Skoči na vsebino

MX-5 mazdaspeed headlights

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ni za kaj, bilo mi je v veselje. :bravo:

 

?e kratka obnova:

Mazdaspeed Miata je imela ?rne sprednje lu?i. In smo jih naredili. Najprej odklopi? vse ?arnice, nato oba ?raufa s katerim je pri?raufana lu?. Sledi zzajebani del. Ali sneti odbija? ali pa ga le od?raufati iz blatnika (kolotek dol), da malo visi dol, da se dobi lu? ven. Pri?raufana je itak le z dvema ?raufoma, ostalo so zati?i in se jo samo brez bojazni potegne ven.

Sledi gretje z industrijskim fenom ali peka v pe?ici na 200°C, da se lepilo, ki dr?i skupaj steklo z ohi?jem omeh?a. ?e prej se od?raufa dva ?raufa, ki dr?ita steklo in ohi?je. Nato se vse skupaj potegne narazen in od?raufa ?e en del in ohi?je pade narazen. Sledi ?mirglanje, ?trihanje (plastik primer in ?ez mat ?rna odporna na 600°C) in sestavljanje nazaj. Voila, evo jo metalko s ?rnimi o?mi in besnim pogledom! :hudicek:

Objavljena slika

Napisano

Odli?no narejeno!

 

Zdj pa ?e ostale 'malenkosti' da bo taprava mazdaspeedmiata :danzoman:

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Matr si lepo fotko stisnu:) tnx se enkrat. .. Je blo fajn nedelsko druzenje in supr izdelk.. Sm vec ko zadovoln:) ti symon pa dobis par krogov racelanda ko grem:)

A je to vse kar znate? :) Lepo je u?ivati v va?i otro?ki nesposobnosti:) Bravo

Napisano

Odli?no narejeno!

 

Zdj pa ?e ostale 'malenkosti' da bo taprava mazdaspeedmiata :danzoman:

 

kot npr. da dobi normalno streho in ne cerade :hudicek:

nice work!!! :bravo:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

kot npr. da dobi normalno streho in ne cerade :hudicek:

nice work!!! :bravo:

 

Kak?no streho, pol?a! :aaaaa:

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Se strinjam, LS1 miate so dobesedno rakete za na cesto :notworth:

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Symon, kok dolg pa greje? to na 200°C?

 

dokler ni lepo hrustljavo rumeno zape?ena :hohoho::hohoho:

Pomoje 10-15 min dost

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Symon, kok dolg pa greje? to na 200°C?

 

Nismo probavali, mami ni pustila pe?ice ker jo je rabila za nedeljsko kosilo. :( Sicer pa tako kot je napisal uklopko. Tudi do 20 minut je OK, pa? vmes malo odpre? in vidi?, ?e gre lepo narazen. Za?ne? na enem koncu (levem/desnem) potem pa lepo razpira? kot krokodilu usta. :harhar:
Napisano

Poseg se vam je vsekakor izpla?al, ?e sodim po slikah! :jupiii::rozico:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

:hohoho:

 

Jp jp.. baje mam 20hp ve? zj:)

 

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Nismo probavali, mami ni pustila pe?ice ker jo je rabila za nedeljsko kosilo. :( Sicer pa tako kot je napisal uklopko. Tudi do 20 minut je OK, pa? vmes malo odpre? in vidi?, ?e gre lepo narazen. Za?ne? na enem koncu (levem/desnem) potem pa lepo razpira? kot krokodilu usta. :harhar:

 

bomo probal, ?e bo na?a mati pustila :P ampak ?akam na bolj?e vreme, ker tole je pa ?e res podn od podna :zvizga:

Napisano

bomo probal, ?e bo na?a mati pustila :P ampak ?akam na bolj?e vreme, ker tole je pa ?e res podn od podna :zvizga:

 

Mogo?e bo, ?e ne bo pomislila kak vonj bo potem v pe?ici in kako aromo bojo imeli naslednji izdelki iz pe?ice. :aaaaa:

 

Druga?e pa ?e bi ?e kdo rad take lu?i, zdaj bi ?lo to v dobrih treh urah (seveda s pomo?jo lastnika). :) Lahko tudi v kako drugo barvo, jebmti? mogo?e celo v bavo avta? :ne vem: Cena je ugodna, Dejan lahko pove, da je postopek (material) v bistvu zelo poceni z mojo ?ejo in enim krogom z avtom vred. :hohoho:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Aha...šel do Mb in nazaj...nazajgrede je čez Trojanske tunele že sekcijsko merjenje not🧐
    • Ampak vseeno, to je silno malo, kolkrat moraš zamenjat naorej nazaj da spraviš tole zverinco notri na pošrek.   Ok za ven je enostavno: ročna, do konca volan skrajno levo, sklopka, prva, gas ne 4000 obratov pa samo spustit sklopko. Če so ploščice notri, da zdrsne maš v enem šusu avto obrnjen v pravo smer. 😁
    • Ej, a jaz to prav vidim, plastične obrobe na kolotekih in pragovih ?!?! ... in to kao pri limuzini ?!?!?!? OMG WTF pa je to za en konglomerat. Bolj k gledam manj mi je všeč, nima ne Mazdine filozofije oblikovanja not, zadek je izzven proporcov, to ni avto za srednji razred saj ima skoraj 5m dolžine. Zadnja linija luči je tako razmetana in brez občutka, kot da se jim je mudilo.   OK, sprednji del mi je v redu, notranjost razen prevelikega ekrana še kar. Gumbov pa očitno ne bo kar je pa spet velik minus. Ok sank nima kar je velik plus pa če se zadnja vrata odpro na široko s šipo vred pa b tud bil en velik plus. Kakšen i6 dizel PHEV bi bil pa blizu kandidatu.... ampak, baje bo tud v pogonu kitajc notri, tko da pač prečrtano iz seznama.  
    • OK še 1x... ISG ima dve funkciji in sicer je to generator električne energije bolj znan kot alternator in zaganjač kot je znano pri ostalih avtih. Se pravi sta dve stvari združeni v eno.   Pri klasičnem avtu alternator/generator služi zgolj za ustvarjanje elektrike, ki jo avto potrebuje za delovanje sistemov. Več kot imaš porabnikov večji upor nudi, da proizvede več el. energije. Za premagovanje tega upora služi klasični motor kar pomeni, da je določen procent moči ICE motorja porabljen za delovanje generatorja. To nekoliko poslabša performance in povečuje porabo. Zaganjalnik pa je poseben el. motor, ki ga imajo ICE-ji za zagon ICE motorja.   Mild hibrid pri Mazdi pa deluje tako, da sta funkciji alternatorja in zaganjalnika združeni v eno. Se pravi tale ISG še vedno klasično zažene motor kot štarter. Ko pa pride do zaviranja ali zmanjševanja hitrosti pa izkorišča to silo, da maksimalno obremeni motor, ki s tem bolje zavira in istočasno polni tisto malo baterijo. Tam shranjeno energijo pa uporabi za delovanje električnih sistemov, ko recimo avto stoji z vklopljenim i-stopom in ko je potreba z zagonom, uporabi elektriko iz te baterije. Če je v bateriji še dovolj energije pa v pospeševanju pri nizkih obratih, izklaplja funkcijo generatorja, da ta ne obremenjuje motor in se električni sistemi še vedno napajajko iz te baterije.   To je tisto, kar se čuti, kot nekoliko več moči. Ne da el. motor pomaga pri pogonu koles ampak se le razbremeni funkcija alternatorja, da več konjev ostane ICE motorju za pospešek, saj ne rabi gnat še alternatorja. Ko pa ni več pospeševanj pa ISG služi tako kot klasični alternator in zagotavlja vso elektriko za delovanje avtomobila.   To je vsa znanost mild hibrida. Zato @Alex ti čutiš pri pospešku iz zelo nizkih obratov kot nek dodatek moči pa nisi vedel od kod.   Zakaj? Ko pospešiš v 5. prestavi imaš tam nekje jedva dobrih 1000 obratov motorja in pri teh obratih skromnih 16KM. Alternator pri normalni uporabi jemlje motorju nekje okoli 3kW energije ali na uč dobre 4KM. Se pravi pri navadnem ne hibridu alternator vzame četrtino moči motorja kar je ogromno in ti tako ostane zgolj 12KM za pogon. Pri mild hibridu pa takrat ni obremenitve s strani alternatorja in ti tako ostane teh 16KM. Ampak višji, ko so obrati manj pomebnih je teh 4KM saj načeloma ostajajo na enaki obremenitve oziroma zaradi več obratov celo zmanjšujejo obremenitev Tako, da verjetno tam po 2000 obratih (cca 34KM moči motorja) ni več smisla, da bi hibrid pomagal.    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.