Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Imam nekaj problemov pri Mazdi 6 disel letnik 2004. Prvi problem je da ?e pohodim plin do konca v katerikoli prestavi, obrati hitro narastejo potem se pa za cca. 100-200 obratov zman?ajo in potem gredo normalno naprej. Zgleda kot te?ava s sklopko?

 

Drugi problem je da avto vle?e v levo pa ?eprav je bil na optiki in na zamenjavi plati??/gum (rabljena). So mogo?e amortizerji? Gre pa za GT verzijo Mazde6, ki je malce spu??ena.

 

Hvala za nasvete,

Napisano

Imam nekaj problemov pri Mazdi 6 disel letnik 2004. Prvi problem je da ?e pohodim plin do konca v katerikoli prestavi, obrati hitro narastejo potem se pa za cca. 100-200 obratov zman?ajo in potem gredo normalno naprej. Zgleda kot te?ava s sklopko?

 

Drugi problem je da avto vle?e v levo pa ?eprav je bil na optiki in na zamenjavi plati??/gum (rabljena). So mogo?e amortizerji? Gre pa za GT verzijo Mazde6, ki je malce spu??ena.

 

Hvala za nasvete,

 

V prvem primeru je sigurno sklopka. V drugem primeru pa bi amortizerje izkljucil, prej bi rekel da je bil avto razbit in da imas kaj zvitega.

www.gistel.si

Napisano

a v levo al v desno vle?e? Pri prvi seriji Mazda 6 je to dokaj pogost problem oziroma kar "feature" tako, da ?e ne vle?e hudo ni panike aploh, ?e ho?e avto zaviti tja kamor visi cesta. Se pa zadeva ?e malo bolj pozna, ?e so gor recimo gume s smrekca profilom brez vzdol?nih profilov, ki dodatno skrbijo za dr?anje smeri.

33112_1.png

Napisano

a v levo al v desno vle?e? Pri prvi seriji Mazda 6 je to dokaj pogost problem oziroma kar "feature" tako, da ?e ne vle?e hudo ni panike aploh, ?e ho?e avto zaviti tja kamor visi cesta. Se pa zadeva ?e malo bolj pozna, ?e so gor recimo gume s smrekca profilom brez vzdol?nih profilov, ki dodatno skrbijo za dr?anje smeri.

 

Pri nekaterih takih 6-kah (predvsem v italiji) se je pojavil ta problem vle?enja, ko so ?li na 17-ke.

Ko so dali gor spet 16-ke je bilo normalno. :whatever:

 

 

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

V prvem primeru je sigurno sklopka. V drugem primeru pa bi amortizerje izkljucil, prej bi rekel da je bil avto razbit in da imas kaj zvitega.

 

Glede vle?enja sem ugotovil da je avto sre?al robnik na prednji levi strani, ker je bila guma zamaknjena za 2mm nazaj. Mehanik je poravnav zadeve in sedaj pelje naravnost :)

 

Glede poskoka obratov je to ?edalje bolj o?itno, sploh ko speljuje? s cestninskih postaj. Obrati se razvrtijo tudi do 4000 obratov in bi ?e ve? ?e ne spustim gasa. Mehanik mi je rekel da ponavadi ?e gre sklopka bo ?el po?asi tudi vstrajnik. Je to res? Katero sklopko bi spriporo?ali original, VAL, Sachs, Valeo, LUK...? Rad bi re?il te?avo pred dopustom, da ne ostanem s familijo na cesti :)

 

?e dve ?udni vpra?anji.

 

1. Opa?am da se pojavlja ne?en pisk med 1700 in 2000 obrati (ni turbina), kot da bi piskal na flavto zelo ne?no.

2. Mislite da bi bilo po 170 000km dobro s?istiti karter? Kot vidim na forumu se to kar prakticira.

 

Hvala za pomo? in odgovore.

 

Pri nekaterih takih 6-kah (predvsem v italiji) se je pojavil ta problem vle?enja, ko so ?li na 17-ke.

Ko so dali gor spet 16-ke je bilo normalno. :whatever:

 

Hvala za poslane odgovore.

 

Glede vle?enja sem ugotovil kaj je bilo narobe. Sprednja desna guma/kolo je bilo za 2 mm zamaknjeno nazaj.

 

a v levo al v desno vle?e? Pri prvi seriji Mazda 6 je to dokaj pogost problem oziroma kar "feature" tako, da ?e ne vle?e hudo ni panike aploh, ?e ho?e avto zaviti tja kamor visi cesta. Se pa zadeva ?e malo bolj pozna, ?e so gor recimo gume s smrekca profilom brez vzdol?nih profilov, ki dodatno skrbijo za dr?anje smeri.

 

Hvala za odgovor.

 

Problem je bil v sprednjem levem kolesu, ker je bil za 2mm zamaknjen nazaj.

 

Napisal sem ?e nekaj te?av, ?e imate mogo?e kak?en nasvet se priporo?am :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Glede na to, da so R19 nehali proizvajat 96tga leta, je velika verjetnost, da na njih ni več istih modelov gum.
    • He,he...lih grem pr Fordu menjat žarnice...stare Osramke not,dokler ne pridejo LEDice....in glej,glej...Cool Blue Intense svetijo😯...mater,če ni stikalo...k enga sem že zamenjal🤔.   Starega še imam..moram razdreti in pogledati kak je not...mogoče je samo slabi kontakt🙄. Ok...torej ni sile,in bo priložnost primerave Osram Cool Blue Intense vs.Philips Ultinon Pro6000 Boost. Bom poslikal in objavil kakšni so vtisi.
    • Danes v Četari jedel PICABURGER, uf kako je ta zadeva nasitna, pa sem nekaj od dedca in jedca (OK, nimam več 100kg, pa vseeno), skratka če boste lačni po Savinjski, pojdite na to jedačo; 8eur
    • Sem pred leti vgrajeval klasične Night Breaker (k so frišno ven prišle)...svetile super,sam 3 mesce in "za v kanto..   In točno to sem pol zmontiral.. in kot pišeš svetijo za en drek....   Na koncu sem not dal Osram k bi naj bile original pri prvi vgradnji...ajd,za silo ne rečem...sam k je prišla Mazda k bajti,in je žena videla...in se "nalezla"...in seveda nič ne pride blizu...in kot rečeno lani dal not Night Breaker 200...fajn zarnice,sam,kar je top,prec podražijo...k 40€+ za dve🙄    In se iskanje "svetega grala" nadaljuje🥺
    • Tak samo za info. Kje je narejen?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.