 obratov preneha. Glas ni pretirano glasen. NI pa nekega ?vi?ganja ali cviljenja turbine. ?e plin pohodim v "leru" tega zvoka ni. Zanima me, ali je to obi?ajno ali pomeni kaj slabega (upam da ne). V kratkem prav tako nameravam zamenjati "famozne" podlo?ke injektorjev in o?istit karter. Bi to lahko bilo kako povezano s tem? Druga?e motor lepo te?e in potegne, je lepo odziven in v?iga brez problemov. Prosim za nasvet. Lep pozdrav Citiraj
batko Napisano 13. april, 2012 Prijavi Napisano 13. april, 2012 Turbina se vklju?i pred 1800 obrati in izklju?i na 3000. Meni je tak glas ro?lanja povzro?al egr ventil ko se je odpiral in zapiral... Citiraj www.gistel.si
Z M A J Napisano 13. april, 2012 Prijavi Napisano 13. april, 2012 Upam da ni kaj huj?ega, sicer pa fajn da si ?e seznanjen kaj je "rak-rana" tega dizel motorja! ?e rabi?, ti po?ljem gsm cifro dobrega mehankarja za na?e Mazdojke! Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
jures Napisano 13. april, 2012 Prijavi Napisano 13. april, 2012 Tok tok tok tok tok je ponavadi zvok ?ob - je glas o?itnej?i ko je mrzla? Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
jaroslav Napisano 13. april, 2012 Avtor Prijavi Napisano 13. april, 2012 Najprej vsem hvala za zares hiter odziv. @batko: Vem, da se turbina izklju?i pri 3000, z 2300 sem ?elel le opisat, na kateri to?ki "ro?ljanje" preneha. Mogo?e pa je EGR ventil. Kolikor vem, ?e ni bil menjan. Bi pomagalo, da se EGR le s?isti ali je pri tebi zvok odpravila ?ele menjava EGR ventila? @jures: Mislim, da je ro?ljanje bolj ali manj enako glasno, ne glede na to, ali je ma?ina hladna ali ogreta. Bom pa danes med vo?njo ?e posebej pozoren in sporo?im. Je pa glas malce podoben tok tok tok, vendar v zelo hitrem intervalu. @JozaGulikoza: Ja, na tem in nem?kih forumih sem se pozanimal o ma?ini in baje je to (hvala bogu) skoraj edino, kar lahko povzro?i probleme:) Prosim te, ?e mi lahko po?lje? cifro od majstra za mazde. Na specialista se je vedno fajn obrnit. Imam pa ?e dve vpra?anji. Prvo je glede menjalnika. V?asih se v prvi in drugi prestavi malce zatika. Tudi tu nisem opazil kake ve?je razlike med hladno in ogreto ma?ino. Baje je olja za menjalnik dovolj. Bi mogo?e bilo potrebno kako "zajlo" namazat? Drugega vpra?anja boste pa verjetno malo manj veseli;) Glede na to, da imam kraj?e proge (pribli?no 12 km v eno smer na ?iht - ve?ino avtocesta in hitra cesta), bi bilo bolj?e, da vzamem olje Mobil 1 5W-30 ali Motul 5W-40? Nekje (ne vem ve? kje) sem prebral, da bi bilo za kraj?e razdalje bolj?e 5W-30... Po pregledu preteklih servisov (opravljali so jih poobla??eni v Mariboru) v mojo mazdo vlivali vse razen Dexelie:) Mobil 5W-50, 5w-40, kasneje pa kar 5w-40 od opla:D Zdaj je noter 5w-40 - a je res, da je najbolj?e ?im manj menjavat tip olja, ali je to le mit? Sicer pa, ?ist za info, na enem nem?kem forumu se je nekdo ful razpisal o olju Dexelia. Baje niti pribli?no ne ustreza sodobnim standardom, ker je priporo?ilo za to olje bilo dano v skladu s Fordom in so ga v glavnem uporabljali za V8 ma?ine in naj bi bilo za 6ko dizel neustrezno:) Vsem ?e enkrat hvala in lep vikend! Citiraj
jures Napisano 13. april, 2012 Prijavi Napisano 13. april, 2012 tok tok tok soupada z obrati (hitrost) Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
jaroslav Napisano 13. april, 2012 Avtor Prijavi Napisano 13. april, 2012 tok tok tok soupada z obrati (hitrost) hm... mislim da je zvok kar konstanten - frekvenca se, vsaj kolikor se posku?am spomnit, ne spreminja. Pri 2300 pa zvok nenadoma izgine. Citiraj
YavarYe X6V6 Napisano 14. april, 2012 Prijavi Napisano 14. april, 2012 Lepo pozdravljeni vsi skupaj, pred kratkim sem postal lastnik Mazde 6 CD136 TE letnik 2003. Avto ima 125k km.Imam vpra?anje glede (vsaj po mojem mnenju) nenavadnega zvoka, ki jih motor spu??a ob vklju?itvi turbine (okoli 1800 obratov in nekje do ca 2300). Ko se turbinavklju?i , se zasli?i nekak?no "ro?ljanje", nekak ?elezen zvok,ki nad 2300 obratov preneha. Glas ni pretirano glasen. NI pa nekega ?vi?ganja ali cviljenja turbine. ?e plin pohodim v "leru" tega zvoka ni.Zanima me, ali je to obi?ajno ali pomeni kaj slabega (upam da ne). V kratkem prav tako nameravam zamenjati "famozne" podlo?ke injektorjev in o?istit karter. Bi to lahko bilo kako povezano s tem? Druga?e motor lepo te?e in potegne, je lepo odziven in v?iga brez problemov.Prosim za nasvet.Lep pozdrav Ropota vakumska ?rpalka servo oja?evalca zavor. Klasika, samo teraj dalje. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
batko Napisano 14. april, 2012 Prijavi Napisano 14. april, 2012 Ropota vakumska ?rpalka servo oja?evalca zavor. Klasika, samo teraj dalje. Sem na?el link na italijanskem forumu, kako se menja matico na vakumski ?rpalki http://mazda6club.altervista.org/index.php...pompa-del-vuoto Meni tudi malo ropota, kaj mogo?e kdo ve koliko stane ta matica na servisu? Citiraj www.gistel.si
jaroslav Napisano 14. april, 2012 Avtor Prijavi Napisano 14. april, 2012 Ala ti vera, @YavarYe X6V6! Hvala ti za pojasnilo. Nikoli si ne bi mislil, da ta zvok povzro?a matica servo oja?evalnika zavor. Sem si prav oddahnil, ker sem se ?e bal, da je kaj s turbino narobe. Malo sem poguglal po italijanskem forumu in je res! In to ravno pri navedenih obratih. Ni pa mi niti pribli?no jasno, zakaj. Kolkor sem razbral s tistega foruma, stane tale matica (oz. vijak) v Italiji okoli 33 EUR, tako da najbr? pri nas ne more bit neke bistvene razlike. ?e link na to temo na it forumu:http://www.mazda6club.altervista.org/forum...=22&t=15341 Na koncu posta uporabnik attila748 nekaj pi?e o tem, nisem pa uspel razbrat, ?e je ta menjava nujna ali ne... (Italijansko namre? ?al "znam" samo s pomo?jo Google Translate-a). A mogo?e kdo na forumu razume italijansko, da bi lahko to prevedel? Citiraj
batko Napisano 15. april, 2012 Prijavi Napisano 15. april, 2012 Ala ti vera, @YavarYe X6V6! Hvala ti za pojasnilo. Nikoli si ne bi mislil, da ta zvok povzro?a matica servo oja?evalnika zavor. Sem si prav oddahnil, ker sem se ?e bal, da je kaj s turbino narobe. Malo sem poguglal po italijanskem forumu in je res! In to ravno pri navedenih obratih. Ni pa mi niti pribli?no jasno, zakaj. Kolkor sem razbral s tistega foruma, stane tale matica (oz. vijak) v Italiji okoli 33 EUR, tako da najbr? pri nas ne more bit neke bistvene razlike. ?e link na to temo na it forumu:http://www.mazda6club.altervista.org/forum...=22&t=15341 Na koncu posta uporabnik attila748 nekaj pi?e o tem, nisem pa uspel razbrat, ?e je ta menjava nujna ali ne... (Italijansko namre? ?al "znam" samo s pomo?jo Google Translate-a). A mogo?e kdo na forumu razume italijansko, da bi lahko to prevedel? V bistvu na tistem forumu pise, da ne rabi zaradi tega menjavat pumpe, da se razen tega nadleznega zvoka ne bo nic zgodilo. Pise pa tudi, da so eno serijo ?est z dpf-jem upoklicali na reklamacijo zaradi tega problema. Mislim, da ce je strosek samo tistih 33 eurov, ga bom sam zamenjal da imam mir. Bom sol v toku drugega tedna v Trst po kos in vam javim koliko pride. Kar se ti?e turbine, si lahko pri miru, crknejo bolj po redko na Mazdah, ni to Laguna Citiraj www.gistel.si
jures Napisano 15. april, 2012 Prijavi Napisano 15. april, 2012 Kriza je ko za?ne oljna pumpa zaradi cedila 'peti' Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
batko Napisano 15. april, 2012 Prijavi Napisano 15. april, 2012 Kriza je ko za?ne oljna pumpa zaradi cedila 'peti' Ja tam so pa huj?e posledice... Citiraj www.gistel.si
jaroslav Napisano 15. april, 2012 Avtor Prijavi Napisano 15. april, 2012 @Batko hvala za prevod. A pri nas tega sraufa nimajo? Jaz sem probal po manualih iskat da bi nasel part number ampak brez uspeha... Bom uploadal tale navodila, mogoce se niso na forumu. Kaksen zvok pa povzroca oljna pumpa, ko se zasopa cedilo v karterju? Tole bom sicer spucal v roku 10 dni ampak vseeno. Se ob slabsem pretoku olja pojavljajo tudi kaksne opozorilne lucke? Citiraj
batko Napisano 15. april, 2012 Prijavi Napisano 15. april, 2012 @Batko hvala za prevod. A pri nas tega sraufa nimajo? Jaz sem probal po manualih iskat da bi nasel part number ampak brez uspeha... Bom uploadal tale navodila, mogoce se niso na forumu.Kaksen zvok pa povzroca oljna pumpa, ko se zasopa cedilo v karterju?Tole bom sicer spucal v roku 10 dni ampak vseeno. Se ob slabsem pretoku olja pojavljajo tudi kaksne opozorilne lucke? Tukaj v Kopru imamo avtoplus in tam ne grem, ker je kup nesposobnih ljudu na kupu...zato grem raje v Trst pa ?e vse kar sem do zdaj rabil imajo vedno na zalogi... Pumpa ne povzro?a nobenega zvoka, za?ne se zaribavanje motorja...oziroma ?vi?ganje turbine zaradi slabega mazanja. S tem ni za se igrat, podlo?ke in karter obvezno re?i, da bo? bil miren. Citiraj www.gistel.si
jaroslav Napisano 15. april, 2012 Avtor Prijavi Napisano 15. april, 2012 Tukaj v Kopru imamo avtoplus in tam ne grem, ker je kup nesposobnih ljudu na kupu...zato grem raje v Trst pa ?e vse kar sem do zdaj rabil imajo vedno na zalogi... Ja, nekateri pooblasceni so pravi biseri:) Ce bom pa jaz kje zvohal da imajo tale del pa javim. Citiraj
YavarYe X6V6 Napisano 15. april, 2012 Prijavi Napisano 15. april, 2012 Ala ti vera, @YavarYe X6V6! Hvala ti za pojasnilo. Nikoli si ne bi mislil, da ta zvok povzro?a matica servo oja?evalnika zavor. Sem si prav oddahnil, ker sem se ?e bal, da je kaj s turbino narobe. Malo sem poguglal po italijanskem forumu in je res! In to ravno pri navedenih obratih. Ni pa mi niti pribli?no jasno, zakaj. Kolkor sem razbral s tistega foruma, stane tale matica (oz. vijak) v Italiji okoli 33 EUR, tako da najbr? pri nas ne more bit neke bistvene razlike. ?e link na to temo na it forumu:http://www.mazda6club.altervista.org/forum...=22&t=15341 Na koncu posta uporabnik attila748 nekaj pi?e o tem, nisem pa uspel razbrat, ?e je ta menjava nujna ali ne... (Italijansko namre? ?al "znam" samo s pomo?jo Google Translate-a). A mogo?e kdo na forumu razume italijansko, da bi lahko to prevedel? To sem ?e parim povedal in tudi napisal samo ker forum nima "search" opcije, pa v?asih ?e v kak otemo napi?em da ni ?tale. PS. Po preko 30 letih ?raufanja pa vseen tud js kaj vem. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
jaroslav Napisano 15. april, 2012 Avtor Prijavi Napisano 15. april, 2012 Hehe sej sem iskal kar precej po forumu ampak zal nisem nasel oz bolje, nisem znal najt nic sorodnega... Citiraj
batko Napisano 15. april, 2012 Prijavi Napisano 15. april, 2012 Ja, nekateri pooblasceni so pravi biseri:) Ce bom pa jaz kje zvohal da imajo tale del pa javim. Vem da ni noben servis biser, ampak sem bil v LJ na cosmosu in so doktorji v primerjavi z temi v Kopru Citiraj www.gistel.si
jaroslav Napisano 15. april, 2012 Avtor Prijavi Napisano 15. april, 2012 Vem da ni noben servis biser, ampak sem bil v LJ na cosmosu in so doktorji v primerjavi z temi v Kopru Hehe, se jim bom probal ognit. Glede na to da sem iz stajerske to ne bo pretirano tezko:) Citiraj
batko Napisano 15. april, 2012 Prijavi Napisano 15. april, 2012 Sem imel problem na glavni elektroniki od avta "moja krivda" in sem ga peljal na servis v Avtoplus Koper in ko sem pri?u pogledat ?ez par ur kaj se dogaja z mojim avtom, sem najdu enga klinca ki mi je zaganja? razstavil iz avta. Ko sem ga vpra?al zakaj je zaganja? razstavil, mi je odgovoril da glavnega elektri?ista danes ni ker je na specializaciji v LJ in da so njega dali da pogleda kaj je narobe...pol se mi je zabliskalo in sem avto nepopravljen odpeljal in z njimi zaklju?il za vedno...Samo toliko da jim naredim malo reklame tukaj na forumu. Citiraj www.gistel.si
jaroslav Napisano 15. april, 2012 Avtor Prijavi Napisano 15. april, 2012 U lepa lepa, torej grejo po principu ce tudi ni majstra za elektriko pa dajmo kaj drugega razsraufat - glavno da se sraufa:D Citiraj
batko Napisano 15. april, 2012 Prijavi Napisano 15. april, 2012 U lepa lepa, torej grejo po principu ce tudi ni majstra za elektriko pa dajmo kaj drugega razsraufat - glavno da se sraufa:D ?e je ?e tako, so mogli raje li?arja dat bi vsaj praske popravil na avtu Citiraj www.gistel.si
Phyntox Napisano 16. april, 2012 Prijavi Napisano 16. april, 2012 Na prej?nji strani sem zasledil da omenjate gsm ?tevilko nekega mehankarja. Bi jo bilo mo?no dobit, glede na to da sem novope?eni lastnik mazde 6 2004 prav tako CD136. Pa ?e kje se nahaja mehankar ... Da si pa ?e malo sposodim temo, pa bi vpra?al ?e je kdo ?e imel problem z zama?eno cevko pranja zadnje ?ipe. Pumpica deluje. Zama?eno ali stisnjeno je nekje med prehodom cevke v kabino in zglobom prtlja?nih vrat. Pa predno se lotim razdiranja tapet po avtu (naj bi ?la nekje pod streho?) raje vpra?am ?e je kdo seznanjem s podobno te?avo. Citiraj
Z M A J Napisano 17. april, 2012 Prijavi Napisano 17. april, 2012 @Phyntox, ima? cifro na Zasebnem sporo?ilcu! Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.