Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

frend mora namontirat tablice na avto in noce dat okvirjev. a kdo ve za kaksnega strokovnjaka ki to dela, ker to sam delati je malo zoprno in lahko falis, prevrtas na napacnem mestu itd.

Napisano

je dovoljeno samo ne smes vrtat po crkah in grbu.

 

obojestranski trak ni opcija, ker ne ustreza konfiguraciji avta. ni mozno.

 

Druga?e pa lahko uporabi? silikon za lepljene stekel, ki pa mora biti na nevtralni bazi in ne kislinski, da ti ne raz?re barvo. Pred tem mora? pa ?e z enim primerjom namazat povr?ino, kjer bo? nalepil tablico sam ne vem kak?en je to.

Napisano

nobenih lepil in podobne packarije

 

avto ima nastavke za sraufe in to je to

 

Potem pa enostavno vzame? elektri?no vrtalko in malo ve?ji sveder od vijaka in zvrta? po robu tablice-najbolj?e tam, kjer je ?rn rob, privija?i? tablico in z malo ?rne barve pobarva? glave vijakov.Niti videti jih ne bo.

To je naredil moj 10 letni sin...ve? kaj ho?em povedat, ne? :hudicek:

 

 

Napisano

?e so nastavki za ?ravfe ?e na avtu pol pa nima kaj za falit, sj je ja car

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Uzemi kos debelej?e prozorne folije, kak?na mapa za papir oz. nekaj podobnega.

Odre?i v velikosti tablice.

Polo?i na avto, z flomastrom ali iglo ozna?i mesto vijaka.

In ne more? vrjet, ima? ?ablono za vrtanje luken.

Napisano

Jaz sem svoji mexi5 tablico oblikoval po nosu, ja, ukrivil,

nalepil z dvostranskim lepilnim trakom.

Ko je ta z leti popustil, sem jo pa ?e prevrtal in pri?raufal.

Aja,okvirja tudi ni okol tablice..

 

Oje?e?na ,kolk grehov..! :aaaaa:

 

Mislite, da mi bojo zaplenili avto na tehni?nem ? :blink:

 

Ampak.. je pa carsko.. :punk:

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Napisano

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Po moje bo nekaj vmesnega. Imam pa občutek, da se bi vedno več držav direktno mešalo v to vojno. 
    • Se pravi, da imaš ti tu gor največ pre oženih kilometrov... In to brez težav z motorjem. A imaš tudi ti X 186 motor? 
    • Pri teh astronomskih cenah ta znamka zvenečega imena spljoh nima krmil novega standarda 35mm vpetja. Zato, da ti pri belanci za 287€ zraven prodajo še adapter za 20€      @ Alex   Tubless ni samo med in mleko (v gumi). S tublessom imaš bistveno več dela kot s sistemom z zračnico. Na tubless greš, če se misliš ukvarjat s tem sam, ker to ni tako kot pri avtu, ko enkrat letno vulkanizer zamenja, pa potem na gume pozabiš   Pri tublesu moraš redno kontrolirat in na vsake par mesecev dolivat tekočino. Najbolje skozi ventilček ( ko imaš gumo v zraku odviješ jedro, vtakneš skozi ventilček nekaj not da vidiš, a je še mokro. Ker zadeva se suši in če se posuši, še vedno lahko tesni. Ne bo pa zaflikalo luknjice, niti zatesnila roba feltne, če se ti guma preveč izprazni. Potem skozi telo ventilčka (odvito jedro) doliješ. Drug problem pri mleku. Ne glede a je kravje, kozje, ali kobilje, enako dobro kot maši luknje, zna zamašit tudi jedro ventilčka. In potem ti je đabe pumpa, CO2 ali kompresor, če s seboj nimaš rezervnega jedra ventilčka in pa seveda ključka za šraufanje le tega. Pri volumnu 29 colske 2,6 široke gume, s pumpico tudi bolj malo opraviš.    Tubeless je bil razvit predvsem za težave s snakebiti pri bolj gravitacjskem MTB, zdaj ga ima že vsak za v štacuno.   Še vedno imaš možnost da najprej znučaš gume ki so prišle z biciklom, potem pa na tubeless. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.