Symon Napisano 7. maj, 2012 Prijavi Napisano 7. maj, 2012 Ker je to ena bolj popularnih predelav naj tule objasnimo koliko konjev to RES da. V ve?ini primerov ni?. Povzetek: Kot vidite v ve?ini primerov ni razlike ali je celo negativna. Pozna se le, ?e je res preverjena predelava pri tipu avtomobila, nekaj na blef je pa bedarija. Pozna se tudi, ?e je v navezi z ostalimi predelavami (izpu?ni kolektor ter celoten izpu?ni sistem in nato ?e remap, oziroma spremenjena elektronika). ZMAJ to je to kar sem ti danes govoril. Citiraj
Z M A J Napisano 7. maj, 2012 Prijavi Napisano 7. maj, 2012 Hehe, Symon se spomnim ja! Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Baby Viper Napisano 7. maj, 2012 Prijavi Napisano 7. maj, 2012 Edina pridobitev je zvok, tko da ?e nima? radia oz. ostale odve?ne te?e ki proizvaja zvo?no podlago, lahko vsaj to poslu?a?.. najbr? se ve o komu je govora Citiraj "It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
jures Napisano 7. maj, 2012 Prijavi Napisano 7. maj, 2012 Edina pridobitev je zvok, tko da ?e nima? radia oz. ostale odve?ne te?e ki proizvaja zvo?no podlago, lahko vsaj to poslu?a?.. najbr? se ve o komu je govora ti ma? K&Na not....torej.... Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Baby Viper Napisano 7. maj, 2012 Prijavi Napisano 7. maj, 2012 Mja tisto mi deluje kot nek delni CAI z original boxom in zajemom zraka nekje za lu?jo.. Se bo pa sigurn kmal javu n? majstr brez radia in povedu da se le tega spljoh ne rab v avtu sabo vozit Citiraj "It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
jstdoma Napisano 7. maj, 2012 Prijavi Napisano 7. maj, 2012 Ampak tole ti da pa najve? konjev!!!TURBONATOR Citiraj
Symon Napisano 7. maj, 2012 Avtor Prijavi Napisano 7. maj, 2012 Pa powerfuel nalepka. Jebemti kaj ?e bi posneli en tak test s tem turbonatorjem in enkrat za vedno osme?ili tele nategune? Citiraj
jures Napisano 7. maj, 2012 Prijavi Napisano 7. maj, 2012 Ampak tole ti da pa najve? konjev!!!TURBONATOR tole je en v silikon zavil hladilnik za CPU Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Turbo Lumpi Napisano 8. maj, 2012 Prijavi Napisano 8. maj, 2012 Se bo pa sigurn kmal javu n? majstr brez radia in povedu da se le tega spljoh ne rab v avtu sabo vozit Jebesh radiooo, ?ipe dol pa V6 sound z dodatkom sikanja ?e ve? k 2 tedna avto na klocnih, pogre?am V6 sound Tale Turbonator ti pa kve?m bremza zrak... hehe Citiraj
mazda_mx Napisano 8. maj, 2012 Prijavi Napisano 8. maj, 2012 Odvisno je tudi od avta. Ce smo ze pri V6, original airbox je rahlo restriktiven za kaksne bolj konkretne predelave. Ravno tako kaksne Honde, kjer je original airbox precej restriktiven zaradi zadusitve zvoka. Tako daje odvisno od primera do primera. In da ne pozabimo MPS modelov. Tam original airbox pobere 20KM. Citiraj
Symon Napisano 8. maj, 2012 Avtor Prijavi Napisano 8. maj, 2012 Odvisno je tudi od avta. Ce smo ze pri V6, original airbox je rahlo restriktiven za kaksne bolj konkretne predelave. Ravno tako kaksne Honde, kjer je original airbox precej restriktiven zaradi zadusitve zvoka.No saj to sem napisal, da bi na serijski avto tla?il filter in mislil kaj se pridobi je pa bolj placebo efekt. Za MPSko bi pa rad videl razliko, serijski airbox ter konusni, ?e je res taka razlika. Pri Hondah je ogromno ?e res preverjenih predelav ampak tudi zato ker so najbolj popularne za predelovanje. Citiraj
Grega_ Napisano 8. maj, 2012 Prijavi Napisano 8. maj, 2012 Men jih je dal fuuullll tolk da avto prodam! Citiraj
uklopko Napisano 8. maj, 2012 Prijavi Napisano 8. maj, 2012 No saj to sem napisal, da bi na serijski avto tla?il filter in mislil kaj se pridobi je pa bolj placebo efekt. Za MPSko bi pa rad videl razliko, serijski airbox ter konusni, ?e je res taka razlika. Pri Hondah je ogromno ?e res preverjenih predelav ampak tudi zato ker so najbolj popularne za predelovanje. hmmmm se pravi sem jaz tud v temo brcnil Citiraj 20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide
Grega_ Napisano 8. maj, 2012 Prijavi Napisano 8. maj, 2012 Men jih je dal fuuullll tolk da avto prodam! Citiraj
Symon Napisano 8. maj, 2012 Avtor Prijavi Napisano 8. maj, 2012 hmmmm se pravi sem jaz tud v temo brcnil Nisi dobro prebral niti prvega posta. Citiraj
Deeyan Napisano 8. maj, 2012 Prijavi Napisano 8. maj, 2012 Jebesh radiooo, ?ipe dol pa V6 sound z dodatkom sikanja ?e ve? k 2 tedna avto na klocnih, pogre?am V6 sound Tale Turbonator ti pa kve?m bremza zrak... hehe Hja, vem kok je, pa lih prva 2 tedna je najte?je hmmmm se pravi sem jaz tud v temo brcnil mo?ni 2 asuciaciji Citiraj Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂) Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
YavarYe X6V6 Napisano 9. maj, 2012 Prijavi Napisano 9. maj, 2012 Odvisno je tudi od avta. Ce smo ze pri V6, original airbox je rahlo restriktiven za kaksne bolj konkretne predelave. Ravno tako kaksne Honde, kjer je original airbox precej restriktiven zaradi zadusitve zvoka. Tako daje odvisno od primera do primera. In da ne pozabimo MPS modelov. Tam original airbox pobere 20KM. Ni videt - ob?utit. Mejbi ?e ?e role do ventilatorja zamenam pa mogo?e.?e vedno se vozim v ti?ini, samo sli?i se kot bi pu??ala ena cev. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Boss Napisano 9. maj, 2012 Prijavi Napisano 9. maj, 2012 Ni videt - ob?utit. Mejbi ?e ?e role do ventilatorja zamenam pa mogo?e.?e vedno se vozim v ti?ini, samo sli?i se kot bi pu??ala ena cev. Velja tudi kontra, recimo pri Imprezi, ?e samo zamenja? originalen airbox z recimo konusnim filtrom ti mo? pade tud za 10 in ve? konjev, dokler seveda ne popravi? mape vbrizga in prilagodi? novim pogojem potem pa ma? prirastek mo?i. Citiraj
Symon Napisano 9. maj, 2012 Avtor Prijavi Napisano 9. maj, 2012 Saj zato nekako dvomim, da se pri MPSki toliko pozna. Mogo?e bi pa avtoelektronika kak popust dala ali sponzorirala, da podremo ta mit? Pa se pomeri kako MPSko z original airboxom in konusnim. Tole z Imprezo bi kar verjel, zato sta pa modela rekla, da v ve?ini primerov pomaga ?e z drugimi predelavami in remapom. Citiraj
YavarYe X6V6 Napisano 9. maj, 2012 Prijavi Napisano 9. maj, 2012 Velja tudi kontra, recimo pri Imprezi, ?e samo zamenja? originalen airbox z recimo konusnim filtrom ti mo? pade tud za 10 in ve? konjev, dokler seveda ne popravi? mape vbrizga in prilagodi? novim pogojem potem pa ma? prirastek mo?i. Done. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
mazda_mx Napisano 9. maj, 2012 Prijavi Napisano 9. maj, 2012 http://www.insideline.com/mazda/mazdaspeed...ccessories.html http://www.mazda3forums.com/index.php?PHPS...p;topic=89973.0 Pred kratkim je bil dyno day, pa ni bilo kaj dosti Mazd :-) Citiraj
Symon Napisano 9. maj, 2012 Avtor Prijavi Napisano 9. maj, 2012 Aha gre za "fabr?ki" CAi, to je druga pesem. Pa nasploh pri taki konjenici je naprimer 3% prirastka hitro bolj "opazno" kot pri 100hp "mlin?ku". Ja tudi jaz jih navdu?ujem za trackday pa jih gre le malo. PS: Handling so pa oreng skritizirali. No power without control? Citiraj
Turbo Lumpi Napisano 10. maj, 2012 Prijavi Napisano 10. maj, 2012 Aha gre za "fabr?ki" CAi, to je druga pesem. Pa nasploh pri taki konjenici je naprimer 3% prirastka hitro bolj "opazno" kot pri 100hp "mlin?ku". Ja tudi jaz jih navdu?ujem za trackday pa jih gre le malo. PS: Handling so pa oreng skritizirali. No power without control? Pa ?looovk, kam naj grem brez menjalnika?? Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.