Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo,

 

spet eno tehni?no vpra?anje. Pred kratkim sem opazil, da je ma?ina za?ela zelo ne?no piskat oz ?vi?ga pri nizkih obratih, tam nekje od 1200 do 1800 (redko do 2000) obratih. Tom piskanja oz ?vi?ganja nara??a z obrati. Nekje pri 1800 do 2000 pa se neha. Sli?i se res, ?e pozorno poslu?a? brez radia in ventilatorja. Je to normalno ali pomeni kaj slabega, povezanega z visokimi stro?ki?

 

P.S. Pred par dnevi sem dal spucat karter - sito v njem je bilo ?e kr za?opano in to pri 126k kilometrih! Hvala bogu za ta forum, ?e ne bi mi lahko ?la ma?ina po gobe...

Napisano
  je Tomozuki napisal:

Turbina? :unsure:

 

Turbina ne more bit, njemu piska do 1800 obratov, turbina pa tam komaj za?ne zaprav ?vi?gati. :D

www.gistel.si

Napisano

morda kje kak?en zrak vle?e pri slabo zatesneni cevki ;) ali pa je le ta napokana.

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Meni tudi tak ?vi?ga oziroma piska to?no v tem obmo?ju obratov. Ampak sli?i se kot ne?no piskanje, ne kot sodnikova, ko bi dal offside. Isto dela na Avensisu. Sem mislil, da je turbina. Sicer tam ?e ne "grabi", vrti se pa verjetno ?e, ali...?

Napisano

Vakuum za servo oja?evalec zavor.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano
  je Tomozuki napisal:

Meni tudi tak ?vi?ga oziroma piska to?no v tem obmo?ju obratov. Ampak sli?i se kot ne?no piskanje, ne kot sodnikova, ko bi dal offside. Isto dela na Avensisu. Sem mislil, da je turbina. Sicer tam ?e ne "grabi", vrti se pa verjetno ?e, ali...?

 

Za tototo nevem, pri na?ih mazdah se ne rabi? sekirat za turbino, ker gre prej motor ponavadi...malo heca. :D

www.gistel.si

Napisano

Jaz sem tudi po kmecki logiki sklepal, da ni turbina, saj bi piskanje potem moralo narascat tudi ko bi turbina delovala na polno. Vlece namrec na polno in tudi ob gasu do daske se nic ne skadi. Samo kole se kdaj pa kdaj na kaki bolj slabi cesti zavrtijo u prazno:)

 

 

  je YavarYe X6V6 napisal:

Vakuum za servo oja?evalec zavor.

 

Kako pa se tole popravi oz kaj se zgodi ce ne ukrepam? In kvanto kosta?

Napisano
  je jaroslav napisal:

Jaz sem tudi po kmecki logiki sklepal, da ni turbina, saj bi piskanje potem moralo narascat tudi ko bi turbina delovala na polno. Vlece namrec na polno in tudi ob gasu do daske se nic ne skadi. Samo kole se kdaj pa kdaj na kaki bolj slabi cesti zavrtijo u prazno:)

Kako pa se tole popravi oz kaj se zgodi ce ne ukrepam? In kvanto kosta?

 

Ne diraj samo teraj dalje, ?e nobenmu ni crknilo do konca.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano
  je YavarYe X6V6 napisal:

Ne diraj samo teraj dalje, ?e nobenmu ni crknilo do konca.

 

Aha, hvala za pojasnilo, to se mi zelo lepo sli?i:) Doda ?e en fajn sound efekt ob kaki ne?ni muziki;) mazda flavta:D

Napisano
  je batko napisal:

Za tototo nevem, pri na?ih mazdah se ne rabi? sekirat za turbino, ker gre prej motor ponavadi...malo heca. :D

 

Nekje sem prebral, da imamo isto turbino not v 6-kah kot Por?e ?ejen.Ne vem, ali je to res. :whatever:

 

 

Napisano
  je Alex napisal:

Nekje sem prebral, da imamo isto turbino not v 6-kah kot Por?e ?ejen.Ne vem, ali je to res. :whatever:

 

Kere bu?e,

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano
  je YavarYe X6V6 napisal:

Kere bu?e,

 

?e bi bilo res, potem ne bi bil problem s servisom in deli :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
  je jures napisal:

?e bi bilo res, potem ne bi bil problem s servisom in deli :)

 

Mogo?e so mislili na ceno za novo ? :aaaaa:

 

 

Napisano
  je Alex napisal:

Nekje sem prebral, da imamo isto turbino not v 6-kah kot Por?e ?ejen.Ne vem, ali je to res. :whatever:

 

Na svetu ni veliko kvalitetnih proizvajalcev turbin. V EU sta najbolj znana Garrett and BorgWarner. V ZDA pa Honeywell and BorgWarner. Po imenih dejansko vse di?i po ameri?kih lastnikih. Glede ?ajena in mazde je mo?no, da imata oba turbine istih proizvajalcev. Ne gre pa za iste turbine in tudi ne za isti kakovostni razred.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Mazda ima turbine od dveh firm hitachi in ihi.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 2 leti kasneje...
Napisano

Zdravo, zanima me kaj bi pomenilo ?vi?ganje v prostem teku. Ko malo dodaja? plin, ?vi?ganje preneha. Med padanjem obratov in v prostem teku pa spet ?vi?ga. 2 leti nazaj (50000km) sem ?e menjal le?aj napenjalca mikro jermena, mikro jermen in jermenico alternatorja ter zobat jermen in rolce. To dela tudi, ko je avto segret. ?e bi bila turbina, ne bi ?vi?gala v prostem teku, ali pa?? LPM

Napisano

Jermen al pa lezaj jermenice, verjetno lezaj. Mal ga pospreji z wd40 pa bos videl ce bo bolje

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
  dne 12. 11. 2014 ob 6:38 je jures napisal:

Jermen al pa lezaj jermenice, verjetno lezaj. Mal ga pospreji z wd40 pa bos videl ce bo bolje

Bom poskusil doma. Sem ga prejle ?e enkrat v?gal in ?vi?ganja kak?no minuto ni bilo potem pa spet. ?e po?asi dodajam plin, ravno tako piska. ?e pa sunkovito, pa ne. Ko pa obrati padajo, v obeh primerih ni ?vi?ganja. V prostem teku pa spet...

Napisano
  dne 12. 11. 2014 ob 6:47 je mi_c_ho napisal:

Bom poskusil doma. Sem ga prejle ?e enkrat v?gal in ?vi?ganja kak?no minuto ni bilo potem pa spet. ?e po?asi dodajam plin, ravno tako piska. ?e pa sunkovito, pa ne. Ko pa obrati padajo, v obeh primerih ni ?vi?ganja. V prostem teku pa spet...

lahko da je samo jermen, ker govori? o ?vi?ganju, le?aji imajo bolj praskavo pe??en zvok....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Alternator zna tudi takole piskat. Avto na kanal pa poslu?at od kod prihaja zvok.

33112_1.png

Napisano
  dne 12. 11. 2014 ob 9:23 je Boss napisal:

Alternator zna tudi takole piskat. Avto na kanal pa poslu?at od kod prihaja zvok.

Zna bit, ker mi je teden nazaj crknil akumulator in sem avto najprej posku?al v?gati s kabli. Mogo?e sem s tem kaj zj..... alternator, ker akumulator je bil totalno fu? in imam sedaj novega.

Napisano

?vi?ganje se pojavi samo takrat, ko je pritisnjena sklopka. Sli?i se potisni le?aj. Tako da me zopet v kratkem ?aka investicija. Nekaj imam vglavi, da vztrajnik in komplet sklopka z le?ajem od Luk-a in delo pri Pelkotu pride cca..800?. Pozna kdo mogo?e bolj ugodno varianto? A je tole potrebno ?imprej zamenjati ali se vozim dokler dokon?no vse skupaj ne odpove?

Napisano

@Micho, ?e ti bo kaj v pomo?, lahko postane? ?lan Mazda kluba, saj imamo ?lani MK pri dr. Pelku konkreten popust.  ;)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
  dne 12. 11. 2014 ob 17:41 je Z M A J napisal:

@Micho, ?e ti bo kaj v pomo?, lahko postane? ?lan Mazda kluba, saj imamo ?lani MK pri dr. Pelku konkreten popust.  ;)

Mislim, da je 800? s popustom, ?e sem ?lan. ?e sem ga narobe razumel, mi prosim povej ;)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Super. Me je pa zmotilo tole - raje bi videl, da avto sloni na lesenih kladah.  
    • Executive Personnel ChangePreberi celoten članek
    • Mogoče te pa za to VAG jezi, ker delaš z njim kot z Mazdo 🤔   Brez heca. Mazda 2010 so bili sprednji zviti po 35k km. Torej ob nakupu. Vozla jo je deklica, ki je bila doma na strmi cesti ene 300-500m od odcepa glavne ceste. Tak da so se zavore uporabljale. Verjetno je težava v nihanju kvalitete jekla. In je čisto možno, da si na M5 imel pač srečo.   Podobno zgodbo lahko zaslediš pri Alfi, ker je z njo postala kraljica odstavnih pasov. Se pa verjetno tu gori noben ni vprašal zakaj. Imeli so 2 dobavitelja ojničnih ležajev. En je kvaliteto tak spustil, da mašine trgale okoli 170-190k km. Na forumu je veljalo, ali kupiš nad 200k, ali pa menjaš ležaje. Alfa je izdala servisno nalogo, kjer se je nekje nad 100k menjalo te ležaje. Samo žal večina ni več servisirala na uradnem servisu.   Torej da povzamem, če bi Mazda montirala kaj drugega, škatljive kvalitete, kot pa diske, bi tudi ona bila kraljica odstavnih pasov. Pa nikoli niso izdali servisne naloge za diske. Še tako daleč lahko grem, da sem imel ABS/ESP enoto, za katero je Mazda vedela, da je zanič. Menjali so jo, če si opazil. Ker je avto pod garancijo vozila deklica, seveda ni opazila. In ker sem opazil pol leta čez garancijo, je preprosto rekel Ferk: žal.... Hvala bogu za Autodoc, 280€ namesto na uradnem servisu 2300€.   ------- Spet sem se preveč razpisal 🫣
    • Avtomatsko ugašanje avtomobilskega motorja med čakanjem na semaforju se mi ne zdi ravno velik tehnološki dosežek. Moja stoenka je to počela že pred 40 leti.
    • Originalne sem menjal po 300.000 km oz. po trinajstih letih.   Mogoče je napaka v vozniku in ne v vozilu...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.