Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Avto sem imel na ?trihanju voznikove strani. Sedaj, ko sem ga dobil nazaj, se mi nikakor no?e premikati voznikova ?ipa. Ko premaknem stikalo se v ratih sli?i ?loc, to je pa tudi vse. Pri kontaktu, ko premaknem stikalo, tudi po?miga stropna lu?ka, tako da se motor?ek obremeni. Ostale ?ipe pa delujejo normalno. Kaj bi bilo narobe? LP M

Napisano

Avto sem imel na ?trihanju voznikove strani. Sedaj, ko sem ga dobil nazaj, se mi nikakor no?e premikati voznikova ?ipa. Ko premaknem stikalo se v ratih sli?i ?loc, to je pa tudi vse. Pri kontaktu, ko premaknem stikalo, tudi po?miga stropna lu?ka, tako da se motor?ek obremeni. Ostale ?ipe pa delujejo normalno. Kaj bi bilo narobe? LP M

 

Ce je razdiral ni pravilno sestavil ali pa kak predolg sravf dal

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

V?eraj sem med vo?njo v jezi nekajkrat pritisnil stikalo gor in dol in ?ipa je za?ela delovat. Dela tudi to, da pri zaprti ?ipi pritisnem gumb in se odpre samo za 2cm, kao za zra?enje pi?e v knjigi, potem pa normalno dol. Dela tudi avto funkcija. Nimam pojma kaj je bilo ampak va?no da dela :jupiii:

Napisano

V?eraj sem med vo?njo v jezi nekajkrat pritisnil stikalo gor in dol in ?ipa je za?ela delovat. Dela tudi to, da pri zaprti ?ipi pritisnem gumb in se odpre samo za 2cm, kao za zra?enje pi?e v knjigi, potem pa normalno dol. Dela tudi avto funkcija. Nimam pojma kaj je bilo ampak va?no da dela :jupiii:

 

Ko "zmanjka elektrike", pri ?ipah neha delat avtomatika. Na vseh ?ipah v avtu mora? narediti postopek "u?enja". Vsako ?ipo mora? na stikalu na istih vratih spustit in dr?at tipko za spu??anje tolko ?asa, dokler motor?ek ne spusti (par sekund, se sli?i, sicer pa na pamet pre?teje? do pet). ?ipo nato dvigne? in ponovi? foro.

 

S tem za?ne delat avtomatika spu??anja in dviganja, ?ipe lahko dviga? in spu??a? tudi z voznikovih vrat.

Napisano

Pozdravljeni!

 

imam malo druga?en problem z voznikovo ?ipo. Naenkrat se je za?elo dogajat, da se je za?ela spu??at in dvigat precej bolj po?asi kot obi?ajno. Kot bi nekaj bremzalo. Sedaj se dogaja, da sploh ne gre ve? gor ali dol - v?asih dela ve?inoma pa ne, tako da sploh neupam ve? uporabljat.

 

Sku?al sem razmontirat - en vijak je pod pokrov?kom pri kljuki, drug je pod gumo na dr?alu. ?e vedno ne dobim dol tapete. A se da dobiti kak?na podrobna navoila kako se to razmontira?

 

lp

Napisano

Pozdravljeni!

 

imam malo druga?en problem z voznikovo ?ipo. Naenkrat se je za?elo dogajat, da se je za?ela spu??at in dvigat precej bolj po?asi kot obi?ajno. Kot bi nekaj bremzalo. Sedaj se dogaja, da sploh ne gre ve? gor ali dol - v?asih dela ve?inoma pa ne, tako da sploh neupam ve? uporabljat.

 

Sku?al sem razmontirat - en vijak je pod pokrov?kom pri kljuki, drug je pod gumo na dr?alu. ?e vedno ne dobim dol tapete. A se da dobiti kak?na podrobna navoila kako se to razmontira?

 

lp

 

kar imam v spominu je ?e en vijak pri lu?ki spodaj..ostalo so zati?i.

Napisano

kar imam v spominu je ?e en vijak pri lu?ki spodaj..ostalo so zati?i.

 

Po moje da bo tezava v motorcku. A je v okolici lj kaksen mojster,ki bi to zrihtal za normalen denar?
Napisano

Po moje da bo tezava v motorcku. A je v okolici lj kaksen mojster,ki bi to zrihtal za normalen denar?

 

Urejeno.

 

Na avto.net sem nasel ustrezen kompleten mehanizem za dokaj normalen denar, razmontiral vrata - trije sravfi in tapeta gre dol brez tezav.

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Da si sposodim temo.

Moji mazdici el. pomik voznikove ?ipe dela OK, imam pa te?ave z ostalimi tremi ?ipami, ki se ne premaknejo spljoh, ne s pomo?jo stikal na voznikovih vratih ne s posami?nimi stikali na ostalih vratih. Preveril sem varovalko in je OK, prav tako ?trom na varovalki je. Mazda 6 je karavan letnik 2002. ?e ima kdo kak?no idejo bom bil zelo hvale?en.

 

Lp

M

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Sej vem, da je glupo vpra?anje ampak a slu?ajno nima? zaklenjenih ?ip s tistim gumbom. ?e je zaklenjeno ne dela noben gumb za dvig ?ip ne na voznikovi strani ne na posami?nih vratih.

 

Bi pa vseeno rekel, da je ta gumb kriv - pokvarjen ali pa kaj podobnega.

33112_1.png

Napisano

Sej vem, da je glupo vpra?anje ampak a slu?ajno nima? zaklenjenih ?ip s tistim gumbom. ?e je zaklenjeno ne dela noben gumb za dvig ?ip ne na voznikovi strani ne na posami?nih vratih.

 

Bi pa vseeno rekel, da je ta gumb kriv - pokvarjen ali pa kaj podobnega.

 

 

Jaz sem tudi na to pomislil :) ...

 

Objavljena slika

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ups. Res je bil ?altar. :blush:

Ja moja najdra?ja je kriva, ona je uporabljala avto zadnjih 14 dni ko me ni bilo doma. (A je dobr izgovor?) :blush:

 

Pozitivna stvar je, da sedaj vem katera varovalka je za ?ipe.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Za mene to gre iz skupnega žakla.
    • Danes sem prebral, kaj so delali. Šivali so z ekstra elastičnim šivom. Ki je pri skoku, spodnji del dresa napel kot šotor.
    • Včeraj sem bil na seminarju o servisiranju alpskih smuči v Kranju (tesma sport). Predavatelj je bil zelo dober (drugače servisira tekmovalne smuči van deer, rossignol in elan za  tekmovalce). Ugotovil sem, da  sem pri pripravi smuči do sedaj delal par napak, ki jih bom sedaj lahko popravil. Predvsem pri samih kotih brušenja robnikov, uporabi diamantov za končno odstranitev igle in krtačenju  nisem bil na tekočem. Tudi voski so se zadnja leta močno spremenili zaradi vse toplejšega vremena in s tem drugačnimi strukturami snega. Tudi glede samega strojnega brušenja drsne podlage z raznimi šmirgl papirji, kot jih uporablja večina serviserjev smo izvedeli veliko.  Da ne govorimo o tem, da je velika večina teh mojstrov bila do nedavnega prodajalcev koles in serviserjev, sedaj pa so postali specialisti za pripravo smuči. Skoraj nihče, razen par izjem, se ni udeležil takega seminarja. Naslednja, 2.stopnja seminarja bo v Ljubljani, kjer bomo prinesli svoje smuči in jih bomo s pomočjo strokovnjakov sami pripravili. Tretja stopnja je pa za pripravo tekmovalnih smuči.  Mi je pa bilo zanimivo to, da je demonstriral pripravo smuči na tekmovalnih van deer za slalom, kakršne uporablja tudi Kristoffersen.  Zanimivo je, da se s strani smučke lepo  vidi struktura iz koliko plasti so sestavljene. So zelo, zelo lahke. Vedno sem mislil, da imajo tekmovalci neke težje smuči. In še zanimivost, robnike imajo narejene iz neke mešanice  titana in visoko legiranega jekla. Brusi se jih lahko tudi ročno, a večinoma jih brusijo strojno.   
    • Napiši kaj več o nakupu in odločitvi za nakup cx-30. 🤔😉
    • Takih je bilo med napadom rdeče  jugo armije kar nekaj pri nas na obali , ki so stisnili ta zadnjo in pobegnili čez mejo v Italijo. Med njimi tudi naš bivši župan Kopra. Za take se ve, da jim ne moreš zaupati, ker so strahopetci ali pa  enostavno-egoisti. Če bi se sedaj  odvijala druga svetovna vojna bi na našem ozemlju kmalu govorili nemško in Italijansko.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.