Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zivjo,

 

prosil bi za pomoc oz. izmenjavo izkusenj glede M 5 143 (2007)...

 

Glede DPF-ja nebi vec govoril :-(

 

Pojavlja se mi vecji problem, katerega ocitn nasi "strokovnjaki" niso sposobni odpraviti...

 

 

Pred cca. 2.5 leti je moja 5ka pri voznji na tempomatu (120 km/h) enostavno zacela izgubljat moc in s tem tudi hitrost. Avto enostavno ni vlekel - kot da bi ostal brez turbine. Na sreco se mi je zgodilo blizu doma, tako da sem po parih minutah ustavil in ponovno prizgal avtomobil. No zadeva je potem delovala OK. Na servisu so povedali, da to ni nic hudega in da bodo pogledali na naslednjem servisu (jasno takrat je bil avto se v garanciji).

No od takrat se mi to pojavlja vedno znova in znova...na servisu so bili prvic pametni, da vedo kaj je narobe in da bodo zadevo zrihtal....ko sem se 3 oz. 4 vrnil so zamenjali nek konektor, ki naj bi bil kriv za to (jasno je bil takrat avto ze preko garancijskega roka, zato sem placal cca. 400 eur).

 

Vedno se zgodi, ko pri vozni s tempomatom v 6 brznini cca. 120 km/h kjer je malo klanca, tempomat vrze ven in avto ostane brez moci. Ce vozim hitreje od 130km/h teh problemov ni.

 

Zgodilo se mi je tudi da sem par 100m pred cestninsko postajo dal v ler in se v leru odeljal mimo, nato prestavil v npr. 4. prestavo in ponovno ostal brez moci...

 

 

Glede na to da sem popolnoma izgubil zaupanje v "mojstre", me zanima ce ima kdo od vas podobne izkusnje...oz. se mu malo bolj sanja kaj naj bi bilo narobe.

 

Thx

Napisano

Zivjo,

 

prosil bi za pomoc oz. izmenjavo izkusenj glede M 5 143 (2007)...

 

Glede DPF-ja nebi vec govoril :-(

 

Pojavlja se mi vecji problem, katerega ocitn nasi "strokovnjaki" niso sposobni odpraviti...

Pred cca. 2.5 leti je moja 5ka pri voznji na tempomatu (120 km/h) enostavno zacela izgubljat moc in s tem tudi hitrost. Avto enostavno ni vlekel - kot da bi ostal brez turbine. Na sreco se mi je zgodilo blizu doma, tako da sem po parih minutah ustavil in ponovno prizgal avtomobil. No zadeva je potem delovala OK. Na servisu so povedali, da to ni nic hudega in da bodo pogledali na naslednjem servisu (jasno takrat je bil avto se v garanciji).

No od takrat se mi to pojavlja vedno znova in znova...na servisu so bili prvic pametni, da vedo kaj je narobe in da bodo zadevo zrihtal....ko sem se 3 oz. 4 vrnil so zamenjali nek konektor, ki naj bi bil kriv za to (jasno je bil takrat avto ze preko garancijskega roka, zato sem placal cca. 400 eur).

 

Vedno se zgodi, ko pri vozni s tempomatom v 6 brznini cca. 120 km/h kjer je malo klanca, tempomat vrze ven in avto ostane brez moci. Ce vozim hitreje od 130km/h teh problemov ni.

 

Zgodilo se mi je tudi da sem par 100m pred cestninsko postajo dal v ler in se v leru odeljal mimo, nato prestavil v npr. 4. prestavo in ponovno ostal brez moci...

Glede na to da sem popolnoma izgubil zaupanje v "mojstre", me zanima ce ima kdo od vas podobne izkusnje...oz. se mu malo bolj sanja kaj naj bi bilo narobe.

 

Thx

 

koliko kilometrov pa ima?

Natanko tako se je meni dogajalo. Bil je zapacan EGR ventil. Ker je na vi?jih obratih ta ventil zaprt, ti ne dela te?av. Tako tudi pi?e v priponki, zato tako sklepam.

Mazda6FL_en.pdf

Napisano

koliko kilometrov pa ima?

Natanko tako se je meni dogajalo. Bil je zapacan EGR ventil. Ker je na vi?jih obratih ta ventil zaprt, ti ne dela te?av. Tako tudi pi?e v priponki, zato tako sklepam.

 

Ima skoraj 100.000 km

 

Ja EGR so pucali ze parkrat...pa vedno isto sranje :-(

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Jaz bi te napotil k na?emu majstru Simonu, tukaj nas je pomoje ?e kar kakih 100 ljudi, ki smo njegove (zadovoljne) stranke. Mogo?e bo znal tudi tvoj problem po?timat. :jupiii:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Jaz bi te napotil k na?emu majstru Simonu, tukaj nas je pomoje ?e kar kakih 100 ljudi, ki smo njegove (zadovoljne) stranke. Mogo?e bo znal tudi tvoj problem po?timat. :jupiii:

 

 

Ravno sem hotel napisat ja. Simon bo zrihtal, ?e se bo le dalo. Jaz ga ne morem prehvalit :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Za mene to gre iz skupnega žakla.
    • Danes sem prebral, kaj so delali. Šivali so z ekstra elastičnim šivom. Ki je pri skoku, spodnji del dresa napel kot šotor.
    • Včeraj sem bil na seminarju o servisiranju alpskih smuči v Kranju (tesma sport). Predavatelj je bil zelo dober (drugače servisira tekmovalne smuči van deer, rossignol in elan za  tekmovalce). Ugotovil sem, da  sem pri pripravi smuči do sedaj delal par napak, ki jih bom sedaj lahko popravil. Predvsem pri samih kotih brušenja robnikov, uporabi diamantov za končno odstranitev igle in krtačenju  nisem bil na tekočem. Tudi voski so se zadnja leta močno spremenili zaradi vse toplejšega vremena in s tem drugačnimi strukturami snega. Tudi glede samega strojnega brušenja drsne podlage z raznimi šmirgl papirji, kot jih uporablja večina serviserjev smo izvedeli veliko.  Da ne govorimo o tem, da je velika večina teh mojstrov bila do nedavnega prodajalcev koles in serviserjev, sedaj pa so postali specialisti za pripravo smuči. Skoraj nihče, razen par izjem, se ni udeležil takega seminarja. Naslednja, 2.stopnja seminarja bo v Ljubljani, kjer bomo prinesli svoje smuči in jih bomo s pomočjo strokovnjakov sami pripravili. Tretja stopnja je pa za pripravo tekmovalnih smuči.  Mi je pa bilo zanimivo to, da je demonstriral pripravo smuči na tekmovalnih van deer za slalom, kakršne uporablja tudi Kristoffersen.  Zanimivo je, da se s strani smučke lepo  vidi struktura iz koliko plasti so sestavljene. So zelo, zelo lahke. Vedno sem mislil, da imajo tekmovalci neke težje smuči. In še zanimivost, robnike imajo narejene iz neke mešanice  titana in visoko legiranega jekla. Brusi se jih lahko tudi ročno, a večinoma jih brusijo strojno.   
    • Napiši kaj več o nakupu in odločitvi za nakup cx-30. 🤔😉
    • Takih je bilo med napadom rdeče  jugo armije kar nekaj pri nas na obali , ki so stisnili ta zadnjo in pobegnili čez mejo v Italijo. Med njimi tudi naš bivši župan Kopra. Za take se ve, da jim ne moreš zaupati, ker so strahopetci ali pa  enostavno-egoisti. Če bi se sedaj  odvijala druga svetovna vojna bi na našem ozemlju kmalu govorili nemško in Italijansko.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.